گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

سازمان مهاجرتی گنجی، مشاور امین شما در اخذ اقامت کانادا و آمریکا- دارای دفتر در تهران و مونترال-وکیل رسمی مهاجرت
گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

سازمان مهاجرتی گنجی، مشاور امین شما در اخذ اقامت کانادا و آمریکا- دارای دفتر در تهران و مونترال-وکیل رسمی مهاجرت

انتخابات کانادا با پیروزی "ترودو" و خوشنودی ایرانیان

liberal_canada_ganji

انتخابات کانادا با پیروزی "ترودو" و خوشنودی ایرانیان

با پایان یافتن رأی گیری در انتخابات پارلمانی کانادا،‌ شمارش اولیه آرا نشان دهنده پیشی گرفتن حزب لیبرال تحت رهبری جاستین ترودو از حزب محافظه‌کار تحت هدایت نخست‌وزیر استفان هارپر است.

 بر اساس نتایجی که کمیته برگزاری انتخابات کانادا صبح امروز سه شنبه 27مهرماه 94 منتشر کرده حزب لیبرال به رهبری «جاستین ترودو» توانسته از مجموع ۳۳۸ کرسی مجلس ۱۷۴ کرسی را تصاحب کند و بدین ترتیب به حضور ۹ ساله حزب محافظه کار کانادا به رهبری «استفان هارپر» در قدرت خاتمه بدهد.

با این حال طبق پیش‌بینی سی‌بی‌سی و سی‌تی‌وی، معلوم نیست که ترودو خواهد توانست دولت اکثریت تشکیل دهد یا مجبور به ائتلاف خواهد شد.

جاستین ترودو فرزند پیر ترودو، نخست‌وزیر سابق این کشور است که بسیاری او را بنیانگذار کانادای مدرن می‌خوانند.

هواداران حزب لیبرال از هم اکنون این خبر را در مقر حزب در مونترال جشن گرفته اند.

هارپر که ده سالی است بر صندلی نخست وزیری کانادا تکیه زده روابط بسیار تیره و تاری را با جمهوری اسلامی ایران حکمفرما کرده و او حتی به صورت یکطرفه مناسبات با تهران را تعلیق کرد.

کارشناسان بر این باورند رای های استراتژیک برخی جوانان طرفداران نئودموکرات ها به لیبرال ها با هدف جلوگیری از پیروزی محافظه کاران و پایان دادن به دوران تلخ هارپر از جمله عوامل تغییر این روند بوده است. البته در این میان نباید از عملکرد موفق جاستین ترودو در مناظرات انتخاباتی به سادگی گذر کرد. عملکردی که سبب شده آقای ترودو در تمامی نظرسنجی ها با فاصله ای قابل توجه برای رهبری کانادا موفق تر از هارپر ارزیابی شود.

استین ترودو، در یکی از کمپین هایش درباره ایران این طوری حرف زده بود: « اگر حزب لیبرال در انتخابات آینده فدرال کانادا پیروز شود، دولت من به دنبال عادی کردن روابط دیپلماتیک با ایران خواهد بود و بازگشایی سفارت کانادا در تهران را در دستور کار قرار خواهم داد.»

دلایل شکست هارپر(نخست وزیر قبلی):

تیم انتخاباتی هارپر از ابتدای این کارزار ۷۸ روزه سیاست‌های تخریب دیگر . . .

ادامه مطلب(کلیک کنید)

آمار قبولی برنامه کارآفرینی منیتوبا تاکنون

manitobastart-immigration-ganji


آمار قبولی برنامه کارآفرینی منیتوبا تاکنون

اداره مهاجرت استان منیتوبا در مورخ 7مهر 1394 برابر Sep. 29, 2015 آمار قبولی خود را تاکنون اعلام کرد. طبق این آمار 220 نامه قبولی LAA یعنی چیزی در حدود 10 نامه در هفته صادر شده است. امتیاز این افراد قبول شده بین 80 تا 92 بوده است. مفتخریم که تعداد زیادی از این افراد جزو موکلین سازمان مهاجرتی گنجی بوده اند. در جدول زیر آمار قبولی کشورهای دیگر نشان داده شده است:


 manitoba_immigration_business_ganji_iran_canada

همچنین از این تعداد، 104 پرونده کامل نیز توسط استان دریافت شده است که خوشبختانه سرعت عمل بررسی اولیه را نشان میدهد. آمار قبولی سال گذشته این استان برابر 580 پرونده بوده است، یعنی تاکنون نصف متقاضیان سهمیه امسال تکمیل شده است. بیشترین آمار قبولی مربوط به کشور چین و در رده های بعدی کره، ایران، هند، مصر می باشد.

در حال حاضر برای شروع . . . 

ادامه مطلب (کلیک کنید)

زمان بازگشایی برنامه نیروی متخصص کبک

Quebec_immigration_skilled_worker_online_2015_ganji_iran_canada

زمان بازگشایی برنامه نیروی متخصص کبک

اداره مهاجرت استان کبک، در تاریخ Sep. 23, 2015 اطلاعیه ای را مبنی بر بازگشایی برنامه نیروی متخصص کبک Quebec Skilled Worker اعلام کرد.

همانطور که می دانید این استان در بهار امسال خبر شروع این برنامه را اعلام کرد و می بایست تا کنون این برنامه بازگشایی می شد اما با تغییرات گسترده ای که در این روش علی الخصوص نحوه جذب آن به . . . 

ادامه مطلب (کلیک کنید)

ایجاد بیزینس در برنامه کارآفرینی 100 هزار دلاری منیتوبا

manitoba_MPNP_Ganji_Canada_immigration

ایجاد بیزینس در برنامه کارآفرینی 100 هزار دلاری منیتوبا

برنامه کارآفرینی منیتوبا The Manitoba Provincial Nominee Program در حال حاضر یکی از ارزانترین و بهترین روشهای اخذ اقامت کانادا در مقایسه با برنامه های آمریکا و استرالیا و انگلستان است. این برنامه دارای شرایط سنی و دانش زبان است.

برنامه کارآفرینی منیتبوبا برای افراد زیر 49 سال (بیشترین امتیاز به سن 30 تا 44 سال تعلق می گیرد) که دارای سرمایه به مبلغ 350 هزار دلار کانادا (شامل ملک در ایران یا پول نقد) می باشند و در سه سال گذشته سابقه مدیریت یک بیزینس (مانند مدیر شرکت، پروانه کسب، پزشک، وکیل و...) را دارند اقامت کانادا را اعطا می کند. در این برنامه شما با کسب 60 امتیاز می توانید پرونده باز کرده و با افزودن حداقل 20 امتیاز  دیگر قبولی خود را کسب کنید.

کسب این 20 امتیاز می تواند از طریق بازدید 5 روزه از استان منیتوبا به مرکزیت وینیپگ یا کسب آیلتس 4.5 بدست آید البته داشتن آیلتس برای همسر یا فامیل در منیتوبا نیز امتیاز خواهد داشت.اطلاعات بیشتر در مورد نحوه امتیاز بندی منیتوبا را اینجا بخوانید. 

دولت منیتوبا برای این برنامه از متقاضی تقاضای سپرده گذاری صد هزار دلاری بعد از قبولی در مصاحبه برای انجام تعهدات خود را خواهد داشت. این بدان معنا است که متقاضی باید متعهد شود که یک بیزینس به مبلغ 150 هزار دلار کانادا در منیتوبا راه اندازی خواهد کرد و مبلغ 100 هزار دلار ودیعه برای حسن انجام این تعهد قرار خواهد داد.

 

در مورد شروع یک بیزینس در منیتوبا بیشتر بدانیم

منیتوبا، یکی از سه استان سرسبز کانادا، . . . . . . 

ادامه مطلب (کلیک کنید)

هفدهمین دوره اکسپرس اینتری با انتخاب 1545 نفر برگزار شد

express_entry_2015_17_draw_ganji_immigration_lawyer
هفدهمین دوره اکسپرس اینتری با انتخاب 1545 نفر برگزار شد


اداره مهاجرت و شهرندی فدرال کانادا CIC از افراد ثبت نام شده در بانک متقاضیان کانادا Express Entry Pool ، 1545 نفر را در تاریخ 27 شهریور 94 با امتیاز 450 و تعداد 1517 را در مورخ 17 شهریور 94 را با امتیاز  459 انتخاب نمود.

اطلاعات کامل جدول قبولی های اکسپرس اینتری 2015 را اینجا ببینید:



در این مرحله نیز مانند مرحله گذشته متقاضیان پیشنهاد شغلی job offer  نداشتند. برای درک بیشتر نحوه کسب امتیاز توسط این افراد مثال های زیر را بخوانید:

-          آقای 30 ساله که با ویزای H-1B در آمریکا مشغول به کار است. مجرد و تمایل به کار و زندگی در کانادا را دارد. او دارای فوق لیسانس IT است و به مدت 3 سال در آمریکا در رشته مدیریت IT مشغول به کار است. او با داشتن CLB9 توانست 464 امتیاز را کسب کند.(برای دانستن CLB اینجا را کلیک کنید) 

-          خانمی 30 ساله متاهل  . . .