گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

سازمان مهاجرتی گنجی، مشاور امین شما در اخذ اقامت کانادا و آمریکا- دارای دفتر در تهران و مونترال-وکیل رسمی مهاجرت
گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

سازمان مهاجرتی گنجی، مشاور امین شما در اخذ اقامت کانادا و آمریکا- دارای دفتر در تهران و مونترال-وکیل رسمی مهاجرت

کبک شرایط جدید برنامه محبوب سرمایه گذاری کبک 2018 را اعلام کرد

استان کبک دارای برنامه های متنوعی جهت جذب مهاجر است که فقط "برنامه سرمایه گذاری کبک" یا " QIIP" به فرد و خانواده او، از ابتدای ورود به خاک کانادا اقامت دایم اعطا می کند.
بر اساس دستورالعمل اعلامی 28مارچ 2018 برابر 8فروردین 1397، اداره مهاجرت کبک تغییرات برنامه سرمایه گذاری کبک 2018 که در طی سال های گذشته محبوبیت خاصی در بین افراد علاقه مند به مهاجرت به کانادا داشت رااعلام نمود.
بر اساس این دستور العمل اعلامی جدید حداقل میزان دارایی خالص متقاضی از ...

ادامه مطلب (کلیک کنید)

جزئیات برنامه نیروی متخصص کبک 2018 اعلام شد

دولت کبک Quebec’s Immigration Ministry, the Ministère de l’Immigration, et de la Diversité et de l’Inclusion (MIDI) بر اساس دستورالعمل اعلامی 28مارچ 2018 برابر 8فروردین 1397، تغییرات برنامه نیروی متخصص کبک را اعلام کرد.
این سیستم بسیار شبیه به Express Entry  فدرال خواهد بود که از سال 2015 هر ماه بیش از ...

ادامه مطلب (کلیک کنید)

نظرسنجی های جدید از تمایل کانادایی ها به جذب مهاجران دارد

طبق آمار رسمی نظرسنجی ها در کانادا، حدود هشتاد درصد کانادایی ها، دید مثبتی نسبت به افراد تازه وارد دارند و ورود مهاجران را برای پیشرفت اقتصاد شان مفید می دانند.
این نظرسنجی توسط Environics Institute and the Canadian Race Relations Foundation طی مصاحبه با 2هزار فرد بالای 18 سال انجام شده است.
با توجه به مخالفت های زیاد با مهاجران در آمریکا(بعد از ورود ترامپ) و اروپا(بعد از مشکلات اقتصادی کشورهایی مثل یونان و ایتالیا و وام گرفتن از آلمان و فرانسه)، اما کانادایی ها ...

ادامه مطلب (کلیک کنید)

آخرین وضعیت برنامه نیروی متخصص کبک

اداره مهاجرت استان کبک کانادا، زمان بررسی و آخرین روند پرونده های کاغذی و آنلاین نیروی متخصص کبک Quebec Skilled Worker  را اعلام کرد.
همانطور که در خبر های پیشین اعلام کردیم برنامه نیروی متخصص کبک از آخر سال 2015 به انلاین یا همان Mon Projet تغییر پیدا کرد.
 
1) اگر پرونده بعد از 10 دی ماه 1394 برابر December 31, 2015 ارسال شده، دارای سه مرحله زیر می باشد:...

ادامه مطلب (کلیک کنید)

برنامه جدید نوااسکوشیا مخصوص پزشکان با جاب آفر

دولت استانی نوااسکوشیا کانادا در حال بررسی و اجرای طرحی است که به موجب آن پزشکان زیر می توانند برای ویزای کار و اقامت کانادا اقدام کنند:

  • دکتر عمومی NOC 3112
  • پزشک خانواده NOC 3112
  • پزشک متخصص NOC 3111

این افراد باید دارای جاب آفر مورد تایید اداره سلامت نواسکاشیا و اداره Izaak Walton Killam Health Centre (IWK) (که در هلیفکس واقع شده است) باشند. همچنین باید مدرک آنان توسط College of Physicians and Surgeons of Nova Scotia ارزیابی شده باشد.
این برنامه برای جلوگیری از هدر رفتن زمان و کاغذبازی های مرسوم ایجاد شده است. بسیاری از پزشکان که در کشور خود مشغول طبابات هستند برای شروع کار پزشکی در کانادا...

ادامه مطلب (کلیک کنید)

برنامه دولت فدرال کانادا برای جذب مهاجر دوزبانه

طبق برنامه ریزی دولت فدرال کانادا و با هماهنگی دولت های استانی کانادا، تا سال 2023 حدود 4.4% از کل مهاجران که وارد کانادا می شوند البته بجز مهاجر استان کبک، دارای دانش زبان انگلیسی-فرانسه خواهند بود.
دولت کانادا معتقد است با توجه به ساختار دوزبانه حاکم بر کانادا ، مهاجران با دانش زبان فرانسه – انگلیسی می توانند باعث ایجاد قدرت و رفاه بیشتر و همسویی با بازار کار کانادا شوند.
طبق آمار موجود درحال حاضر تعداد افرادی که در کل کشور به فرانسه صحبت می کنند روبه کاهش است و این مساله باید تغییر کند. همچنین تعداد مهاجرانی که فرانسوی زبان بوده اند از 850 نفر در 2003 به 2400 نفر در 2017 افزایش پیدا کرده است.
دولت کانادا با هماهنگی دولت های استانی سه روش را در نظر دارد:...

ادامه مطلب (کلیک کنید)

لیست مشاغل مورد نیاز کانادا در سال 2018

تحقیقات اداره کار کانادا و شرکت Randstad Canada  نشان می دهد که مشاغلی همانند تحلیلگر تجارت، مدیر پروژه های کامپیوتری و مهندس کامپیوتر در میان 10 شغل اصلی مورد نیاز بازار کانادا در سال میلادی 2018 برابر 1396 و 1397 شمسی است.
مبنای تحقیقات براساس موارد زیر است:
- پستی که در شرکت برای کار جدید آگهی شده
- تعداد شغل ها تقاضا شده
- شهر هایی که این آگهی در ان انجام شده
توجه داشته باشید که در بخش کاریابی سایت گنجی در -لینک پایین صفحه - می توانید رشته خودتان را در بازار کار کانادا جستجو کنید.
در این میان مشاغل مرتبط با تکنولوژی و کامپیوتر به تعداد فراوان....

ادامه مطلب (ادامه مطلب)

تحصیل در کانادا

براساس رتبه‌بندی سازمان ملل، کانادا همیشه جزو ۱۰ کشور برتر دنیا برای زندگی است. کانادا همچنین یکی از بهترین کشورها برای تحصیل است. کانادا کشوری با جمعیتی بالای ۳۶ میلیون نفر که سالانه ۱۶ میلیون گردشگر از آن دیدن می‌کنند، تا دسامبر ۲۰۱۵ پذیرای حدود ۳۵۶٫۵۷۴ دانشجو از ۱۸۵ کشور مختلف بوده است. مزیت‌هایی مانند کیفیت بالای آموزش، ارائه‌ مدارک معتبر جهانی و شرایط اجتماعی پایدار و امن باعث قرارگرفتن کانادا در این جایگاه شده‌ است. باوجود جشن‌های تابستانی، ورزش‌های زمستانی، طبیعت و مناظر متنوع...

ادامه مطلب (کلیک کنید)

اصلاح قوانین کانادا جهت رشد اقتصادی

دولت کانادا در راستای تسهیل فضای کسب و کار و نیاز به گسترش سرمایه گذاری در کشور، دست به اصلاحات در بعضی قوانین موجود و  نظام قانونگذاری کشور زده است. از مهم ترین اصلاحات و اقدامات مد نظر کانادا، الزام نظام قانون گذاری به پیش بینی پذیر کردن قوانین و مقررات است.
شورای مشورتی وزارت دارایی کانادا، یک طرح اصلاحی ۳ جانبه را به منظور بهبود و چابک سازی نظام قانونی ارائه کرده است. در این طرح پیش بینی پذیری بیشتر قوانین و مقررات مورد تاکید قرار گرفته است.
 
لزوم ارتقای فناوری به منظور رشد اقتصادی
بعضی موارد در سرمایه گذاری تجاری، نقش مهمی در رشد اقتصادی دارند. به ویژه در...

ادامه مطلب (کلیک کنید)

نرخ بهره بانک در کانادا بازهم افزایش پیدا کرد

طبق گزارش اتاوا،بانک مرکزی کانادا دوباره دست به افزایش بی سابقه نرخ بهره زد. این سومین افزایش طی سال گذشته است در بار اول از 0.5 درصد به 0.75 درصد و سپس به 1درصد و هم اکنون به نرخ 1.25% افزایش پیدا کرده است که بالاترین نرخ از سال 2008 می باشد. سه بانک RBC  TD – CIBC نرخ بهره خرید ملک بلند مدت فیکس 5ساله خود را امروز 18 ژانویه 2018 افزایش دادند. پیش بینی ها نشان می دهد ماهانه 100دلار کانادا به میزان اقساط وام خانوارهای کانادایی اضافه خواهد شد.
دولت کانادا دلیل اینکار را رشد بیشتر اقتصادی عنوان کرده است، طبق گزارش این بانک، اقتصاد این کشور به

ادامه مطلب (کلیک کنید)

سه روش دولت تورنتو برای شکوفایی استارتاپ ها

تورنتویک از سه شهر مهم کانادا(مونترال، تورنتو، ونکوور) است که بزرگترین بیزینس های کانادایی را در خود جا داده است. حال برای رشد بیشتر به فکر توسعه کسب و کار ها نوپا یا همان Start up است و با فراهم کردن زیرساخت‌های عالی برای رشد و پیشرفت استارتاپ‌ها، نظر کارآفرینان مستعد جهان را به خود جلب کرده است.
تورنتو بیشترین تعداد ایرانی های مقیم کانادا را به خود اختصاص داده است و از منظر تجاری... 

ادامه مطلب (کلیک کنید)