گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

سازمان مهاجرتی گنجی، مشاور امین شما در اخذ اقامت کانادا و آمریکا- دارای دفتر در تهران و مونترال-وکیل رسمی مهاجرت
گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

سازمان مهاجرتی گنجی، مشاور امین شما در اخذ اقامت کانادا و آمریکا- دارای دفتر در تهران و مونترال-وکیل رسمی مهاجرت

برنامه جدید مهاجرت کبکMon projet چیست؟

Mon_Projet_Quebec_ganji_skilled_worker_2016

برنامه جدید مهاجرت کبکMon projet  چیست؟

سیستم مهاجرت نیروی متخصص کبک Quebec Skilled Worker  در سال 2016 تغییرات زیادی داشت که مهمترین آن  در برنامه آنلاین Mon projet Quebec مشخص انجام شده است.

همانطور که میدانید استان کبک بصورت جداگانه در 3 بخش نیروی متخصص و سرمایه گذاری کبک و کارآفرینی کبک مهاجر جذب می نماید. متقاضیان بخش نیروی متخصص کبک در بخش های مختلفی مانند: سن، سطح تحصیلات، رشته تحصیلی، تجربه کار و مهمتر از همه دانش زبان فرانسه و انگلیسی امتیاز کسب می کنند. این برنامه یکی از پرتقاضا ترین برنامه ها برای مهاجرت خانواده است. در این برنامه فرد بعد از قبولی موفق به دریافت نامه تاییدیه استان کبک به نام Quebec Selection Cetrificate CSQ و در نهایت با ارائه پرونده به فدرال طی یک بازه حدود 2 تا 3 سال موفق به ورود به کانادا می شود.

از ابتدای سال 2016 روش ارائه درخواست به صورت آنلاین به نام mon projet تغییر پیدا کرده است. مرحله بعد این پذیرش از تاریخ 18 ژانویه 2016 تا 31 مارچ 2800 پرونده را در سیستم آنلاین قبول خواهد کرد. البته افراد دارای پیشنهاد شغلی معتبر یا افراد مقیم کبک با ویزای موقت می توانند از تاریخ 5 ژانویه ثبت نام کنند.

پذیرش آنلاین نیروی متخصص کبک Mon projet به متقاضیان جهت دریافت CSQ کمک می کند تا پرونده خود را ثبت و پرداخت پول را آنلاین انجام داده و بتوانند تغییرات لازم مانند تغییر آدرس، اضافه شدن فرزند، ازدواج و ... را بعد از ثبت نام انجام دهند و بتوانند پیام های مربوط به پرونده خود را مشاهده کنند.


با توجه به حجم زیاد تقاضا های متقاضیان مهاجرت از طریق پذیرش آنلاین نیروی متخصص کبک Mon projet در ادامه جزئیات و توضیحاتی را در مورد این روش بیان می کنیم، امید داریم بتوانیم راهنمای خوبی برای شما باشیم:


پذیرش آنلاین نیروی متخصص کبک Mon projet چیست؟

این برنامه پذیرش استان کبک از ابتدای سال 2016 آغاز شده است و متقاضیان می بایست طبق این سیستم که بسیار شبیه به اکسپرس اینتری فدرال است پرونده خود را ارسال کنند، از مزایای این روش می توان عدم نیاز به سیستم پست، پرداخت آنلاین، مشاهده پیام ها و انجام تغییرات لازم را نام برد، که جزئیات آن در لیست سوالات و پاسخ های زیر درج شده است:


سوالات متداول و پاسخ در مورد  برنامه آنلاین کبک Mon Projet  را مشاهده نمایید:(کلیک کنید)


بررسی شرایط و قوانین فعلی حاکم بر اوضاع مهاجرت به کانادا

Canadian-Immigration-Services-Family-Sponsorship-Canada-Ganji

بررسی شرایط  و قوانین فعلی حاکم بر اوضاع مهاجرت به کانادا

در این مقاله سعی داریم شرایط فعلی و راه های موجود برای اخذ اقامت کانادا و قوانین حاکم بر مهاجرت در حال حاضر را از دیدی متفاوت بررسی کنیم.

بعد از اتفاقاتی که تقریبا همزمان با آغاز برنامه اکسپرس اینتری از ابتدای سال 2015 و پیرو آن برنامه نیروی متخصص کبک افتاد اصولا مهاجرت به کانادا برای افراد متخصص از طریق برنامه اصطلاحا (اسکیل ورکر) بسیار سخت تر شد چرا که متقاضیان را مجبور به ارایه مدارک زبان با نمرات بسیار بالا میکرد ضمن اینکه محدودیت های سنی و موارد دیگری را نیز بوجود آوردند که همگی آنها شرایط را برای اخذ اقامت از طریق این برنامه سخت تر می کرد. تجربه این سالها به ما نشان داده که عموم افرادی که تا قبل از این از طریق برنامه های اسکیل ورکر واجد شرایط می شدند با قوانین جدید جز در موارد معدود تقریبا تمامی شانس خود ر ا ازدست رفته می بینند.

در این میان اما تبلیغات بعضا بی اساس و وعده هایی برای اقدام از طریق برنامه های اسکیل ورکر دیده می شود که پر واضح است از برآیند عملکرد اداره مهاجرت کانادا در یک سال گذشته کاملا بر خلاف واقعیت است. باید بپذیریم که با شرایط فعلی شانس زیادی عملا برای متقاضیان برنامه های اسکیل ورکر (کبک و فدرال) که تا قبل از این با یک مدرک لیسانس و یک مدرک زبان آیلتس حدود 6 تا 6.5 و سن تا 35 سال اقدام می کردند  وجود ندارد. هر چند امیدواریم که شرایط مجددا به نحوی تغییر کند که شانس بیشتری برای هموطنان عزیزمان برای استفاده ار فرصت مهاجرت به کانادا بوجود بیاید اما در نهایت معتقدیم که باید واقع بین بود و ترجیح می دهیم  امید واهی برای شخصی ایجاد نکنیم.

البته، توجه داشته باشید هنوز هم امکان قبولی از طریق فدرال در  زمانی کوتاه؛ فقط با آیلتس بالاتر از 7.5 و سن 29 سال و فوق لیسانس وجود دارد.


حال چاره چیست؟

باید واقع بین بود و به برنامه هایی که در عمل متقاضی را به هدف نهایی خود یعنی همان اقامت کانادا می رساند پرداخت-همانطور که در مقاله قبلی(از اینجا مطالعه کنید) توضیح دادیم در حال حاضر دو برنامه در حال پذیرش متقاضیان مهاجرت به کانادا وجود دارد که در نوع خود جزو بهترین ها می باشند:

ادامه مطلب (کلیک کنید)