گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

سازمان مهاجرتی گنجی، مشاور امین شما در اخذ اقامت کانادا و آمریکا- دارای دفتر در تهران و مونترال-وکیل رسمی مهاجرت
گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

سازمان مهاجرتی گنجی، مشاور امین شما در اخذ اقامت کانادا و آمریکا- دارای دفتر در تهران و مونترال-وکیل رسمی مهاجرت

مواضع احزاب مختلف کانادایی در انتخابات پیش رو

canada_election_2015

مواضع احزاب مختلف کانادایی در انتخابات پیش رو

 نوزدهم اکتبر امسال شهروندان کانادا در انتخابات فدرال شرکت خواهند کرد. در حالی که چند هفته بیشتر به تاریخ انتخابات باقی نمانده و نظر سنجی هایی که تا کنون انجام شده رقابت تنگاتنگی را نشان میدهند، مسایل مربوط به مهاجرت، پناهندگی و شهروندی نه تنها برای شهروندان کانادایی بلکه برای مهاجرین و کسانی که مایل به مهاجرت به کانادا در چندین سال آینده هستند بیشتر از همیشه دارای اهمیت است.

 

شما میتوانید اطلاعات بیشتر در این باره را در هفته های آینده در سایت ما مطالعه کنید. در ابتدا، مواضع حزب های مختلف سیاسی کانادا در رابطه با مسائل مهاجرتی را  بررسی میکنیم.

 

 

مواضع حزب محافظه کار

Conservative Party of Canada

 

حمایت از مهاجرین تازه وارد:

همکاری با دولت های استانی و شهرداری ها در رابطه با سیاست حمایت از مهاجرین

توجه به نیاز برای موجود بودن  منابع کافی و منصفانه برای ارائه سرویس های آموزش زبان انگلیسی یا فرانسوی جهت دستیابی به تسلط کاربردی بر زبان جدید برای مهاجرین و بالا بردن سازگاری با فرهنگ جدید

تشویق مهاجرین به تطبیق پیدا کردن با ارزش ها و سنت های کانادایی، رهبری اجتماع، افزایش توانایی پیدا کردن کار و ارائه خدمات اسکان دیگر برای رسیدگی به نیازهای مهاجرین به خصوص کودکان

تلاش جهت ساده کردن پروسه فاندینگ برای ارائه  ثبات مالی بهتر و امکان برنامه ریزی طولانی مدت توسط سازمان های ارائه سرویس

بررسی امکان پذیری استفاده از سرمایه فدرال برای امکانات اسکان مهاجرین

 

 

اشتغال موقت افراد خارجی:

 

ادامه توسعه  پروژه های آزمایشی طراحی شده برای پاسخگویی به کمبود نیروی متخصص در بخش ها و مناطق خاص کشور و جذب نیروی کار موقت به کانادا

بررسی راه هایی برای تسهیل پروسه تبدیل وضعیت نیروهای کار خارجی از موقت به دائم

تلاش برای حفظ حقوق برابر نیروهای کار موقت خارجی و نیروهای کار کانادایی طبق حداقل استانداردهای اشتغال

 

 

تقاضای ورود، ویزا و لندینگ فی:

 

اطمینان از مجهز بودن اداره مهاجرت و شهروندی کانادا و آموزش دیدن پرسنل و برخورداری از منابع مورن نیاز برای بهبود پروسه درخواست های مهاجرت

سازماندهی دوباره پروسه درخواست مهاجرت و دادن اطلاعات درست و کامل به مهاجرین در مورد جزییات پرونده هایشان و مدارک مورد نیاز و مراحل مهاجرت

لغو سیاست جدا نگه داشتن زوج های متاهل در حین بررسی پرونده درخواست زوج بدون اقامت

اعطای خودکار شهروندی کانادا به کودکان خارجی که توسط زوج کانادایی به فرزندخواندگی قبول میشوند

بالا بردن شانس قبولی بیشتر ویزای توریستی برای دیدار خانواده و سفرهای خاص دیگر در حین حفظ نوبت سیستم

کاهش نیاز به ویزای اقامت موقت صادر شده توسط وزارت مهاجرت جهت عادلانه و کارآمدتر کردن سیستم آنلاین

خودداری از استفاده از کلمه اقامت یا مقیم در رابطه های ویزاهای موقت، دانشجویی و توریستی برای آگاهی بیشتر کسانی که به صورت موقت در کانادا خواهند بود

 

اعتبار سیستم های بین المللی:

 

اطمینان از منصفانه بودن موسسات ارزشیابی و همسان سازی مدارک دانشگاهی با سیستم آموزشی کانادا

توسعه شاخص های مورد نیاز برای کسب مدرک معادل تخصص کانادایی، ایجاد برنامه های خاص برای کمک به نیروهای متخصص خارجی  جهت جذب در سیستم کار کانادایی

همکاری با موسسات متخصص . . .


ادامه مطلب (کلیک کنید)

هر آنچه که در مورد مهاجرت کارافرینی به منیتوبا باید بدانید...

manitoba_immigration_canada_ganji

هر آنچه که در مورد مهاجرت کارافرینی به منیتوبا باید بدانید...

 خوشبختانه در طی ماه گذشته توانسته ایم تعداد قبولی های خود را در برنامه مهاجرت کارآفرینی منیتوبا MPNP – Manitoba Provincial Nominee Program  بالا ببریم و متقاضیان یکی از ارزانترین و بهترین روشهای اخذ اقامت دائم کانادا را سریعتر به کسب اقامت برسانیم.

 

در این مقاله سعی داریم، به سوالات متعدد شما هموطنان که طی هفته های گذشته از طریق تلفن و ایمیل و اینستاگرام و فیس بوک و ... از ما در مورد این برنامه پرسیده بودید، پاسخ دهیم:

 

1- برنامه مهاجرت کارآفرینی منیتوبا چیست؟

 * برنامه مهاجرت به کانادا از طریق منیتوبا براساس توافق منعقد شده بین دولت کانادا و دولت منیتوبا برای جذب مهاجر ایجاد شده است. هدف این برنامه جذب مهاجران ، تجار و صاحبان مشاغل که قصد تجارت، سرمایه گذاری و کار و زندگی در استان منیتوبا را دارند و می توانند یک کسب و کار جدید را راه اندازی کنند ، می باشد. در این برنامه ساز و کار اخذ اقامت سریع کانادا از طریق دریافت مجوز استانی و تاییدیه فدرال قرار داده شده است.

 

2- چه مقدار سرمایه من باید داشته باشم تا برای این برنامه MPNP-B واجد شرایط شوم؟

 * افراد مهاجر سرمایه گذار باید حداقل مبلغ 350 هزار دلار کانادا (1دلار کانادا=2600 تومان) را که از راه قانونی کسب شده است را نشان دهند. این مبلغ می تواند ملک، پول، سهام و ... به نام شما یا همسرتان باشد.

 

3- در این برنامه من برای شروع یک بیزینس چه مقدار باید در منیتوبا سرمایه گذاری کنم؟

* در ابتدا باید مبلغ 100 هزار دلار کانادا به صورت سپرده نزد دولت منیتوبا به ودیعه بگذارید سپس نسبت به سایز بیزینس یا کسب و کاری که می خواهید راه اندازی کنید باید پول به منیتوبا بیاورید در هر صورت این میزان سرمایه گذاری نباید از 150 هزار دلار کانادا کمتر باشد. شما می توانید این مبلغ را در برای خرید یک بیزینس جدید یا مشارکت در یک بیزینس قدیمی به تنهایی یا با شرکای موجود داشته باشید.

 

4- نحوه انتخاب من به عنوان فرد سرمایه گذار چگونه است؟

 * برای انتخاب شما باید از آیتم ها متفاوتی مانند میزان دارایی، تجربه مدیریتی و ... امتیاز کسب کنید.(به بخش امتیازبندی کارآفرینی منیتوبا در وب سایت موسسه گنجی مراجعه کنید.)

 manitoba_canada

5- آیا من باید قبل از ارائه پرونده ام از استان منیتوبا بازدید داشته باشم؟

 * خیر. این بازدید براساس انتخاب شما است و اجباری نیست. اما دولت منیتوبا پیشنهاد می کند که حداقل یک سفر به مدت 5 روز کاری را در این استان داشته باشید. این بازدید به شما این امکان را خواهد داد که نقاط قوت و ضعف این استان و نحوه ایجاد یک سرمایه گذاری موفق را از نزدیک ببینید و با سبک زندگی کانادایی آشنا شوید. به عنوان مثال در حال حاضر بیزینس پوشاک مزیت رقابتی در این استان ندارد ولی برعکس در تمام زمینه های مرتبط با مسکن ما نقاط قوت زیادی را در این استان شاهد هستیم. توجه داشته باشید که این بازدید نباید بیش از یکسال از ارسال تقاضای شما باشد.

 

6- این بازدید از منیتوبا و شهر وینیپگ چه مزیتی خواهد داشت؟

 *  علاوه بر آشنایی با مشاغل، صنایع، مسکن و دانشگاه ها و موسسات آموزشی، مدارس و مهد کودک ها و ... به شما 15 امتیاز در بخش انتخاب منیتوبا خواهد داد که می تواند نقش بسزایی در قبولی شما داشته باشد. این بازدید نباید کمتر از 5 روز باشد و حضور شما در روزهای تعطیل نیز محاسبه نخواهد شد. لیست روزهای تعطیل را از دفتر موسسه گنجی جویا شوید.

 

7- آیا مدارک من نیاز به ترجمه رسمی با تاییدیه دارد؟

 * بله. تمام مدارک شما باید به زبان انگلیسی یا فرانسه ترجمه شود. همچنین کپی مدارک به زبان اصلی نیز باید همراه مدارک باشد. تاییدیه ها نیز نسبت به هر مدرک متفاوت خواهد بود. موکلین موسسه ما نگرانی در مورد ترجمه مدارک نخواهند داشت.

 

8- من زبان انگلیسی یا فرانسه بلد نیستم، ....


ادامه مطلب (کلیک کنید)