گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

سازمان مهاجرتی گنجی، مشاور امین شما در اخذ اقامت کانادا و آمریکا- دارای دفتر در تهران و مونترال-وکیل رسمی مهاجرت
گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

سازمان مهاجرتی گنجی، مشاور امین شما در اخذ اقامت کانادا و آمریکا- دارای دفتر در تهران و مونترال-وکیل رسمی مهاجرت

ویزای Start-Up کانادا

ویزای Start-Up کانادا
دولت کانادا اعلام کرد برنامه ویزای Start-Up که روشی برای راه اندازی کمپانی توسط کارفرمایان خارجی در کانادا است ، به زودی در سال 2018 به یکی از برنامه های ثابت مهاجرت به کانادا و رسیدن به اقامت دائم کانادا تبدیل میشود.این برنامه که برای اولین بار در سال 2013 آغاز شد 117 متقاضی اقامت دائم را پذیرفت که 68 نفر از آنها توانستند فعالیت خود را در کانادا آغاز کنند، مرحله آزمایشی اولیه این برنامه در تاریخ 31 مارس 2018 به پایان میرسد. سازمان شهروندی و مهاجرت کانادا ( (IRCCدر نظر دارد در ماه های آتی قوانین این برنامه را برای مرحله جدید آن  که در سال 2018 آغاز میشود نهایی سازد.
این برنامه مشوق کارفرمایانی است که قصد دارند کمپانی خود را در کشور کانادا توسعه ببخشند. متقاضیان موفق به بخش خصوصی سازمان ها در کانادا متصل میشوند که از طریق آنها می توانند در زمینه افتتاح و راه اندازی کار خود سرمایه ، راهنمایی و تجربه  کسب کنند. هم اکنون بیش از 50 صندوق سرمایه گذاری، گروه های سرمایه گذار و انکوباتورهای کسب و کار در این برنامه همکاری میکنند. متقاضیان نیاز به استفاده از اموال شخصی خود برای راه اندازی بیزنس ندارند اما اگر Start-Up آنها ناموفق باشد اقامت دائم از آنها صلب میشود.
لیست شرکتهای کانادایی که حامی این طرح و سرمایه گذار می باشند: . . . (ادامه مطلب، کلیک کنید)

ساسکاچوان مشاغل مورد نیاز خود را جذب می کند

ساسکاچوان مشاغل مورد نیاز خود را جذب می کند
استان ساسکاچوان از 1200 شغل جدیددر برنامه ای تحت عنوان -نیروی کار متخصص بین المللی - مشاغل مورد نیاز را خود را جذب می کند. این برنامه که یکی از زیر مجموعه های برنامه نیروی کارمتخصص ساسکاچوان می باشد ,شروع به گرفتن نیرو کارمهاجر کرده است . این  دوره از 9ام آگوست باز گشایی شده است.
برنامه های این زیر مجموعه با برنامه فدرال ورود سریع ( اکسپرس اینتری) و سیستم ارزیابی آن همراستا نیستو متقاضیان بایستی جداگانه برای این استان اقدام کنند. اشخاص واجد شرایط نیاز به دعوت نامه کاری برای درخواست شغل از طریق این برنامه نخواهند داشت.
متقاضیانی که درخواست آن ها موفقیت آمیز است گواهی مهاجرت استانی دریافت خواهند کرد. متقاضی به همراه همسر و فرزندان تحت تکلف خود, در صورت پذیرفته شدن , می توانند برای مهاجرت و اقامت دائم خود اقدام کنند.
واجدین شرایط برنامه مشاغل مورد نیاز :
*اگر در حال حاضر در کانادا حضور دارید ،ویزای معتبر باید داشته باشید
*داشتن حداقل نمره زبان طبق معیار زبان کانادا ( سی.ال.بی 4 )
*داشتن حداقل یک سال سابقه تحصیلات یا آموزش و مطابقت این تحصیلات با استاندارد های کانادا ( بدین منظور که این تحصیلات باید دارای گواهی نامه, دیپلم ,مدرک , یا گواهی نامه ای معادل یک گواهی نامه تجاری باشد )
*داشتن حداقل یک سال سابقه کار مرتبط با مدرک در 10 سال گذشته, در یک شغل تخصصی در صورتی که این شغل جزء مشاغل مورد نیاز لیست زیر باشد .
*دریافت مجوز واجد شرایط بودن از استان ساسکاچوان اگر حرفه شما در ساسکاچوان سازماندهی شده ( در این صورت مستلزم صدور مجوز, گواهی نامه و یا لایسنس می باشد)
*مدرک اثبات توانایی مالی و یا یک توافق نامه
*دارا بودن حداقل امتیاز . . . 
(ادامه مطلب ، کلیک کنید)

استخدام نیروی متخصص توسط کارفرمایان انتاریو

استخدام نیروی متخصص توسط کارفرمایان انتاریو  
دوره جدید  برنامه مهاجرت از طرف دولت انتاریو Ontario ارائه شده است که این برنامه در 16 اگوست بازشد. برنامه استخدام نیروی متخصص توسط کارفرماها انتاریو, که زیر مجموعه برنامه مهاجرت کارآفرینی تورنتو می باشد, برنامه ای آزمایشی است که از طریق آن نیروی متخصص برای مشاغلی که نیاز به نیرو کار دارد می توانند با پیشنهاد کار یک کارفرما به انتاریو مهاجرت کنند.
این برنامه به انتاریو اجازه ورود نیروی متخصص برای مهاجرت,  با توجه به معیار های استانی را می دهد. لیست فعلی مشاغل مورد نیاز شامل مشاغل مرتبط با کشاورزی و ساخت و ساز می باشد.
تنها واجدین شرایطی که معیار های مورد نیاز را دارا باشند قادربه ثبت نام در این برنامه هستند. واجدین شرایط باید پیشنهاد یک کار ثابت و تمام وقت را از کارفرمای انتاریویی دریافت کرده باشند و فرم درخواست کارفرما را برای آپلود در پرونده, تهیه و امضا کرده باشند.
لیست مشاغل :
پیشنهاد کار باید از یکی از مشاغل موجود در لیست . . .
(ادامه مطلب ، کلیک کنید)