گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

سازمان مهاجرتی گنجی، مشاور امین شما در اخذ اقامت کانادا و آمریکا- دارای دفتر در تهران و مونترال-وکیل رسمی مهاجرت
گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

سازمان مهاجرتی گنجی، مشاور امین شما در اخذ اقامت کانادا و آمریکا- دارای دفتر در تهران و مونترال-وکیل رسمی مهاجرت

کارفرمای خود در کانادا باشید

entrepreneur_ganji

کارفرمای خود در کانادا باشید

اکسپرس اینتری سیزدم هم برگزار شد و خوشبختانه امتیاز قبولی به 451 رسید و بیش از 1500 نفر نامه خود را دریافت کردند. اما بسیاری از دوستان در مورد پیشنهاد شغلی سوال می کنند که به نظرم مطلب زیر برای انها مفید است.

در حال حاضر که برنامه های مهاجرتی کانادا نیاز به مدرک زبان و تحصیلات بالا دارد، بسیاری از افراد به دنبال داشتن پیشنهاد شغلی job offer از کارفرمای کانادایی هستند. ولی تا به حال به این فکر کرده اید که کارفرمایی که شما را ندیده و رزومه شما هم انچنان برایش جلب توجه نمی کند، چرا باید فردی را با دانش زبان کم استخدام کند، انهم از انسوی مرزها، در حالیکه افراد تحصیل کرده فراوانی را در کانادا با دانش زبان انگلیسی و فرانسه پیش روی خود دارد!

راهکار چیست؟

خودتان کارفرمای خود شوید. چرا دولت کانادا روی برنامه های کارآفرینی استانی تبلیغ زیادی می کند! چون لازمه پیشرفت ، وجود افراد کارآفرین است. چرا دولت کبک برای شرکت شما در کلاس های startup Business ماهانه 900 دلار به شما پرداخت می کند! زیرا به کارآفرینی اعتقاد دارد.

 در کانادا نیز ایرانیان موفقی وجود دارند ، مانند شهرزاد رفعتی بیانگذار شرکت فناوری در ونکوور با 31 سال سن . یا حسن خسروشاهی مدیر بزرگترین فروشگاه کانادا "فیوچر شاپ".

شبکه کارآفرینی جهانی و موسسه GEDI با کمک یکدیگر تحقیقی بر شاخص کارآفرینی جهانی ارایه داده اند. نتیجه این تحقیقات نشان می دهد که ایالات متحده آمریکا پیشرو کارآفرینی در جهان است و به دنبال آن کشورهایی نظیر کانادا، استرالیا و انگلستان جایگاه های بعدی را به خود اختصاص داده اند. هم چنین این تحقیق نشان داده که بر خلاف مناقشات سیاسی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا، بیشترین آمار رشد در زمینه کارآفرینی را در این منطقه می توان مشاهده کرد. همچنین برخلاف انتظار ایران، جمهوری لتونی و یونان نرخ رشد سالیانه بالاتری داشته اند. در حال حاضر قدرتمند ترین انگیزه کشورهای در حال توسعه برای کارآفرینی نیاز به ایجاد شغل برای افزایش جمعیت جوان در حال رشد آن هاست. او خاطر نشان کرد که ” ملت هایی که نرخ بیکاری بسیار زیادی داشته اند کارآفرینی را وسیله ای برای ایجاد شغل می دانند.”

مثلا در ایران علاقه به کارآفرینی بسیار رو به رشد است با اینکه آمار بیکاری ۲۴ درصد می باشد. یا درلتونی این رقم ۲۲ و در هند ۱۸ درصد است.

اورتمن می گوید سران کشورها به جای مصوباتی برای وزارتخانه های تجاری و اقتصادی خود، تلاش های بسیاری برای ایجاد تجارت های نوپا می کنند. همراه با این تصمیمات حکومتی، مردم هم در این زمینه فعالیت هایی مثل کارآفرینی بانوان و قشر جوان دارند.

 

از کجا شروع کنیم؟

هر هفته بیش از 5 ایمیل از دوستان در ایران دریافت می کنم که اختراع یا پژوهشی "نو و جدید" دارند و می خواهند در کانادا آن را توسعه دهند. تا آنجا که توانسته ایم راهنمایی نمودیم ،(این مطلب را بخوانید: "زمینه های کارآفرینی و حمایت دولت از کارآفرینان در کانادا") این نشاندهنده پتانسیل ایرانی ها برای خلق کارافرینی جدید است.


مثال کارآفرینی ساده:

«فقط با ماهیانه ۱۵ هزار تومان هرروز صبح نان تازه بخورید.»

این آگهی به همراه یک شماره تلفن در سرتاسر خیابان جردن پخش شده است. شماره را که می گیرم، مردی گوشی تلفن را بر می دارد. وقتی می گویم بابت آگهی نان تماس گرفته ام، می گوید: «آدرستان را بدهید. تا از فردا صبح نان تازه بخورید.» صدایش جوان است و لهجه شهرستانی دارد. وقتی می گویم: «چطور این فکر به ذهنت رسید؟» کل زندگی اش را یک باره روی دایره می ریزد. «من توی همین کوچه... داخل یکی از ساختمان ها سرایدار هستم. اینجا بالای شهر است.

آدم های بالای شهر تنبلند . . . 

ادامه مطلب (کلیک کنید)

نرخ سود بانکی در کانادا کاهش یافت!

Canada-Profit-on-home-Loans

نرخ سود بانکی در کانادا کاهش یافت!

در ماه های گذشته برابری پول کانادا نسبت به آمریکا تغییراتی را داشته است و به عدد 1.30 رسیده است. این بیانگر تضعیف پول ملی کانادا است. لذا بانک مرکزی کانادا نرخ بهره را کاهش داد و به عدد 0.5 رسید. تا هزینه سرمایه گذاری و کارآفرینی در مشاغل کم شود و افراد تمایل به دریافت وام بیشتری داشته باشند، کارایجاد شود و نرخ GDP بالا رود. همین موارد باعث شده است که تعداد زیادی از افراد برای خرید خانه در کانادا دست به کار شوند و بازار مسکن در این کشور داغ شود. در حال حاضر تورنتو و ونکوور نسبت به سال گذشته افزایش 40 درصدی از قیمت ملک را شاهد بوده است، البته مونترال(محل دفتر موسسه گنجی) هنوز تاثیر نگرفته است ولی پیش بینی می شود که روند رو به رشدی را داشته باشد.

البته افرادی که در ملک سرمایه گذاری می کنند همیشه روی بلند مدت (حداقل 10 سال) فکر می کنند لذا نباید با سودهای بانکی در ایران و یا اجاره ملک در کانادا به جای خرید، مقایسه شود. در حال حاضر پول کانادا نیز در برابر ریال ایران براساس هر دلار =2500 تومان معامله می شود که برای متقاضیان مهاجرت بسیار خوب است، علی الخصوص افرادی که قصد انتقال پول به کانادا دارند.

اما این اقدام بانک مرکزی کانادا با نگرانی شدید اقتصاد دانان و به ویژه مدیران اجرایی بازار مسکن مواجه شده است .

آنها براین باورند با کاهش نرخ بهره ، روند افزایش قیمت مسکن در بازارهای داغ کانادا از جمله تورنتو و ونکوور سریع تر شده و به موازات آن حجم بدهی های مردم بالاتر خواهد رفت و ریسک غیرواقعی شدن قیمتها در این دو شهر به مراتب بالاتر خواهد رفت .

کارشناسان از این بابت نگرانند گرچه بانکهای کانادایی 74 درصد بدهی 1.3 تریلیون دلاری مردم بابت وامهای مسکن را تابحال پذیرفته اند ، با کاهش نرخ بهره و دنباله روی از بانک مرکزی به روند قرض گرفتن دامن خواهند زد .

اما تهدیدهایی در ادامه سال متوجه بازار مسکن است که می تواند مشکلاتی را ایجاد کند. کاهش درآمد ناشی از پایین تر رفتن قیمت نفت بخاطر حضور ایران در بازار و تاخیردر بهره مندی از کاهش ارزش دلار کانادا در میزان صادرات و حل مشکل اروپا با یونان  درکنار شرایط جدید بازار سهام چین همگی از شرایطی هستند که می توانند قیمت مسکن را در بازارهای اصلی کانادا تحت الشعاع قرار دهند.


اما اگر قصد خرید ملک در کانادا را دارید به موارد زیر توجه کنید:


ادامه مطلب (کلیک کنید)

اکسپرس اینتری دوازدهم برگزار شد، امتیاز قبولی کاهش یافت

canada-express-entry-12th-draw

اکسپرس اینتری دوازدهم برگزار شد، امتیاز قبولی کاهش یافت

دوازدهمین دوره برنامه اکسپرس اینتری هفته گذشته برگزار شد، 1516 نفر با امتیاز 463 قبول شدند. این دوره نیز امتیاز قبولی کاهش یافت. خوشبختانه در این دوره حدود 1500 نفر دعوتنامه را دریافت کردند.

جای امیدواری برای کسانیکه در بانک متقاضیان با امتیاز پایین هستند، وجود دارد که بتوانند با بالا بردن امتیاز خود مخصوصا در بخش زبان روزهای بهتری را پیش رو داشته باشند.

همچنین اقدام برای برنامه های استانی کانادا نیز می تواند به شما 600 امیتاز بدهد که تضمین قبولی شما است. در این مورد خبرهای زیادی را ارائه دادیم که در بخش "آرشیو اخبار" مطالعه کنید.

مانند:

برنامه انتاریو

برنامه ساسکاچوان

همچنین به زودی برنامه نیروی متخصص کبک با ساز و کار جدید آغاز خواهد شدو بسیاری از رشته ها می توانند از این برنامه که خارج از اکسپرس اینتری است به کانادا وارد شوند. در حال حاضر می توانید ضمن عقد قرارداد نیروی متخصص کبک ، از انجام اکسپرس اینتری به صورت رایگان توسط موسسه ما بهره مند شوید. توجه داشته باشید که بعضی از رشته ها مانند کامپیوتر و ژنتیک و ...  و افراد دارای فرزند امتیاز بالایی را کسب خواهند کرد.

برنامه نیروی متخصص کبک

 

جدول اکسپرس اینتری 2015

شماره اکسپرس اینتری

تاریخ صدور دعوتنامه

تاریخ صدور دعوتنامه

تعداد دعوتنامه ها

حداقل امتیاز قبولی

1

11 بهمن 1393

January 31, 2015

779

886

2

18 بهمن 1393

February 7, 2015

779

818

3

1 اسفند 1393

February 20, 2015

849

808

4

8 اسفند 1393

February 27, 2015

1187

735

5

29 اسفند 1393

March 20, 2015

1620

481

6

7 فروردین 1394

March 27, 2015

1637

453

7

21 فروردین 1394

April 10, 2015

925

469

8

28 فروردین 1394

April 17, 2015

715

453

9

1 خرداد 1394

May 22, 2015

1361

755

10

22 خرداد 1394

June 12, 2015

1501

482

11

6 تیر 1394

June 27, 2015

1575

469

12

19 تیر 1394

July 10, 2015

1516

463

جمع کل منتخبین

14444

 

 

برنامه اقامت کانادا از طریق کارآفرینی بریتیش کلمبیا (ونکوور) آغاز شد

welcome-british-columbia-canada-2015-ganji

برنامه اقامت کانادا از طریق کارآفرینی بریتیش کلمبیا (ونکوور) آغاز شد

خوشحالیم که به اطلاع آن دسته از موکلین خود برسانیم که برنامه بریتیش کلمبیا مجددا از تاریخ 11تیرماه 94 آغاز شد. در این برنامه تغییراتی در مقدار دارایی ثابت و امتیازبندی صورت گرفته است. 

همانطور که میدانید استان بریتیش کلمبیا یکی از مراکز قوی برای انجام بیزنس است. همجواری با استان واشنگتن آمریکا با مرکزیت سیاتل و آب و هوای مناسب توانسته ونکوور را جزو بهترین مناطق جهت کار و زندگی قرار دهد.

این برنامه برای افراد با تجربه و مدیران و صاحبان بیزینس که دارای سرمایه کافی و نقد هستند و می خواهند بیش از یکسال در بریتیش کلمبیا BC اقامت گزینند مناسب می باشد. این افراد باید در یک بیزنس جدید یا با سابقه قبلی سرمایه گذاری نمایند و یک فرد مقیم کانادا را به استخدام خود درآورند و به صورت مستمر در مدیریت روزمره آن حداقل به مدت یکسال دخالت داشته باشند تا بتوانند واجد شرایط این برنامه BC Provincial Nominee Program's – PNP گردند. شما و خانواده تان با ویزای کار وارد این استان خواهید شد تا بتوانید بیزنس خود را راه اندازی کنید. با هماهنگی انجام شده توسط آقای گنجی امکان اخذ اقامت دائم بعد از یکسال به شرط فعال و سود ده بودن بیزینس وجود دارد. 

اگر قصد کارآفرینی در استان بریتیش کلمبیا را دارید توجه داشته باشید که شرایط زیر در مورد شما بررسی خواهد شد:

-          ارزیابی شغل و تجربه کاری

-          ارزیابی دارایی های نقدی و ملک شما و همسر

-          فاکتورهای انطباق پذیری

-          ارزیابی بیزینس پلن و نحوه استخدام یک نفر مقیم توسط شما

-          شما نیازی به ارائه مدرک زبان نخواهید داشت

-          این برنامه محدودیت سنی ندارد

 

دولت بریتیش کلمبیا مراحل پذیرش را طبق سیستم امتیاز بندی آنلاین به شرح زیر قرار داده است، شما از هرآیتم امتیاز گرفته و به ترتیب از بالاترین امتیازها انتخاب صورت می گیرد:

 

شرایط اخذ اقامت کانادا از طریق برای برنامه استانی بریتیش کلمبیا BC Provincial Nominee Program

شرایط کلی:

-          مدیریت روزانه یک بیزنس فعال به مدت یکسال در استان بریتیش کلمبیا

-          زندگی و اقامت دائمی در استان بریتیش کلمبیا (حداقل 75% زمان ویزای کار خود باید در استان باشید)

-          نداشتن منع ورود به کانادا

شرایط فردی:

-          داشتن حداقل 600 هزار دلار کانادا دارایی خالص (نقد، موجودی بانک، سپرده، ملک، سهام، سرمایه گذاری در یک شغل) این بخش باید توسط شرکت ها معتبر در کانادا بررسی شود که شامل هزینه جداگانه است.

-          دارا بودن سابقه کار و تجربه مدیریت

شرایط بیزینس:

-          خرید یک بیزینس با سابقه خوب یا ایجاد آن ( این بخش با بررسی شرایط استان بریتیش کلمبیا طی یک ویزای توریستی با همکاران موسسه گنجی انجام خواهد شد)

شرایط سرمایه گذاری:

-          انتقال سرمایه به کانادا و خرید بیزینس به مبلغ حداقل 200 هزار دلار کانادا(اگرهمراه پرونده شما افراد کلیدی شرکتتان باشد این مبلغ 400هزار دلار خواهد بود.)

شرایط استخدام:

-          استخدام حداقل یک فرد مقیم یا سیتی زن کانادا به صورت تمام وقت

اگر واجد شرایط موارد بالا بودید برای شما یک ویزای کار دوسال صادر خواهد شد.12ماه بعد از صدور ویزا زمان خواهید داشت تا وارد کانادا شوید.

تمامی موارد بالا به کمک موسسه مهاجرتی گنجی برای شما انجام داده خواهد شد. فقط باید مدارک ذکر شده را که طی جلسه مشاوره حضوری در دفتر تهران یا کانادا انجام می شود را ارائه دهید.

زمانبندی این برنامه:

.

.

.

برای اطلاع کامل از جزئیات برنامه کارآفرینی و اقامت دائم بریتیش کلمبیا (ونکوور) کلیک کنید.


برنامه سرمایه گذاری کبک بدون مدرک زبان

why+choose+quebec+immigration+investor+program

برنامه سرمایه گذاری کبک بدون مدرک زبان

کانادا یکی از کشورهای مهاجر پذیر است که براساس آمار سازمان های بین المللی توانسته رتبه خوبی از نظر رتبه زندگی در بین دیگر کشورها کسب کند. همچنین همسایگی با آمریکا این کشور را از لحاظ اقتصادی بالاتر قرار داده است. در این میان امکانات بیمه و تحصیل رایگان برای افراد مقیم بسیار مورد توجه متقاضیان مهاجرت قرار گرفته است. اما چه روشی بهترین و مطمئن ترین راه خواهد بود. روشسرمایه گذاری کبک به راحتی به متقاضیان اقامت کشور دوم را اعطا می کند.

در این روش متقاضی با قرار دادن 800 هزار دلار کانادا در یکی از پروژه های مورد نظر دولت توسط بانک های سرمایه گذاربه مدت 5 سال یا پرداخت 220 هزار دلار کانادا به جای آن، میتواند برای خود و خانواده اقامت را کسب کند. در این روش متقاضی باید دارایی خود را به مبلغ بیش از 1.6 میلیون دلار کانادا به اثبات برساند و نشان دهد که طی 5 سال گذشته دارای سابقه مدیریت یک بیزینس فعال بوده است. همچنین باید از 100 حداقل 35 امتیاز را از معیار های سن، تحصیلات، دارایی و تجربه کار بدست آورد. سعی ما بر ساده نمودن این مسیر و ارائه اطمینان خاطر به شما در این پروسه دو ساله است.

از مزایای این روش عدم نیاز به مدرک زبان و شرط اقامت در استان کبک است. همچنین برخورداری از معافیت 5 سال پرداخت مالیات از مزایای دیگر آن است.

معافیت 5 ساله مالیات:

معافیت 5 ساله برای متقاضیان مهاجرت از کبک برقرار است .قبل از ورود به کبک و ارائه تقاضای مهاجرت به این استان باید موارد آن انجام گیرد. سپس تمامی دارایی های و درامدهای کسب شده تا 5 سال بدون پرداخت هیچ گونه مالیاتی می تواند وارد کانادا گردد و در بخش های مختلف سرمایه گذاری گردد.

شرط اقامت در کبک:

طبق قانون کانادا، هیچ فرد یا سازمانی نمی تواند محل زندگی شما را به عنوان مقیم تحت تاثیر قراردهد و شما می توانید به راحتی بعد از ورود به کانادا در هر کجا زندگی کنید. البته کبک ، شهری که سبکی از اروپا و آمریکا را برای خود برگزیده و دارای دانشگاه های مطرح و خدمات رفاهی فراوانی برای خانواده ها و کودکان است، همیشه متقاضی زیادی برای سکونت داشته است و شما در این شهر آرامش و رفاه خوبی را شاهد خواهید بود. البته طبق آمارها بیشتر افراد متقاضی این روش به ونکوور می روند.

مدرک زبان:

در حال حاضر تمامی روش های مهاجرت به کانادا نیازمند داشتن مدرک زبان است. روش نیروی متخصص فدرال حداقل به آیلتس 7 یا تف نیاز دارد. و روش کارآفرینی 100 هزار دلاری به آیلتس 4.5 به بالا . اما روش کبک نیازمند مدرک زبان نیست و فقط اثبات دارایی 1.6 میلیون دلار کانادا کافی است.

 

این روش از شهریور ماه 94 بازگشایی خواهد شد و احتمالا بیش از 11000 متقاضی خواهد داشت که فقط 1750 پرونده مورد قبول واقع خواهد شد، لذا اگر شرایط بالا را دارید سرعت عمل تاثیر بسزایی در قبولی شما در میان این گروه دارد. اگر سوالی در این مورد داشتید در انتهای این بخش مطرح و پاسخ خود را بعد از 24 ساعت از آقای گنجی دریافت کنید یا با تلفن های دفتر ما در مونترال(کبک) یا تهران تماس بگیرید. امید داریم بهترین راهنما برای شما خواهیم بود.

 برای تماس با موسسه مهاجرتی گنجی کلیک کنید

اکسپرس اینتری و دانش زبان

canada_express_entry

اکسپرس اینتری و دانش زبان

در ماه گذشته شاهد پذیرش متقاضیان در دهمین و یازدهمین دوره اکسپرس اینتری بودیم. در این دوره امتیاز قبولی کمی پایین تر آمد.

اطلاعات دوره نهم را اینجا بخوانید. 

در دوره 10 که در تاریخ 22خرداد94 انجام شد، 1501 نفر دعوتنامه دریافت نمودند که امتیاز انها برابر 482 بود.

در دوره 11 که در تاریخ 5تیر94 انجام شد، 1575 نفر دعوتنامه دریافت نمودند که امتیاز انها برابر 469 بود.

خوشبختانه این دوره امتیاز قبولی پایین آمد و همچنان بعضی از استانها شروع به جذب مهاجر با امتیازات متفاوت تری نمودند که می توان موارد زیر را برشمرد:

برنامه نیروی متخصص انتاریو (تورنتو)

برنامه نیروی متخصص ساسکاچوان

 

برای خیلی از متقاضیان کسب این امتیازات سخت است ولی در زیر مشخصات افرادی را که قبول شده اند را می بینید و با مقایسه آنها با خود امکان قبولی را بیشتر خواهید نمود:

1- آقایی 33 ساله که به مدت یکسال در کانادا به صورت تمام وقت مشغول به کار بوده است. دارای زبان انگلیسی قوی است. ایشان در زیر مجموعه "نیروی متخصص با تجربه کانادایی CEC" در اسفند 93 اقدام کرده بود. خوشبختانه نیازی به ارزیابی مدرک تحصیلی هم نداشتند. اما برای اینکار اقدام کرد و با امتیاز 472 دعوتنامه را دریافت کرد و حال 60 روز فرصت دارد تا مدارک خود را ارسال کند.

2- خانم 28 ساله و مجرد با مدرک فوق لیسانس که دارای سابقه کار به مدت دو و نیم سال در امریکا (با داشتن ویزای H1-B ) بوده است. به واسطه کار در آمریکا زبان انگلیسی بسیار خوبی را داشته و نمره آیلتس بالایی را کسب کرد. جزو اولین گروه های اکسپرس اینتری پروفایل خود را ثبت کرد و امتیاز 444 را کسب نمود. بعد از این چند ماه توانست سابقه کار خود را به سه سال برساند و با کسب 25 امتیاز دیگر و در مجموع با 469 امتیاز توانست دعوتنامه اکسپرس اینتری را دریافت کند.

3- خانم 36 ساله بعد از اطلاع از برنامه اکسپرس اینتری استان انتاریو (تورنتو) ، برای آن اقدام کرد. دارای سه سال سابقه کار در خارج از کانادا و مدرک لیسانس و آیلتس در سطح عالی بود که توانست نمره 403 را بگیرد. در ماه گذشته مجددا پروفایل اکسپرس اینتری خود را آپدیت کرد تا بتواند برای برنامه استان انتاریو برای افراد دارای 400 امتیاز اقدام کند. سپس توانست از این استان قبولی و 600 امتیاز بگیرد.

4- خانمی 44 ساله با مدرک مهندسی عمران برای برنامه اکسپرس اینتری نوااسکوشیا اقدام کرد. برای این برنامه مطالعه فراوان نمود و در بخش NSNP اپلای کرد. و توانست با کسب 600 امتیاز استانی قبولی و دعوتنامه خود را دریافت کند.


 نتیجه:

همانطور که می بینید امتیاز قبولی نسبت به قبل پایین امده است و جای امیدواری است. نکته ای را خدمت دوستان و به صورت کلی تمامی متقاضیان اکسپرس اینتری و آندسته از موکلین ما که هنوز نامه ITA را دریافت نکرده اند، عرض کنم که اگر می خواهید قبولی خود را کسب کنید باید روی زبان خود کار کنید داشتن مدرک آیلتس 7 ، تضمینی خوب برای قبولی شما است. اگر هم فرانسه دارای مدرک باشید بهترین امتیاز را خواهید آورد. البته هرچند برای بسیاری این سوال پیش می آید که این نمره  . . . 

ادامه مطلب (کلیک کنید)

معرفی برنامه جدید اخذ اقامت کانادا از طریق منیتوبا

manitoba_start_newcomers_immigration_canada_ganji

معرفی برنامه جدید اخذ اقامت کانادا از طریق منیتوبا

خوشبختانه طی هفته گذشته چندین پرونده قبولی از طریق برنامه کارآفرینی استان منیتوبا MPNP داشته ایم که در ادامه جزئیات آن را برای متقاضیان مهاجرت توضیح می دهیم.

این برنامه جدید به صورت پرداخت مبلغ 100 هزار دلار به دولت منیتوبا امکانپذیر شده است. این برنامه خصوصا برای تجار و مدیران ارشد می باشد که دارای دارایی (ملک یا سپرده بانکی) به مبلغ 350 هزار دلار کانادا(هر دلار کمتر از 2600 تومان) باشند. همچنین از مزایای این روش امکان بازپس گیری 100 هزار دلار اولیه بعد از ایجاد یک بیزینس به مبلغ 150 هزار دلار کانادا می باشد. این روش در کمتر از دو سال انجام پذیر خواهد بود، موسسه مهاجرتی گنجی امکان اخذ ویزای توریستی یا کاری برای شروع بیزینس در استان منیتوبا در طی این دوسال، برای موکلین خود را دارا می باشد.

این روش برای افراد دارای شرایط زیر مناسب است:

-           بین 21 تا 45 سال سن داشته باشد.

-          اداره مهاجرت منیتوبا را قانع کند که در دیگر استانهای کانادا فامیل ندارد .

-          مدارکی نشان دهد که قصد سکونت در این استان را دارد.(توسط موسسه مهاجرتی گنجی انجام خواهد شد)

-          دارای مدرک دیپلم یا بالاتر باشد.

-          حداقل 3 سال سابقه کار داشته باشد و بتواند همان شغل را در منیتوبا پیدا کند(توسط موسسه مهاجرتی گنجی انجام خواهد شد)

-          شخص متقاضی یا همسر ایشان دارای مدرک زبان آیلتس با نمره متوسط باشد.(آیلتس 3.5 تا 4.5 جنرال که در دوسال گذشته اخذ شده باشد)

-          از استان منیتوبا بازدید کند (اخذ ویزای منیتوبا توسط موسسه مهاجرتی گنجی انجام خواهد شد)

 

 

این برنامه در کمتر از دو سال انجام می پذیرد، متقاضی بعد از ارزیابی شرایط در دفتر تهران یا مشاوره با یکی از همکاران بخش کارآفرینی سازمان گنجی، واجد شرایط تشخیص داده شده و لیست مدارک مورد نیاز را دریافت می کند. اگر مدرک زبان نداشته باشد با همکاری متخصص آیلتس موسسه ما نسبت به آموزش زبان خصوصی و ثبت نام امتحان زبان اقدام می نماید. معمولا افراد دارای پیشینه زبان مبتدی بعد از سه ماه موفق به کسب نمره 4.5 خواهند شد.

سپس برای متقاضی به صورت آنلاین درخواست توسط موسسه گنجی ارسال می گردد. در حال حاضر برای قبولی حداقل باید 60 امتیاز را کسب کرد. معمولا این امتیاز به مواردی مانند سن کمتر از 45 سال، دارایی 350 هزار دلار به بالا و تحصیلات و سابقه کاری تعلق می گیرد. بعد از دریافت نامه قبولی شما 60 روز فرصت خواهید داشت تا مدارک مورد نیاز را را ارسال نمایید.  دولت منیتوبا بعد از بررسی مدارک شما برای شما زمان مصاحبه قرارد خواهد داد یا شما را معاف از مصاحبه تشخصی خواد داد. سپس به شما زمانی برای انجام تعهد 100 هزاردلاری خواهند داد و بعد از آن مراحل اخذ اقامت شما توسط موسسه گنجی انجام خواهد شد.

 

نحوه امتیازبندی استان منیتوبا:

1- سن (حداکثر 15 امتیاز)

سن متقاضی اصلی

امتیاز کسب شده

کمتر از 21 سال

0

21 الی 24 سال

5

25 الی 29 سال

10

30 الی 44 سال

15

45 الی 49 سال

10

50 الی 54 سال

5

بیش از 54 سال سن

0

 

2- سهم از مدیریت یا مالکیت شغل . . .

 

برای کسب اطلاعات کامل در مورد امتیازبندی استان منیتوبا کانادا، کلیک کنید.

 

برنامه اکسپرس اینتری ساسکاچوان آغاز شد

Saskatchewan Immigration canada

برنامه اکسپرس اینتری ساسکاچوان آغاز شد

استان ساسکاچوان سال گذشته برنامه پذیرش مهاجر، خارج از چهارچوب دولت فدرال را اعلام نمود که با توجه به تقاضای بالای موجود برای این استان به سرعت و در کمتر از یک روز تکمیل ظرفیت شد.(لینک خبر) سعی ما برآن بود که برای پرونده های خودمان اقدام کنیم که خوشبختانه جمعی از دوستان در آن بخش پذیرفته شدند.

هفته گذشته نیز این استان برنامه پذیرش نیروی متخصص خود را در چهارچوب اکسپرس اینتری فدرال Saskatchewan Immigrant Nominee Program – SINP اعلام نمود. مقرر شده است که 775 دعوتنامه برای متقاضیان دارای شرایط تحصیلی، مهارتی، زبان، تجربه کاری و ... در نظر گرفته شود. تا انها بتوانند اقامت دائم کانادا را کسب کنند.

این 775 دعوتنامه به متقاضیان 600 امتیاز خواهد داد تا آنها بتوانند در امتیازبندی اکسپرس اینتری به راحتی قبول گردندوبرای خود و خانواده اقامت دائم را کسب کنند.

استان ساسکاچوان در غرب کانادا همجوار با آلبرتا و منیتوبا است. که در بخش معرفی استان ساسکاچوان اطلاعات کامل و فیلم آن را می توانید مشاهده کنید.

 

برای این برنامه متقاضیان باید دارای شرایط زیر باشند:

1-     واجد شرایط یکی از برنامه های :نیروی متخصص فدرال / برنامه تجربه کار کانادایی / برنامه افراد فنی با مدرک کانادایی  باشد.

2-     حداقل 60 امتیاز از فاکتور های زیر . . .

ادامه مطلب (کلیک کنید)