گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

سازمان مهاجرتی گنجی، مشاور امین شما در اخذ اقامت کانادا و آمریکا- دارای دفتر در تهران و مونترال-وکیل رسمی مهاجرت
گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

سازمان مهاجرتی گنجی، مشاور امین شما در اخذ اقامت کانادا و آمریکا- دارای دفتر در تهران و مونترال-وکیل رسمی مهاجرت

صعود ایران به جام جهانی 2014 برزیل

شادی ملت ایران کامل شد
Brazil, we are coming
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
تیم ملی فوتبال ایران با پیروزی یک بر صفر مقابل کره جنوبی به جام جهانی 2014 برزیل صعود کرد. رضا قوچان نژاد زننده تک گل ایران در این دیدار بود تا ایران برای چهارمین بار به جام جهانی برسد.

Iran1 - Korea 0 Brazil, we are coming! ... . ... Rays of Hope: Iran qualifies for 2014 world cup in Brazil

عشق آدرنالین در کانادا... daredevil basejumpers peak in the Canada

عشق آدرنالین در کانادا...
That's some triple jump! Beautiful pictures of three daredevil basejumpers leaping off 2,000ft snow-capped peak in the Canadian wastes

پرش از لبه قله برف در شمالی ترین نقطه نزدیک به قطب در امریکای شمالی آنهم توسط سه ماجراجوی عاشق آدرنالین، دیدنی است.
عکاس، مت ایروینگ 28 ساله اهل آیداهو؛ پرش سه ماجراجو را از قله ای در منطقه کوهستانی سم فورد (در منطقه ای واقع در مدار قطب شمالی )، تصویر برداری کرده است.

هلمز 32 ساله، جسی هال 30 ساله و تیم دوتون 26 ساله با بالگرد روی قله مورد نظر در کانادا قرار گرفتند تا پرش فوق حرفه ای خود را از قله The Beak در ارتفاع 2 هزار فوتی انجام دهند.

آنها حرکت خود را طوری تنظیم کردند که روی جزیره بافین فرود بیایند.

آنچه در تصاویر می بینید فرود 11 ثانیه این سه چتر باز و پرش کننده قبل از باز شدن چترشان روی دریاچه یخ زده است.

منبع:

حسن روحانی پیروز انتخابات ریاست جمهوری ایران شد. Moderate cleric Hassan Rohani won Iran's presidential election on Saturday

حسن روحانی پیروز انتخابات ریاست جمهوری ایران شد.
Moderate cleric Hassan Rohani won Iran's presidential election on Saturday
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
صد ها نفر از طرفداران حسن روحانی، رئیس جمهور منتخب، با تجمع مقابل ستاد انتخاباتی وی در خیابان کریمخان تهران، شادی خود را از این انتخاب اعلام کردند


طرفداران حسن روحانی شعارهایی در حمایت از اصلاحات سر داده اند.



پیام تبریک به حسن روحانی

در همین حال، محمدرضا عارف، سعید جلیلی، محمد باقر قالیباف و محسن رضایی پیروزی حسن روحانی را در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفته اند.

وزارت کشور روز شنبه اعلام کرد که حسن روحانی با کسب ۱۸ میلیون و ۶۱۳ هزار رای هفتمین رییس جمهوری ایران شده است.

محمدرضا عارف در پیام خود گفته است:«اکنون پس از خلق حماسه سیاسی توسط مردم فهیم و عزیزمان، نوبت به تحقق حماسه اقتصادی و ساماندهی مشکلات کشور رسیده است که جز با همدلی و همراهی همه مردم عزیز و جریانات مختلف سیاسی و اجتماعی محقق نخواهد شد و وظیفه همگان، حمایت و همکاری با منتخب ملت است.»

محمدرضا عارف از جمله نامزدهایی بود که صلاحیت وی برای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تایید شد ولی وی به توصیه محمد خاتمی کناره گیری کرد تا بخت نامزد مورد حمایت اصلاح طلبان افزایش یابد.

محمدرضا عارف در پیام خود از گروهها و جریانات سیاسی خواسته است تا همه جانبه از رئیس جمهور منتخب، برای برآورده شدن مطالبات به حق مردم حمایت کنند.

محمد باقر قالیباف، شهردار تهران که با اختلاف بیش از ۱۲ میلیون رای نفر دوم شد، در پیامی پیروزی حسن روحانی را تبریک گفت. محمدباقر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری شش میلیون و ۷۷ هزار رای کسب کرده بود.

محمدباقر قالیباف یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهور را «حماسه ای» بزرگ ارزیابی کرده و آن را محصول «درایت رهبری» و هوشمندی و موقعیت­ شناسی مردم ایران دانسته است.

سعید جلیلی، دبیر شورای امنیت ملی ایران که در این انتخابات نفر سوم شد نیز طی پیامی پیروزی حسن روحانی را تبریک گفته است. سعید جلیلی جهار میلیون و ۱۶۸ هزار رای کسب کرده است

محسن رضایی نیز در پیامی پیروزی اقای روحانی را تبریک گفته است.

جام جهانی نوآوری تکنولوژی 2012 به دو محقق ایرانی دانشگاه بریتیش کلمبیا در ونکوور کانادا اعطا شد.

جام جهانی نوآوری تکنولوژی 2012 به دو محقق ایرانی دانشگاه بریتیش کلمبیا در ونکوور کانادا اعطا شد.

Two Iranians Win WT Innovation World Cup
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
دکتر بابک شادگان، محقق دپارتمان ارتوپدی دانشگاه UBC کانادا که به همراه مهندس بهنام مولوی موفق به دریافت این جایزه شده اند در گفت‌و‌گو با خبرنگار علمی ایسنا اظهار داشت: طرح ما شامل اختراع یک کلاه ایمنی کوچک برای آتش نشانان مجهز به فناوری توسعه یافته نوری بدیعی است که امکان نظارت مستمر بر علائم حیاتی و احتمال مسمویت ناشی از گاز را فراهم می کند.

وی خاطرنشان کرد: این کلاه ایمنی مجهز به موقعیت یاب (GPS)‌ است که یافتن نیروهای گرفتار در خطر را در حین انجام مأموریت امکان پذیر می کند.

شادگان تصریح کرد: فناوری مورد استفاده در این اختراع، موضوع تحقیق بالینی و مهندسی پزشکی ما در دانشگاه بریتیش کلمبیا طی سال های اخیر محسوب می شود.




Two Iranian researchers in Canada’s British Colombia University won 2012 WT Innovation World Cup for designing a fire rescue helmet.

قلعه‌نویی و کوروش تشت‌زر در مراسم کمک به یک دختر مبتلا به سرطان خون در تورنتو کانادا

قلعه‌نویی و کوروش تشت‌زر در مراسم کمک به یک دختر مبتلا به سرطان خون در تورنتو کانادا
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
او در یک حرکت خیر خواهانه در مکانی به منظور همیاری با شهرزاد جباریان دختر ایرانی‌ مبتلا به سرطان خون جهت پیدا کردن مچ پیوند مغز استخوان حضور پیدا کرد. در این مراسم بیش از ۵۰۰ نفر ایرانی‌ و کانادایی خیر حضور پیدا کرده بودند. قلعه‌نویی دقایقی را در این میان آن‌ها سپری کرد و مورد استقبال مردم قرار گرفت. قلعه‌نویی را در این حرکت، کوروش تشت زر بازیکن اسبق استقلال که مقیم تورنتو است همراهی می‌‌کرد.

قلعه نویی سپس با هماهنگی‌ مجله دنیای ورزش تورنتو برای دیدار با جوانان ایرانی‌ علاقمند به فوتبال به سالن ورزشی اسپرت سنتر کمپلکس رفت و ساعتی‌ را با آنان سپری کرد و با آن‌ها گفت و گو کرد. قلعه‌نویی در پایان با افرادی که برای دیدن او آمده بودند عکس یادگاری گرفت.

آخرین تحقیقات انجام شده نشان می دهد که تنها نیمی از مسافران کانادایی بیمه نامه سفر خریداری کرده اند.

آخرین تحقیقات انجام شده نشان می دهد که تنها نیمی از مسافران کانادایی بیمه نامه سفر خریداری کرده اند.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

به نقل از لایو اینشورنس، طبق آخرین تحقیقات انجام شده توسط اداره بیمه کانادا، در حالی که 83 درصد کانادایی های تصمیم دارند بین ماه های می و دسامبر 2013 میلادی به تعطیلات بروند اما تنها نیمی از آنان برای خود بیمه سفر خریداری کرده اند.

 

بیمه های سفر، جهت پوشش هزینه های پزشکی که به صورت پیشامدهای تصادفی یا اضطراری در هنگام سفر روی می دهند، تنظیم می شوند. بیمه های سفر برای میهمان و میزبان موجب آرامش خاطر خواهد شد.

 

بیمه های سفر معمولا در تمامی دنیا و همچنین کانادا توسط عواملی نظیر شرکت های بیمه و همچنین آژانس های مسافرتی به فروش می رسد. طراحی این نوع بیمه ها توسط شرکت های بیمه انجام می شود و به لحاظ تخصصی بودن به ویژه بیمه های سفرهای پزشکی، شرکت های بیمه و عوامل فروش شرکت های بیمه توانایی جوابگویی بیشتری را دارند.

 

در این گزارش آمده است که به طور میانگین هر مسافر کانادایی در طول تعطیلات 3.073 دلار خرج می کنند اما بیشتر آنان دوست ندارند که برای بیمه کردن خود هزینه اضافی را متحمل شوند.

 

طبق این گزارش، اکثر کانادایی ها هنوز به اهمیت بیمه سفر و هزینه های درمانی آن، پی نبرده اند. اگر آنان بدانند که با این بیمه می توانند پس انداز کنند بدون شک رفتار خود را تغییر خواهند داد.

 

در گزارش اداره بیمه کانادا همچنین آمده است که تعداد کانادایی ها که در سال جاری بیمه خریده اند نسبت به سال گذشته تغییری نکرده است.

 

آغاز پذیرش پرونده های سرمایه گذاری کبک در 2013 Quebec Immigrant Investor Program

Quebec Canada

آغاز پذیرش پرونده های سرمایه گذاری کبک در 2013  Quebec Immigrant Investor Program


همانطور که پیشتر به اطلاع رساندیم، پرونده های سرمایه گذاری کانادا-کبک متوقف شد ولی طبق اطلاعیه سفارت کانادا، پذیرش مجدد سرمایه گذاری 180هزار دلاری کبک در امسال یعنی: Aug. 1,2013  برابر 10 مرداد 1392 مجددا آغاز خواهد شد.

مزایای این برنامه:

الف - سرعت بیشتر در کسب اقامت کانادا در حدود یکسال

ب - عدم نیاز به مدرک زبان برای کسب اقامت کانادا

ج - ارائه اقامت به تمام اعضای خانواده

د -  امکان کار، تحصیل رایگان و بیمه خدمات درمانی از ابتدای ورود به کانادا


بی شک برنامه مهاجرتی سرمایه گذاری کبک هم اکنون سریعترین روش برای دریافت اقامت کانادا است، بسیاری از موکلین ما که نگرانتحصیل یا سربازی فرزندان خود هستند از این روش اقدام می کنند.

تجربه گذشته ما در قبولی برنامه مهاجرتی کبک به شما کمک خواهد نمود تا بهترین پرونده را برای قبولی در این روش داشته باشید.

ما در این روش سعی بر این داریم تا هزینه های خود را بعد از دریافت فایل نامبر و تایید قبولی پرونده شما دریافت داریم تا اعتماد سازی اولین شرط وکالت ما باشد.


نیازمندی های این روش:

دارا بودن تجربه کار یا مدیریت 5سال گذشته، یا پروانه وکالت یا پزشک 

داشتن دارایی ثابت مانند ملک به ارزش بالای 2 میلیارد تومان (1.6میلیون دلار کانادا)

پرداخت 180 هزار دلار کانادا بعد از قبولی در مصاحبه در استانبول ترکیه یا مونترال کانادا


ما دارای تیم متخصص در زمینه آماده سازی پرونده شما شامل:   حسابرس خبره، مترجم فرانسه و انگلیسی، کارشناس رسمی دادگستری و استفاده از تجربیات موکلین قبلی که از همین روش قبول شده اند.


برای کسب اطلاعات بیشتر فرم ارزیابی رایگان ما را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در دفتر مونترال در بازه زمانی 1تا 7 روزه جواب شما را از طریق ایمیل ارسال نمایند، یا توضیحات روش سرمایه گذاری کانادا را اینجا مشاهده فرمایید.



QCIIP may reopen in August

Even though it has not been officially announced, rumor has it that the Quebec program will reopen and accept a limited number of applications on August 1, 2013. The program has been closed for more than a year now and the reopening is eagerly anticipated.

ویزای خوبشاوندی والدین در سال 1392 – New Parent and Grandparent

sponsor parents

ویزای خوبشاوندی والدین در سال 1392 – New Parent and Grandparent Program 2014

بعد از مدتها انتظار خبر خوشی از سازمان مهاجرت کانادا اعلام گردید.(20اردیبهشت 1392) از این پس ویزای خویشاوندی یا به تعبیری اسپانسرشیپی والدین یعنی پدر و مادر همچنین والدین آنها یعنی پدر بزرگ و مادر بزرگ متقاضی که درخواست ویزای می دهد، باز خواهد شد. کانادا دارای قوانین سهل تری در میان کشورهای مهاجر پذیر مانند: آمریکا، انگلیس، استرالیا، نیوزلند در زمینه پذیرش و اعطای اقامت دائم به والدین و پدر بزرگ و مادر بزرگ است.

شروع رسمی از دوم ژانویه 2014 می باشد و اولویت با کسانی است که زودتر مدراک خود را تکمیل کنند، در حال حاضر سازمان مهاجرتی گنجی لیست مدارک مورد نیاز را به روز رسانی کرده است.

همانظور که قبلا در این وب سایت اشاره کرده بودیم، کانادا پذیرش اسپانسرشیپ والدین را در نوامبر 2011 متوقف کرده بود. و جهت تسریع در این کار چهار برنامه را که وزیر مهاجرت روی آنها تاکید بسزایی دارد، را شروع کرده است:

اول اینکه، در سال 2012و 2013 حدود 50.000نفر را در این گروه اقامت می دهد. این مقدار بالاترین رقم موجود در 20 سال گذشته است. ولی شرایط بالاتری را در سال 2014 برای پذیرش در این گروه اجرا خواهد کرد.

دوم اینکه، سوپر ویزا را به ویزایی دائمی برای خانواده ها تا مدت 10 سال با چندین ورود تبدیل خواهد کرد.تا سال 2011 بیش از 15000هزار سوپر ویزا صادر شده است که نشان میدهد 86درصد پرونده های ارسال در این گروه قبول شده اند.

سوم اینکه، به خاطر احترام به مالیات دهندگان کانادایی، ما شرایط ساپورت مالی اسپانسر کننده را افزایش خواهیم داد.

چهارم اینکه، در سال 2014 ما حدود 5000 پرونده در این گروه را قبول خواهیم کرد.

پذیرش در این رشته که متقاضیان زیادی دارد در حدود 5000 پرونده می باشد، پس سریعتر اقدام کنید یا با ارسال فرم ارزیابی ما شرایط خود را بسنجید.

برای شروع در این زمینه می بایست شما شرایط اسپانسرشیپی را مطالعه نمایید و از واجد شرایط بودن خود مطمئن گردید، شرایط اصلی عبارتند از:

1-     باید توانایی پرداخت هزینه های اسپانسر کننده را طبق قوانین جدید داشته باشید.

2-     حداقل درآمد شما باید توسط اداره مالیات طی 3 سال گذشته مشخص شده باشد

3-     اسپانسر می بایست تا 20 سال بعد از ورود پدر و مادر خود به کانادا حمایت مالی کند.

جهت بررسی شرایط خود، فرم ارزیابی را پر نمایید.


 

New Parent and Grandparent program re-opens January 2, 2014
Mississauga, May 10, 2013 — Citizenship and Immigration Canada will re-open the Parent and Grandparent (PGP) program for new applications on January 2, 2014, by which time the backlog and wait times in the program are expected to have been cut in half.
“The Action Plan for Faster Family Reunification is on track to meet the goals of cutting in half the backlog and wait times in the Parent and Grandparent program,” said Citizenship, Immigration and Multiculturalism Minister Jason Kenney. “It is very important that we continue to make progress and not return to the old broken system with wait times as long as a decade—that would be unfair to families.”
Phase II of the Action Plan for Faster Family Reunification will provide even faster processing times, reduce the backlog further, prevent future backlogs, ensure that families have the financial means to support those they sponsor, and protect the interests of taxpayers.
First – In 2012 and 2013, Canada will admit 50,000 parents and grandparents as permanent residents. This represents the highest level of parents and grandparents admitted in 20 years. In 2014, Canada will maintain high levels of admissions for parents and grandparents.
Second – The Super Visa will become permanent and will continue to provide flexibility for families who access the 10-year multiple-entry visa, allowing visa holders to remain in Canada up to two years at a time. Over 15,000 Super Visas have been issued since the program’s launch in December 2011 with approval rates averaging 86 percent.
Third – New qualifying criteria for permanent residency sponsorship of parents and grandparents will increase the financial responsibility of sponsors to ensure they have the means to support those they sponsor, while limiting the program’s cost to taxpayers and Canada’s strained health and social programs.
Fourth – 5,000 new sponsorship applications will be accepted in the program in 2014. By accepting 5,000 applications in 2014 while maintaining high levels, the government will be able to further reduce the remaining backlog so that families can be reunited more quickly.
“These new criteria ensure sponsored family members are well supported by their sponsors throughout their time in Canada,” said Minister Kenney. “The redesigned Parent and Grandparent program reunites families faster while respecting Canadian taxpayers and the limited resources for health and social programs.”
Canada has one of the most generous family reunification programs in the world. The United States, United Kingdom, Australia and New Zealand do not allow grandparents to be sponsored at all or only in very limited circumstances, and they have very restrictive criteria for the sponsorship of parents.

New Parent and Grandparent program re-opens January 2, 2014


Mississauga, May 10, 2013 — Citizenship and Immigration Canada will re-open the Parent and Grandparent (PGP) program for new applications on January 2, 2014, by which time the backlog and wait times in the program are expected to have been cut in half.


“The Action Plan for Faster Family Reunification is on track to meet the goals of cutting in half the backlog and wait times in the Parent and Grandparent program,” said Citizenship, Immigration and Multiculturalism Minister Jason Kenney. “It is very important that we continue to make progress and not return to the old broken system with wait times as long as a decade—that would be unfair to families.”


Phase II of the Action Plan for Faster Family Reunification will provide even faster processing times, reduce the backlog further, prevent future backlogs, ensure that families have the financial means to support those they sponsor, and protect the interests of taxpayers.


First – In 2012 and 2013, Canada will admit 50,000 parents and grandparents as permanent residents. This represents the highest level of parents and grandparents admitted in 20 years. In 2014, Canada will maintain high levels of admissions for parents and grandparents.


Second – The Super Visa will become permanent and will continue to provide flexibility for families who access the 10-year multiple-entry visa, allowing visa holders to remain in Canada up to two years at a time. Over 15,000 Super Visas have been issued since the program’s launch in December 2011 with approval rates averaging 86 percent.


Third – New qualifying criteria for permanent residency sponsorship of parents and grandparents will increase the financial responsibility of sponsors to ensure they have the means to support those they sponsor, while limiting the program’s cost to taxpayers and Canada’s strained health and social programs.


Fourth – 5,000 new sponsorship applications will be accepted in the program in 2014. By accepting 5,000 applications in 2014 while maintaining high levels, the government will be able to further reduce the remaining backlog so that families can be reunited more quickly.


“These new criteria ensure sponsored family members are well supported by their sponsors throughout their time in Canada,” said Minister Kenney. “The redesigned Parent and Grandparent program reunites families faster while respecting Canadian taxpayers and the limited resources for health and social programs.”


Canada has one of the most generous family reunification programs in the world. The United States, United Kingdom, Australia and New Zealand do not allow grandparents to be sponsored at all or only in very limited circumstances, and they have very restrictive criteria for the sponsorship of parents.


آمارها نشان می دهد از هر پنج کانادایی ، یک نفر مهاجر است.


canada immigrant

آمارها نشان می دهد از هر پنج کانادایی ، یک نفر مهاجر است.
اداره ملی آمار کانادا در تحقیقاتی در سال دو هزار و یازده میلادی اعلام کرد شش میلیون و هشتصد هزار مهاجر در کانادا هستند که بیست ممیز شش درصد کل جمعیت این کشور را تشکیل می دهند.
در آمارگیری سال دو هزار و شش میلادی نیز نوزده و هشت دهم درصد جمعیت این کشور را خارجی ها تشکیل می دادند.
کانادا در میان کشورهای عضو گروه هشت بیشترین جمعیت مهاجر را دارد و پس از آن ، آلمان با سیزده درصد و آمریکا با دوازده و نه دهم درصد بیشترین تعداد مهاجران را دارند.
از هر شش مهاجر یک نفر یا حدود هفده و دو دهم درصد مهاجران در سال های دو هزار و شش تا دو هزار و یازده میلادی وارد کانادا شدند.
بیش از شصت درصد مهاجران تازه وارد در سه شهر بزرگ کانادا از جمله مونترال ، تورنتو و ونکوور اقامت کرده اند.
به گزارش خبرگزاری یونایتدپرس از اوتاوا ، اغلب مهاجران تازه وارد یعنی پنجاه و شش و نه دهم درصد آنها از قاره آسیا هستند.
 




OTTAWA, May 9 2013(UPI) -- More than one in five Canadians was born elsewhere, Statistics Canada reports

The 2011 National Household Survey found there were 6.8 million immigrants in the country, 20.6 percent of the population. In the 2006 Census, 19.8 percent were foreign-born.

Canada has the highest proportion of immigrants in its population among the Group of Eight nations with the largest economies, followed by Germany with 13 percent and the United States with 12.9 percent.

About one in six, 17.2 percent, of immigrants arrived in Canada between 2006 and 2011. More than 60 percent of new immigrants settled in the country's three biggest metropolitan areas, Montreal, Toronto and Vancouver.

The survey also found a change in patterns of immigration.

Among the most recent immigrants, 56.9 percent were from Asia, a continent that contributed only 8.5 percent of immigrants up to the 1970s.



Read more: http://www.upi.com/Top_News/World-News/2013/05/09/One-in-5-in-Canada-is-an-immigrant/UPI-89271368127777/#ixzz2UwhrSd6X


ادامه مطلب ...

10 شغل اصلی کانادا توسط مهاجرین چه کشورهایی پر می شود؟

canada engineer

10 شغل اصلی کانادا توسط مهاجرین چه کشورهایی پر می شود؟

ایران رتبه اول تامین کننده مهندسین در کانادا...

در جدولی که توسط یکی از سازمانهای فعال در حوضه کار و حرفه انتاریو تنظیم شده است، مهاجرین مختلف که در کشور خودشان مدرک گرفته اند و هم اکنون در یکی از رشته های مورد نظر کانادا شاغل هستند، به تفکیک دسته بندی شده است.

شغل های مورد نظر در کانادا عبارتند از:

پرستاری، حسابدار رسمی ، معلم، مهندس، پزشک و جراح،مدیر حسابداری، وکیل، داروساز، روانشناس، حسابدار خبره

در این میان ایران بالاترین رتبه را در رشته مهندسی داردف این بدان معنا است که مهندسین ایرانی نقش بسزایی در مشاغل مربوط به این رشته را دارند.

این آمار مربوط به سال 2012 است.

Source Countries for the Regulated Professions

source country is the country where an internationally trained applicant to one of Ontario’s regulated professions obtained his or her initial training. The following chart shows the top five source countries for 10 professions in 2012.

http://www.fairnesscommissioner.ca/index_en.php?page=highlights%2Fquick_facts%2Ftop_5_source_countries_for_IT_applicants 

The Top Five Source Countries for Internationally Trained Applicants 
in 10 of Ontario’s Regulated Professions, 2012

Professions

Largest 
number

Second 
largest number

Third 
largest number

Fourth 
largest number

Fifth 
largest number

Number of Applicants

Nurses

Philippines

India

Nigeria

China

U.K.

4,690

Certified General Accountants

India

China

Philippines

U.S.

Pakistan

1,583

Teachers

U.S.

Australia

India

U.K.

Philippines

1,237

Engineers

Iran

India

China

U.S.

Pakistan

870

Physicians and Surgeons

Saudi Arabia

India

U.K.

Ireland

U.S.

681

Management Accountants

Philippines

U.S.

India

China

Pakistan

482

Lawyers

U.K.

U.S.

Australia

India

Pakistan

415

Pharmacists

Egypt

India

U.S.

U.K.

Pakistan

335

Social Workers

India

U.S.

U.K.

Australia

Pakistan

179

Chartered Accountants

U.S.

India

Pakistan

South Africa

Nigeria

153

انتخابات ریاست جمهوری ایران در کانادا و انگلیس Iran's presidenti

انتخابات ریاست جمهوری ایران در کانادا و انگلیس

Iran's presidential election in Canada and the UK

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

«سید کاظم سجادی» مدیرکل امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه و رئیس ستاد انتخابات خارج از کشور درباره حضور ایرانیان مقیم انگلیس در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با توجه به تعطیلی سفارت ایران در لندن، اظهار داشت: دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران در محل سفارت ایران در لندن آماده ارائه خدمات به ایرانیان مقیم برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات است. 


سجادی با بیان اینکه تعرفه‌ها و ملزومات برای برگزاری این دوره از انتخابات به لندن ارسال شده و همه چیز آماده است، افزود: ایرانیان مقیم انگلستان می‌توانند 24 خرداد ماه با مراجعه به محل سفارت، آرای خود را به صندوق رای بریزند. 


رئیس ستاد انتخابات خارج از کشور درباره حضور ایرانیان مقیم کانادا در این دوره از انتخابات نیز اظهار داشت: تلاش زیادی انجام شد تا تسهیلات برای حضور ایرانیان مقیم در این دوره از انتخابات فراهم شود، ولی متاسفانه دولت کانادا همکاری نکرد و نتوانستیم شعبات اخذ رای را در آنجا دایر کنیم. 


سجادی این قضیه را متوجه دولت کانادا دانست که نسبت به حقوق شهروندان ایرانی مقیم این کشور بی اعتنا است. 


وی همچنین گفت که یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در 120 کشور و در 289 شعبه اخذ رای برگزار خواهد شد.


آغاز ثبت نام آزمون آیلتس 2013 - 1392 Ielts register

Ielts


آغاز ثبت نام تاریخ های جدید آزمون آیلتس

آزمون آکادمیک 15 جون 2013 شروع ثبت نام 1 خرداد و پایان مهلت ثبت نام 6 خرداد   1392
آزمون آکادمیک / جنرال 22 ژوئن: شروع ثبت نام 6 خرداد و پایان مهلت ثبت نام 11 خرداد   1392

متقاضیان ثبت نام در تاریخ های فوق می توانند پس از اطمینان از فعال بودن پروفایل خود بر روی سامانه نسبت به ثبت نام آنلاین اقدام نمایند. لازم به ذکر است شروع ثبت نام این آزمون ها راس ساعت 10 صبح خواهد بود.

مبلغ ثبت نام: 7،000،000 ریال بصورت علی‌الحساب. قیمت قطعی هر آزمون توسط سازمان سنجش محاسبه و اعلام می شود تا در صورت افزایش نسبت به مبلغ علی الحساب، داوطلبان مبلغ مابه التفاوت را به حساب مرکز مربوطه واریز کنند و چنانچه قیمت قطعی کمتر از قیمت علی الحساب باشد، مراکز می بایست مابه التفاوت را به ذینفعان مسترد کنند. 

توجه: 
1. انصراف از شرکت در این آزمون ها پس از ثبت نام قطعی امکان پذیر نمی باشد.
2. امکان تغییر ماژول از آکادمیک به جنرال و یا بالعکس پس از ثبت نام قطعی امکان‌پذیر نمیباشد.
3. امکان انتقال آزمون به آزمون‌های آینده پس از ثبت نام قطعی امکان پذیر نمیباشد.
4. پایان مهلت ثبت نام این آزمون ها ساعت 10 صبح تاریخ های اعلام شده میباشد. لذا به داوطلبان توصیه می‌گردد در اسرع وقت پس از رزرو آزمون اقدام به ثبت نام قطعی نمایند. بدیهی است داوطلبانی که در موعد مقرر، ثبت نام قطعی ننموده باشند از لیست رزرو آزمون حذف خواهند شد.
5. آزمون مصاحبه در فاصله زمانی یک هفته قبل تا یک هفته پس از آزمون کتبی برگزار خواهد گردید.
6. ثبت نام آزمون آیلتس دانشگاه آزاد اسلامی تنها از طریق سامانه انجام می‌پذیرد.


ACADEMIC

Exam DateExam CitySeatsSpeaking FromSpeaking ToDeadline
27 April, 2013Tehran14527 April, 201303 May, 201312 April, 2013
11 May, 2013Tehran9810 May, 201311 May, 201326 April, 2013
18 May, 2013Rasht5017 May, 201318 May, 201303 May, 2013
18 May, 2013Shiraz10017 May, 201318 May, 201303 May, 2013
18 May, 2013Kermanshah15017 May, 201318 May, 201303 May, 2013
25 May, 2013Tehran17020 May, 201325 May, 201311 May, 2013
15 June, 2013Tehran20009 June, 201322 June, 201327 May, 2013
22 June, 2013Tehran10015 June, 201322 June, 201301 June, 2013


GENERAL TRAINING

Exam DateExam CitySeatsSpeaking FromSpeaking ToDeadline
27 April, 2013Tehran24527 April, 201303 May, 201312 April, 2013
25 May, 2013Tehran21120 May, 201325 May, 201308 May, 2013
22 June, 2013Tehran30015 June, 201322 June, 201301 June, 2013


نشانی دفتر مرکزی: تهران، خ شریعتی، دو راهی قلهک، خ پابرجا، بلوارآینه، نبش گل یخ، پلاک 16، واحد 101
تلفن: 22640501-021 و 22640514-021
ایمیل: IELTS@IAUSET.COM

برنامه کانادا برای ورزش جوانان و بالابردن کیفیت زندگی Physical


برنامه‌ریزی‌های مختلفی برای بالا‌بردن کیفیت زندگی مردم انجام می‌شوند. امروزه جوانان به زندگی ساکن رو آورده‌اند و نیاز جوامع به تحرک و فعالیت هر روز بیشتر و بیشتر حساس می‌شود.
به گزارش خبرنگار علم ورزش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،روز 20 آوریل در کنفرانس بین‌المللی مهارت‌های حرکتی، برنامه جدیدی برای ارزیابی مهارت‌های حرکتی در جوانان رونمایی شد. این برنامه که PLAY یعنی ارزیابی مهارت‌های بدنی در جوانان (physical Literacy Assessment for Youth) نام دارد به منظور استفاده ورزشکاران، مربیان، فیزتراپ‌ها، پزشکان ورزشی و والدین و کودکان برنامه‌ریزی شده این برنامه امکان ارزیابی سطح مهارت‌های فیزیکی فرد را می‌دهد، همان‌طور که می‌توان سطح سواد خواندن و نوشتن و ریاضی کودکان را اندازه‌گیری کرد.
ریچارد وی _ رییس پرونده‌ «ورزش برای زندگی در کانادا» _ می‌گوید: این برنامه‌ی جدید و جالبی است که به مردم کمک می‌کند اهمیت فعالیت فیزیکی را بفهمند و به کودکان کمک می‌کند تا در زندگی فعال باشند و پایه‌های خود را قوی کنند.» شیوه‌ی زندگی ساکن و عدم فعالیت به یک روند معمولی تبدیل شده است. با کاهش فعالیت فیزیکی، در کانادا حدود 30 درصد از کودکان دچار اضافه وزن هستند و این آمار در حال افزایش است. با استفاده از برنامه‌ی play که توسط دکتر وین کریلارس در دانشگاه مانیتوبای کانادا طراحی شده، امید این می‌رود که سلامت عمومی بهبود یابد. مردم می‌توانند از این برنامه برای ارزیابی قدرت و کمبود‌های خود و فرزندانشان استفاده کنند.
برنامه‌ی play دارای انواع مختلفی است که به منظور‌های مختلف و برای استفاده افراد متفاوت برنامه‌ریزی شده. این انواع عبارتند از: plya fun، play coach، play basic، play parent، play self.
همان‌طور که اسم این برنامه‌ها نشان می‌دهد، آنها برای استفاده مربیان، والدین و حتی خود فرد برای ارزیابی مشخصی طراحی شده‌اند. این برنامه‌ها برای کودکان هفت سال به بالا قابل استفاده‌اند. هر برنامه علاوه بر ارزیابی سطح مهارت‌های فیزیکی فرد، برنامه‌ی ورزشی به او پیشنهاد می‌دهد تا بتواند مهارت‌های خود را افزایش دهد.
دکتر وین کریلارس می‌گوید: «مهارت‌های فیزیکی راهی برای رفتن به سوی زندگی فعال‌تر است که از زمان کودکی تا زمان بزرگسالی می‌توان این مهارت‌ها را کسب کرد. این برنامه به ما کمک می‌کند تا فاکتورهایی را که باید برای زندگی فعال‌تر تغییر دهیم، بشناسیم. این برنامه ما را به سمت زندگی سالم‌تر و دور از بیماری هدایت می‌کند. ما باید مهارت فیزیکی کودکان را در کنار سواد خواندن و نوشتن و حساب‌کردن بالا ببریم.»
برنامه play درحال ترجمه به زبان‌های مختلف است تا در اختیار همه مردم قرار بگیرد. هدف جنبش ACSV (ورزش برای زندگی در کانادا) بالا‌بردن کیفیت زندگی مردم در کانادا است که فعالیت‌هایی در زمینه‌ی ورزشی انجام می‌دهد.

ورزش نوجوانان کانادا

برنامه‌ریزی‌های مختلفی برای بالا‌بردن کیفیت زندگی مردم انجام می‌شوند. امروزه جوانان به زندگی ساکن رو آورده‌اند و نیاز جوامع به تحرک و فعالیت هر روز بیشتر و بیشتر حساس می‌شود.


روز 20 آوریل در کنفرانس بین‌المللی مهارت‌های حرکتی، برنامه جدیدی برای ارزیابی مهارت‌های حرکتی در جوانان رونمایی شد. این برنامه که PLAY یعنی ارزیابی مهارت‌های بدنی در جوانان (physical Literacy Assessment for Youth) نام دارد به منظور استفاده ورزشکاران، مربیان، فیزتراپ‌ها، پزشکان ورزشی و والدین و کودکان برنامه‌ریزی شده این برنامه امکان ارزیابی سطح مهارت‌های فیزیکی فرد را می‌دهد، همان‌طور که می‌توان سطح سواد خواندن و نوشتن و ریاضی کودکان را اندازه‌گیری کرد.


ریچارد وی _ رییس پرونده‌ «ورزش برای زندگی در کانادا» _ می‌گوید: این برنامه‌ی جدید و جالبی است که به مردم کمک می‌کند اهمیت فعالیت فیزیکی را بفهمند و به کودکان کمک می‌کند تا در زندگی فعال باشند و پایه‌های خود را قوی کنند.» شیوه‌ی زندگی ساکن و عدم فعالیت به یک روند معمولی تبدیل شده است. با کاهش فعالیت فیزیکی، در کانادا حدود 30 درصد از کودکان دچار اضافه وزن هستند و این آمار در حال افزایش است. با استفاده از برنامه‌ی play که توسط دکتر وین کریلارس در دانشگاه مانیتوبای کانادا طراحی شده، امید این می‌رود که سلامت عمومی بهبود یابد. مردم می‌توانند از این برنامه برای ارزیابی قدرت و کمبود‌های خود و فرزندانشان استفاده کنند.


برنامه‌ی play دارای انواع مختلفی است که به منظور‌های مختلف و برای استفاده افراد متفاوت برنامه‌ریزی شده. این انواع عبارتند از: plya fun، play coach، play basic، play parent، play self.


همان‌طور که اسم این برنامه‌ها نشان می‌دهد، آنها برای استفاده مربیان، والدین و حتی خود فرد برای ارزیابی مشخصی طراحی شده‌اند. این برنامه‌ها برای کودکان هفت سال به بالا قابل استفاده‌اند. هر برنامه علاوه بر ارزیابی سطح مهارت‌های فیزیکی فرد، برنامه‌ی ورزشی به او پیشنهاد می‌دهد تا بتواند مهارت‌های خود را افزایش دهد.


دکتر وین کریلارس می‌گوید: «مهارت‌های فیزیکی راهی برای رفتن به سوی زندگی فعال‌تر است که از زمان کودکی تا زمان بزرگسالی می‌توان این مهارت‌ها را کسب کرد. این برنامه به ما کمک می‌کند تا فاکتورهایی را که باید برای زندگی فعال‌تر تغییر دهیم، بشناسیم. این برنامه ما را به سمت زندگی سالم‌تر و دور از بیماری هدایت می‌کند. ما باید مهارت فیزیکی کودکان را در کنار سواد خواندن و نوشتن و حساب‌کردن بالا ببریم.»


برنامه play درحال ترجمه به زبان‌های مختلف است تا در اختیار همه مردم قرار بگیرد. سازمان مهاجرتی گنجی انواع مختلف این بروشور را در حال ترجمه دارد و میتوانید از روی وب سایت دانلود کنید. هدف جنبش ACSV (ورزش برای زندگی در کانادا) بالا‌بردن کیفیت زندگی مردم در کانادا است که فعالیت‌هایی در زمینه‌ی ورزشی انجام می‌دهد. (ایسنا)


جهت اطلاع از شرایط مهاجرت به کانادا اینجا را کلیک کنید.


لینک سایتLink to Site


What are the PLAY Tools? The Physical Literacy Assessment for Youth (PLAY) Tools are meant to improve our population’s level of physical literacy. Directed at individuals aged seven and up, the PLAY Tools determine gaps in physical literacy development, and provide calls-to-action to help improve these areas.


“Physical literacy is a gateway to an active lifestyle from childhood through to adulthood,” says PLAY creator Dr. Dean Kriellaars. “These tools will help us understand the factors that can be modified to improve the overall activity level of Canadians, leading to healthier, disease-free lives. If we don’t measure it – it isn’t important. This will place physical literacy on an equal footing with literacy and numeracy.”


نیوبرانزویک New Brunswick

canada-map-new-brunswick-province

نیوبرانزویک New Brunswick

نیوبرانزویک (یا به تلفظ کبکی) در شرق کانادا و در نزدیکی استان های پرینس ادوارد، نواسکاچیا قرار دارد.  استانی دوزبانه(انگلیسی-فرانسه) می باشد. مرکز نیوبرانزویک Fredericton  و مهمترین شهر آن Saint John می باشد. حدود جمعیت آن 751171 نفر (آمار 2011)  که بیشتر انگلیسی صحبت می کنند.

ریشه اسم نیوبرانزویک از Brunswick (شهری در شمال آلمان) که خانه اجدادی پادشاه بریتانیا George III بوده است.


جغرافیای نیوبرانزویک 

نیوبرانوزیک در شمال توسط کبک ، در شرق خلیج Saint Lawrence ،  و استان نواسکاچیا  و د رجنوب مرز آمریکا احاطه شده است. اطراف نیوبرانزویک آب فرا گرفته است، یعنی آب و هوای اقیانوس اطلس را دارااست و باعث پدید آمدن محیطی جذاب و خوش آب و هوا شده است.

دارای رودهای پر آب مهمی مانند Saint John River-St.Croix River می باشد که تاثیر بسزایی در اقتصاد آن دارد. در شمال کوه های Appalachian فرا گرفته.

مساحت نیوبرانزویک 72908کیلومتر مربع می باشد که 80درصد آن را جنگل است. زمین های کشاورزی در بالای رودخانه سنت جان و مقادیر کمی در جنوب شرقی استان است.


آب و هوا:

در جدول زیر میانگین دما در سال 2012 نشان داده شده است:

Dec

Nov

Oct

Sept

August

July

Jun

May

April

March

Feb

Jan

-6.3

1.1

7

13.1

18.4

19.3

16.2

11.1

4.3

-2.4

-8.2

-9.8

منبع: هواشناسی کانادا 


تاریخچه نیوبرانزویک

 اولین ساکنان این منطقه از 3قبیله بودند. Mi'kmaq در مناطق شرقی و ساحلی، Wolastoqiyik در قسمت غرب، Passamaquoddy در قسمت جنوب غربی بودند.

اولین کاشفان آن فرانسوی بودند به نام Jacques Cartier 1534 . و بیشتر فرانسوی ها به نام Acadia اینجا را مستعمره خود نامیدند، سپس بعد از جنگ های فراوان مخصوصا جنگ فرانسه-هند، انگلیس نفوذ خود را در اینجا بیشتر کرد و افراد انگلیسی و آمریکایی در اینجا ساکن شدند و 1759 به بعد در کنترل بریتانیا بود.

در سال 1779 و بعد از نبرد Fort Cumberland  14000نفر از آمریکا در این منطقه ساکن شدند تا گروه وفاداران نام گرفتند. سپس سرزمین Nova Scotia  تقسیم شد و مستعمره نیوبرانزویک در August 16, 1784 با فرمانداری Sir Thomas Carleton شکل گرفت. پایتخت به St.Annes Point منتقل شد. تا کمتر در معرض حمله آمریکایی ها باشد. دانشگاه New Brunswick در فردریکتون در همان زمان 1785 تاسیس شد و آنرا قدیمی ترین دانشگاه انگلیسی زبان و اولین دانشگاه دولتی در آمریکای شمالی است.

در ابتدای قرن 19 بسیاری از Acadie ها از نواسکاچیا به نیوبرانزویک بازگشتند. همچنین تعدادی مهاجر از اسکاتلند در غرب انگلستان به این منطقه آمدند. در اواخر 1830 جمعیت رو به رشد بود و در محدود رود سنت جان ساکن بودند. در 1838-1839 نیاز به مرز مشخص بین نیوبرانزویک و Maine باعث وجود اختلافاتی شد که در سال 1842 مرز رسمی نیوبرانزویک مشخص گردید.

صنعت کشتی سازی در اواسط قرن 19 در سواحل Bay of Fundy گسترش یافت. کشتی مارکوپولو سریعترین کشتی تا آن زمان در سنت جان در سال 1851 به آب انداخته شد.صنایع کشاورزی هم رشد پیدا کردند.

 My New Brunswick

نیوبرانزویک به عنوان یکی از چهار استان اصلی کانادا در تاریخ July 1, 1867 وارد کنفدراسیون کانادا شد. دو آتش سوزی در سال 1877 صنعت کشتی سازی در نیوبرانزویک را با رکود مواجه کرد و کارگران ماهر را به نقاط دیگر کانادا و آمریکا فرستاد. در قرن 20 دوباره شکوفا شد و در بخش چوب و جنگلداری و تولید کاغذ و صنعت راه آهن پیشرفت نمود.

در سال 1969 زبان رسمی فرانسه انتخاب شد.

بخش زیادی از جمعیت نیوبرانزویک از وفاداران به انقلاب آمریکا بودند و برای همین شعار این کشور را "امید بهبود یافته" “Hope was restord” در نظر گرفتند.

جمعیت در سال 1851 برابر 193هزار نفر و 100سال بعد در سال 1951برابر 515 هزار نفر و در سال 2011 برابر 751هزار نفر است.


زبان

براساس آمار سال 2006 بیشترین زبان هایی که صحبت میشد برابر جدول زیر است:

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

English

French

Mikmaq

Chinese

German

Dutch

Spanish

Arabic

Korean

Italian

Malecite

Persian

65%

33%

0.35%

0.3%

0.27%

0.18%

0.15%

0.14%

0.09%

0.08%

0.07%

0.06%

 

بیشتر مردم به دو زبان انگلیسی و فرانسه صحبت می کنند.

حدود 54درصد مردم طبق آمار سال 2001 مذهب Roman Catholic   را دارند.

 

 اقتصاد

دارای اقتصاد مدرن و مبنی بر خدمات شامل مرافبت های بهداشتی، آموزش، خرده فروشی، امور مالی و بیمه است. همچنین صنایع سنگین و بندر در سنت جان و فردریکتون و دانشگاه و راه آهن بخش های دیگر این اقتصاد را تشکیل میدهند.

بخش دیگر اقتصاد شامل معادن، کشاورزی و ماهیگیری است.

جنگلداری در تمام استان وجود دارد و گروه کارخانجات چوب بری و تولید کاغذ و خمیر کاغذ در سنت جان وجود دارد.

فلزات سنگین مانند سرب و روی در شمال و اطراف Bathurst وجود دارد. یکی از بزرگترین معادن پتاس در جهان در منطقه Sussex وجود دارد و معدن پتاس دیگری به ارزش یک میلیارد دلار نیز در این منطقه وجود دارد. نفت و ذخایر گاز طبیعی نیز در این استان وجود دارد.

مناطق کشاورزی که در بالای رودخانه سنت جان وجود دارد دارای مزارع سیب زمینی بسیاری است. در جنوبشرقی استان مواد لبنی و کارخانه های آن وجود دارد.

بخش ماهیگیری که صید آن خرچنگ و حلزون و شاه خرچنگ و پرورش ماهی آزاد تشکیل میدهد در منطقه Passamaquoddy  صنعت مهمی است.

بیشتر افراد در شرکت های Irving group و McCain  و بخش دولتی و چند کمپانی خارجی فعالیت دارند.

 

 

دولت نیوبرانزویک:

دارای مجلسی با 55 کرسی است و هر 5 سال یکبار یا هر زمان که فرماندار بخواهد،انتخابات دارد. دوحذب غالب در NewBrunswick حزب لیبرال و محافظه کار می باشند.

دولت نیوبرانزویک با بقیه استان های کانادا متفاوت است زیرا نبود شهر با اکثریت زیاد و پراکندگی باعث می شود دولت پاسخگوی تمام بخش ها باشد. مخصوصا وجود افراد فرانسوی زبان نیازمند مدیریت و اجماع در آن است. از سال 1960 این استان به دنبال انتخاب رهبران جوان دو زبانه برای ریاست است. در حال حاضر David Alward نخست وزیر منتخب از انتخابات سال 2010 است.

 

شهرهای بزرگ نیوبرانزویک

1-     شهر سنت جان Saint John و بندر قدیمی ان بزرگترین در نیوبرانزویک و قدیمی ترین در کشور است. و ار نظر تناژ ناخالص بزرگترین بندر حمل و نقل در کانادا است. همچنین بندر انرژی با داشتن بزرگترین پالایشگاه نفت و ترمینال LNG است. دارای دو نیروگاه نفت سوز و هسته ای است. در حال حاضر بخش خرده فروشی ، تجاری و مسکونی در این شهر رو به توسعه است.

2-     شهر مونکتون Moncton دارای سریعترین رشد شهری در استان است.اقتصاد آن بر پایه حمل و نقل، توزیع و فن آوری اطلاعات، بخش های تجاری و خرده فروشی است. بیشتر فرانسوی زیان است 35%.

3-     فردریکتون Fredericton مرکز استان نیوبرانزویک است  و محل موزه هنر Beaverbrook و دانشگاه نیوبرانزویک و دانشگاه سنت توماس St. Thomas است.یکی از بزرگترین پایگاه های نظامی کانادا CFB Gagetown در اینجا واقع شده است. اقتصاد فردریکتون به بخش دولتی، نظامی و دانشگاه گره خورده است.

 

 New Brunswick

آموزش:

نیوبرانزویک دارای یک سیستم جامع موازی از انگلیسی و فرانسوی در مدارس دولتی است و به هر دوسطح آموزش ابتدایی و دبیرستان مربوط می گردد. سیستم انگلیسی زبان از مخلوطی از سیستم های انگلیسی و آمریکایی توسعه یافته تشکیل شده است مدارس مذهبی و خصوصی سکولار نیز وجود دارد.

در نیوبرانزویک (علی الخصوص فردریکتون) مانند ایران یه مقطع تحصیلی دارید. شروع هر کردام برابر است با: دبستان 6سپتامبر-راهنمایی 7سپتامبر-دبیرستان 8سپتامبر. ساعت شروع مدارس از 8:15صبح تا 3:15بعداز ظهر است(+20تا40دقیقه وقت نهار)

مدارس انگلیسی زبان در همه جای شهر وجود دارد و در تمام مقاطع تحصیلی دارای آموزشکده جدا است ولی برای فرانسه فقط یک مدرسه بزرگ هست که تمام مقاطع را در خود جا داده است. نگران زبان بلد نبودن فرزندتان در کانادا نباشید، محیطی گرم و جذاب با انواع امکانات کمک آموزشی (از معلم خصوصی تا دوستان و اینترنت و ...) وجود دارد که در یک بازه کوتاه از شما بهتر صحبت خواهد کرد.

هزینه های فوق برنامه برای هر کودک 45 تا 100 دلار در سال است(برای استخر، ورزش تخصصی، شیر و  ...) ولی نهار را باید از خانه تهیه کنند چون کودکان احتمال مسمومیت با غذای بیرون را دارند.

سیستم آموزش دانشگاهی به هر دو زبان فرانسه  و انگلیسی وجود دارد.

تعدادی دانشکده خصوصی مانند Moncton Flight که آموزش خلبان را برعهده دارد نیز وجود دارد.

در این استان 4 دانشگاه دولتی و 4دانشگاه خصوصی ، مذهبی وجود دارد.

دانشگاه نیوبرانزویک NewBrunswick و دانشگاه مانکتون Universite de Moncton  دارای دروس تا فوق لیسانس و دوره حقوق هستند. دانشکده پزشکی در دانشگاه مانکتون و UNBSJ در Saint John (وابسته به Uni de Sherbrooke-Dalhouse Uni) تاسیس شده است. دانشکده Mount  Alison در  Sackville به عنوان بهترین دانشگاه هنرهای لیبرال در کانادا است.

در دانشگاه UNB در شهر فردریکتون می توانید تعداد پرشماری از دانشجویان ایرانی را ببینید که مشغول به تحصیل اند. معمولا بیشتر رشته ها آیلتس می خواهند ولی بهتر است که شما در ایران آیلتس شش و نیم را بگیرید.

دانشگاه های دولتی

دانشگاه های هنر - آزاد

دانشگاه مسیحی مربوط به هنر

موسسات آموزش مذهبی

 

 

 اگر میخواهید در دانشگاه های نیوبرانزویک ادامه تحصیل دهید، باید بدانید که این دانشگاه ها اگر دارای کارت PR یعنی مقیم باشید در هر رشته ای که بخواهید اجازه تحصیل می دهند و حدو 20 تا 60 هزار دلار نیز وام به شما پرداخت می نمایند. فقط باید مدرک زبان آیتس شش و نیم به بالا داشته باشید.

اما اگر مقیم کانادا نیستید، شرایط شما خیلی سخت است، معمولا در مقطع فوق به ایرانی ها سخت ویزا می دهند و در ضمن باید هزینه های تحصیل که 20هزار دلار/سال به بالا است را خودتان پرداخت کنید.

 

فرهنگ:

در ابتدا متاثر از فرهنگ بومی کنار ساحل بودند که تا قرن 17 زبان فرانسه و در اواسط قرن 18 زبان انگلیسی، تحت تاثیر اروپا و از طریق تجارت و مذهب آمده بود. و همیشه یک خط نامرئی فرهنگ فرانسه اروپایی و انگلیسی آمریکایی را در نیوبرانزویک جدا کرده بود که پس از اصلاحات نخست وزیر سابق J.Robinchaud فرانسوی زبانان همتایان انگلیسی زبان خود را به رسمیت شناختن.

از یک طرف تحت تاثیر روابط استعماری فرانسه، انگلیس، اسکاتلند و ایرلند و از طرفی ورود وفاداران آمریکایی  بود. فرهنگی که در ابتدا ریشه های محلی جنگداری و کشتی سازی و رقص های محلی و موسیقی محلی آکورئون را داشت. بقیه فرهنگ در کلیسا و خانواده پیدا شد. فرهنگ انگلیسی و فرانسه در معماری دیده میشد. شعر نقش خود را در این استان به خوبی بازی کرد شاعرانی مانند: Cousins Bliss Carman – Sir Charles G.D.     ونقاشانی مانند Antony Flower

در کل مهد شاعران ، نقاشان و نویسندگانی بود که فرانسوی و انگلیسی بودند. معروف ترین تاتر به نام Capitol در مونکتون واقع شده است.

اگر میخواهید با جامعه تازه واردان و مهاجرین و اطلاعات مربوط به رخدادهای فرهنگی در نیوبرانزویک بیشتر آشنا شوید، به این لینک مراجعه کنید. 

رسانه ها:

نیوبرانزویک دارای 4روزنامه (سه تای انها انگلیسی است)

Times & Transcript  در شهر مانکتون و شرق نیوبرانزویک

Telegraph-Journal در سنت جان و در کل استان و مرکز استان به صورت روزانه

The Daily Gleaner در فردریکتون

L`Acadie Nouvelle در کاراکوئیت به زبان فرانسه

روزنامه های انگلیسی زبان توسط فردی خصوصی به نام J.K.Irving اداره می شود.

 

رادیو تلوزیون:

دارای چندین رادیو و تلوزیون خصوصی و دولتی است.

Television de Radio-Canada(CBC French) در مونکتون واقع شده است.

Global TV  در هالیفکس واقع شده است و  بخش خبر آن در فردریکتون، مونکتون، سنت جان است.

CTV Atlantic در هالیفکس واقع شده است و  بخش خبر آن در فردریکتون، مونکتون، سنت جان است.

WAGM-TV –CBS-Fox در تمام نیوبرانزویک دارای قدرت پخش است.

 

توریسم:

نیوبرانزویک دارای 5 محدوده توریستی است:

Fundy Coastal Drive,Acadian Coastal Drive, River Valley Science Drive, Miramichi River Route , Appalachian Range Route که در تمام این مسیرها محل هایی برای اطلاع رسانی به توریست ها وجود دارد.

از اواخر اردیبهشت کشتی ها میافربری تفریحی کروز در سنت جان 3ماه مسیر بین آمریکا و کانادا را می پیمایند که در زیر آسمان آبی و اقیانوس زمانی فرح بخش خواد بود.

محل های مورد بازدید توریست ها در نیوبرانزویک کانادا : کشتی کروز، موزه نیوبرانزویک، جزیره وزیر، گالری هنر Beaverbook، جزیره Grand Manan، مجموعه تاریخی Kings Landing، روستای تاریخی Acadien، باغ عمومی، صخره های امید، پارک آبی، کازینو نیوبرانزویک و مسیر 41 کیلومتری پیاده روی Fundy.

پارک های استان:

De la Republique, Herring Cove, Mactaquac

پارک بین المللی:

Roosevelt Campobello

 

 New Brunswick park

 

مهاجرت به نیوبرانزویک:

 برای اقامت در این استان که آب و هوایی نزدیک به شمال ایران دارد، می بایست دارای یکی از این شرایط باشید:

•    متخصصین  ونیروهای فنی : که دارای یک دعوتنامه شغلی Job offer از سوی یک کارفرما در نیوبرانزویک هستند.
•    متخصصینی که قصد مهاجرت فامیلی دارند:در صورتیکه یکی از اعضای فامیل آنها دست کم به مدت یک سال در نیوبرانزویک کار و زندگی می کند و متقاضی نیز دارای تخصص و سابقه کار در یکی از رشته های مورد نیاز استان باشد.
•    متقاضیان مهاجرت سرمایه گذاری: که مایل به تأسیس یک بیزنس در آن استان باشند و توانایی پرداخت مبلغ 75000دلار به عنوان سپرده را دارند.

البته اگر در این رشته ها: عمران ، کشاورزی ، جهانگردی و هتلداری و یا بهداشت و درمان دارای سابقه کار میباشید دارای امتیاز ویژه ای هستید.

فرم ارزیابی  را پر کنید، تا شرایط شما بررسی گردد.

 


جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد استان نیوبرانزویک (فردریکتون) فایل های زیر را دانلود نمایید:

راهنمای تازه واردین در نیوبرانزویک (زبان انگلیسی- 123 صفحه - 3.93 مگابایت - فرمت PDF)



برای اطلاعات بیشتر به وب سایت شرکت گنجی www.GanjiCo.com   مراجعه نمایید.

ویزای توریستی کانادا - پیکاپ ویزا

به نام خدا

Tourism Canada

Travel Plan in Canada in January 2014

(Montreal, Toronto, Niagara)

تور ژانویه 2014 کانادا

tour canada


دانلود کاتالوگ توریستی کانادا


مقدمه:

با توجه به گسترش روزافزون صنعت توریسم در دنیا و لزوم توسعه این بخش در ایران و با درنظر گرفتن پتانسل های خوب و متعدد ایران در این زمینه همچون شهرهای  اصفهان و شیراز، بر آن شدیم تا تور گردشگری کانادا را برگزار کنیم.

در این راستا اهداف زیر را دنبال می نماییم:

الف- جلب توریست خارجی به ایران و بسط روابط فرهنگی بین ایرانیان داخل و خارج کشور

ب- توسعه صنعت گردشگری ایران با معرفی جاذبه های متعدد توریستی ایران به توریست خارجی

ج- افزایش درآمدهای ارزی کشور با ورود گردشگر خارجی

د- آشنایی توریست ایرانی با شهرهای کانادا و تعمیم روابط فرهنگی و ملی بین هر دو جامعه

ه- برگزاری کلاسها و جلسات مشاور در ایران و تورنتو برای گردشگران خارجی و ایرانی

و- بازدید از موزه ها، دانشگاه ها و دیگر جاذبه ها برای توریست ها

ز- اطلاع رسانی و ارائه بهترین قیمت و خدمات تور و بلیط به مسافرین 

 

 

 

شرح جزئیات سفر: 

قبل از قرارداد: برگزاری جلسه توجیهی و آشنایی و توضیح قسمتهای مختلف تور، توسط ایرانیان مقیم کانادا در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران به مدت 2ساعت

روز اول : ملاقات 5 ساعت قبل از پرواز جلوی درب آژانس و انتقال کلیه دوستان به فرودگاه امام خمینی جهت انجام مراحل پرواز و روادید و گمرک

روز دوم : ورود به شهر مونترال در بعد از ظهر استقبال نماینده محلی سازمان مهاجرتی گنجی در فرودگاه و انتقال به هتل در مرکز شهر پذیرائی مختصر در بدو ورود و انتقال به اتاقها برای استراحت . بعد از ظهر ملاقات با مدیر تور در هتل برای عرض خیر مقدم و تبادل اطلاعات و جواب به سوالات احتمالی . شب اقامت در هتل در مونترال .

روز سوم : پس از صرف صبحانه بازدید از آثار تاریخی در مونترال (کلیسای نوتردام بخش قدیمی مونترال ) عصر تجمع در محل از پیش تعیین شده برای صرف شام در رستوران محلی  پس از صرف شام انتقال به هتل اقامت در مونترال

روز چهارم : پس از صرف صبحانه تمام روز برنامه آزاد اقامت در مونترال

روز پنجم : پس از صرف صبحانه بازدید از مراکز دیدنی شهر مونترال(استادیوم المپیک، بیوسفر، دانشگاه مک گیل، کونکوردیا و ...)  و تجمع در محل از پیش تعیین شده برای صرف شام در رستوران محلی

روز ششم : پس از صرف صبحانه تمام روز برنامه آزاد اقامت در مونترال

روز هفتم : پس از صرف صبحانه خروج از هتل و انتقال زمینی  به طرف تورنتو ورود به تورنتو و انتقال به هتل در تورنتو

روز هشتم : صرف صبحانه در هتل حرکت برای گشت نیم روز و بازدید از موزه case loma – rom دهکده تاریخی بعد از ظهر مراجعت به هتل حرکت برای بازدید از برج CN  صرف شام و استراحت در هتل در تورنتو

روز نهم : پس از صرف صبحانه تمام روز برنامه آزاد شب اقامت در تورنتو

روز دهم: پس از صرف صبحانه خروج از هتل و حرکت به طرف شهر نیاگارا تمام روز برنامه آزاد انتقال به هتل شب اقامت در نیاگارا

روز یازدهم : پس از صرف صبحانه حرکت به طرف آبشار نیاگارا بازدید از شهر زیبای Niagara on the lake انتقال به هتل بعد از ظهر بازدید از آبشار نیاگارا و گشت کشتی- شب اقامت در نیاگارا و صرف شام در رستوران محلی

روز دوازدهم : پس از صرف صبحانه حرکت به طرف تورنتو و گشت و بازدید از موزه های مرکز شهرو بقیه روز گشت آزاد تمام وقت

روز سیزدهم: پس از صرف صبحانه و خروج از هتل حداکثر 12 ظهر ترانسفر فرودگاهی 5 بعد از ظهر از مقابل هتل به فرودگاه تورنتو برای مراجعت ایران با پرواز قطر و پایان تور.

 tour canada1

خدمات تور شامل :

-         بلیط رفت و برگشت با یکی از ایران های هواپیمائی Qatar airways - IranAir - Lufthansa

-         ویزای کانادا و بیمه توریستی

-         12 شب اقامت با صبحانه در هتل 5 و4ستاره

-         حمل و نقل زمینی با اتوبوس دربست توریستی بین شهرهای مونترال و تورنتو  و نیاگارا و برگشت به تورنتو .

-         راهنمای فارسی زبان – راهنمای محلی

-         گشت و بازدید طبق برنامه بالا بانضمام 4 وعده شام در هنگام گشت 

-         ترانسفر و خدمات cip  در فرودگاه بین المللی امام خمینی

 


مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای کانادا:  (35مورد)

- گذرنامه

- اصل فرم دعوت نامه (طبق آخرین ویرایش سال میلادی)

- تکمیل فرم مشخصات فردی (پس از عقد قرار داد از دفتر تهران دریافت گردد و با دقت تکمیل گردد)

-  عکس (4*6) زمینه سفید کاملا از روبه رو و عینک (عکس ها طبق نمونه باشد و به تعداد کافی)

عکس ها نباید اسکن و روتوش شده باشند

عکس هایی که با شرایط فوق مطابقت نداشته باشند تحویل گرفته نخواهند شد

- شناسنامه

-مدرک شغلی (طبق نمونه مورد تایید سفارت)

-مدارک فرزندان

-در صورتیکه بازنشسته هستید برای جزئیات به ما ایمیل بزنید

-مدارک درآمد خود طبق آخرین مستندات مورد قبول سفارت در سال 13-2012 

-بیمه مسافرتی

-اصل مدارک جهت روئیت و کنترل در روز مصاحبه باید همراه مسافر باشد.

-پرداخت هزینه بررسی مدارک به سفارت کانادا

- قبل از ارسال مدارک از تکمیل بودن پرونده خود اطمینان حاصل نمایید، بعد از ارسال فرم ها امکان تغییر وجود ندارد.

-امکان بازپس دادن هیچ کدام از مدارک شما از سفارت وجود ندارد.

*

ما اهمیت ویزا و وقت و هزینه صرف شده شما را درک میکنیم. بنابراین کلیه همکاران ما، با تجربه فراوان در این زمینه ، نهایت دقت و سعی خود را برای به نتیجه رسیدن کار شما، انجام خواهند داد.

در حال حاضر امکان دریافت ویزا توسط بخش ویزای توریستی شرکت ما در طی یک ماه بعد از عقد قرارداد وجود دارد.


نکته: ویزای توریستی یکی از کوتاه ترین روشهای ورود به کانادا است که شرایط متخص به خود را دارد، بارها افرادی را دیده ام که با ما تماس گرفته اند و در مورد رد شدن پرونده ویزای توریستی خود سوال داشته اند، و علت را جویا شده اند، به راحتی می توان حدس زد که همگی به روش آزمون و خطا اقدام کرده اند و شانس خود را از دست داده اند چون حداقل تا 6 ماه آینده بعد از رد شدن نمیتوانند اقدام کنند. این دسته از افراد نمی دانند که لیست مدارک مورد نیاز ویزای توریستی توسط سفارت کانادا به صورت کلی برای همه مردم دنیا ارائه می گردد، ولی نسبت به هر کشور تغییر می کند و به همین دلیل کانادا دارای سفارت در هر ناحیه ای از دنیا هست و بیشتر آفیسرهایی در آن هست که به آن ناحیه آشنا باشند.

پس همیشه توجه داشته باشید که نکات زیادی در اخذ ویزا وجود دارد که شرکت ما توانسته سالانه بیش از 1000ویزا برای مشتریان خود دریافت کند. لذا اطلاع از فرم های مربوط به متقاضی و اسپانسر در کانادا، لیست مدارک مورد نیاز که باید ارسال گردد، نحوه پرداخت هزینه ها و ارسال مدارک، پیکاپ ویزا بعد از اتمام کار و تکمیل فرم ها که برای هر فردی با نسبت شغل و مشخصات فردی کاملا متفاوت است، کاری مهم و دشوار است که نتیجه موفق آن فقط مستلزم اطلاع از آخرین قوانین است. 

طبق قوانین کانادا فقط وکیل رسمی مهاجرت که دارای شرکت ثبت شده در کانادا است و عضو شورای مهاجرین کانادا ICCRC  می باشد، میتواند به عنوان نماینده قانونی شما برای اخذ ویزای توریستی اقدام کند. دریافت ویزای توریستی توسط آژانس های مسافرتی به نمایندگی از طرف شما، خلاف قوانین سفارت و اداره مهاجرت کانادا است و در صورت رد شدن پرونده، شما مسول عواقب آن هستید. 


tour canada2



امکان دریافت ویزای فردی و یا گروهی وجود دارد.

برای دریافت ویزای توریستی کلیه مراحل شامل پرداخت سفارت (لیر و دلار)، ارسال مدارک، هزینه پیکاپ، تکمیل و بررسی مستندات، ارائه برگه وکیل رسمی جهت دریافت ویزای توریستی و فرم های بانک و ... توسط سازمان مهاجرتی گنجی انجام می پذیرد.


برای اخذ ویزای توریستی با ما تماس بگیرید.

 

 کیفیت، اتفاقی نیست، حاصل تجربه است.