گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

سازمان مهاجرتی گنجی، مشاور امین شما در اخذ اقامت کانادا و آمریکا- دارای دفتر در تهران و مونترال-وکیل رسمی مهاجرت
گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

سازمان مهاجرتی گنجی، مشاور امین شما در اخذ اقامت کانادا و آمریکا- دارای دفتر در تهران و مونترال-وکیل رسمی مهاجرت

کمک های مالی دولت کانادا برای تازه واردان جهت کاریابی

canada-student-loan-The-Foreign-Credential-Recognition-Loans

کمک های مالی دولت کانادا برای تازه واردان جهت کاریابی

دولت کانادا سالانه کمک های مالی زیادی را برای تازه واردان جهت کاریابی بهتر در نظر می گیرد. در ادامه به بررسی یکی از این موارد می پردازیم که برای متقاضیان تازه وارد دارای اهمیت فراوانی است.

 

وام ارزیابی سابقه کار خارج از کانادا  The Foreign Credential Recognition Loans

این وام 3 سال پیش برای کمک به افراد دارای سابقه کار خارج از کانادا جهت ارزیابی سابقه کارشان نسبت به استاندارهای کانادایی ایجاد شده است. دولت معتقد است بررسی و ارزشیابی سابقه کار مهاجران تازه وارد(کمتر از 10 سال از ورود به کانادا) به آنها جهت پیدا کردن کار متناسب با مهارت و تحصیلاتشان کمک خواهد نمود. زیرا بسیاری از این مهاجران تازه وارد پول کافی برای اخذ این ارزیابی و امتحانات مربوطه را ندارند لذا این وام به آنها کمک فراوانی خواهد نمود.

دولت در دو سال گذشته با 1500 وام به مبلغ 9میلیون دلار کانادا موافقت نموده است و مقرر شده است که 35 میلیون دلار برای 5 سال آینده پرداخت نماید.

این ارزیابی در 9 استان کانادا به شرح زیر انجام می گیرد:

ادامه مطلب (کلیک کنید)

در مورد برنامه سرمایه گذاری کبک بیشتر بدانیم

canada-quebec-investor-ganji

در مورد برنامه سرمایه گذاری کبک بیشتر بدانیم

همانطور که در خبرهای پیشین اعلام کردیم برنامه سرمایه گذاری بی قید و شرط کبک Quebec Investor program 2015 در شهریور 94 بازگشایی خواهد شد.

در این برنامه فرد متقاضی با اثبات دارایی کافی و پرداخت مبلغ سرمایه گذاری می تواند برای خود و خانواده اقامت دائم کانادا را اخذ و در هر کجای کانادا به دلخواه زندگی کند. در این برنامه شما نیازی به ارائه مدارک زبان ندارید. در طی یک بازه 2 ساله می توانید اقامت خود را نهایی نمایید و بعد از ورود به کانادا و بعد از حضور قانونی طی 3 سال موفق به دریافت پاسپورت کانادایی شوید.

طی هفته های گذشته شاهد تماس های تلفنی و ایمیلی زیادی در مورد برنامه اقامت کبک بوده ایم که در ادامه مهمترین آنها را جهت اطلاع متقاضیان پاسخ می دهیم:

سوال 1: اگر برای برنامه سرمایه گذاری کبک اقدام کنم، آیا باید در کبک(مونترال) زندگی کنم؟

پاسخ: اگر شما از طریق برنامه سرمایه گذاری کبک اقدام کنید اجباری در زندگی در این استان ندارید. به عنوان مقیم دائم کانادا permanent resident شما هیچ گونه محدودیتی برای زندگی در یک استان خاص کانادا ندارید و میتوانید محل زندگی خود را مثلا به ونکوور انتقال دهید. هرچند که بهترین دانشگاه ها در شهر مونترال واقع شده است و هزینه زندگی در این شهر پایین تر است. برای اطلاعات بیشتربروشور فارسی کبک را دانلود کنید.

 

سوال 2: برای واجد شرایط شدن در این برنامه باید دارایی من برابر 1.6 میلیون دلار کانادا باشد، آیا باید تمام این دارایی را در ابتدا به صورت پول نقد دربیاورم و به کانادا ببرم؟

پاسخ:خیر، شما هیچ نیازی به نقد کردن کل دارایی ملکی خود ندارید. فقط این مبلغ توسط کارشناس رسمی مورد تایید سفارت ارزیابی می گردد که آیا این مبلغ جزو دارایی شما و همسرتان هست یا خیر.

  

سوال 3: آیا می توانم این مبلغ را قرض کنم تا به حدنصاب 1.6 میلیون دلار برسد؟

پاسخ: خیر، تمام پولهایی که شما قرض می کنید جزو دارایی شما محاسبه نخواهد شد. ولی اگر پول یا ملکی به شما ارث رسیده باشد یا توسط والدین شما یا همسرتان به شما هدیه شود می تواند با رعایت نکات لازمه، جزو دارایی تان قرار گیرد.

 

سوال 4: چه محدودیت هایی من و خانواده ام بعد از ورود به کانادا داریم؟

پاسخ: شما هیچ گونه محدودیتی برای انتخاب محل زندگی در کانادا ندارید. شما و همسر و فرزندانتان به راحتی می توانید همانند یک کانادایی مشغول به کار شوید شغلی برای خود شروع کنید و یا ملکی را به نام خودتان بخرید. همچنین می توانید از خدمات تحصیل و بیمه رایگان بهره مند شوید.

بعد از 3 سال حضور دائم در کانادا نیز ما برای دریافت پاسپورت کانادایی شما اقدام می کنیم.

 

سوال 5: مبلغ 180 تا 240 هزار دلار کانادا را در چه زمانی باید پرداخت کنیم، آیا در ابتدا اینکار انجام می پذیرد؟

پاسخ: خیر، به شما در ابتدا فایل نامبر تعلق می گیرد و بعد از چند ماه برای شما وقت مصاحبه قرار داده می شود. بعد از قبولی در مصاحبه حدود 3ماه فرصت خواهید داشت که این پول را به حساب دولت کانادا در کبک انتقال دهید. البته در بسیاری از موارد امکان حذف مصاحبه به دلیل کامل بودن پرونده وجود دارد. این مبلغ پرداختی شما توسط دولت کبک در زیرساخت های اصلی این استان مانند: مترو، راه، سد، بیمارستان و ... هزنیه می شود.

 

سوال 6: این ویزا برای چه مدت اعتبار دارد؟

پاسخ: این ویزا تا زمان ورود اولیه شما به کانادا اعتبار دارد و بعد از ورود شما کارت اقامت 5 ساله را دریافت می کنید که می توانید آن را هر 5 سال یکبار تمدید کنید به شرط آنکه در طی 5 سال گذشته 2سال در کانادا (یعنی تمام تابستانهای این 5 سال) در کانادا باشید.

همچنین بعد از 3 سال حضور واجد شرایط دریافت پاسپورت دائمی خواهید بود.

 

سوال 7: مدت زمان این نوع ویزا چه مقدار است؟

پاسخ: در حال حاضر حدود 1.5 تا 2.5 سال بستگی به شرایط ویزا آفیس آنکارا وسرعت رسیدگی پرونده ها دارد.مهمترین بخش این برنامه برای ایرانیان دریافت مجوز انتقال پول سرمایه گذاری کبک است که توسط ما در سریعترین حالت ممکن انجام خواهدشدو البته ایرانیان دارای اقامت کشورهای دیگر از این کار مستثنی هستند.

 

سوال 8: آیا کانادا بهتر از استرالیا برای کسب اقامت سرمایه گذاری است؟

پاسخ: بله، در زیر دلایل آن را توضیح می دهیم؛

- موقعیت جغرافیایی کانادا و همجواری با بزرگترین اقتصاد جهان(آمریکا) و فاصله کمتر با اروپا نسبت به استرالیا مزایای خوبی را برای تجار و بازرگانان مقیم کانادا دارد.

- فرهنگ مردم کانادا متشکل از ملیت های مختلف است و ورود یک فرد جدید بسیار راحت تر خواهد بود در استرالیا این مورد کمتر دیده می شود.

- از نظر اقتصادی کانادا دارای رتبه بهتری نسبت به استرالیا در مورد سیستم بانکی و اقتصادی است.

- دولت کانادا برای این برنامه از شما فقط تقاضای ارزیابی 1.6 میلیون دلار کانادا را دارد و نیازی به انتقال این دارایی به کانادا را ندارید، در حالیکه در استرالیا  شما باید 2.25میلیون دلار کانادا را ارزیابی کنید و حتما 1.5 میلیون دلار از این رقم را با خود به استرالیا ببرید.

- دولت استرالیا برای افراد بالاتر از 45 سال جهت این برنامه مزایایی را در نظر نمیگیرد و تمایل به جذب افراد زیر 45 سال دارد، در حالیکه در کانادا چنین امری منسوخ است.

- در برنامه استرالیا شما باید مدرک زبان ارائه دهید که در برنامه سرمایه گذاری کبک کانادا چنین چیزی وجود ندارد.

- برنامه سرمایه گذاری استرالیا نیاز به مدارک فراوانی دارد که بسیار پیچیده است.

- آب و هوای کانادا در زمستان به نسبت استرالیا سرد تر است، اما در شهرهایی مانند ونکوور این وضع وجود ندارد. همچنین آب و هوای استرالیا در تابستان از حد نرم طبیعی بسیار گرم تر است که مشکلات تنفسی را ایجاد می کند! همچنین به دلیل گرما آتش سوزی جنگل ها و سیل در استرالیا بیشتر است. در قبال آن کانادا دارای بزرگترین ذخایر انرژی در جهان است که به نسبت استرالیا ارزانتر است.

- بیمه سلامت و امکان تحصیل رایگان نیز از مزایای کانادا به شمار می آید.

 اطلاعات بیشتر در مورد این استان را اینجا ببینید.

 

اگر شما نیز طی 5 سال گذشته دارای 2 سابقه مدیریت یک کسب و کار را داشته اید و میخواهید در بهترین حالت اقامت کانادا را بدون مدرک زبان برای خود  خانواده دریافت کنید، سریعتر اقدام کنید. اولین قدم اخذ وقت مشاوره حضوری با دفتر تهران می باشد.

 

 

سه دلیل مهمی که کارفرماها به درخواست شغلی شما جواب نمی دهند؟

Resume-Canadian-job-ganji

سه دلیل مهمی که کارفرماها به درخواست شغلی شما جواب نمی دهند؟

روزانه هزاران درخواست شغلی در کانادا، آگهی می شود و افرادی سر کار می روند ولی چرا شما جزو این افراد نیستید و کارفرماها به درخواست شغلی شما جواب نمی دهند؟ آیا مراحل کاریابی در کانادا را رعایت کرده اید؟

یکی از موکلین ما به نام Lauraa رزومه خود را برای بنده خواند. او در حال جستجو برای شغل مارکتینگ است و هیچ جوابی از صدها درخواست خود پیدا نکرده است. او در زمینه ارتباطات در دانشگاه درس خوانده و با نمره خوب فارغ التحصیل شده است و حین تحصیل و بعد از آن کارآموزی خود را گذرانده است.

او توضیح داد که برای تمام درخواست های کاری خود توصیه نامه نیز نوشته است و برای کارهایی که واقعا شرایط آن را داشته است اقدام می کرده. ولی بعد از ارسال ده ها رزومه به کارفرماها، حتی یک جواب هم دریافت نکرده است!

روی رزومه ایشان به دقت بررسی نمودم که مشکل کار کجا است. رزومه کامل بود. دارای نکات رزومه خوب بود و از مطالب خوبی استفاده کرده بود. حتی از رئیس قبلی خود توصیه نامه دریافت کرده بود که امتیاز مثبتی دارد.

اما مشکل اینجا بود: 

ادامه مطلب (کلیک کنید)

حداقل درآمد، برای خرید خانه در کانادا چه مقدار است؟

buying-selling-apartment-Canada-Ganji

حداقل درآمد، برای خرید خانه در کانادا چه مقدار است؟

به عقیده بسیاری، سرمایه گذاری در املاک بهترین شیوه افزایش دارایی است. البته همیشه دوران کسادی و رکود نیز وجود دارد. برای خرید خانه در ایران شما نیاز به پول نقد دارید، بالعکس برای خرید خانه در کانادا شما اگر درآمد کافی داشته باشید می توانید از وام استفاده کنید. قیمت خانه در شهرهای مختلف کانادا فرق دارد و بستگی به محل زندگی و بازار ملک آن شهر دارد. در ادامه میانگین قیمت خرید خانه در شهر های بزرگ کانادا را مورد بررسی قرار می دهیم.

برای اطلاع از این قیمت ها با William مشاور املاک تورنتو  مصاحبه داشتیم. ایشان در مورد پیش پرداخت، وام، درصد وام، درصد بهره، حداقل درآمد شما، و ... نکاتی را اشاره نمود. البته در نرم افزار مخصوص اینکار شما خودتان نیز می توانید این موارد را محاسبه کنید.

قیمت های ارائه شده در ادامه براساس میانگین ارائه شده در دسامبر 2014 توسط اتحادیه مشاورین املاک کانادا Canadian Real Estate Association  می باشد. (برای دیدن اطلاعات کامل روی لینک کلیک و شهر مورد نظر خود را انتخاب کنید.) 

قیمت های لیست شده در پایین دید خوبی برای تخمین مبلغ مورد نیاز برای خرید خانه آینده شما خواهد بود، مبنای محاسبه قیمت اتحادیه املاک کاناد�%o�Η2B 2.99% نرخ سود + وام 5 ساله + 10% پیش پرداخت +100$ ماهانه هزینه جانبی است. همچنین میزان اعتبار کردیت کارت شما و وام های قبلی مربوط به خانه یا ماشین نیز باید در نظر گرفته شود.

میانگین قیمت خرید املاک در شهر های مختلف کانادا:

ونکوور Vancouver

میانگین قیمت:           819.336       دلار کانادا

بازپرداخت وام ماهانه:   3.570          دلار کانادا

مالیات خانه:              251             دلار کانادا

حداقل درآمد:             147.023      دلار کانادا

 

کلگری Calgary

میانگین قیمت:           465.047       دلار کانادا

بازپرداخت وام ماهانه:   2.026          دلار کانادا

مالیات خانه:              236             دلار کانادا

حداقل درآمد:       . . . 

ادامه مطلب (کلیک کنید)

12 کار پردرآمد اما نیمه وقت در کانادا

Part-time jobs

12 کار پردرآمد اما نیمه وقت در کانادا

داشتن درآمد کافی برای شما، حتی با یک کار تمام وقت در شهرهای گرانی مانند ونکوور و تورنتو سخت است. پس بهتر است آماری که بعضی از مجلات کاریابی در کانادا را با هم در ادامه بخوانیم تا بتوانیم دید بهتری در مورد درآمد داشته باشیم شاید با یک کار نیمه وقت بتوان درآمد کافی داشت و فکری آسوده تر برای ایجاد بیزینس خود در طی روز گذاشت.

شاید در حال حاضر شما دارای کار و درآمد کافی هستید ولی ایا نیاز به تعطیلی و پول نقد بیشتر ندارید. در ادامه نظر مجله Time  را خواهید دید که بعضی از کارهای پردرآمد و نیمه وقت را مشخص نموده است.

1- همراهی با مسافرهای هم مسیر  Rideshare driver: (این اصطلاح یعنی : شما قصد سفر از تورنتو به مونترال با ماشین شخصی خود داریدو 2 صندلی خالی نیز دارید، با یک آگهی می توانید دو نفر را که در همان زمان به مقصد شما قصد سفر دارند را بیابید وبا ارائه نرخ پایین تر، درآمد زایی کنید.) به نسبت زمان، این رانندگان بین 15 تا 30 دلار در ساعت درآمد دارند. شما نیاز به ماشین خوب، تلفن، آگهی، سابقه خوب گواهینامه دارید. این کار بین مسیرهای کمتر از 4 ساعت و یا در شهرهای بزرگ علی الخصوص  روزهای تعطیل بسیار مفید است.بعضی از اینآگهی ها را ببینید.

 

2- طراح سایت Web Designer: درآمد خوب که نیاز به مهندس کامپیوتر بودن نیز ندارد زیرا همه سایت حرفه ای نمی خواهند. درآمد این گروه بین 20 تا 150 دلار در ساعت است. بسیاری از افراد در کنار کار رسمی خود به این کار مشغول اند و تا 15000 دلار در ماه درآمد دارند. البته اگر شما حرفه ای باشید و از یک تیم بازاریابی خوب برای بیزینس های نوپا و کوچک بهره ببرید درآمد شما غیرقابل توصیف خواهد بود.

3- مترجم Translator: پیشنهاد می کنم تمام سعی خود را برای ترجمه متون به یک زبان دیگر به کار گیرید.این گروه ساعتی 25 دلار درامد دارند. مثلا در مونترال 34$ و در فردریکتون 14$ میانگین درامد است. اگر شما فرانسه بلد باشید تقاضا برای شما بسیار بالا خواهد بود. اما برای زبان های کم جمعیت شانسی نخواهید داشت.

4- خدمتکار Waiter: بسیاری از افراد از همین شغل شروع کردند زیرا در کانادا شما نیاز به پرداخت ماهانه قبض هایتان هستید و این شروع خوبی است. این کار میانگین درآمد مشخصی ندارد زیرا انعام شما بسیار بالاتر از حقوق ساعتی شما است ولی ساعتی 20$ عدد خوبی است. به یاد دارم که فردی با کار تمام وقت در یک رستوران شلوغ توانست 100هزار دلار درآمد در سال داشته باشد.

5-متصدی بار در کلوب Bartender: پول خوب برای افرادی که زیاد وقت کارکردن ندارند و  . . . 

ادامه مطلب (کلیک کنید)

خبر خوب برای پرونده های قدیمی نیروی متخصص کبک

Superior Court of Quebec

خبر خوب برای پرونده های قدیمی نیروی متخصص کبک

دادگاه عالی کبک نظر قطعی و رای خود را در مورد پرونده شکایت در مورد نیروی متخصص فدرال Quebec Skilled Worker programs را صادر کرد. این شکایت در مورد تغییراتی بود که دولت کبک اعمال نمود، دولت کبک پرونده های قدیمی را طبق قوانین زمان دریافت بررسی نکرد و برخلاف آن براساس قوانین جدید بررسی نمود که خیلی از متقاضیان دچار مشکلاتی شدند.این قوانین طی پیگیریهای وکلای مهاجرت مقیم مونترال انجام شد و به نتیجه رسید. این پیروزی به بسیاری از متقاضیان که در آگوست 2013 دچار مشکلاتی شده بودند کمک خواهد کرد.

تاریخچه این قانون

در فوریه 2012، دولت کبک لیست مدارک خود را برای QSWP اعلام نمود، البته قبل از آن چنین چیزی وجود نداشت. جمله ای کلیدی در این چک لیست بود:"پرونده شما براساس قوانین روزی که پرونده شما توسط سفارت دریافت شده است، بررسی می گردد."این جمله در می 2013 از چک لیست برداشته شد.

همانطور که می دانید برنامه نیروی متخصص کبک براساس سیستم امتیازبندی است. و متقاضیان براساس رشته، مدرک زبان، تحصیلات و ... امتیاز کسب می کنند. در قوانین قبلی شما براساس سطح دانش زبان کم و متوسط امتیاز می گرفتید که بعد از تغییر شما . . .

ادامه مطلب (کلیک کنید)

برنامه کارآفرینی ساسکاچوان با تغییرات جدیدی آغاز شد

regina_saskatchewan

برنامه کارآفرینی ساسکاچوان با تغییرات جدیدی آغاز شد

یکی از برنامه های جذب مهاجر توسط استان های کانادا طی هفته گذشته شروع شد و متقاضیان با داشتن شرایط لازم در زمینه کارآفرینی و کشاورزی می توانند برای آن اقدام نمایند. در این برنامه متقاضی برای خود و همسر و فرزندان زیر 18 اقامت دائم کانادا را دریافت خواهد نمود. متقاضی متعهد خواهد شد که سرمایه گذاری یا ایجاد کار(کارآفرینی) یا شراکت در یک بیزینس را جهت دریافت اقامت انجام دهد. سیستم دارای مزایای آنلاین فراوانی برای مراحل ابتدایی خواهد بود که دولت ساسکاچوان آن را Expression of Interest – EOI نامیده است.

شرایط اولیه برای اقدام به شرح زیر خواهد بود:

-          دارا بودن حداقل 500 هزار دلار کانادا دارایی ثابت

-          بدست آوردن دارایی فوق از طریق قانونی

-          دارا بدون حداقل 3 سال سابقه مدیریت یک بیزینس

 

بعد از قبولی اولیه متقاضی متعهد می شود که موارد زیر را انجام دهد:

-          سرمایه گذاری به مبلغ 300 هزار دلار کانادا در رجینا و ساسکاتون یا 200 هزار دلار در بقیه مناطق ساسکاچوان

-          تاسیس یک بیزینس طبق جدول امتیاز بندی مورد قبول دولت مانند: صنایع علوم و دانش / تولید / صادرات / صنایع روستایی / توسعه صنعت روستایی

-          خرید یک سوم یک بیزینس در ساسکاچوان یا سرمایه گذاری بیش از یک میلیون دلار

-          مشارکت در مدیریت همه روزه بیزینس خریداری شده

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه کارآفرینی ساسکاچوان SINP Entrepreneur کلیک کنید.

 

به نظر آقای گنجی –وکیل رسمی مهاجرت- در حال حاضر تعداد استانهایی که برنامه سرمایه گذاری و کارآفرینی خود را شروع نموده اند دوبار سال گذشته است و لذا افراد بیشتری می توانند برای مهاجرت اقدام کنند. دولت فدرال تصمیم دارد این رویه جذب مهاجر توسط استانها ار قوت بخشیده و مهاجران جدیدتری را برای توسعه کانادا برگزیند.

 

4 مرحله برای استخدام سریع در کانادا

Find a job in Canada

4 مرحله برای استخدام سریع در کانادا

همیشه این سوال در ذهن افراد تازه وارد در کانادا بوده است که چگونه کارفرمای کانادا را متقاعد کنیم که ما بهترین فرد برای کار مورد نظر او هستم؟ در اینجا ما تمام اطلاعاتی را که شما نیاز دارید تا در کانادا کار پیدا کنید را بیان می کنیم و در جهار مرحله روش این کار را توضیح می دهیم. این مراحل زمانبر خواهد بود ولی برای بدست آوردن شغلی مناسب و رفاه خانواده شما بسیار کارآمد خواهد بود.

در ابتدا بدانید که کارفرمای کانادایی به دنبال افراد حرفه ای در شغل مورد نظر می گردد، از پرستار تا مهندس معدن و از آشپز تا مهندس کامپیوتر همه در کانادا وجود دارد ولی کارفرما به دنبال بهترین فرد است که حتی حاضر است در خارج از مرزهای کانادا دنبال این فرد جستجو کند و برای او job offer بفرستد. پس سعی کنید بهترین فرد در رشته خود باشید و سپس آن را به کارفرما به اثبات برسانید.

بعد از ورود به کانادا اولین کار شما پیدا کردن کار است این مورد برای شما ممکن است استرس هم داشته باشد ولی با طی کردن مراحل زیر می توانید مانند بقیه موکلین موسسه گنجی کار خود رابیابید.

مرحله 1:

بازار کار را بشناسید:

قبل از جستجو برای کار، ابتدا باید در مورد بازار کار کانادا در مورد رشته کاری خود اطلاعات داشته باشید. سپس جواب سوالات زیر را بیابید:

-          میانگین درآمد شغل من در کانادا چقدر است؟ آیا در استانهای مختلف درآمد من یکسان است؟ در این مورد می توانید از بانک های اطلاعاتی  PayScale استفاده کنید.

-          حقوق قانونی من در زمان کار چیست؟ بخشی از این قوانین برابر موارد زیر است:

الف- همه کانادایی ها باید از حداقل درآمد برخوردار باشند.

ب- باید در کانادا شامل مرخصی ماهانه قرار گیرید.

ج- همه افراد باید از خدمات بیمه درمان برخوردار باشند.

د- ...

-          آیا باید مجوز فعالیت مربوط به رشته خودم را قبل از شروع به کار دریافت کنم؟

-          آیا رشته کار من در بعضی از استانها دارای تقاضای زیادی از جانب کارفرماها است؟ برای این کار از بانک اطلاعاتی قوی دولت کانادا JobBank می توانید استفاده نمایید.

-          آیا رشته کاری من نیاز به مهارت خاصی برای شروع کار دارد؟

 

مرحله2:

جستجو برای کار:

اصولا برای جستجوی کار در کانادا نیاز به راه مشخصی وجود ندارد لذا تمام روش ها را امتحان کنید. پس اولین راه این است که به دنبال تمام ارتباطاتی (دوست، فامیل، ...) باشید که در کانادا دارید.با دوستان خود یا دوستان دوستانتان، در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس بوک، لینکدین، ... ارتباط بگیرید و بگویید که به دنبال کار هستید. اگر هم هیچ کس را ندارید، با جستجو به دنبال افراد حرفه ای در رشته خود باشید و با آنها سر گفتگوی دوستانه و غیر رسمی را باز کنید و شروع به جمع آوری اطلاعات کنید. جهت جستجو نیز در نمایشگاه های رشته کاری خود شرکت کنید یا عضو خبرنامه سازمان های . . 

ادامه مطلب(کلیک کنید)