گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

سازمان مهاجرتی گنجی، مشاور امین شما در اخذ اقامت کانادا و آمریکا- دارای دفتر در تهران و مونترال-وکیل رسمی مهاجرت
گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

سازمان مهاجرتی گنجی، مشاور امین شما در اخذ اقامت کانادا و آمریکا- دارای دفتر در تهران و مونترال-وکیل رسمی مهاجرت

مهاجرت به کانادا از طریق برنامه های استانی

Canad_immigration

مهاجرت به کانادا از طریق برنامه های استانی

با توجه به شروع برنامه اکسپرس اینتری 2015 ، نقش استانها در انتخاب متقاضیان پر رنگ تر شده است. همانطور که می دانید با داشتن تاییدیه استانی PNP می توانید 600امتیاز را کسب کنید و به راحتی جزو منتخبین باشید.

استانهای نوااسکوشیا، بریتیش کلمبیا، ساسکاچوان و پرینس ادوارد جزئیات برنامه اکسپرس اینتری خود را اعلام کرده اند و متقاضیان اگر حدنصاب نمره (در حال حاضر 818 از 1200 امتیاز) را کسب کرده باشند واجد شرایط اند.

در کانادا، دولت فدرال و استانی برنامه مشخصی برای جذب مهاجر دارا می باشند. همانطور که می دانید کانادا 10 استان و سه منطقه دارد که ار برنامه های دولت فدرال پیروی می کنند البته استان کبک و نانوات مستثنی هستند و قوانین خاص خود را دارند. البته بعد از قبولی در کبک و نانوات باید توسط دولت فدرال نیز مرحله مدیکال و سو پیشینه را بگذرانید تا بتوانید کارت اقامت را دریافت کنید.

دولت کانادا به دولت های استانی برای تامین نیروی متخصص مورد نیاز خود که تمایل به زندگی در آن استان را دارند مجوز جداگانه در اکسپرس اینتری داده است.

برنامه PNP و Express Entry

هر استانی از کانادا دارای مجوز جذب مهاجر به تعداد مشخصی می باشد. در این سیستم شما با دریافت 600 امتیاز (طبق سیستم امتیاز بندی) بعلاوه امتیاز فاکتور انسانی می توانند نامه ITA را کسب و در سومین برنامه جذب در اواخر Feb 2015 پرونده خود را ارسال کنند.

در جدول زیر آمار منختبین طی دو بار گزینش مشخص شده است:

دومین انتخاب

اولین انتخاب

 منتخبین 2015

8 فوریه 2015

31 ژانویه 2015

زمان

779

779

تعداد افراد منتخب

818

886

میانگین امتیاز افراد منتخب

بله

بله

پیشنهاد شغلی یا انتخاب استانی

 

نحوه بالا بردن شانس انتخاب

با عضویت در خبرنامه موسسه مهاجرتی گنجی می توانید از شرایط هر استان یک هفته قبل از آغاز ، آگاه باشید. سپس باید روی مدارک زبان فرانسه یا انگلیسی خود کارکنید تا بهترین نمره را کسب کنید. در حال حاضرآیلتس بانمره بالاتر از 6 در هر اسکیل و فرانسه با نمره TCF-TEF برابر B2 برای شروع کار در ابتدا لازم است. همچنین در بخش کاریابی سایت می توانید خودتان برای کاریابی اقدام کنید و شانس خود را بالا ببرید. همچنین بعضی استانها خارج از اکسپرس اینتری مهاجر جذب می کنند که خبر آن اعلام خواهد شد. در این استانها شما ابتدا قبولی استانی را دریافت می کنید و سپس با ورود به اکسپرس اینتری و دریافت 600 امتیاز سریعا انتخاب می شوید و در کمتر از 6 ماه پرونده شما بررسی می شود.

 

مهاجرت کبک

اما کسانیکه شرایط بالا را ندارند، میتوانند شرایط خود را برای کبک نیز بسنجد. در روش نیروی متخصص مهاجرت استان کبک در سال 2015 QSWP شما براساس سیستم امتیازبندی از 100 که به رشته تحصیلی، مدرک تحصیلی، سن، سابقه کار، تعداد فرزندان، زبان فرانسه و ...تعلق می گیرد، منختب می شوید و بعد از ورود به استان کبک(مونترال) همانند دیگران کارت PR را دریافت می کنید. در حال حاضر استان کبک لیست مشاغل 17 صفحه ای را ارائه داده است که در بخش کبک 2015 لیست آن را می توانید ببیند. رشته های کامپیوتر، ژنتیک، عمران، حسابداری، مالی و مترجمی ... دارای امتیاز خوبی هستند. البته امتیاز فرزند نیز کمک شایانی به پرونده شما خواهد نمود.

البته توجه داشته باشید که این برنامه از ابتدای سال آینده (1394) شروع خواهد شد. البته قوانین جدید شامل تمام پرونده های بعد از January 1, 2015 خواهد شد و پرونده های قبلی را شامل نمی شود.


نتیجه گیری

در ادامه روشهای مهاجرتی که در حال حاضر وجود دارد را بیان می کنیم، روش اکسپرس اینتری برای کسانیکه پیشنهاد شغلی یا تاییدیه استانی دارندو سپس روش نیروی متخصص کبک و سرمایه گذاری 180 هزار دلاری این استان و در انتها برنامه کارآفرینی منیتوبا باز است. خوشبختانه موسسه مهاجرتی گنجی برای همه این روشها برنامه مدون و مجوز انتقال پول (برای برنامه سرمایه گذاری) و وکیل تایید شده برای اقدام از طریق کبک و منیتوبا را دارا می باشد. لذا اگر برای آینده خود در کانادا برنامه ریزی می کنید، الان بهترین زمان است.

اما اگر نمی دانید که کدام روش برای شما بهترین روش است، فرم ارزیابی را تکمیل نمایید. یکی از همکاران ما در دفتر کانادا بهترین روش را طبق امتیاز بندی به شما از طریق ایمیل اعلام خواهند نمود.

 

 

آخرین فرصت برای اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک

montreal-Quebec-Ganji_Canada


آخرین فرصت برای اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک

اخذ اقامت کانادا دارای پیچیدگی ها و نکات فراوانی است که بسیاری به دنبال روشی سریع و سهل الوصول می باشند. برنامه مهاجرت به روش سرمایه گذاری کبک یکی از بهترین روش ها می باشد که متقاضیان فراوانی دارد ولی همه ساله فقط 1750 پرونده توسط این استان پذیرفته می شود، که سهم زیادی از آن را چینی ها تکمیل می کنند. خوشبختانه این برنامه از January 19,2015-March 20,2015 برابر 29دی ماه الی 29 اسفند ماه 1393 باز شده است و موسسه حقوقی مهاجرتی گنجی دارای چندین ظرفیت برای این برنامه است که تعدادی از این ظرفیت ها تا به امروز توسط موکلین ما تکمیل شده است و افرادی که شرایط مندرج در بخش پایین را دارند، می توانند با دفتر تهران یا مونترال وقت مشاوره تعیین نمایند.


حال چرا این برنامه متقاضی فراوانی دارد:

-          نیاز به مدرک زبان انگلیسی یا فرانسه نیست.

-          اعطاء اقامت بدون هیچ گونه قید و شرط است.

-          آب و هوای با کیفیت بالا(تراز20از100) و اشعه UV کم(برابر 1از11)

-          سرعت رسیدگی به پرونده های سرمایه گذاری کبک از فدرال بیشتر است.

-          رقم پرداختی برای کبک از فدرال کمتر است.

-          کلاس های زبان فرانسه در کبک رایگان است.

-          هزینه مهد کودک و کمک هزینه دولت کبک به فرزندان، بیشتر از استانهای دیگر کانادا است.

-          وام و بورس در کبک(مونترال) برای دانشجویان بیشتر است.

-          هزینه خرید خانه در کبک بسیار کمتر از تورنتو و ونکوور است.

-          سیستم حمل و نقل شهری مونترال بهتر از شهر های دیگر کانادا است.

 

شرایط اقدام از برنامه مهاجرت سرمایه گذاری کبک کانادا:

-          دارا بودن دارایی برابر 1.6 میلیون دلار کانادا

-          تجربه مدیریت بیزینس طی 2 سال در 5 سال گذشته (مانند:پزشک، وکیل، مغازه دار، صاحبان شرکت، کارخانه داران، مدیران رده بالا و ...)

-          پرداخت 180 تا 220 هزار دلار کانادا به بانک های استان کبک یا سپرده گذاری 800هزار دلاری طی 5 سال در کبک

-          ارائه صورت مالی حسابرسی شده، کارشناسی املاک، Narrative، ترجمه کامل مدارک(تمام موارد توسط موسسه گنجی انجام می پذیرد)

 ادامه مطلب(کلیک کنید)

آیا پروسه مهاجرت شما بی نقص است؟

high_rate_error_Canada

آیا پروسه مهاجرت شما بی نقص است؟

اداره مهاجرت و شهروندی کانادا برای خدمات بهتر، تغییراتی را در بررسی پرونده ها برای سال 2015 اعمال کرد. نمونه ای از این تغییرات برنامه express entry است که ماه گذشته اعلام شد و در این برنامه طی 6 ماه اقامت متقاضیان نهایی خواهد شد، چند استان کانادا نیز از همین روش برای انتخاب مهاجر خود شروع به کار نمودند که می توان موارد زیر را نام برد:

-          نوااسکوشیا

-          ساسکاچوان

-          بریتیش کلمبیا

تاکید اداره مهاجرت بر ارائه تقاضا ها به صورت آنلاین است تا همانند گذشته اشتباهات فردی کارمندان اداره مهاجرت و خطا ها از بین برود و مدت زمان بررسی کاهش یابد.

روزنامه Toronto star در گزارش ماه گذشته خود در مورد خطاهای انسانی کارمندان و کامپیوتری اداره مهاجرت CIC در بخش "اقامت دائم"، "ویزای کار موقت" و "پناهندگی" مطالبی را با مدارک آن ذکر کرد. این مدارک نشان می دهد که کارمندان دارای اشتباهاتی نظیر: استفاده از نامه های اشتباه برای استناد به قوانین، استناد به مدارک نامربوط متقاضیان و ... که باعث بوجود آمدن تاخیر در بررسی و صف طولانی انتظار می گردید، می باشند.

در این میان بعضی افراد آگاه به منابع مهاجرتی، این اشتباهات را کشف، تصحیح و قبل از بین رفتن شانس مهاجرت خود، به سفارت ارسال می کنند. اما خیلی ها اینقدر آگاه و خوش شانس نیستند!


با توجه به برررسی 996 پرونده که در اداره مهاجرت استان آلبرتا(Vergreville Case Processing C.) در تاریخ 1نوامبر تا 6دسامبر 2014 روی پرونده های مهاجرتی انجام شد، تیم کنترل کیفیت اداره مهاجرت متوجه شد که از 617 نامه ای که برای متقاضیان ارسال شده بود:

-          در 13% پرونده ها هیچ گونه اشاره ای . . 

ادامه مطلب (کلیک کنید)

مهمترین تغییرات نیروی متخصص کبک در سال 2015

Immigration, Diversité et Inclusion Québec

مهمترین تغییرات نیروی متخصص کبک در سال 2015

در سال 2015 شاهد بازگشایی برنامه های متنوع مهاجرتی بعد از وقفه ای طولانی مدت بودیم که می توان موارد زیر را نام برد:

دولت کبک امسال قصد دارد تا 28الی31هزار نیروی متخصص(در تمام گروه ها) جذب کند.افرادی که قصد دارند برای این استان اقدام و CSQ دریافت کنند باید به نکاتی در مورد تغییرات توجه کنند. اگر سوالی داشتید می توانید با دفتر ما در کبک (مونترال) یا ایران(تهران) تماس بگیرید. در ادامه بخشی از تغییرات مربوطه به کبک را توضیح خواهیم داد:

-          افزایش دوبرابری لیست مشاغل به 272 رشته(قبلا 146رشته)

-          افزایش امتیاز رشته مهندسی کشاورزی به 6

-          افزایش امتیاز رشته طراحی (صنعتی ) به 12 امتیاز

-          افزایش امتیاز رشته برق به 12 امتیاز

-          افزایش امتیاز رشته صنایع غذایی به 12 امتیاز(قبلا 6)

-          افزایش امتیاز رشته مترجمی زبان به 12 امتیاز

-          افزایش امتیاز رشته کامپیوتر و علوم کامپیوتر به 12 امتیاز

-          افزایش امتیاز رشته حسابداری به 12 امتیاز

-          اختصاص 16 امتیاز به رشته ژنتیک

-          افزایش امتیاز  . . . 

ادامه مطلب (کلیک کنید)

779 نفر در اولین گروه اکسپرس اینتری 2015 انتخاب شدند.

Canada_immigration_2015.jpg

779 نفر در اولین گروه اکسپرس اینتری 2015 انتخاب شدند.

همانطور که در خبر First round of Express Entry(متن به زبان انگلیسی) در مورخ 31ژانویه 2015 اعلام کردیم، اولین گروه در برنامه جدید Express Entry انتخاب شدند و نامه ITA را دریافت نمودند و 60 روز فرصت دارند تا مدارک خود را برای اقامت دائم PR تحویل دهند. (در مورد این 60روز در ویدئویی نکاتی را اعلام کرده بودیم.)

البته توجه داشته باشید که تمام افراد منتخب این گروه دارای پیشنهاد شغلی و استانی  در یکی از بخش ها the Federal Skilled Worker Program, Federal Skilled Trades Program, Canadian Experience Class and Provincial Nominee Program بوده اند. امید است که در مرحله بعد افرادی را بدون داشتن این 600 امتیاز دید. میانگین امتیاز این افراد برابر 886 از 1200 امتیاز بوده است. شما نیز می توانید آنلاین خودتان را امتیازبندی کنید:

 express score

در این بین می توان خوش بین بود که این سیستم (اکسپرس اینتری) به خوبی کار می کند و اولین گروه منتخبین اگرچه تعداد کمی هستند ولی به اقامت کانادا خواهند رسید.

طبق اعلام قبلی دولت کانادا، فقط افرادی که بالاترین امتیاز را داشته اند انتخاب شده اند. این افراد بیشتر در رشته های زیر دارای پیشنهاد شغلی یا استانی بوده اند:

-          تکنسین اطلاعات کامپیوتر

-          دستیار و منشی مدیریت

-          مترجم . . . . . 

ادامه مطلب(کلیک کنید)

مهاجرت خوداشتغالی فدرال کانادا Canada Self-employed class federal

Canada Self-employed class federal

مهاجرت خوداشتغالی فدرال کانادا Canada Self-employed class federal

برنامه مهاجرت خوداشتغالی فدرال کانادا برای افراد زیر که در استخدام شرکت یا سازمانی نمی باشند و با تخصص خود درآمد دارند، مناسب می باشد و طی این برنامه می توانند برای خود و خانواده و فرزندان زیر 19 سال اقامت دائم کانادا را کسب کنند:

-          ورزشکاران و افراد شاغل در بخش ورزش

-          هنرمندان و شاغلین بخش هنر

-          کشاورزان و مزرعه داران

 

این گروه از افراد برای واجد شرایط شدن باید با مدرک مستند ثابت کنند که سابقه کاری مرتبط حداقل 2 سال طی 5 سال گذشته قبل از اقدام برای کانادا، در زمینه هنر یا ورزش یا کشاورزی دارند و بعد از ورود به کانادا می توانند به صورت خوداشتغالی در همان زمینه مشغول به فعالیت شوند. البته داشتن مدارک در سطح بین المللی کمک فراوانی به شما خواهد نمود.

این افراد براساس موارد زیر امتیاز می گیرند:

1-     تحصیلات تا 25 امتیاز

2-     سابقه کار تا 35 امتیاز

3-     سن تا 10 امتیاز

4-     آشنایی به زبان (انگلیسی یا فرانسه) تا 24 امتیاز

5-     انطباق پذیری تا 6 امتیاز

 

مهمترین بخش در این نوع ویزای اقامتی؛  .. . . 

ادامه مطلب (کلیک کنید)

لیست مشاغل نیروی متخصص کبک در سال 2015 اعلام شد

Skilled-Worker-QUEBEC-ganji-2015

لیست مشاغل نیروی متخصص کبک در سال 2015 اعلام شد

دولت کبک لیست مشاغل جدید نیروی متخصص خود را در تاریخ 6 بهمن ماه 1393   برابر   January 26, 2015   در سال 2015 اعلام کرد. همانطور که در ادامه مشاهده خواهید کرد تغییرات عمده ای در لیست مشاغل و امتیاز مربوطه نسبت به لیست 2013 بوجود آمده است.

زمان بررسی پرونده ها به نسبت تعداد تقاضا های رسیده شامل بررسی اولیه و ارسال فایل نامبر حدود 4 تا 7 ماه خواهد بود. البته این زمان شامل بررسی پرونده در کبک هست و بررسی پرونده شما در مرحله دوم فدرال زمانی جداگانه خواهد داشت.


این برنامه نیاز به دانش زبان فرانسه یا انگلیسی دارد و از April 2015 برابر فروردین 1394 آغاز خواهد شد.


لیست رشته های نیروی متخصص کبک کانادا و امتیاز بندی مشاغل کبک در سال 2015:

رشته تحصیلی

امتیاز فرد اصلی

امتیاز همسر

UNIVERSITY LEVEL

Foreign degrees

مهندسی کامپیوتر

 (لیسانس)

16

4

Computer Engineering (Bach

علوم کامپیوتر

(لیسانس)

16

4

Computer Science (Bach

ژنتیک

(فوق لیسانس)

16

4

Genetics (Master's degree

تکنولوژی پزشکی هسته ای

 (مدرک فنی DCS)


....

......

برای مشاهده ادامه لیست مشاغل کبک در سال 2015 کلیک کنید . . .


دانش زبان فرانسه TEF - TCF  و مدرک زبان آیلتس IELTS  دارای امتیاز جداگانه ای برای متقاضی اصلی و همسر خواهد بود. 


مهاجرت کارآفرین منیتوبا کانادا Manitoba

manitoba-canada-immigration-mpnp-ganji-2015

مهاجرت کارآفرین منیتوبا کانادا Manitoba

منیتوبا در مرکز کانادا و در شرق آن استان انتاریو(تورنتو) و در غرب آن ساسکاچوان و در جنوب آن آمریکا (داکوتای شمالی و مینسوتا) واقع شده است.مساحت آن 649.950کیلومترمربع می باشد.جمعیت آن طبق آخرین سرشماری برابر 1.208.268نفراست. دارای آب و هوای چهارفصل و تعداد بیشماری دریاچه و رود می باشد. مزارع کشاورزی در قسمت جنوبی و غربی گسترده شده است. اقتصاد آن بسیار پویا و بر پایه کشاورزی، حمل و نقل، تولید، معدن، جنگل، انرژی و توریسم می باشد.

منیتوبا در کل کانادا بیشترین هوای صاف را دارا است.مرکز منیتوبا ، وینیپگ برابر هشتمین شهر بزرگ کانادا است. 4 دانشگاه از مجموع 5دانشگاه معتبر منیتوبا در این شهر واقع شده اند، که دارای باشگاه های ورزشی و فرهنگی حرفه ای هستند.


برای اخذ اقامت کانادا از طریق برنامه کارآفرینی منیتوبا باید شرایط اولیه زیر را داشته باشید:

1)     حداقل دارایی خالص متقاضی CAD  350،000 باشد.

2)     حداقل 3 سال سابقه کاری با عنوان مالک و یا مدیر ارشد داشته باشد.

3)     حداقل 60 امتیاز از 100 امتیاز ارائه شده در بخش امتیازبندی را به دست آورد.

4)     توانایی پرداخت 100هزار دلار کانادا بعد از قبولی در مصاحبه داشته باشد.

متقاضیان بعد از دریافت نامه قبولی که به وکیل او ارسال می شود باید اقدام به پرداخت مبلغ ودیعه 100هزار دلاری در وجه دولت کانادا در استان منیتوبا کنند. که اگر متقاضی به شرایط و بندهای قرارداد عمل کند می تواند ودیعه خود را بازپس گیرد. در غیر این صورت ودیعه قابل استرداد نخواهد بود. اگر متقاضی قبل از اینکه تحت عنوان اقامت دائم به مانیتوا وارد شود از درخواست خود صرف نظر کند، می تواند ودیعه خود را بازپس گیرد.

توجه داشته باشید که حداقل دارایی مورد نیاز برابر 350هزار دلار کانادا است که هر مقدار افزایش در این دارایی باعث کسب امتیاز بالاتری خواهد بود. این دارایی می تواند پول نقد، سهام شرکتها یا ملک دارای سند قطعی به نام همسر یا خود شما باشد.

دارا بودن سابقه کار بیش از 3 سال دارای امتیاز ویژه ای برای مدیر یا مالک متقاضی مهاجرت به منیتوبا خواهد بود که تیم مهاجرتی گنجی با تجربه کافی در این زمینه توانسته برای بسیاری از موکلین خود اقامت کانادا را کسب کند.

اقامت کارآفرینان و سرمایه گذاران در استان ساسکاچوان Saskatchewan

Saskatchewan_PNP_Canada_GanjiCo


اقامت کارآفرینان و سرمایه گذاران در استان ساسکاچوان Saskatchewan

استان ساسکاچوان کانادا، در غرب کانادا واقع شده است و جمعیتی در حدود 1.5 میلیون نفر را دارا است که بیشتر آنها در قسمت جنوبی و مرز آمریکا ساکن اند. شهر های ساسکاتون و رجینا مهمترین مراکز جمعیتی هستند. اقتصاد این استان براساس کشاورزی، معدن و نفت و گاز استوار است.


برای اخذ اقامت ساسکاچوان از طریق کارآفرینی باید شرایط زیر را داشته باشید:

1)     حداقل دارایی خالص متقاضی 300هزار دلار کانادا و قابل تایید * باشد.

2)     مجموع دارایی های خالص متقاضی قانونی و قابل تایید باشد.

3)     حداقل 3 سال سابقه کارآفرینی یا تجربه مدیریت در زمینه های مرتبط را داشته باشد.

4)     قصد اقامت و سرمایه گذاری فعال در استان ساسکاچوان را داشته باشد که از طریق سیستم ارزیابی قابل تایید باشد.

*برای تایید موارد بالا، موسسه مهاجرتی گنجی از خدمات کارشناسان رسمی دادگستری و حسابرس خبره و شرکت های کانادایی بهره مند خواهد شد.


مقررات برنامه کارآفرینی  Saskatchewan

اگر متقاضی در گروه کارآفرینان برنامه گزینش مهاجرت به ساسکاچوان انتخاب شود مستلزم رعایت مقررات زیر می باشد:

1)     حداقل سرمایه گذاری متقاضی در ساسکاچوان 150هزاردلار کانادا باشد. اگر کمتر از یک سوم کسب و کار مربوط به متقاضی باشد، ارزش کلی آن می بایست حداقل یک میلیون دلار کانادا باشد.

2)     در مدیریت روز به روز کسب و کار خود دخالت مستقیم داشته باشد.

3)     متقاضی می بایست ودیعه 75هزار دلار کانادا پرداخت کند. البته طبق شرایط خاصی متقاضی می تواند ودیعه خود را بازپس گیرد. برای جزئیات بازپس گیری از وکیل رسمی اطلاعات لازم را دریافت خواهید نمود.

4)      داشتن مدرک آیلتس CLB4 به بالا امتیاز دارد.(برای محاسبه نمره آیلتس خود طبق CLB کلیک کنید)


10 مهارتی که باعث استخدام سریعتر شما در کانادا است

New-year-new-career-canada-ganji.jpg


10 مهارتی که باعث استخدام سریعتر شما در کانادا است


سایت لینکدین Linkedin با مطالعه حدود 10 میلیون کاربر خود گزارشی را منتشر نمود که مشاغلی را در سال 2014 شامل می شود که در بازار کار کانادا سریع جذب می شوند و متقاضایان آن دارای مهارت های ده گانه زیر هستند.

این گزارش براساس تعداد افرادی است که در سایت لینکدین مهارت های خود را بروز کرده اند و در طبق محل و کشور دسته بندی شده اند. لینکدین مشاغلی را که بعد از تغییر مهارت فرد به سطح بالاتر یا بروزرسانی باعث استخدام فرد مورد نظر شده است، دسته بندی نموده است.مثلا اگر شما برنامه نویس نرم افزارهای کامپیوتری در کلگری هستید به نظر دارای رتبه خوبی برای استخدام خواهید بود.


10 مهارتی که باعث شد کانادایی ها در 2014  زودتر استخدام شوند

(درصد نوشته شده در جلوی هر آیتم، تعداد اعضاء  لینکدین که با این مهارت شغل بهتری را کسب کرده اند.)

1-     نرم افزارهای توسعه برنامه موبایل (30%)

2-     سیستم های کنترلی (27%)

3-     بازاریابی در شبکه های اجتماعی (27%)

4-     اقتصاد و بازار (26%)

5-     برنامه نویسی های کامپیوتری شامل: Perl/Python/Ruby  (24%)

6-     انیمیشن و گرافیک کامپیوتری (23%)

7-     نرم افزار  . . . 


ادامه مطلب (کلیک کنید)