گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

سازمان مهاجرتی گنجی، مشاور امین شما در اخذ اقامت کانادا و آمریکا- دارای دفتر در تهران و مونترال-وکیل رسمی مهاجرت
گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

سازمان مهاجرتی گنجی، مشاور امین شما در اخذ اقامت کانادا و آمریکا- دارای دفتر در تهران و مونترال-وکیل رسمی مهاجرت

برنامه آزمایشی جدید مهاجرت آتلانتیک کانادا

atlantic_immigration_pilot_program_Ganji
برنامه آزمایشی جدید مهاجرت آتلانتیک کانادا

استانهای معروف به آتلانتیک کانادا متشکل از (Nova Scotia-New Brunswick-Prince Edward Island-Newfoundland and Labrador) در اقدامی مشترک با دولت فدرال تصمیم به راه اندازی یک برنامه مهاجرتی جدید برای کارفرمایان دارند که به احتمال زیاد توجه بسیاری از مهاجرین و کارفرمایان را به خود جلب خواهد کرد.

برنامه آزمایشی مهاجرت آتلانتیک با دارا بودن الزامات منحصر به فرد برای واجد شرایط بودن توجه بسیاری از نیرو های متخصص و فارغ التحصیلان را به خود جلب خواهد کرد، برای مثال : دانشجویان بین المللی و فارغ التحصیلان واجد شرایط توجه داشته باشند که هیچ تجربه کاری برای ارسال پرونده لازم  نیست، به علاوه نیروی متخصص در سطح معمولی (NOC . C)   و افرادی که از توانایی زبان انگلیسی بالایی برخوردار نیستند نیز می توانند از طریق این برنامه بعد از شروع آن (در کانال تلگرام موسسه گنجی اعلام خواهد شد) اقدام کنند.

شایان ذکر است که این برنامه برای مدیران، افراد متخصص و فنی در سطح (NOC . A or B ) نیز قابل اجرا ست.

بنا بر برنامه مهاجرتی کانادا این برنامه که از مارچ 2017 آغاز میشود امکان ورود 2000 متقاضی را در این سال به استانهای آتلانتیک می دهد .

صحبت از راه اندازی این برنامه از تابستان گذشته آغاز شد و وزیر مهاجرت آن زمان آقای John McCallum با اعلام کرد که استان آتلانتیک به منظور رفع مشکل نیروی کار و چالش جمعیتی تمایل به جذب تعداد زیادی مهاجر دارد.

این برنامه از دو بخش اصلی دارد :
ادامه مطلب (کلیک کنید)

قوانین محیط کار در کانادا را بیاموزیم

work_canada_rules_ganji

قوانین محیط کار در کانادا را بیاموزیم

سالانه 300هزار مهاجر به کانادا وارد می شوند که هر کدام دارای فرهنگ و قوانین مربوط به خود میباشند ، که ممکن است با شرایط حاکم بر کانادا متفاوت باشد. اما برای بدست آوردن یک شغل جدید و کسب موفقیت در محیط کار بعد از استخدام باید با قوانین نانوشته محیط کار کانادا آشنا بود. تازه واردان از طریق مهارت های ارتباطی مسایل و نکات زیادی می آموزند. از جمله اینکه چرا در محیط کار امروزی کانادا ایجاد و گسترش مهارت های مردمی اهمیت دارد؟ یا اینکه چگونه بازخورد مدیر خود را تجزیه و تحلیل کنند؟، و چطور به روشی موثر به این بازخوردها واکنش نشان دهند؟ و سرانجام اینکه چگونه با افرادی از فرهنگ های دیگر کار کنند و ارتباط برقرار نمایند، که تاثیر بیشتری داشته باشد؟

  شورای اشتغال مهاجران منطقه تورنتو -تی آر آی ئی سی-   TRIEC   در نشست سالانه دوازدهم سپتامبر 2012 خود تارنمای نوآورانه اش را برای کسب و کارها و کارفرماها راه اندازی کرد. این وب سایت آموزشی هیجان انگیز آن- لاین که طیفی فوق العاده از منابع را ارائه می کند، به منظور کمک به کسب و کارها و رهبران منابع انسانی در سراسر کشور جهت ایجاد و اجرای عملکردهای روش های جذب نیرو می باشد، که بهتر بتوانند مهاجران ماهر . . . 
ادامه مطلب (کلیک کنید)

آینده کانادا در سال 2050 میلادی چگونه خواهد بود


Canada_future_2050_ganji
آینده کانادا در سال 2050 میلادی چگونه خواهد بود
مؤسسه مشاوره ای PwC در گزارشی نسبت به رده بندی کشورهای قدرتمند اقتصادی دنیا در سال 2050 پرداخت که بر اساس این رده بندی، در سال ۲۰۵۰ آمریکا همچنان اقتصاد برتر دنیا خواهد بود و کشورهای آلمان، انگلیس و کانادا در مکان های بعدی قرار خواهند داشت اما چین و هند نیز فاصله خود را با صدر جدول کاهش خواهند داد.

در این گزارش  از دورنمای خروج انگلیس از اتحادیه اروپا (برگزیت) اعلام کرد: اقتصاد انگلیس اگرچه نمی تواند به طور کامل از پیامدهای خروج از اتحادیه اروپا در امان بماند و در کوتاه مدت دچار افت رشد اقتصادی خواهد شد اما تأثیرات مثبت این اتفاق را به لطف افزایش نسبی جمعیت فعال و اقتصاد منعطف این کشور، در سال ۲۰۲۰ و پس از آن احساس خواهد کرد.

کارشناسان PwC در جدیدترین گزارش خود از چشم انداز اقتصاد دنیا در سال ۲۰۵۰، با استفاده از چندین مدل برای تحلیل روند تغییرات جمعیت، سرمایه گذاری، آموزش و پیشرفت فن آوری پیش بینی کرده اند که تا سال ۲۰۵۰ شش کشور از هفت اقتصاد بزرگ دنیا جزء بازارهای نوظهور خواهند بود که در رأس آنها چین قرار دارد.
در حال حاضر کانادا رتبه دهم را در لیست دارد. سیستم اقتصادی کانادا یکی از قوی تری و با ثبات‌ترین سیستم‌های پولی وبانکی را در دنیا دارد و تا به اینجا توانسته از پس بحران‌های اقتصادی در دنیا به خوبی بربیاید.

دولت کانادا در نظر دارد . . .
ادامه مطلب (کلیک کنید)

طی 20 سال آینده نیمی از جمعیت کانادا را مهاجرین تشکیل خواهند داد

multicultural_Canada_Ganji

طی 20 سال آینده نیمی از جمعیت کانادا را مهاجرین تشکیل خواهند داد
طبق گزارش جامعی که به درخواست اداره مهاجرت کانادا انجام شده است تا سال 2036 نصف جمعیت کانادا مهاجرین یا فرزندان آنها خواهند بود که در کانادا به دنیا آمده یا بزرگ شده اند.

این گزارش که توسط سازمان آمار و ارقام کانادا آماده شده ست افزایش 30 درصدی مهاجرین را تا سال 2036 نشان میدهد. آخرین آمار مهاجرین مربوط به سال 2011 است که نشان میدهد این افراد تنها 20 درصد از جمعیت این کشور را تا آن زمان به خود اختصاص داده بوده اند.

بر طبق این گزارش کانادا در سال های آینده فرهنگ های بسیار گوناگونی را در دل خود جای خواهد داد که مهاجرین آسیایی اکثر آنها را شامل می شوند نیروی کار از 19 درصد در سال 2011 به 34 درصد خواهد رسید.

کانادا کشوری با زبان های مختلف . . .
ادامه مطلب (کلیک کنید)

مراقبت ویژه برای سالمندان در کبک و انتاریو

caheritage_Quebec_Ontario_ainees_ganji

مراقبت ویژه برای سالمندان در کبک و انتاریو
دولت کبک برنامه  روزانه تماس ایمنی در منزل برای سالمندان در منطقه Bas-Saint-Laurent در استان کبک را راه اندازی نمود این برنامه  تماس تلفنی روزانه با متقاضیان ساکن مونترال برقرار میکند.شبیه این برنامه برای ساکنین تورنتو نیز ایجاد شده است. شرایط برنامه به این شرح است:

پرسنل این مرکز به طور روزانه با این افراد تماس میگیرد تا از وضعیت سلامتی آنها آگاه شوند و همچنین یک رابطه ی عاطفی با متقاضیان خود برقرار کنند در نتیجه این افراد که احساس امنیت بیشتری میکند سالهای بیشتری عمر میکنند. این برنامه که 3 سال است آغاز شده حدود 30000 متقاضی دارد و این ضرورت این برنامه را نشان میدهد.

برای دریافت این برنامه فرد باید شرایط زیر را ...
ادامه مطلب (کلیک کنید)

در کانادا سریعتر استخدام شوید

Employment_Canada_Ganji_jobvite_taleo_peoplefluent

در کانادا سریعتر استخدام شوید
بعد از طی مراحل مهاجرتی و ورود به کانادا بسیاری از افراد به دنبال کار در کانادا هستند که مهمترین روش هابه شرح زیر است:
1- آگهی روزنامه ها 
2- ارسال رزومه به شرکت هایی که تخصص شما شبیه کار آنها است
3- تماس تلفنی با کارفرما به صورت رندم
4- اطلاع به دوستان و آشنایان شاغل در کانادا، در مورد وضعیت کاری خود
5- ... 
پیشنهاد ما به شما این است که قبل از ورود به کانادا درمورد شغل خود جستجو کنید، لینک زیر کمک بسزایی به شما و همسرتان می نماید، البته توجه داشته باشید علاوه بر تخصص شما داشتن دانش زبان انگلیسی یا فرانسه بسیار مهم است پس روی آن هم کار کنید و مدرک بگیرید:
کاریابی در کانادا

برای بسیاری از افراد، فرآیند یافتن شغل جدید می‌تواند در بهترین حالت خسته‌کننده و در بدترین حالت، سوهان روح باشد؛ اما با طی برخی مراحل می‌توان روند استخدام را سرعت بخشید.

اگر جزو افراد جویای کار هستید، باید بگوییم که شما . . .
ادامه مطلب (کلیک کنید)