گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

سازمان مهاجرتی گنجی، مشاور امین شما در اخذ اقامت کانادا و آمریکا- دارای دفتر در تهران و مونترال-وکیل رسمی مهاجرت
گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

سازمان مهاجرتی گنجی، مشاور امین شما در اخذ اقامت کانادا و آمریکا- دارای دفتر در تهران و مونترال-وکیل رسمی مهاجرت

ایران؛ رتبه اول مهاجرت افراد نخبه در میان ۹۸ کشور در حال توسعه

ایران؛ رتبه اول مهاجرت افراد نخبه در میان ۹۸ کشور در حال توسعه
.
.
.
.
رئیس سازمان توسعه و تجارت ایران گفت: پژوهش باید کاربردی و تقاضا محور باشد.

به گزارش ایلنا، افخمی راد رئیس سازمان توسعه و تجارت ایران و معاون صنعت معدن و تجارت که صبح امروز درسومین جشنواره پژوهش صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اهمیت پژوهش در عرصه صنعت اظهار داشت: باید تولید و پژوهش به جایگاهی برسد تا کاربردی بوده و فعالین بخش صنعت کشور از آن بهره ببرند.

وی با اشاره به آمار انتشار مقالات پژوهشی ایران در سال ۲۰۱۲ افزود: در سال گذشته ایران حدود ۳۷ مقاله قابل استناد پژوهشی منتشر کرد و ترکیه به عنوان اصلی‌تر ین رقیب ایران در منطقه خاور میانه ۳۱ مقاله ارائه داد بر این اساس رتبه اول خاورمیانه به لحاظ پژوهش‌های قابل استناد متعلق به ایران است.

افخمی راد ادامه داد: اما از میان ۲۲۵ کشور جهان رتبه ۱۷ بخش پژوهش را داریم، که به نظر جایگاه مناسبی است این در حالی است که هیچ گاه این پژوهش‌ها نتوانسته‌اند پیوند مناسبی با جامعه برقرار کنند.

رئیس سازمان توسعه و تجارت ایران خاطر نشان کرد: خلق تکنولوژی و بهره‌وری در تولید باید از اهداف پژوهش باشد؛ این در حالی است که متاسفانه عمده بودجه در کشور صرف پژوهش‌هایی می‌شود که جز ارتقای سطح علمی پژوهشگران در رزومه آنها حسن دیگری ندارد.



وی گفت: بر اساس آمارها، ایران به لحاظ مهاجرت افراد نخبه رتبه اول در میان ۹۸ کشور در حال توسعه را دارد و نیز بر اساس آمار صندوق بین‌المللی پول سالانه ۱۸۰ هزار تحصیل کرده از کشور خارج می‌شوند، پس می بینیم که نتایج قابل استفاده‌ای از پژوهش‌ها در حوزه صنعت و معدن و تجارت صورت نمی گیرد.


وی ادامه داد: متاسفانه بر اساس آمارهای بانک جهانی شاخص اقتصاد دانش بنیان که منجر به افزایش نرخ رشد و بهره‌وری در تولید اقتصاد می‌شود در کشورهای منطقه نظیر امارات بحرین و عمران بالاتر از ایران است، این شاخص در ایران ۳٫۹ درصد است که از میانگین آن در خاورمیانه که ۴٫۴ درصد است نیز پایین‌تر است.

افخمی راد افزود: پژوهش‌های ما در کشور بیشتر جنبه علمی و آکادمیک دارد و به لحاظ کاربردی جایگاهی ندارد این در حالی است که پژوهشها باید تقاضا محور باشد و در حوزه صنعت بتوان از آن بهره برد.

وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و کاهش تنش‌های بین‌المللی، نرخ رشد اقتصادی و صنعتی که هم اکنون منفی است بهبود یابد؛ همچنین شرایطی برای بهبود فضای پژوهشی و اهمیت دادن به این بخش فراهم شود.

فستیوال زمستانی یخ مونترال

فستیوال زمستانی یخ  مونترال 
چهاردهم دسامبر2013

Enjoy this magnificent show with your family, your friends or with that special someone December 14, 21, 28 and January 4 at 8pm.

presented over four sparkling nights. Pyrotechnics light up Montréal’s winter sky to the sounds of movie soundtracks.  Gather round and let the warmth of the sky’s fires light up your heart!

Locations
Skating Rink, Bonsecours Island or the Promenade.


برخلاف تصور، تعداد پرونده های دریافتی از طریق اسکیل ورکر کبک بیش از فدرال بود!

quebec_ganjico

برخلاف تصور، تعداد پرونده های دریافتی از طریق اسکیل ورکر کبک بیش از فدرال بود!

از 10 مرداد 1392 تا کنون بیش از 4000 پرونده skilledworker Quebec توسط اداره مهاجرت کبک دریافت شده است، درحالیکه از 14اردیبهشت 1392 تاکنون فقط 3100 پرونده skilledworker Federal توسط اداره مهاجرت کانادا دریافت شده است. و این نشان دهنده شرایط بهتر استان کبک می باشد. در حالیکه در ایران بیشتر افراد به خاطر ترس از فراگیری زبان فرانسه، جایی در این 4000پرونده ندارند!.

در حال حاضر کلیه برنامه های نیروی متخصص، کارآفرینی و سرمایه گذاری کانادا دارای سقف پذیرش است. این بدان معنا است که کانادا نمی خواهد هیچ گونه تاخیری در بررسی پرونده ها  داشته باشد، موردی که طی 5سال گذشته بسیاری از هموطنان (علی الخصوص کسانیکه خود پرونده شان را ارسال کرده اند)از تاخیر و ردشدن پرونده شان شکایت داشته اند. در حال حاضر اداره مهاجرت کانادا با تعیین سقف پذیرش ، با توجه به زمان مشخص به بررسی پرونده ها می پردازد و هیچ گونه پرونده اضافی را بعد از عبور از سقف مورد نظر قبول نمی کند تا بتواند با اطمینان جوابگوی پرونده های دریافتی باشد. به قولی با تعریف Milestone مشخص زمان-تعداد توانسته جلوی تاخیر را بگیرد.

در حال حاضر دو برنامه پذیرش نیروی متخصص فدرال و نیروی متخصص کبک مهمترین برنامه های پذیرش مهاجر کانادا هستند. برنامه نیروی متخصص فدرال محدود به 24 رشته وبا سقف 5000 پرونده و با شرط ارسال پرونده از 14اردیبهشت 1392 الی 10اردیبهشت 1393 می باشد. که با توجه به این محدودیت ها حجم تقاضا ها برای کبک افزایش یافته است. البته برای کبک نیز تا 11 اردیبهشت 1392 فرصت دارید.

برای پذیرش در رشته های مورد نیاز کبک شما باید مدرک زبان فرانسه (بجز پرستاری-هوافضا) و حداقل امتیاز لازم را در سیستم امتیاز بندی جدید کبک داشته باشید. این امتیاز ها به سابقه  کار، سن، نمره زبان فرانسه/انگلیسی و همسر و فرزند و فامیل در کانادا و ... تعلق می گیرد.

به قول آقای گنجی –وکیل رسمی مهاجرت به کانادا- در حال حاضر بهترین سیستم مهاجرت برای افراد زیر 35 سال که دارای مدرک حداقل دیپلم می باشند. استان کبک است که دارای فرایند سریعتر و منصفانه تری نسبت به فدرال است. قراردادن سقف پذیرش در کبک نیز دلیلی بر رسیدگی سریعتر و عدم انباشته شدن پرونده ها است.

در حال حاضر کبک برخلاف فدرال 20000هزار پرونده را قبول می کند.(فدرال5000پرونده!) و اگر واجد شرایط هستید تا قبل از نوروز اقدام کنید. زیرا هیچ گونه اطلاعیه در مورد نحوه و زمان و وجود پذیرش بعد از اردیبهشت 1393 وجود ندارد.

 

برای بررسی شرایط خود با ما تماس بگیرید.



 http://www.ganjico.com/Details/266/%D8%A8%D8%B1%D8%AE%D9%84%D8%A7%D9%81-%D8%AA%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%8C-%D8%AA%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%D9%BE%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%81%D8%AA%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%B7%D8%B1%DB%8C%D9%82-%D8%A7%D8%B3%DA%A9%DB%8C%D9%84-%D9%88%D8%B1%DA%A9%D8%B1

"دکتر روحانی" به عنوان یک از ده شخصیت مهم و خبر ساز منتخب مجله تایم Time انتخاب شد.

بعد از  "آیت اله خمینی"    و  "مصدق" ، این بار "دکتر روحانی"   به عنوان یک از ده شخصیت مهم و خبر ساز منتخب مجله تایم Time  انتخاب شد.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران یکی از ده شخصیتی است که در فهرست نهایی مجله تایم جای گرفته است.

باراک اوباما، رییس جمهوری آمریکا ، بشار اسد رییس جمهوری سوریه، تد کروز، سناتور جمهوریخواه از ایالت تگزاس آمریکا، پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان، کتلین سبلیوس، وزیر بهداشت و خدمات انسانی دولت اوباما از دیگر شخصیت‌های سیاسی و مذهبی هستند که در لیست سال ۲۰۱۳ مجله تایم جای گرفته‌اند.

از میان مدیران ارشد شرکت‌های اینترنتی تنها نام جف بزوس، بنیانگذار آمازون که بزرگترین شرکت فروش کالا در اینترنت است، دیده می‌شود.

ادوارد اسنودن، پیمانکار سابق سازمان اطلاعات ملی آمریکا و افشاگر اسناد محرمانه این سازمان نیز از کسانی است که به عنوان یکی از نامزدهای شخصیت تاثیر گذار سال معرفی شده است.

نام ادیت ویندسور، فعال حقوق همجنسگرایان در نیویورک و میلی سایروس خواننده ۲۰ ساله و پرطرفدار آمریکایی هم در این لیست ده نفره قرار دارد.

مجله تایم در سال ۱۹۲۷ انتخاب شخصیت سال را آغاز کرد. معیار مدیران مجله تایم در آن زمان انتخاب فردی بود که به صورت مثبت یا منفی خبرسازترین شخصیت سال در جهان محسوب می‌شد. در سال‌های نخست بیشتر چهره‌های سیاسی به عنوان مرد سال انتخاب می‌شدند ولی در سال‌های اخیر نه تنها افراد بلکه حرکت‌های سیاسی و مدنی نیز به عنوان خبرسازترین‌ها انتخاب شده‌اند.

در عین حال در طول ۸۶ سالی که مجله تایم چهره سال را انتخاب می‌کند شخصیت‌هایی چون آدولف هیتلر در سال ۱۹۳۸ و ژوزف استالین در سال‌های ۱۹۳۹ و ۱۹۴۲ نیز به عنوان مرد سال انتخاب شده‌اند.

از ایران تا کنون تنها محمد مصدق، در سال ۱۹۵۲ و آیت‌الله روح‌الله خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی در سال ۱۹۷۹ به عنوان مرد سال از طرف مجله تایم انتخاب شده‌اند.

مجله تایم هر ساله در کنار معرفی خبرسازترین چهره سال از خوانندگان خود نیز نظرسنجی می‌کند و از آنها می‌خواهد با رای خود شخصیت سال را انتخاب کنند.

جاذبه های گردشگری کانادا


این آبشار در پایان آخرین دوره یخبندان، ذوب تدریجی و سرریز شدن یک دریاچه منجمد باستانی روی معبر سنگی که میان این دریاچه و دریاچه انتاریوی کنونی وجود داشته، پا به عرصه وجود گذاشته است.
در طی هزاره ها، دریاچه پشت آبشار کوچک و کوچکتر شده و جای خود را به دریاچه Erie کنونی داده است. فرسایش طبیعی بر اثر فشار آب چندین کیلومتر محل آبشار را به عقب برده و به جای کنونی اش رسانده است.
این مجموعه آبشار در سال 1604 توسط گروه اکتشافی فرانسوی به رهبری Samuel de Champlain (جغرافی دان، طراح و مکتشف فرانسوی که بنیانگزار کبک(Quebec) نیز نامیده می شود)، کشف و ثبت شد. پیش از آن سرخپوستان منطقه قرن ها به وجود این آبشار آگاه بوده و آن را مکانی مقدس می دانستند.
صدای مهیب رعد آسای آبشار در آن زمان موجب شده بود سرخپوستان آن را محل زندگی خدای رعد بدانند و مراسمی برای بزرگداشت این خدا در این مکان برپا کنند. 
جاذبه مهم گردشگری کانادا
کانادا مقصد اول بسیاری از گردشگران دنیا است، سالانه حدود 2میلیون ویزای توریستی توسط دولت صادر می شود. بیشتر توریست ها از آمریکا و اروپا می باشند، که در طول فصل گرم تعداد آنها بیشتر است. در میان این جاذبه ها هفت مکان دیدنی به عنوان سند هویتی کانادا شناخته می شوند.
رشته کوه های راکی
یکی از مکان های مهم برای اسکی، کوهنوردی، دوچرخه سواری و پیاده روی است، زیبایی منحصر به فردی دارد.دارای یخچال های بیشمار و صخره های بزرگ و دیدنی است. بیشتر در غرب کانادا (استان بریتیش کلمبیا) امتداد دارد. آثار فسیل ماقبل تاریخ در آن بسیار دیده شده است.
شهر قدیمی کبک
استان کبک که بخش فرانسوی زبان کانادا را شامل می شود دارای بخش های قدیمی و مکان های تاریخی زیبایی مانند: کبک سیتی، مونترال است. این منطقه در قرن 17 توسط فرانسوی ها کشف شد. معماری آن متفاوت با دیگر شهرهای کانادا و به سبک اروپایی است. بنا های رومی، کلیساهای سبک نوتردام و باسیلیکا و ... توریست های بیشماری را جذب می کند.
کانو
قایق یا شناور چوبی باریک و درازی که در رودهای بیشمار کانادا از زمان سرخ پوستها وجود داشته. رودخانه های ارام و وسیعی که در سرتاسر کانادا وجود دارند مملو از این کانو ها هستند. آرامش و ماجراجویی دو خصوصیت اصلی سفر با این کانو ها است.
مزارع وسیع
کانادا کشور پهناوری است که پر از دشت های وسیع کشاورزی است. بیش از 75درصد عدس دنیا را کانادا و استان منیتوبا تامین می کند. منظره زیبای مابین دشتهای سرسبز و آسمان آبی نظر هر بیننده ای را به خود جذب می کند.
آبشار نیاگارا
سند هویتی کانادا است و بی شک نخستین جاذبه گردشگران طبیعی دنیا است. در مرز بین آمریکا و کانادا واقع شده است و به علت شکستگی زمین آبشار طبیعی بزرگی را بوجود آورده است. صدای زیادی نیز در برخورد آب با صخره ها تولید می شود . یکی از منابع مهم تامین برق - آبی در کانادا است.
 موزه پیر 21 
در شهر هلیفکس واقع شده است. محل ورود و دروازه اولین مهاجران و کاشفان کانادا بوده است. این ساختمان ترمینال ورودی کشتی های بزرگ اقیانوس پیما بوده است. مملو از جاذبه های دیدنی برای علاقمندان به صنعت کشتی است.
 خانه اسکیمو 
ایگلو ها یا همان خانه های برفی دارای مهندسی و معماری خاص خود و مخصوص قطب است. کانادا که مساحت زیادی از آن پوشید از برف است محل سکونت اسکیموها و خانه های جالب آن است. در زمستان بسیاری از گردشگران برای دیدن این خانه ها و خرس های قطبی به آنجا مسافرت می کنند.

niagarafalls


آبشار نیاگارا، جاذبه نخست گردشگری طبیعی جهان Niagara Falls


یکی از موسسه‌های معتبر فعال در حوزه گردشگری، آبشار نیاگارا را به عنوان جاذبه نخست گردشگری طبیعی جهان انتخاب کرد.

 موسسه معتبر بین‌المللی «انستیتو جهانی گردشگری»، آبشار نیاگارا در مرز آمریکا و کانادا که مرتفع‌ترین آبشار جهان به شمار می‌رود را به عنوان جاذبه نخست گردشگری طبیعی جهان انتخاب کرد.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، آبشار نیاگارا طی چند دهه یکی از جاذبه‌های برتر طبیعی گردشگری جهان بوده و طی سال‌های اخیر به دلیل انجام چند عملیات عبور از آن‌ توسط بندبازها و نورپردازی این آبشار گردشگرانش رشد چشمگیری یافته است.

آبشار نیاگارا به مجموعه سه آبشار گفته می‌شود که در مرز آمریکا و کانادا در استان انتاریو از قلمروی کانادا و در ایالت نیویورک از قلمرو آمریکا جای دارند.

این آبشار در پایان آخرین دوره یخبندان، ذوب تدریجی و سرریز شدن یک دریاچه منجمد باستانی روی معبر سنگی که میان این دریاچه و دریاچه انتاریوی کنونی وجود داشته، پا به عرصه وجود گذاشته است.

در طی هزاره ها، دریاچه پشت آبشار کوچک و کوچکتر شده و جای خود را به دریاچه Erie کنونی داده است. فرسایش طبیعی بر اثر فشار آب چندین کیلومتر محل آبشار را به عقب برده و به جای کنونی اش رسانده است.

این مجموعه آبشار در سال 1604 توسط گروه اکتشافی فرانسوی به رهبری Samuel de Champlain (جغرافی دان، طراح و مکتشف فرانسوی که بنیانگزار کبک(Quebec) نیز نامیده می شود)، کشف و ثبت شد. پیش از آن سرخپوستان منطقه قرن ها به وجود این آبشار آگاه بوده و آن را مکانی مقدس می دانستند.

صدای مهیب رعد آسای آبشار در آن زمان موجب شده بود سرخپوستان آن را محل زندگی خدای رعد بدانند و مراسمی برای بزرگداشت این خدا در این مکان برپا کنند. 


در زیر به توضیح دیگر جاذبه های مهم گردشگری کانادا می پردازیم:


جاذبه مهم گردشگری کانادا


کانادا مقصد اول بسیاری از گردشگران دنیا است، سالانه حدود 2میلیون ویزای توریستی توسط دولت صادر می شود. بیشتر توریست ها از آمریکا و اروپا می باشند، که در طول فصل گرم تعداد آنها بیشتر است. در میان این جاذبه ها هفت مکان دیدنی به عنوان سند هویتی کانادا شناخته می شوند.


رشته کوه های راکی

یکی از مکان های مهم برای اسکی، کوهنوردی، دوچرخه سواری و پیاده روی است، زیبایی منحصر به فردی دارد.دارای یخچال های بیشمار و صخره های بزرگ و دیدنی است. بیشتر در غرب کانادا (استان بریتیش کلمبیا) امتداد دارد. آثار فسیل ماقبل تاریخ در آن بسیار دیده شده است.


شهر قدیمی کبک

استان کبک که بخش فرانسوی زبان کانادا را شامل می شود دارای بخش های قدیمی و مکان های تاریخی زیبایی مانند: کبک سیتی، مونترال است. این منطقه در قرن 17 توسط فرانسوی ها کشف شد. معماری آن متفاوت با دیگر شهرهای کانادا و به سبک اروپایی است. بنا های رومی، کلیساهای سبک نوتردام و باسیلیکا و ... توریست های بیشماری را جذب می کند.


کانو

قایق یا شناور چوبی باریک و درازی که در رودهای بیشمار کانادا از زمان سرخ پوستها وجود داشته. رودخانه های ارام و وسیعی که در سرتاسر کانادا وجود دارند مملو از این کانو ها هستند. آرامش و ماجراجویی دو خصوصیت اصلی سفر با این کانو ها است.


مزارع وسیع

کانادا کشور پهناوری است که پر از دشت های وسیع کشاورزی است. بیش از 75درصد عدس دنیا را کانادا و استان منیتوبا تامین می کند. منظره زیبای مابین دشتهای سرسبز و آسمان آبی نظر هر بیننده ای را به خود جذب می کند.


آبشار نیاگارا

سند هویتی کانادا است و بی شک نخستین جاذبه گردشگران طبیعی دنیا است. در مرز بین آمریکا و کانادا واقع شده است و به علت شکستگی زمین آبشار طبیعی بزرگی را بوجود آورده است. صدای زیادی نیز در برخورد آب با صخره ها تولید می شود . یکی از منابع مهم تامین برق - آبی در کانادا است.


 موزه پیر 21 

در شهر هلیفکس واقع شده است. محل ورود و دروازه اولین مهاجران و کاشفان کانادا بوده است. این ساختمان ترمینال ورودی کشتی های بزرگ اقیانوس پیما بوده است. مملو از جاذبه های دیدنی برای علاقمندان به صنعت کشتی است.


 خانه اسکیمو 


ایگلو ها یا همان خانه های برفی دارای مهندسی و معماری خاص خود و مخصوص قطب است. کانادا که مساحت زیادی از آن پوشید از برف است محل سکونت اسکیموها و خانه های جالب آن است. در زمستان بسیاری از گردشگران برای دیدن این خانه ها و خرس های قطبی به آنجا مسافرت می کنند.

http://www.ganjico.com/Details/263/%D8%A2%D8%A8%D8%B4%D8%A7%D8%B1-%D9%86%DB%8C%D8%A7%DA%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%8C-%D8%AC%D8%A7%D8%B0%D8%A8%D9%87-%D9%86%D8%AE%D8%B3%D8%AA-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%B4%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%D8%B7%D8%A8%DB%8C%D8%B9%DB%8C-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86-Niagara-Falls

برای اطلاع از نحوه دریافت ویزای توریستی کانادا اینجا را کلیک کنید.

طبق یک گزارش جدید، هند جذاب‌ترین مقصد سرمایه‌گذاری جهان بوده و پس از آن برزیل و چین و کانادا و آمریکا قرار دارند.


طبق یک گزارش جدید، هند جذاب‌ترین مقصد سرمایه‌گذاری جهان بوده و پس از آن برزیل و چین قرار دارند.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در تحقیقات جهانی شرکت "ارنست اند یانگ" (EY)، کانادا از نظر جذب سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی در رتبه چهارم و آمریکا در رتبه پنجم قرار گرفتند. کشورهای دیگری که فهرست 10 کشور برتر در این زمینه را کامل کردند، شامل آفریقای جنوبی، ویتنام، میانمار، مکزیک و اندونزی بودند.
طبق گزارش این شرکت، افت شدید ارزش روپیه هند و باز شدن بخش‌های مختلف این کشور به روی سرمایه گذاری مستقیم خارجی، هند را به کشور محبوبی برای سرمایه گذاران خارجی تبدیل کرده است. دولت هند در ماه اوت مقررات سرمایه گذاری خارجی در بخش‌های مختلف شامل خرده فروشی و مخابرات را تسهیل کرد.
این یافته‌ها بخشی از گزارش "بارومتر اعتماد سرمایه" EY هستند که با نظرسنجی از حدود 1600 مدیر اجرایی شرکت‌های بزرگ در 70 کشور جهان تهیه شده و سنجش اعتماد شرکت‌ها به دورنمای اقتصادی از جمله اهداف آن بوده است.
بر اساس گزارش سی.ان.بی.سی، در هشتمین نسخه این گزارش که در مه منتشر شده بود، چین رتبه برتر را در اختیار داشت و پس از آن هند و برزیل قرار داشتند.

investor

طبق یک گزارش جدید، هند جذاب‌ترین مقصد سرمایه‌گذاری جهان بوده و پس از آن برزیل و چین و کانادا و آمریکا قرار دارند.


 در تحقیقات جهانی شرکت "ارنست اند یانگ" (EY)، کانادا از نظر جذب سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی در رتبه چهارم و آمریکا در رتبه پنجم قرار گرفتند. کشورهای دیگری که فهرست 10 کشور برتر در این زمینه را کامل کردند، شامل آفریقای جنوبی، ویتنام، میانمار، مکزیک و اندونزی بودند.


طبق گزارش این شرکت، افت شدید ارزش روپیه هند و باز شدن بخش‌های مختلف این کشور به روی سرمایه گذاری مستقیم خارجی، هند را به کشور محبوبی برای سرمایه گذاران خارجی تبدیل کرده است. دولت هند در ماه اوت مقررات سرمایه گذاری خارجی در بخش‌های مختلف شامل خرده فروشی و مخابرات را تسهیل کرد.


این یافته‌ها بخشی از گزارش "بارومتر اعتماد سرمایه" EY هستند که با نظرسنجی از حدود 1600 مدیر اجرایی شرکت‌های بزرگ در 70 کشور جهان تهیه شده و سنجش اعتماد شرکت‌ها به دورنمای اقتصادی از جمله اهداف آن بوده است.


بر اساس گزارش سی.ان.بی.سی، در هشتمین نسخه این گزارش که در مه منتشر شده بود، چین رتبه برتر را در اختیار داشت و پس از آن هند و برزیل قرار داشتند.



As the global economy is plowing through challenges and uncertainties still lingering from the last recession, Canadian commercial real estate investors are optimistic about market conditions, yet somewhat  cautious about taking on more risk, according to Colliers International’s 2012 Global Investor Sentiment Survey. Although the Investor Sentiment Index rises to 104.1 points over the five-year time frame, which indicates a positive stance, less than half (45%) of respondents said they are likely or highly likely to move up the risk curve to reap better yields. This risk tolerance level is lower than the one expressed by investors last year when nearly two-thirds (64%) of Canadian investors were willing to take on more risk.

This somewhat conservative mindset to risk is also reflected in investors’ views on returns as 58% of Canadian respondents target their Internal Rate of Return (IRR) below 10%. Nevertheless, Canadian investors have not lost their appetite for deal-making with an overwhelming majority (78%) confirming plans to expand their portfolios in the near future.


“Market activity to date indicates that 2012 is on track to exceed commercial transaction volume last seen before the recession,” says Ian MacCulloch, national research director with Colliers International in Canada. “However, while appetite for deals is still strong and lending conditions are favourable, investors are challenged by the relative scarcity of property for sale in Canada, which is a key investment destination.”


According to the survey findings, more than half (54%) of Canadian investors cited “lack of property for sale” as a major challenge. This obstacle is further heightened considering the target markets investors are eyeing. Canada is considered a key investment destination by both domestic and foreign investors. Nearly six in ten (58%) of Canadian investors confirmed their local market is their main investment focus, followed by investment in the U.S. (20%) and Western Europe (12%). Global respondents ranked these markets similarly with Canada and the U.S. switching spots. 


“The property investment market in Canada has had an exceptional year, with investor outlook, financing and general market conditions remaining positive. Colliers believes that Canada is emerging from the shadows as a player in the international property investment arena and we are projecting an increase in cross border capital flows. Canadian investors are increasingly looking abroad and interest from foreign investors will manifest as transactions when conditions are right,” adds Ian MacCulloch.


http://www.ganjico.com/Details/264/%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AF%D8%A7-%DA%86%D9%87%D8%A7%D8%B1%D9%85%DB%8C%D9%86-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1-%D8%AC%D8%B0%D8%A7%D8%A8-%D8%AF%D9%86%DB%8C%D8%A7-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%B1%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%87-%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%D8%B4%D8%AF


Montreal City Hall

Montreal City Hall
Architect:
Henri-Maurice Perrault,
Alexander Cowper Hutchison

این بنا یکی از سازه های زیبای معماری در کانادا به حساب می آیدکه در 1878ساخته شده و یکبار در 1922 نیز دچارآتش سوزی گردید.
فاصله کمی تا ایستگاه مترو زیر دارد:
Champ-de-Mars خط نارنجی

جزئیات لنز و دوربین
ISO 100 – 10mm – f4 – 1 sec

تو خود ایرانی

تو خود ایرانی

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

http://www.youtube.com/watch?v=Y9M44TMv75A


نلسون ماندلا، رئیس جمهور پیشین آفریقای جنوبی و قهرمان مبارزه با آپارتاید، در سن 95 سالگی درگذشت.


نلسون ماندلا، رئیس جمهور پیشین آفریقای جنوبی و قهرمان مبارزه با آپارتاید، در سن 95 سالگی درگذشت.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
وی که از چند سال پیش تاکنون از بیماری های شدید رنج می برد، اخیراً به طور مستمر در بیمارستان و تحت مراقبت های ویژه قرار داشت. ماندلا در سراسر جهان به عنوان نماد مبارزه با نژاد پرستی شناخته می شود.
ماندلا شهروند افتخاری کانادا بود. لقبی که در حال حاضر ملاله یوسف زی دارد.
«بی بی سی» گزارش داده که «جیکوب زوما»، رئیس جمهور آفریقای جنوبی در بیانیه ای تلویزیونی این خبر را اعلام کرد و گفت که آقای ماندلا اکنون «ما را ترک کرده است». نلسون ماندلا در بیمارستانی در شهر پرتوریا در آفریقای جنوبی درگذشت.

ماندلا_کانادا_شهروند افتخاری

نلسون ماندلا، رئیس جمهور پیشین آفریقای جنوبی و قهرمان مبارزه با آپارتاید، در سن 95 سالگی درگذشت.


وی که از چند سال پیش تاکنون از بیماری های شدید رنج می برد، اخیراً به طور مستمر در بیمارستان و تحت مراقبت های ویژه قرار داشت. ماندلا در سراسر جهان به عنوان نماد مبارزه با نژاد پرستی شناخته می شود.



ماندلا شهروند افتخاری کانادا بود. لقبی که در حال حاضر ملاله یوسف زی دارد.


«بی بی سی» گزارش داده که «جیکوب زوما»، رئیس جمهور آفریقای جنوبی در بیانیه ای تلویزیونی این خبر را اعلام کرد و گفت که آقای ماندلا اکنون «ما را ترک کرده است». نلسون ماندلا در بیمارستانی در شهر پرتوریا در آفریقای جنوبی درگذشت.

اخبار تکمیلی را اینجا بخوانید.

کاریابی در کانادا

کاریابی

داشتن شغل و کار مشخص برای همه لازم است. در کانادا کار پیدا کردن دارای مشکلات خاص خود است و نیازمند صبر و حوصله و تلاش است. اگر شما به تازگی وارد کانادا شده اید، این مطلب را بیشتر حس خواهید نمود. در اینجا تلاش داریم تا شما را با انواع شغل ها و مراکز کاریابی، نحوه کارپیدا کردن، مصاحبه، رزومه نویسی و حقوق آشنا کنیم.


در جدول زیر میتوانید کار مورد نظر خود را در کانادا جستجو نمایید:

عنوان شغلی یا مدرک تحصیلی خود را در قسمت "What" و محل زندگی خود در کانادا را در قسمت "Where" بنویسید و دکمه جستجو را کلیک نمایید.

whatwhere 
job title, keywords or company
city, state or zipjobs by job search


آگهی های شغلی جدید در کانادا

http://www.ganjico.com/Page/70/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AF%D8%A7

Professionnel de la santé MCM

Company NameMetro Richelieu inc.
Location Montréal, QC, Canada
Date PostedNovember 26, 2013
CategoryCanadian Employers Hiring Now
Job TypeFull-time

Description

Professionnel de la santé

** POSTE À TEMPS PARTIEL **

Pointe-aux-Trembles (McMahon)

Metro : Le détail qui change votre carrière.

Avec METRO INC., le commerce de détail et de l’alimentation prend une toute autre dimension. Notre engagement : offrir un milieu de travail stimulant et des conditions avantageuses aux quelque 65 000 membres passionnés de notre réseau. Notre offre : des défis..

Registered Nurse

Company NameMiddlesex Hospital Alliance
Location Strathroy, ON, Canada
Date PostedNovember 26, 2013
CategoryCanadian Employers Hiring Now
Job TypeFull-time

Description

Middlesex Hospital Alliance

Strathroy Middlesex General Hospital Site

Posting #83 – 2013

FULL-TIME REGISTERED NURSE POSITION

One South Medical

Job Duties:

• All 7.5h and 11.25h shifts, including nights, weekends, and statutory holiday rotation.

• Position available February 2014

Job Qualifications:

• Current registration with the College of Nurses of Ontario

• Demonstrated ability to...

1st Shift Instock Associate

Company NameWalmart
Location Mississauga, ON, Canada
Date PostedNovember 27, 2013
CategoryCanadian Employers Hiring Now
Job TypeFull-time

Description

Position Summary Ensures On Shelf Availability and inventory management. Shift is 7:00 a.m – 3:30 p.m.

Walmart Division Retail Store Associates

Postion Responsibilities Primary responsibilities are listed below. Other responsibilities may be assigned. Provides excellent customer service through: Ensures that all departments are fully stocked with merchandise and are ready for business Performs...

Sales Associate

Company NameWalmart
Location Vaughan, ON, Canada
Date PostedNovember 27, 2013
CategoryCanadian Employers Hiring Now
Job TypeFull-time

Description

Position Summary A Sales Floor Associate properly zones his/her assigned area, assists Customers and maintains modular and feature presentations by performing the following duties:

Walmart Division Retail Store Associates

Postion Responsibilities Primary responsibilities are listed below. Other responsibilities may be assigned.

Provides excellent Customer Service by: Practicing a 3 Metre Rule...

Installation Technician - GTA

Company NameRogers
Location Toronto, ON, Canada
Date PostedNovember 27, 2013
CategoryCanadian Employers Hiring Now
Job TypeFull-time

Description

Req ID: 6603

Responsibilities Include: Diagnose and/or correct all technical problems (Basic and Hi-Speed Internet, Basic and Digital TV and Rogers Home Phone) to the satisfaction of the customer and in accordance with company specifications. Reconnect/disconnect equipment and/or services as per company standards and procedures. Ensure that communication with customers, other departments and...

Goods Flow Co-worker

Company NameIKEA
Location Saint-Laurent, QC, Canada
Date PostedNovember 27, 2013
CategoryCanadian Employers Hiring Now
Job TypeFull-time

Description

As a goods flow co-worker you contribute to the store replenishment process each day before the store opens. You need to be able to think and act efficiently and safely to ensure a smooth goods flow operation that results in the right products being available to customers. You achieve this using your knowledge of working the IKEA way, and the experience and expertise of your colleagues.

Prépose à la réception

Company NameIKEA France
Location Saint-Laurent, QC, Canada
Date PostedNovember 27, 2013
CategoryCanadian Employers Hiring Now
Job TypeFull-time

Description

Permanent Image marque employeur Image marque employeur Accroche Accroche De l’énergie de bon matin pour remplir le magasin : votre challenge au quotidien est de satisfaire nos clients !

DESCRIPTION DU POSTE En tant qu’employé Flux Physiques, vous contribuez chaque jour au remplissage du magasin avant son ouverture. Vous devez pouvoir réfléchir et agir efficacement et en toute sécurité pour...

SCBScN Instructor

Company NameSIAST
Location Saskatoon, SK, Canada
Date PostedNovember 27, 2013
CategoryCanadian Employers Hiring Now
Job TypeFull-time

Description

Title: Instructor-Saskatchewan Collaborative Bachelor of Science in Nursing (SCBScN)-Casual Bargaining Unit: AcademicClassification: Instructor Org Code/Description: NEPS-SCBScN-Kelsey-42452-DEPTDate Posted: 07/09/2013Closing Date: 06/30/2014 Start Date: 08/19/2013 End Date: 06/30/2014Salary Range: As per instructional gridHours of Work: 825 hoursTotal Assigned days (AC) / Total Hours per biweekly...

Administration Clerk

Company NameGovernment of Saskatchewan
LocationRegina, SK, Canada
Date PostedNovember 25, 2013
CategoryCanadian Employers Hiring Now
Job TypeFull-time

Description

Administration Clerk

-

ADM008012

Employment Type

:

Expression of Interest for SGEU Term less than 9 months

Location(s)

:

SK--Regina and Area-Regina

Ministry

:

036 Social Services

Salary Range

:

$18.785 - $23.539

Hourly

Grade

:

SGEU.04.

The Ministry of Social Services is committed to investing in positive outcomes for people in areas of income support, child and family services...

Facility Service Worker

Company NameGovernment of Saskatchewan
Location Regina, SK, Canada
Date PostedNovember 25, 2013
CategoryCanadian Employers Hiring Now
Job TypeFull-time

Description

Facility Service Worker

-

INS001354

Employment Type

:

SGEU Term 9 months or more

Location(s)

:

SK--Regina and Area-Regina

Ministry

:

013 Central Services

Salary Range

:

$17.722 - $22.209

Hourly

Grade

:

SGEU.03.

Central Services, Property Management Division, has an opportunity for a Facility Service Worker position located in Regina.

The successful candidate will provide a...

Trainer – Mail Operations

Company NameCanada Post
Location Toronto, ON, Canada
Date PostedNovember 25, 2013
CategoryCanadian Employers Hiring Now
Job TypeFull-time

Description

Language Requirement: English essential

If you are ambitious, talented and driven, consider a fast-moving career with Canada Post. We are currently seeking a Trainer to deliver new corporate and approved local training programs relating to mail processing, delivery operations and the introduction of new products, services, processes, systems and equipment. Responsible for ensuring the quality of...

Customer Service Representative - Toronto, Intake

Company NameCIBC
Location Toronto, ON, Canada
Date PostedNovember 25, 2013
CategoryCanadian Employers Hiring Now
Job TypeFull-time

Description

CIBC is a leading Canadian-based global financial institution. Through our three major businesses – Retail and Business Banking, Wealth Management and Wholesale Banking – we provide a full range of financial products and services to 11 million individual, small business, commercial, corporate and institutional clients in Canada and around the world. We invest in our businesses, our clients, our...

Administrative Assistant

Company NameCentennial College
Location Toronto, ON, Canada
Date PostedNovember 25, 2013
CategoryCanadian Employers Hiring Now
Job TypeFull-time

Description

Career Services & Cooperative Education (This position is initially open to full time, bargaining unit employees of the college) Under the direction of the Director of Career and Counselling Services, the incumbent is responsible for the general administrative duties in the Career Services and Co-operative Education Department. Duties include reception, managing inquiries in addition to providing...

ACCOUNTS PAYABLE CLERK – Corporate Office

Company NameExtendicare
Location Markham, ON, Canada
Date PostedNovember 25, 2013
CategoryCanadian Employers Hiring Now
Job TypeFull-time

Description

ACCOUNTS PAYABLE CLERK – Corporate Office

Candidates are invited to apply for this full time, permanent position of Accounts Payable Clerk at our corporate office, located in Markham,Ontario.

Reporting to the Accounts Payable Supervisor and working closely with all members of the Accounts Payable team, the Accounts Payable Clerk is responsible for the verification, scanning and payment processes...

General Labourer Scarborough 117388

Location Scarborough, ON, Canada
Date PostedNovember 25, 2013
CategoryCanadian Employers Hiring Now
Job TypeFull-time

Description

We are currently looking for motivated and reliable general labour workers for our clients. Apply now if you are energetic, reliable, with a “get it done” attitude!

We have day, afternoon and night shifts available, along with some weekends. Pay rates begin at $10.25/hr, depending on the position.

We cover the Scarborough, GTA, and Markham areas.

Possible work environments can include...

Receptionist / Office Administration

Company NameBDO
Location Toronto, ON, Canada
Date PostedNovember 25, 2013
CategoryCanadian Employers Hiring Now
Job TypeFull-time

Description

BDO. Because relationships matter.

There are many world-class accounting firms. Far fewer that offer a culture so rich in professional opportunity, personal fulfillment, and long-term growth. At BDO, we understand that exceptional service to our clients begins – and ends – with exceptional regard for our people. Because at its core, our business is not about numbers or spreadsheets, dollars or...

Administrative Support Assistant

Company NameGreat West Life
Location Toronto, ON, Canada
Date PostedNovember 26, 2013
CategoryCanadian Employers Hiring Now
Job TypeFull-time

Description

The Administrative Support Assistant in our Toronto Disability Management Services Office (DMSO) provides administrative support to a number of teams in an office of 80 people.

Accountabilities:

Living our values of Customer View; Integrity; Partnership and Communities Set up disability claims using mainframe applications Responsible for role-specific correspondence to claimants, clients, and...

Grocery Associate

Company NameWalmart
Location Newmarket, ON, Canada
Date PostedNovember 24, 2013
CategoryCanadian Employers Hiring Now
Job TypeFull-time

Description

Position Summary Provides quality Customer service by effectively communicating with Customers to answers questions; Locates and retrieves merchandise, and provides requested assistance concerning price and product availability of grocery items.

Walmart Division Retail Store Associates

Postion Responsibilities Ensures a safe and clean environment by maintaining safety standards, such as securing...

Caissier en chef/caissière en chef (succursales de Petro Canada)

Company Name963618 Ab Ltd Petro Canada
Location Edmonton, AB, Canada
Date PostedNovember 24, 2013
CategoryCanadian Employers Hiring Now
Job TypeFull-time

Description

Conditions d'emploi : Permanent, Plein temps, Sur appel, Quart de travail, Temps supplémentaire, Fin de semaine, Jour, Nuit, Soir Salaire : 15.00$ De l'heure pour 40 heures par semaine Date prévue de début : Dès que possible Lieu de l'emploi : Edmonton And Area , Alberta (3 postes disponibles) Compétences requises : Études : Diplôme d'études secondaires Expérience : 1 an à moins de 2 ans Langues...

Senior iOS Developer

Company NameSOTI Inc.
Location Mississauga, ON, Canada
Date PostedNovember 23, 2013
CategoryCanadian Employers Hiring Now
Job TypeFull-time

Description

Job Title: Senior iOS Developer

Position Type: Permanent

Location: Mississauga, Canada

Starting Date: Immediately

SOTI is the world's most trusted provider of Mobile Device Management (MDM) solutions, with over 10,000 enterprise customers and millions of devices managed worldwide. Our award-winning solution, SOTI MobiControl, allows organizations to support both corporate-liable and Bring Your...

Communications Coordinator

Company NameGeorge Brown College
Location Toronto, ON, Canada
Date PostedNovember 23, 2013
CategoryCanadian Employers Hiring Now
Job TypeFull-time

Description

Responsible for coordination of communications activities for the college and its academic centres; monitors media coverage; coordinates proactive and reactive media opportunities. Acts as a secondary media contact for the college, coordinating incoming media requests and pursuing media opportunities. Works with the Media Relations Consultant to create and manage a college media sourcebook...

Administration Clerk

Company NameGovernment of Saskatchewan
Location Regina, SK, Canada
Date PostedNovember 25, 2013
CategoryCanadian Employers Hiring Now
Job TypeFull-time

Description

Administration Clerk

-

ADM008012

Employment Type

:

Expression of Interest for SGEU Term less than 9 months

Location(s)

:

SK--Regina and Area-Regina

Ministry

:

036 Social Services

Salary Range

:

$18.785 - $23.539

Hourly

Grade

:

SGEU.04.

The Ministry of Social Services is committed to investing in positive outcomes for people in areas of income support, child and family services...

Merchandiser

Company NameShoppers Drug Mart Corporation
Location Regina, SK, Canada
Date PostedToday
CategoryCanadian Employers Hiring Now
Job TypeFull-time

Description

Job Title: Merchandiser

Post Date: 11 / 23 / 2013

Location: 2223 VICTORIA AVE E.

Regular / Temporary: Temporary

City : REGINA

Position Type: Full Time

Province: Saskatchewan

Requisition Number: 1034409

Store Number: 0427-SDM

JOB DESCRIPTION:

Key Responsibilities Merchandising * Organize backroom product * Ensure product is replenished on shelves in a timely manner * Cycle count – advise...

Post Office Clerk

Company NameShoppers Drug Mart Corporation
Location Edmonton, AB, Canada
Date PostedNovember 23, 2013
CategoryCanadian Employers Hiring Now
Job TypeFull-time

Description

Job Title: Post Office Clerk

Post Date: 07 / 24 / 2013

Location: 8121 118TH AVE.

Regular / Temporary: Regular

City : EDMONTON

Position Type: Part Time

Province: Alberta

Requisition Number: 1029517

Store Number: 0370-SDM

JOB DESCRIPTION:

Key responsibilities of a Post Office Clerk include: To provide prompt and superior customer service, Abide by the established Canada Post Corporation...

Backroom Team Member

Company NameTarget Corporation
Location Toronto, ON, Canada
Date PostedNovember 22, 2013
CategoryCanadian Employers Hiring Now
Job TypeFull-time

Description

Backroom Team Member

-

13003AY

Helps deliver a strong guest focus culture that exceeds guest expectations every time.

Keep merchandise organized and accessible.

Embraces a friendly, positive, helpful and team oriented environment.

Maintain a clean, great-looking store.

Quickly and accurately respond to merchandise requests.

We’re Looking For:

Help drive sales by pulling merchandise...

Home Furnishing Sales Coworker HFB 14-15 cookshop

Company NameIKEA
Location Saint-Laurent, QC, Canada
Date PostedNovember 22, 2013
CategoryCanadian Employers Hiring Now
Job TypeFull-time

Description

An IKEA co-worker’s main task is to maximise sales and profitability in his/her area of responsibility using knowledge of the IKEA product range, local market conditions and the needs of customers. No other position in the IKEA store is more hands-on in terms of customer contact. Together with thousands of colleagues around the world you will help to ensure the continued global success of the IKEA...

Data / Analytics Specialist

Company NameQuickMobile
Location Vancouver, BC, Canada
Date PostedNovember 22, 2013
CategoryCanadian Employers Hiring Now
Job TypeFull-time

Description

Reporting to our Director, Services and Support, the Data/Anlystics Specialist will be working closely with our project management team and clients. The Data Entry/Analytics Specialist will collect, organize, ensure the accuracy of, and enter data into our CMS and related spreadsheets, databases and websites to support the integration of content and the creation of an engaging mobile experience...

برای دیدن مطالب بیشتر روی گروه های زیر مجموعه کاریابی کلیک کنید.

http://www.ganjico.com/Page/70/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AF%D8%A7

پرواز از تهران به کانادا با ارزانترین نرخ

airtransat_istanbul_montreal_tehran

پرواز از تهران به کانادا با ارزانترین نرخ

انتخاب مسر هوایی مناسب نیازمند جستجوی بسیار و داشتن تجربه است. بسیاری از عزیزانی که بعد از مدت ها انتظار بالاخره توانسته اند ویزای مهاجرتی یا توریستی کانادا را بدست آورند، در آخرین مرحله به دنبال مسیر مناسب پروازی با قیمت خوب هستند.

مسیرهای فعلی برای رفتن به کانادا (مثلا تهران – مونترال) به شرح زیر است:

لوفتانزا: تهران – فرانکفورت – مونترال

قطر: تهران – دوحه – مونترال

ایران ایر: تهران – لندن – مونترال

ترکیش: تهران – استانبول – مونترال

آلایتالیا: تهران – رم – مونترال

ایرترنزت: تهران – استانبول – مونترال

 

در میان پروازهای بالا ، شرکت ایرترنزت airtransat ارزانترین قیمت را در حال حاضر (آذر 1392- Nov. 2013) دارد. این شرکت کانادایی دارای دفتر مرکزی در مونترال می باشد. هدف اصلی ان هم فراهم کردن سفرهای ارزان قیمت به مقصدهای توریستی دنیا می باشد. و معمولا نسبت به فصل پرواز دارد، یعنی برای نقاط مشخصی در دنیا در زمان مشخص بلیط ارزانی دارد. مثلا برای کانادایی ها در ژانویه که هوا آنجا سرد است، پرواز به استانبول که گرم تر است را برقرار می کند. در ضمن از مونترال به تورنتو هم این شرکت پرواز دارد. که توضیحاتی را راجع به آن برای مسافرین ماه های آینده بیان می کنیم.

با یکی از پرواز های داخلی (مثلا ماهان، اطلس جت، آسمان و ...) به استانبول پرواز می کنید. راحت است چون ویزا نمی خواهد و حق انتخاب بسیاری دارید و همیشه هم پرواز برای این مسیر وجود دارد.

بلیط استانبول تا مونترال را هم باید با کردیت کارت بخرید یا از خدمات آژانس های خاصی که اینکار را انجام می دهند استفاده کنید.

حدود قیمت از 560 دلار برای مسیر رفت از تهران به مونترال است که حدود 120 دلار برای تهران استانبول و 440 دلار برای استانبول به مونترال  است.

البته کیفیت هواپیما به اندازه قطر ایرویز نیست و فقط میتوانیدیک چمدان 30 کیلویی مجانی داشته باشید.

از طرف دیگر میتوانید هزینه نصف نسبت به پرواز های دیگر پرداخت کنید.در استانبول به راحتی و بدون ویزا و قبل از پرواز گردش کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد نرخ بلیط هواپیما به کانادا اینجا را کلیک کنید.

 

 

 

مراسم روز کریسمس

pere_noel


نامه ای به بابانوئل
در سال ۱۹۷۴ کارکنان اداره پست مونترال کانادا متوجه شدند که هر ساله تعداد قابل توجهی نامه که به آدرس بابانوئل یا همان سانتاکلاز (Santa Claus) ارسال شده اند ، وارد سیستم پستی شده و به دلیل نامعتبر بودن آدرس گیرنده ، "غیر قابل تحویل" قلمداد میشوند . از آنجایی که کارکنان مهربان اداره پست مونترال نمیخواستند که نویسندگان این نامه ها که اغلب کودکان خردسال بودند از دریافت کردن جواب مایوس شوند ، خود شروع به جواب دادن به نامه ها کردند . 
تعداد نامه هایی که به بابانوئل نوشته میشدند هر کریسمس افزایش می یافت تا جایی که در سال ۱۹۸۳ پست کانادا تصمیم گرفت که برنامه جواب به نامه های بابانوئل را رسماً آغاز کند و از داوطلبین برای شرکت در این برنامه دعوت بعمل آورد. بطور میانگین هر کریسمس تعداد یک میلیون نامه که گیرنده آنها بابانوئل هست فرستاده میشود و تمامی نامه ها ، حتی نامه هایی که از خارج کانادا فرستاده میشوند و نامه هایی که به زبان بریل (زبان نابینایان) نوشته شده اند ، به همان زبان جوابشان را از بابانوئل میگیرند . 
پست کانادا این آدرس پستی را برای ارتباط با بابا نوئل درنظر گرفته است :
    SANTA CLAUS
    NORTH POLE  H0H 0H0
    CANADA 
در زبان فرانسوی بابانوئل به "Father Christmas" ترجمه میشود و آدرس اینگونه نوشته میشود :
    PÈRE NOËL
    PÔLE NORD  H0H 0H0
    CANADA

مراسم روز کریسمس


در سال ۱۹۷۴ کارکنان اداره پست مونترال کانادا متوجه شدند که هر ساله تعداد قابل توجهی نامه که به آدرس بابانوئل یا همان سانتاکلاز (Santa Claus) ارسال شده اند ، وارد سیستم پستی شده و به دلیل نامعتبر بودن آدرس گیرنده ، "غیر قابل تحویل" قلمداد میشوند . از آنجایی که کارکنان مهربان اداره پست مونترال نمیخواستند که نویسندگان این نامه ها که اغلب کودکان خردسال بودند از دریافت کردن جواب مایوس شوند ، خود شروع به جواب دادن به نامه ها کردند . 

تعداد نامه هایی که به بابانوئل نوشته میشدند هر کریسمس افزایش می یافت تا جایی که در سال ۱۹۸۳ پست کانادا تصمیم گرفت که برنامه جواب به نامه های بابانوئل را رسماً آغاز کند و از داوطلبین برای شرکت در این برنامه دعوت بعمل آورد. بطور میانگین هر کریسمس تعداد یک میلیون نامه که گیرنده آنها بابانوئل هست فرستاده میشود و تمامی نامه ها ، حتی نامه هایی که از خارج کانادا فرستاده میشوند و نامه هایی که به زبان بریل (زبان نابینایان) نوشته شده اند ، به همان زبان جوابشان را از بابانوئل میگیرند . 

پست کانادا این آدرس پستی را برای ارتباط با بابا نوئل درنظر گرفته است :


    SANTA CLAUS

    NORTH POLE  H0H 0H0

    CANADA 


در زبان فرانسوی بابانوئل به "Father Christmas" ترجمه میشود و آدرس اینگونه نوشته میشود :


    PÈRE NOËL

    PÔLE NORD  H0H 0H0

    CANADA

فردا 23 نوامبر از ساعت 11 مراسم رژه سمبولیک در مرکز شهر خیابان Sainte-Catherine ouest برگزار می گردد.


چرا زنان به هنگام ورزش بیشتر از مردان دچار تنگی نفس می‌شوند؟

sport_men_women

Why Women Have Greater Shortness of Breath Than Men When Exercising?
چرا زنان به هنگام ورزش بیشتر از مردان دچار تنگی نفس می‌شوند؟



تحقیقات انجام شده در دانشگاه مک گیل کانادا نشان داده است که ...

تحقیقات انجام شده در دانشگاه مک گیل کانادا نشان داده است که زنان بیشتر از مردان به هنگام ورزش دچار تنگی نفس می‌شوند و دلیل این مشکل فعالیت بیشتر ماهیچه‌های دستگاه تنفسی زنان است.

مطالعاتی که اخیرا در مجله "فیزیولوژی کاربردی" منتشر شده است، نشان می‌دهد دلیل این که زنان به هنگام ورزش بیشتر از مردان دچار تنگی نفس می‌شوند، فعالیت بیشتر ماهیچه‌های دستگاه تنفسی آنهاست.

این قضیه اثبات شده است که زنان به هنگام انجام فعالیت فیزیکی بیشتر از مردان دچار تنگی نفس می‌شوند. این فعالیت فیزیکی می‌تواند بالا رفتن از پله‌ها باشد یا دویدن یک مسیر طولانی این قضیه هم در مورد افراد جوان و سالم و هم در مورد افرادی که مشکلات قلبی و تنفسی دارند صدق می‌کند.

دکتر دنیس جنسن ، مدیر این تحقیقات از دانشگاه گیل کانادا می‌گوید: در مطالعات مشخص شد که تفاوت‌های جنسیتی در تنگی نفس را می‌توان با میزان فعالیت عضلات دستگاه تنفسی به خصوص دیافراگم توجیه کرد. یافته‌های ما نشان می‌دهد که فعالیت بیشتر عضلات دستگاه تنفسی به دلیل کوچک‌تر بودن شش‌ها، راه‌های تنفسی و حجم عضلات دستگاه تنفسی است.

این اطلاعات به محققان و متخصصان سلامت کمک می‌کند تا درمان بهتری برای مشکلات تنفسی پیدا کنند و توانایی ورزش افراد را افزایش دهند، به خصوص کسانی که مشکلات قلبی و تنفسی دارند و یا سن آنها زیاد است.

در این تحقیقات 50 مرد و زن سالم بین 20 تا 40 سال مورد بررسی قرار گرفتند. این افراد بر روی دوچرخه ثابت تست ورزشی دادند. در حین ورزش توانایی قلبی – عروقی ، واکنش‌های بدنی به ورزش در این افراد اندازه‌گیری شد. این اطلاعات تجزیه و تحلیل شد و تفاوت بین مردان و زنان مشخص شد.

تحقیقات بیشتری در این زمینه لازم است تا اطلاعات بیشتری در این زمینه حاصل شود.
Mcgill.ca


It is well established that women experience greater shortness of breath during physical activity, from stair climbing to long-distance running, than men of a similar age. This is true in healthy young and older adults, as well as in patients with chronic heart and lung disease. This study is the first to explain why this happens.
Dr Dennis Jensen, who led the study at McGill University, Canada, says:
"Our study uniquely showed that sex differences in activity-related breathlessness could be explained by the awareness of greater electrical activation of the respiratory muscles -- specifically the diaphragm -- needed to achieve any given ventilation during exercise in healthy young women compared to men. Our findings indicated that greater electrical activation of the respiratory muscles during exercise in women is needed to compensate for their biologically smaller lungs, airways and breathing muscles."
This information could be used by researchers and healthcare providers to help identify new treatments to relieve the symptoms of breathlessness and improve exercise capacity for groups such as the elderly and patients with chronic heart and lung disease.
Dr Jensen explains how the research was carried out:
"50 healthy, non-smoking men and women aged 20-40 years completed a maximum exercise test on a stationary bicycle. During exercise, we monitored the participants cardiovascular, metabolic and ventilatory responses to exercise using computerized equipment. At regular intervals during exercise, participants rated the intensity of their breathlessness using a 10-point scale. Using a multipair electrode catheter placed in the participants' esophagus, we also recorded the electromyogram of the diaphragm (an index of the drive to breathe that presumably originates in the central nervous system) throughout exercise. These measurements were then analysed and compared between men and women."
Future research is needed to extend the findings to other groups of men and women, such as those that are overweight or obese.