گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

سازمان مهاجرتی گنجی، مشاور امین شما در اخذ اقامت کانادا و آمریکا- دارای دفتر در تهران و مونترال-وکیل رسمی مهاجرت
گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

سازمان مهاجرتی گنجی، مشاور امین شما در اخذ اقامت کانادا و آمریکا- دارای دفتر در تهران و مونترال-وکیل رسمی مهاجرت

رشد جمعیت کانادا

 

چند درصد جمعیت کانادا تا سال 2041 از مهاجران خواهد بود؟

جهان در 20 سال آینده بسیار تغییر می کند، و کانادا نیازمند مهاجر جدید است، از هر 5 کانادایی 2 نفر از گروه مهاجران هستند
براساس سرشماری که در سال 2016 انجام شد و طبق آمار و ارقام کنونی، جمعیت کانادا را آژانس آماری کانادا در 19 سال آینده به شرح زیر پیش بینی می کند.

ادامه مطلب...

استان آتلانتیک کانادا

 

در این مقاله برنامه های موجود در برنامه مهاجرتی آتلانتیک کانادا را به صورت کامل بررسی می کنیم.

چرا شرقی ترین استان کانادا مقصد بسیار محبوبی برای مهاجران تازه وارد است؟

ادامه مطلب...

چگونه تابعیت کانادا بگیریم

 

برای اینکه شما واجد شرایط شهروندی کانادا باشید باید به صورت فیزیکی در کانادا حضور داشته باشید. 
اگر به صورت فیزیکی در کانادا حضور داشته باشید واجد شرایط شهروندی کانادا هستید. شما باید در پنچ سال گذشته قبل از ارسال پرونده، حداقل سه سال یا 1095 روز در کانادا زندگی کرده باشید. حضور فیزیکی شما از زمانی که شما اقامت دائم کانادا را دریافت کردید محاسبه می شود. 

ادامه مطلب...

بهترین رشته ها برای مهاجرت به کانادا در سال 2023

 

در سال 2023 درخواست مهاجرت به کانادا بیشتر شده و در اینجا نگاه کلی به برنامه های مهاجرتی کانادا در سال 2023 خواهیم داشت. بهترین رشته های مهاجرتی در مسیرهای مشخص شده در ادامه برای شما خوب است.

براساس سرشماری کانادا حدود 23 درصد از کل جمعیت کانادا از گروه مهاجران هستند که رکورد صد سال گذشته را شکست!
در سال 2023 دولت کانادا به دنبال جذب مهاجران بیشتر و استقبال از افراد تازه وارد است. دولت کانادا امیدوار است که مهاجرت باعث توسعه اجتماعی و اقتصادی، بهم پیوستن اعضای خانواده و افزایش سرعت بررسی پرونده ها می شود. 

ادامه مطلب...

قیمت پاسپورت دومینیکا

 

هزینه های متقاضی اخذ اقامت دائم و پاسپورت دومینیکا از صدهزار دلار به بالا می باشد و نسبت به تعداد و سن اعضای خانواده متغیر است.

ادامه مطلب...

ویزای owp چیست

 

همسران افرادی که ورک پرمیت دارند هم می توانند برای ویزای کاری آزاد کانادا اقدام کنند. Open Work Permit ویزایی است که شما برای هر کارفرمایی در کانادا می توانید کار کنید

وزیر مهاجرت کانادا در دسامبر 2022 اعلام کرد اداره مهاجرت کانادا به همسران افرادی که ورک پرمیت دارند ویزای کاری آزاد می دهد. شان فریز اعلام کرد که دولت کانادا برای حفظ کانون خانواده به همسران افرادی که ورک پرمیت دارند ویزای کاری آزاد می دهد.

ادامه مطلب...

آیا تحصیل در کانادا سخت است

اصلا تصور اینکه تحصیل در کانادا شبیه ایران باشد را نداشته باشید!
کانادا دارای بیشترین درصد نیروی کاری تحصیلکرده در جهان است، طبق آمار در سالهای 2016 تا 2021 مهاجران تحصیلکرده در کانادا باعث افزایش مهارت و کیفیت نیروی کاری شدند و آنها سختی های زیادی را متحل شده اند تا فارغ التحصیل شوند.
براساس گزارشات آماری، کانادا در صدر کشورهایی قرار دارد که بیشترین نیروی کار تحصیلکرده را دارد. به نظر می‌رسد از آنجا که رشد اقتصادی این کشور نیز رقم مناسبی را نشان می‌دهد، می‌توان ارتباط بین پیشرفت تحصیلی و اقتصاد کشور را تایید کرد. 

ادامه مطلب...

قرعه کشی برنامه های استانی کانادا

 

آیا می دانستید مسیر اخذ اقامت از طریق برنامه استانی کانادا بسیار ساده تر از فدرال است؟

برنامه مهاجرت استانی سالانه 105.000 نفر را برای اقامت دائم کانادا می پذیرد. این برنامه در سال 1998 ایجاد شد و از آن زمان تعداد مهاجرانی که پذیرفته می شوند افزایش پیدا کرده است. دولت های استانی و فدرال برای توسعه اقتصادی و رشد و پیشرفت در مناطق کم جمعیت از این برنامه استفاده می کنند.
قرعه کشی برنامه های مهاجرت استانی انتاریو، بریتیش کلمبیا، منیتوبا و ساسکاچوان طی آخرین روزهای سال 2022 به شرح زیر بود

ادامه مطلب...

نحوه مهاجرت از آمریکا به کانادا

نحوه مهاجرت از آمریکا به کانادا
روشهای مهاجرت به کانادا برای افرادی که ویزای آمریکا را دارند، در این متن بخوانید.

اولین قدم برای مهاجرت به کانادا بدست اوردن تجربه کار کانادایی می باشد. که متقاضیان ویزای کار کانادا از طریق چندین برنامه می توانند تجربه کاری کانادایی را بدست آورند. 

ادامه مطلب...

ویزای کار Significant benefit

 

این برنامه ورک پرمیت، نیازی به ارزیابی تاثیر بازار کار LMIA ندارد. 
برنامه ورک پرمیت با مزایای زیاد یک ورک پرمیت ویژه برای نیروهای کاری است که استخدام آنها باعث رشد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کانادا می شود. در هنگام استفاده از برنامه Significant benefit افسری که پرونده شما را بررسی می‌کند، باید قانع و راضی شود که کمک شما به کانادا که قرار است از طریق پروژه مورد نظرتان به انجام برسد، به اندازه کافی ارزشمند هست و می تواند مزیت یا منفعت خاصی به این کشور اضافه کند. 

ادامه مطلب...

سرمایه گذاری کبک 2023

 

برای اینکه واجد شرایط برنامه سرمایه گذاری کبک باشید باید این شرایط را داشته باشید: 

ادامه مطلب...

 


etias چیست

همه چیز در مورد مجوز ورود به اتحادیه اروپا (ETIAS)

اگر دارای پاسپورت و شهروندی یکی از کشورهایی هستید که برای ورود به حوزه شینگن نیاز به ویزا ندارند، شاید اخیرا شنیده باشید که برای ورود به این کشورها نیاز به یک مدرک الکترونیکی به نام ETIAS  هم خواهید داشت.

ادامه مطلب...

دلیل تاخیر در صدور ویزای کانادا

 

با تغییرات سرعت گرفته توسط دولت کانادا برای تسریع بررسی پرونده، ده ها هزار پرونده مهاجرتی معوق و افسران غیر فعال اداره مهاجرت کانادا شناسایی شد.

طبق این بررسی بعضی از افسران اداره مهاجرت کانادا از سال 2006 وارد سیستم اداره مهاجرت کانادا نشده بودند!
اداره مهاجرت کانادا پرونده حدود 60.000 متقاضی را به افسران مهاجرتی که کدهای غیر فعال دارند و در سیستم آنها کار نمی کنند سپرده است بعضی از آنها 16 سال پیش وارد سیستم شده و پرونده ها را بررسی کرده اند. 

ادامه مطلب...

رئیس بانک مرکزی کانادا

 

رئیس بانک مرکزی کانادا در مورد تاثیرات مهاجرت بر بازار کار و تورم کانادا نکاتی را اعلام کرد.

در هفته های اخیر رئیس بانک مرکزی  کانادا در مورد اینکه مهاجرت باعث ایجاد تعادل در بازارهای کاری کانادا می شود و تورم را کاهش می دهد صحبت کرد. 
او در سخنرانی خود پرسش هایی را مطرح کرد:

ادامه مطلب...

کار در کانادا برای مهاجرین

 

گزارشات در مورد استخدام، حقوق و دستمزد، درآمد و ساعات کار و موقعیت های شغلی در ماه آگوست منتشر شد و براساس گزارشات آماری در ماه آگوست 2022 حدود 152.000 موقعیت شغلی خالی در بخش مراقبت بهداشتی وجود داشت. 
این گزارشات تعداد کارمندانی که در حال حاضر مشغول به کار هستند و دستمزد دریافت می کنند، میزان درآمد و ساعات کاری آنها را نشان می دهد. 

ادامه مطلب...

شرایط پیوست به همسر در کانادا

 

شهروندان کانادایی و یا دارندگان کارت پی آر کانادا می توانند اسپانسر همسر خود شوند تا همسرشان اقامت دائم کانادا را دریافت کند. همچنین شما می توانید اسپانسر مالی همسر خود باشید. 

ادامه مطلب...

سیتیزن کانادا یعنی چی

 

براساس گزارشات انجام شده در مورد سیتیزن کانادا، در سال 2021 جمعیت کانادا 38.25 میلیون نفر بود که حدود 91.2 درصد از این جمعیت از طریق تولد یا تابعیت سیتیزن شیپی کانادا را دریافت کرده بودند. سیتیزن از طریق تابعیت یعنی یک فرد غیر کانادایی که قبلا مقیم کانادا بوده است بعد از اینکه واجد شرایط شد می تواند سیتیزن شیپی این کشور را بدست آورد. 
8.8 درصد باقی مانده جمعیت کانادا افرادی بودند که اقامت دائم pr یا ویزای موقت داشتند. 

ادامه مطلب...

ناک کد بریتیش کلمبیا

 

قرعه کشی برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا طی ماه های گذشته قبولی های خوبی را داشته و متقاضیان با ناک های شغلی زیر به اقامت دائم کانادا دست پیدا کرده اند.

بریتیش کلمبیا استانی در غرب کانادا با آب و هوای معتدل می باشد که مهاجران زیادی را پذیراست، اما هزینه زندگی بالاتری را دارد.

ادامه مطلب...

ویزای C11 چیست؟

به صورت خلاصه ویزای کار IMP کانادا بدون نیاز به ارزیابی تاثیر بازار کار LMIA را ویزای C11 می نامند.
 اگر به دنبال جاب آفر هستید ولی LMIA ندارید این روش مناسب شما خواهد بود. طبق قانون کانادا نیروی کار خارجی که می خواهد در کانادا کار کند می تواند بدون نیاز به ارزیابی تاثیر بازار کار در شغل مورد نظر خود کار کند. 

ادامه مطلب...

معروف ترین شهر کانادا

در شهرهای تورنتو، مونترال، کلگری، ونکوور و اتاوا مهاجران زیادی زندگی می کنند و به همین علت این شهرها جز بهترین شهر های کانادا برای زندگی هستند. 
ادامه مطلب...

امتیاز بندی انتاریو

انتاریو سالانه حدود یک سوم از مهاجران تازه وارد به کانادا را می پذیرد. 
انتاریو با شهر معروف تورنتو، یکی از محبوب ترین استان های کانادا است. مهاجران می توانند از طریق برنامه مهاجرت استانی انتاریو دعوتنامه مهاجرت استانی را دریافت کرده و برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند. 
برنامه مهاجرت استانی انتاریو در سال 2007 ایجاد شد و هدف آن رفع کمبود نیروهای کاری ماهر در این استان بود تا اینکه سرمایه گذاری ها به صورت مساوی در همه نقاط استان انتاریو تخصیص پیدا کند. در سال 2022 حدود 9.750 مهاجر در این استان پذیرفته شدند. 

ادامه مطلب...

بهترین وکیل مهاجرت به کانادا در تهران برای اکسپرس اینتری

 

اگر شما وکیل مهاجرت به کانادا داشته باشید می توانید در زمان تعیین شده پرونده کامل خود را ارسال کنید. 
وکلای مهاجرت به کانادا با همه مسائل و مشکلات شما را در زمان ارسال پرونده آشنا هستند و مشاوره خوب بابت آنها به شما ارائه می دهند.
وکیل مهاجرت به کانادا در شرایطی مثل تغییر شرایط پذیرش مهاجران، سیاست های اداره مهاجرت کانادا و موارد دیگر به شما کمک می کند. وکیل مهاجرت به کانادا برای انجام ارزیابی تاثیر بازار کار LMIA و دریافت ورک پرمیت در صورت داشتن جاب آفر به شما کمک می کند. 

ادامه مطلب...

برنامه تجربه بین المللی کانادا IEC

 

برنامه تجربه بین المللی کانادا IEC
افزایش ظرفیت برنامه تجربه بین المللی کانادا IEC توسط دولت کانادا تصویب شد.

اداره مهاجرت کانادا گفت، که ظرفیت برنامه تجربه بین المللی کانادا IEC افزایش پیدا کرده و تاریخ دقیق باز شدن این برنامه را هم اعلام کرد. 
دولت کانادا ظرفیت پذیرش برنامه تجربه کار بین المللی را برای سال آینده افزایش داد. اداره مهاجرت کانادا در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت، این برنامه در تاریخ 9 ژانویه 2023 برابر 19/10/1401 باز می شود. 

ادامه مطلب...

نرخ بهره وام بانکی در کانادا

افزایش نرخ بهره در کانادا باعث می شود افرادی که می خواهند برای خرید مسکن یا موارد دیگر وام بگیرند با مشکلاتی روبه رو شوند. نرخ بهره را بانک کانادا مشخص می کند و در واقع نرخ بهره برای وام مسکن و دیگر موارد اعتباری که مصرف کنندگان دریافت می کنند براساس همین نرخ بهره تعیین می شود. 
ادامه مطلب...