گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

سازمان مهاجرتی گنجی، مشاور امین شما در اخذ اقامت کانادا و آمریکا- دارای دفتر در تهران و مونترال-وکیل رسمی مهاجرت
گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

سازمان مهاجرتی گنجی، مشاور امین شما در اخذ اقامت کانادا و آمریکا- دارای دفتر در تهران و مونترال-وکیل رسمی مهاجرت

برنامه سرمایه گذاری فدرال و کبک کانادا در سال 2015 اعلام شد

Immigrant Investor Venture Capital Pilot Program


برنامه سرمایه گذاری فدرال و کبک کانادا در سال 2015 اعلام شد


اداره مهاجرت فدرال کانادا و اداره مهاجرت استان کبک در هفته گذشته جزئیات برنامه سرمایه گذاری خود را اعلام کردند. این برنامه به سرمایه گذاری کانادایی برای تقویت اقتصاد کانادا اقامت اعطا می کند. در طی این برنامه سرمایه گذار و خانواده و تمام فرزندان زیر 19 سال او به راحتی اقامت کانادا را دریافت می کنند.

 

برنامه اقامت سرمایه گذاری فدرال کانادا Immigrant Investor Venture Capital Pilot Program

دولت فدرال کانادا به 50 سرمایه گذار با بنیه مالی بالا اقامت دائم کانادا را می دهد. در این برنامه جدید تمامی افراد خانواده زیر 19 سال و همسر مقیم دائم کانادا می شوند. این برنامه در آخرین روزهای ژانویه 2015 آغاز می شود. این برنامه برای افراد با دارایی بالا از حد نرمال تعیین شده است.

 متقاضیان برنامه اقامت سرمایه گذاری فدرال کانادا باید شرایط زیر را داشته باشند:

-          دارا بودن دارایی معادل 10میلیون دلار کانادا که به صورت قانونی و طی فعالیت تجاری کسب شده باشد و توسط کارشناس رسمی ارزیابی شود. بعد از قبولی متقاضی باید دارایی خود را کارشناسی و ارائه کند.

-          مبلغ 2میلیون دلار کانادا در یک برنامه سرمایه گذاری (بدون گارانتی) برای مدت 15 سال سرمایه گذاری کند. این مبلغ در یکی از کسب و کارهای کانادایی با پایه نوآورانه و سود ده سرمایه گذاری خواهد شد.

-          دارا بودن دانش زبان انگلیسی یا فرانسه.

-          انجام ارزیابی مدرک تحصیلی دانشگاهی خود توسط یکی از موسسات کانادایی.

 

اداره مهاجرت و شهروندی کانادا CIC فقط 500 پرونده را در تاریخی که در اواخر ژانویه 2015 برابر بهمن ماه 1393 را برای بررسی اولیه قبول می کند. سپس به صورت رندوم شروع به بررسی پرونده ها خواهد نمود تا ظرفیت 50 پرونده مورد نظر امسال تکمیل گردد. بقیه پرونده ها برگشت داده خواهد شد.

زمان تصمیم گیری و قطعی نمودن این 50 پرونده شش ماه بعد از بررسی اولیه خواهد بود.

 

************************

برنامه سرمایه گذاری کبک Quebec Investor Program

جزئیات این برنامه در هفته گذشته اعلام شد. جزئیات اعلام شده و تجربه قبلی ما نکات زیر را مشخص نمود:

-          زمان قبول پرونده ها از 19 ژانویه 2015 – 20 مارچ 2015   برابر   19دیماه 1393- 29 اسفند1393 خواهد بود.

-          حداکثر 1750 پرونده پذیرفته خواهند شد با شرط اینکه هر کشور حداکثر 1200 پرونده می تواند ارسال کند.

-          کلیه وکلا باید پرونده ها را در مونترال Montreal تحویل دهند.

-          فقط پرونده های کامل پذیرفته خواهند شد.

 

متقاضیان برنامه مهاجرت سرمایه گذاری کبک باید شرایط زیر را داشته باشند:

-          دارای دارایی معادل 1.6 میلیون دلار کانادا به نام خود یا همسر باشند. این دارایی می تواند شامل: ملک، حساب بانکی، حقوق بازنشستگی، سهام و اوراق باشد.

-          قرارداد سرمایه گذاری به مبلغ 800هزار دلار کانادا با یکی از موسسات مشخص شده را امضاء کنند یا سود مشخصه آن برابر حدود 200 هزار دلار کانادا را طی 5 سال پرداخت کنند.

-          تمایل زندگی در استان کبک را داشته باشند.

-          دارای تجربه مدیریت 2 سال طی 5 سال گذشته را در یک یا چند شرکت با حداقل 2 کارمند داشته باشند. این شرکت ها لزوما نباید سود ده باشند و می توانند بخشی از یک آژانس بین المللی یا دولتی باشند.

 

مهاجرت از طریق برنامه های سرمایه گذاری کبک مانند Quebec Investor Program طی دو مرحله انجام می گیرد. در مرحله اول؛ شما باید برگه قبولی از اداره مهاجرت کبک به نام CSQ را دریافت نمایید و در مرحله بعد باید پرونده شما به اداره مهاجرت فدرال CIC ارسال شود.(که این موارد به 8 بخش تقسیم شده است.)

 

نکات برنامه های سرمایه گذاری . . .


ادامه مطلب (کلیک کنید)

اشتباهات رایج در مورد برنامه Express Entry 2015

Express Entry Canada Ganji

 

اشتباهات رایج در مورد برنامه Express Entry 2015

 

 

جدیدترین برنامه اخذ اقامت کانادا در گروه نیروی متخصص که کم هزینه ترین برنامه مهاجرت نیز به شمار می آید، از ابتدای ژانویه 2015 آغاز خواهد شد. ما سعی داریم در طی این دو هفته باقیمانده اطلاعات شما را در مورد این برنامه بالا برده و بتوانیم اشتباهات رایج شما که بارها طی ایمیل و تلفن از همکاران دفتر تهران و مونترال سوال نموده اید را تصحیح کنیم. هرچقدر دانش شما در مورد برنامه های مهاجرتی کانادا بالاتر باشد شانس موفقیت شما بین دیگران بیشتر خواهد بود. مهمترین تغییر برنامه Express Entry تغییر روش جذب مهاجر به کانادا از روش "بررسی تمام پرونده های براساس صف ارسال تقاضا" به " بررسی بهترین افراد مناسب بازار کار کانادا" است. حال در ادامه بعضی از برداشت های نادرست شما متقاضیان را تصحیح می کنیم.

 

در خبر قبلی اطلاعات خوبی در مورد هرآنچه که باید در مورد برنامه 2015 Express Entry بدانیم اعلام کردیم، همچنین در مورد نحوه امتیاز بندی برنامه ورود سریع 2015 نیز به صورت کامل توضیحات ارائه نمودیم، لذا برای اطلاعات بیشتر به مطالب گذشته مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

 

No1 هر کسی می تواند وارد "بانک اطلاعاتی یا همان استخر متقاضیان" شود.

 

yesفقط متقاضیان مهاجرت کانادا که واجد شرایط یکی از برنامه های نیروی متخصص فدرال باشند(FSW-FST-CSC-PNP) می توانند وارد بانک اطلاعاتی متقاضیان یا استخر مجازی متقاضیان شوند.

 

یکی از اشتباهات رایج متقاضیان Express Entry این است که هر فردی می تواند واجد شرایط این برنامه شود و وارد بانک اطلاعاتی متقاضیان یا استخر مجازی متقاضیان شود! این صحیح نیست. بلکه فقط افرادی که واجد شرایط یکی از چهار برنامه (FSW-FST-CSC-PNP) باشند می توانند ثبت نام کنند. این سه برنامه عبارتند از:

 

1-     برنامه نیروی متخصص فدرال The Federal Skilled Worker Program : این افراد باید دارای سابقه کار در مشاغل مورد نظر باشند و بتوانند از فاکتورهای مهارتی و انطباقی امتیاز کسب کنند. اطلاعات امتیاز بندی برنامه نیروی متخصص فدرال 2015 را اینجا بخوانید.

 

2-     نیروی فنی و حرفه ای کانادا The Federal Skilled Trades Program: افراد این گروه باید دارای حداقل 2 سال سابقه کار طی 5سال گذشته در یکی از مشاغل فنی در کانادا باشند.

 

3-     تجربه کانادایی The Canadian Experience Class: افراد این گروه باید حداقل یکسال سابقه کار در مشاغل حرفه ای در طی 36 ماه گذشته باشند.

 

برای اینکه بدانید جزو کدام گروه هستید، پرسشنامه مهاجرت کانادا را تکمیل کنید و طی یک هفته بعد منتظر دریافت جواب آن از طریق ایمیل خود باشید.

 

 

 

 

 

No2 برای مهاجرت به کانادا از طریق برنامه Express Entry باید پیشنهاد شغلی (Job Offer) داشت

 

yesداشتن پیشنهاد شغلی از کانادا نیاز نیست و نگران آن نباشید.

 

این تفکر اشتباهی است . . .

ادامه مطلب (کلیک کنید)

ویزای کانادا برای تجار و بازرگانان و صاحبان مشاغل

business_people_attending_a_conference_at_the_qubec_city_convention_centre_in_qubec_city_qubec_ganjico_com_iran

ویزای کانادا برای تجار و بازرگانان و صاحبان مشاغل

کانادا دارای اقتصاد قوی و جزو کشورهای رده اول دنیا است که در جوار اقتصاد بزرگ دیگری همچون آمریکا قرار گرفته همچنین کانادا عضو گروه اقتصادی OECD (سازمان شرکای اقتصادی) و عضو گروه G7 و یکی از طرفین موافقنامه اقتصاد باز آمریکا (NAFTA) می باشد.لذا سالانه میزبان هزاران نفر بازرگان می باشد. در این میان تجار صنابع غذایی ایران مانند عدس و گندم و تجار صنایع ایران مانند ماشین آلات ریسندگی و معدن سهمی در این ویزا ها داشته اند.

بسیاری از کشورها همچون ایران نیاز به ویزا برای ورود کانادا می باشند. موسسه مهاجرتی گنجی طی سالهای گذشته توانسته ویزاهای متعددی را برای موکلین خود دریافت کند، در ادامه توضیح خواهیم داد که آیا شما نیز می توانید جزو گروه ویزاهای تجاری وارد کانادا شوید؟

 

ویزای تجاری به چه کسانی تعلق می گیرد؟

ویزاهای تجاری معمولا برای ورود به کانادا در صورت داشتن یکی از مدارک زیر صادر خواهد شد؛

-          شرکت در جلسه تجاری، کنفرانس اقتصادی، نمایشگاه، کنوانسیون بین المللی

-          جلسه هیات مدیره یا شرکای تجاری شرکت ها

-          ارائه خدمات پس از  . . .


ادامه مطلب (کلیک کنید)

امتیازبندی برنامه "ورود سریع" Express Entry 2015 Points

2015_express_entry_ganji_co

 

امتیازبندی برنامه "ورود سریع"  Express Entry 2015 Points

در حال حاضر که این مطلب را یادداشت می نماییم، دسامبر 2014 و کمتر از یک ماه تا آغاز برنامه جدید "ورود سریع" در سال 2015 مانده است و دولت کانادا جزئیات برنامه 2015 را اعلام نمود. با دانستن این نکات زیر شما تصویر بهتری از نحوه انتخاب خودتان در این برنامه جهت کسب اقامت کانادا را پیدا خواهید نمود.

سیستم امتیاز بندی برنامه ورود سریع 2015  یا به تعبیری: The Comprehensive Ranking Systemبه کسانیکه تقاضای مهاجرت به کانادا را داده اند و واجد شرایط یکی از برنامه زیر هستند، امتیاز می دهد:

Federal Skilled Worker Program

Federal Skilled Trades Program

Canadian Experience Class

بعد از دریافت امتیاز ، متقاضی وارد "استخر" ی خواهد شد و در آنجا در میان دیگر هم گروه های خود "رتبه بندی" خواهد شد. کل امتیاز دریافتی برابر با 1200 امتیاز به شرح زیر خواهد بود:

-          Core Human Capital Factors: 500 امتیاز به فاکتورهای فردی متقاضی داده می شود که شامل: سن، تحصیلات، دانش زبان، تجربه کاری است. اگر متقاضی دارای همسر باشد، امتیاز فرد از 460 محاسبه می شود و 40 امتیاز باقیمانده به فاکتورهای همسر داده خواهد شد.80 امتیاز نیز به سابقه کار کانادایی داده می شود.

-          Skill Transferability: 100 امتیاز به فاکتورهای انطباقی داده  . . . 


ادامه مطلب (کلیک کنید)

هر آنچه که باید در مورد برنامه "ورود سریع 2015" باید بدانیم:

candidates-express-entry-ganjico

 

هر آنچه که باید در مورد برنامه "ورود سریع 2015" باید بدانیم:

با توجه به آغاز برنامه Express Entry 2015 که توسط اداره مهاجرت کانادا CIC از ابتدای ژانویه 2015 ، در این مقاله سعی داریم که به سوالات شما عزیزان که طی هفته های گذشته بارها تلفنی و ایمیل از ما سوال کرده بودید، پاسخ دهیم. هرچند در مقاله های بعدی هفته آینده جزئیات بیشتری را خواهیم گفت.

همانطور که در خبرهای گذشته اعلام کردیم برنامه Express Entry در دو مرحله انجام میپذیرد، در مرحله اول کسانیکه واجد شرایط یکی از برنامه های نیروی متخصص فدرال می باشند می توانند وارد استخر کاندیداها شوند و سپس در مرحله بعد بین دیگر کاندیداها رتبه می گیرند و نامه ITA را دریافت می کنند.

 

نکات برنامه "ورود سریع کانادا 2015"

هیچ گونه لیست مشاغلی وجود نخواهد داشت

همانطور که می دانید در برنامه 2014 شما باید شامل یکی از 50 رشته نیروی متخصص فدرال می بودید. در حال حاضر اداره مهاجرت کانادا CIC اعلام کرده که هیچ گونه رشته و لیست مشاغلی مطرح نیست، فقط باید اثبات کنند که یکسال طی ده سال گذشته در یکی از کدهای NOC مشغول به کار بوده اند. کدهای  . . . .

ادامه مطلب (کلیک کنید)

امتیازبندی برنامه "ورود سریع" Express Entry 2015 Points

2015_express_entry_ganji_co

 

امتیازبندی برنامه "ورود سریع"  Express Entry 2015 Points

در حال حاضر که این مطلب را یادداشت می نماییم، دسامبر 2014 و کمتر از یک ماه تا آغاز برنامه جدید "ورود سریع" در سال 2015 مانده است و دولت کانادا جزئیات برنامه 2015 را اعلام نمود. با دانستن این نکات زیر شما تصویر بهتری از نحوه انتخاب خودتان در این برنامه جهت کسب اقامت کانادا را پیدا خواهید نمود.

سیستم امتیاز بندی برنامه ورود سریع 2015  یا به تعبیری: The Comprehensive Ranking Systemبه کسانیکه تقاضای مهاجرت به کانادا را داده اند و واجد شرایط یکی از برنامه زیر هستند، امتیاز می دهد:

Federal Skilled Worker Program

Federal Skilled Trades Program

Canadian Experience Class

بعد از دریافت امتیاز ، متقاضی وارد "استخر" ی خواهد شد و در آنجا در میان دیگر هم گروه های خود "رتبه بندی" خواهد شد. کل امتیاز دریافتی برابر با 1200 امتیاز به شرح زیر خواهد بود:

-          Core Human Capital Factors: 500 امتیاز به فاکتورهای فردی متقاضی داده می شود که شامل: سن، تحصیلات، دانش زبان، تجربه کاری است. اگر متقاضی دارای همسر باشد، امتیاز فرد از 460 محاسبه می شود و 40 امتیاز باقیمانده به فاکتورهای همسر داده خواهد شد.80 امتیاز نیز به . . . 

ادامه مطلب (کلیک کنید)

هزینه آیلتس در ایران برای سال 2015 برابر 94-1393

آیلتس

هزینه آیلتس در ایران برای سال 2015 برابر 94-1393

آیلتس IELTS که برگرفته از سرواژگان (International English Language Testing System) به معنای نظام بین‌المللی ارزش‌یابی زبان انگلیسی است، یکی از معتبرترین آزمون‌های زبان انگلیسی حال حاضر است که در سراسر دنیا برگزار می‌شود. آیلتس در واقع آزمونی بریتانیایی بوده است و از این نظر در مقابل تافل، آزمون آمریکایی قرار می‌گیرد. این آزمون توسط دانشگاه کمبریج انگلستان، شورای فرهنگی بریتانیا و مرکز آیلتس استرالیا برگزار می‌شود.

با توجه به بررسی‌های صورت گرفته و محاسبه هزینه‌های برگزاری آزمون آیلتس، هزینه ثبت نام این آزمون برای آزمون‌های برنامه‌ریزی شده در سال ۲۰۱۵ میلادی مبلغ ۷.۷۰۰.۰۰۰ ریال معادل هفتصد و هفتاد هزار تومان تعیین می‌شود.

هزینه این آزمون در کانادا برابر 299 دلار و در ترکیه برابر 425 لیر و در ارمنستان 79000 درام و در امارات 920 درهم می باشد.

کلیه آزمونهای آیلتس در تمام کشورها همزمان برگزار میشود.

در حال حاضر اولین زمان برای ثبت نام 10 ژانویه 2015 برای امتحان جنرال می باشد. البته در امارات برای 6 و 11 دسامبر 2014 ظرفیت خالی موجود است.

کلیه مراکز مجاز مجری آزمون آیلتس موظف به رعایت دستورالعمل اعلام شده از طرف سازمان سنجش آموزش کشور هستند.

 برای اطلاع از شرایط ثبت نام و مراکز ثبت نام آیلتس کلیک کنید.

چرا پرونده های نیروی متخصص با تجربه کانادایی رد میشود?

canadian-experience-class-Ganji-company

 

چرا پرونده های نیروی متخصص با تجربه کانادایی رد میشود?

بسیاری از افراد در مورد رد شدن پرونده خود سوالاتی داشته اند که بیشتر مربوط به نیروی متخصص فدرال 2014 بوده است. برای روشن شدن مطلب و عدم تکرار در برنامه 2015 که دارای جزئیات فراوانی است، در اینجا اولین گروه یعنی افراد دارای تجربه کانادایی The Canadian Experience Class از زیرمجموعه نیروی متخصص فدرال 2014 را بررسی می نماییم:

مهمترین بخش در مورد پرونده این افراد دارا بودن حداقل یکسال سابقه کار با ویزای کار در کانادا است. در حال حاضر برنامه نیروی متخصص فدرال بزرگترین برنامه جذب مهاجر کانادا است که با دارا بودن پیچیدگی های خاص خود و تغییرات عمده در سال بعد نیازمند توجه کافی و جلوگیری از ریجکت شدن است.

شرایط اولیه برای اقدام به شرح زیر است:

-          دارا بودن حداقل یکسال تجربه کاری (حرفه ای، فنی) در کانادا طی 36 ماه از تاریخ ارسال پرونده

-          دارا بودن مدرک زبان CLB 5 یا CLB 7 با توجه به سطح شغل و کار در کانادا

-          دارا بودن برنامه کار و زندگی . . .

ادامه مطلب (کلیک کنید)

خدمات پس از ورود به کانادا After Landing

welcome-home-Canada-Iran-Ganji

خدمات پس از ورود به کانادا

به شما تبریک می گوییم؛

بعد از مدت ها انتظار ، ویزای کانادا شما (و خانواده) صادر شده است و هم اکنون زمان آن فرا رسیده که در کشور جدید ساکن شوید. ما نگرانی های شما را در ابتدای کار برطرف کرده و سعی بر راهنمایی شما تا آشنا شدن و خو گرفتن با محیط جدید داریم. هدف ما از بین بردن استرس و نگرانی در روزهای اول در کانادا و جایگزینی آن با خوشحالی و رضایتمندی است.

ورود به یک کشور غریب و نا آشنا بودن به قوانین ممکن است در ابتدای کار برای شما نگرانی هایی را ایجاد کند، ما با ارائه جلسات مشاوره قبل از رفتن به کانادا و استفاده از خدمات بعد از ورود ، سعی می کنیم که حس غربت و تنهایی را از بین ببریم.

پیشنهاد می کنیم حداقل 2ماه قبل از ورود به کانادا از خدمات ما طی عقد قرارداد در دفتر تهران بهره مند شوید. چون همکاران ما در کانادا باید وقت کافی برای رزرو مکان موقت یا دائمی برای اسکان شما داشته باشند. شما می بایست قبل از رزرو محل اقامت خود هزینه علی الحسابی را پرداخت کنید که نسبت به محل و امکانات خانه متغیر است. البته همکاران ما عکس و مشخصات خانه ها را برای شما ارسال خواهند کرد تا انتخاب دقیقی نسبت به تعداد افراد خانواده تان و دوری و نزدیکی به دانشگاه، اتوبوس، مترو یا دوستان تان داشته باشید.

توجه داشته باشید که قبل از ورود به کانادا باید آدرس معینی برای دریافت کارت PR خود در فرودگاه به مامور مهاجرت ارائه دهید. همچنین در فرودگاه باید فرم هایی را تکمیل نمایید که طی مشاوره بعد از قرارداد نکات آن برای شما توضیح داده خواهد شد.

خدمات موسسه مهاجرتی گنجی در شهرهای مونترال، تورنتو، ونکوور و ... توسط فارسی زبانان مقیم کانادا می باشد. این خدمات در دو بخش قبل از ورود و بعد از ورود انجام می گیرد:

شامل:

ادامه مطلب (کلیک کنید)