گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

سازمان مهاجرتی گنجی، مشاور امین شما در اخذ اقامت کانادا و آمریکا- دارای دفتر در تهران و مونترال-وکیل رسمی مهاجرت
گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

سازمان مهاجرتی گنجی، مشاور امین شما در اخذ اقامت کانادا و آمریکا- دارای دفتر در تهران و مونترال-وکیل رسمی مهاجرت

مزایای شهروندی دومینیکا برای ایرانی ها

پاسپورت دومینیکا که طی 6ماه برای متقاضی و همسر و فرزندان تا 30 سال فراهم است متقاضیان زیادی دارید زیرا با پاسپورت دومینیکا می توان به 145 کشور بدون ویزا سفر کرد. دومینیکا کشوری در نزدیکی فلوریدای آمریکا است و شهروندی دومینیکا مادام العمر می باشد، بین پاسپورت دیگر کشورها، قدرت پاسپورت دومینیکا رتبه 32 دارد.

سرفصل های مهم:


جهانی بدون مرز با پاسپورت دومینیکا تجربه کنید
 

پادکست پاسپورت دومینیکا

 

کشور دومینیکا

کشور دومینیکا در کجا قرار دارد
این کشور جزیره ای است که در منطقه آنتیل کوچک در دریای کارائیب در اقیانوس اطلس در نزدیک فلوریدا و ونزوئلا قرار گرفته است. این جزیره را اسپانیایی ها کشف کردند و مستعمره فرانسوی ها شد و برای مدت دو قرن کشور انگلیس در این کشور حکمرانی کرد و انگلیسی زبان رسمی این کشور است و سیستم حقوقی این کشور براساس قوانین کشور انگلیس است. دومینیکا با جمعیت 70.000 نفر درسال 1978 به یک کشور مستقل تبدیل شد و بسیار شبیه کشور انگلیس است. روزو پایتخت این کشور است که حدود 20.000 نفر جمعیت دارد. چندین دانشگاه عالی در این کشور وجود دارد دانشگاه هند غربی، دانشکده پزشکی دانشگاه ارس، مرکز تحقیقات و آموزش استوایی Archbold و دانشگاه پزشکی All Saints. 

دومینیکا کجاست؟

دومینیکا که به نام جزیره طبیعت شناخته می شود یکی از زیباترین مکان ها با جنگل های بارانی دست نخورده و سواحل زیبا و چشمه های آب گرم معدنی است. مناظر و طبیعت این منطقه دست نخورده باقی مانده است. مساحت این کشور 750 کیلو متر مربع با 40.000 هکتار پارک ملی و ذخایر جنگلی، 365 رودخانه و حیوانات خاص و منحصر به فرد مثل طوطی کمیاب سیسرو در این منطقه وجود دارند. پرچم این کشور بسیار زیبا است پارک ملی مورن ترویس پیتونز در فهرست یونسکو ثبت شده است.

قدرت پاسپورت دومینیکا

آیا می دانید پاسپورت دومینیکا و اعتبار آن شبیه هر پاسپورت دیگری به مواردی مانند تعداد کشورهایی که شما بی ویزا  وارد آن شوید و قدرت آن پاسپورت دارد. در حال حاضرایرانی ها به شینگن و انگلیس نمی توانند  سفر کنند ولی با دومینیکا امکانپذیر است. شرایط و مدت زمان اخذ پاسپورت دومینیکا بسیار کوتاه و 4تا 6ماه است از سوی دیگر هزینه اخذ پاسپورت دومینیکا خیلی کمتر از  کانادا، آمریکا، استرالیا و پرتغال است برای همین قدرت پاسپورت دومینیکا بسیار خوب است. متقاضیان ایرانی که با پاسپورت خود برای ورود به بعضی کشورها نیاز به ویزا دارند می توانند با داشتن پاسپورت دوم یعنی پاسپورت دومینیکا به راحتی و بدون ویزا به 145 کشور وارد شوند و تا 6 ماه بدون ویزا در آنجا حضور داشته باشند.


موسسه گنجی خدمات ویزای کانادا را برای متقاضیان  پاسپورت دومینیکا، رایگان انجام می دهد.


طبق امار، پاسپورت دومینیکا یکی از با اعتبار ترین پاسپورت های دنیا با رتبه 32 است با توجه به اینکه قبلا مستعمره انگلستان بوده و جزو کشورهای مشترک المنافع می باشد الان توانسته اعتبار خوبی بدست آورد.



کشورهای مشترک المنافع شامل: استرالیا، نیوزلند، کانادا، سنت کیس، دومینیکا، هند و ... است. ۵۳ عضو اتحادیه کشورهای مشترک المنافع روی هم ۲٫۵ میلیارد نفر جمعیت دارند که تقریباً معادل ۳۰٪ جمعیت کره زمین است. تولید ناخالص ملی این گروه معادل ۷٫۸ ترلیون دلار معادل ۱۶ درصد اقتصاد جهانی است. مساحت کل کشورهای همسود ۳۱٬۵ میلیون کیلومتر مربع معادل یک سوم خشکی‌های زمین است. پهناورترین کشورهای عضو کانادا (۹٫۸ میلیون کیلومتر مربع)، استرالیا (۷٫۷ میلیون کیلومتر مربع) و هند (۳٫۱ میلیون کیلومتر مربع) هستند با این تفاسیر قدرت پاسپورت دومینیکا را می توان بسیار زیاد در نظر گرفت.

طبق نظر آقای گنجی وکیل رسمی، برای تمامی موکیل دارای قرارداد پاسپورت دومینیکا، ویزای ده ساله کانادا نیز بدون هزینه اخذ می گردد. همچنین شرایط خوبی برای فرزندان این موکلین جهت تحصیل در رشته پزشکی در دانشگاه تورنتو کانادا، استنفور آمریکا، آکسفورد انگلیس و ... برقرار شده است. مهاجرت به دومینیکا و اخذ پاسپورت دومینیکا به نسبت مهاجرت به کانادا و پرتغال و ... بسیار ساده است و نیاز به مدارک و شرایط خاصی بجز تمکن مالی ندارد. 
 


چگونه پاسپورت دومینیکا را تعویض کنیم؟

 پاسپورت دومینیکا ده سال اعتبار دارد و متقاضی مادام العمر شهروندی دومینیکا خواهد بود و می تواند هر ده سال یکبار نسبت به تمدید آن اقدام کند. 

به بچه های زیر 16 سال پاسپورت 5 ساله می دهند زیرا عکس آنها مدام در حال تغییر است. شما برای تعویض پاسپورت نیازی به مراجعه به کشور دومینیکا ندارید و در نزدیکترین کنسولگری یا نماینده دومینیکا می توانید اقدام کنید. 

برای تعویض پاسپورت دومینیکا باید با وکلای با تجربه مهاجرتی مشاوره کنید تا با توجه به شرایطی که دارید بهترین گزینه را انتخاب کنید وکلای با تجربه موسسه مهاجرتی گنجی هر گونه راهنمایی و مشاوره را به متقاضیان محترم ارائه می دهند. 

این کشور نمایندگی دیپلمات در واشنگتن و نیویورک و هاوانا، لندن، بلژیک و چین دارد. کنسولگری دومینیکا در سوئیس، هند، کانادا و مراکش وجود دارد.


لیست کشورهای بدون ویزا با پاسپورت دومینیکا

کشورهای بدون ویزا با پاسپورت دومینیکا

با پاسپورت دومینیکا متقاضی و تمام خانواده وی می توانند بدون ویزا به 145 کشور سفر کنند. با پرداخت مبلغ سرمایه گذاری (به نسبت تعداد اعضا خانواده و والدین) می توانید اقامت این کشور که در جنوب ایالات متحده واقع شده است را در مدت 3 تا 6 ماه بدون مصاحبه و ارائه مدارک تجربه کاری یا ... دریافت کنید. 

این پاسپورت مادام العمر بوده و مزایای آن به تمام اعضا خانواده تعلق می گیرد. زبان رسمی آن انگلیسی است و به فرزندان تا 30سال، فرزندان برادر و خواهر زیر 18سال و والدین بالای 55 سال اعطا می شود.


کشورهایی که با پاسپورت دومینیکا می توان سفر کرد شامل 145 کشور می باشند که مهمترین آنها عبارتند از:
سفر به اروپا با پاسپورت دومینیکا:
سوئیس ، آلمان، دانمارک، اتریش، بلژیک، فنلاند، فرانسه، مجارستان، ایتالیا، هلند، نروژ، پرتغال، رومانی، اسلواکی، اسپانیا، سوئد، انگلیس و...
سفر به آسیا با پاسپورت دومینیکا:
روسیه، کره جنوبی، چین، هنگ کنگ، اندونزی، مالزی، فیلیپین، سنگاپور، سری لانکا، امارات و...
سفر به آفریقا با پاسپورت دومینیکا:
آفریقای جنوبی، مصر، کنیا، تانزانیا، اوگاندا، موزامبیک و ...
سفر به آمریکا با پاسپورت دومینیکا:
برزیل، کلمبیا، کوبا، نیکاراگوئه، پاناما، ونزوئلا و...

ضمنا خبر خوب اینکه دومینیکا توافق نامه لغو ویزا را با چین امضاء کرده که از طریق آن افرادی که پاسپورت دومینیکا را دارند می توانند به راحتی به چین سفر کنند، داشتن شهروندی دومینیکا همچنین می‌تواند تهیه ویزای تجاری یا اجازه اقامت را در بسیاری از کشورهای مشترک‌المنافع دیگر مانند کانادا، آمریکا یا استرالیا را به مراتب آسان‌تر کند که در مقاله ای جداگانه با عنوان لیست کشورهای بدون ویزا برای ایرانیان 2022 کامل توضیح داده ایم.

 

پاسپورت دومینیکا چیست

اگر از انتظار و استرس دریافت ویزای سفر به کشورهای شینگن خسته شده اید و می خواهید تنها با خرید یک بلیط و بدون دردسر های اضافی به همه دنیا سفر کنید، فرزندتان قصد تحصیل پزشکی و . . . بدون کنکور را دارد، مدرک زبان ندارید؛ قصد افتتاح حساب بانکی در بانک های معتبر دنیا را دارید و یا میخواهید بدون محدودیت در سراسر دنیا تجارت کنید،  پس، پاسپورت دومینیکا بهترین گزینه برای شما و فرزندان تا 30 سال سن شما خواهد بود.

دومینیکا رتبه اول بهترین برنامه اخذ شهروندی از طریق سرمایه گذاری را در دنیا کسب کرد.

براساس گزارشات -پاسپورت دومینیکا چیست- بخش مدیریت ثروت حرفه ای مجله تایمز PWM، برنامه سرمایه گذاری دومینیکا برای پنجمین سال پیاپی به عنوان بهترین برنامه مهاجرتی شناخته شده است. این گزارش برنامه سرمایه گذاری دومینیکا را با برنامه های کشورهایی مثل کارائیب، اردن، مونته نگرو، وانواتو، ترکیه، کامبوج، اتریش، مصر، بلغارستان، یونان، اسپانیا و مالت مقایسه و رتبه بندی می کند. 
این رتبه بندی براساس 9 فاکتور زیر بوده:
  • دقت نظر
  • ثبات برنامه
  • جدول زمانی
  • عدم شرط حضور
  • استاندارد زندگی
  • هزینه مقرون به صرفه
  • سهولت بررسی پرونده
  • شرایط سفر یا اقامت اجباری
  • شامل شدن اعضای خانواده در پرونده

 

مزایای پاسپورت دومینیکا

مزایای پاسپورت دومینیکا
طبق صحبت آقای گنجی وکیل رسمی مهاجرت، برای برنامه پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه گذاری نیازی به ارائه مدرک زبان، دارابودن تجربه کاری، شرکت در مصاحبه، الزام به زندگی در دومینیکا، ارائه مدرک تحصیلی و شرط سن خاصی نیست.
از جمله مزایای پاسپورت دومنیکا می توان به موارد مهمی اشاره کرد مثلا، دومینیکا کشوری با امنیت اقتصادی بالا است که مالیاتی برای افراد غیر مقیم ندارد، دارای کمترین میزان جرم و جنایت در کل منطقه است و با وجود کوههای سرسبز، رودخانه ها و آبشارهای بی نظیر و سواحل شنی یکی از طبیعی ترین مناطق جهان است. کشور دومینیکا ارزان ترین برنامه شهروندی از طریق سرمایه گذاری را ارائه می دهد.

مزایای پاسپورت دومینیکا
  • بدون نیاز به مدرک زبان و مصاحبه
  • معافیت مالیاتی به مدت ۲۵ سال
  • سهولت در دریافت ویزای کانادا و آمریکا
  • امکان دریافت ویزای استرالیا بصورت آنلاین
  • بدون شرط حضور روزشمار در خاک دومینیکا
  • امکان اخذ شهروندی برای پدر و مادر متقاضی
  • امکان سفربدون اخذویزا به بیش از 145 کشوردنیا
  • امکان اقامت در انگلیس با هر بار ورود به مدت ۶ ماه
  • امکان اخذ شهروندی برای فرزندان مجرد زیر ۳۰ سال
  • امکان اخذ شهروندی برای خواهروبرادرمجرد زیر ۲۵ سال
  • تابعیت و شهروندی مادام العمر قابل انتقال به نسل های آینده
  • امکان اقامت در کشور های اتحادیه اروپا و حوزه شینگن به دفعات 

دراینستاگرام موسسه مهاجرتی گنجی مطالب خوبی در مورد مزایای پاسپورت دومینیکا ارائه دادیم.

 

قیمت پاسپورت دومینیکا

هزینه های اخذ پاسپورت دومینیکا و اخذ شهروندی دومینیکا در طی 4 ماه این کشور را به سهل الوصول ترین پاسپورت برای ایرانیان مبدل کرده. متقاضی با پرداخت مبلغ سرمایه گذاری می تواند برای خود و خانواده اش پاسپورت را تهیه کند. پاسپورت دوم دومینیکا یکی از ارزانترین پاسپورت ها است. هزینه پاسپورت دومینیکا طی چند مرحل پرداخت خواهد شد و کاملا طبق تاییدیه هایی است که دولت دومینیکا به متقاضی ارائه می دهد لذا هزینه پاسپورت دومینیکا را شما با اطمینان پرداخت خواهید کرد.

روش‌های دریافت پاسپورت دومینیکا شامل دو بخش است: 

1- پرداخت هزینه های اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه گذاری 

2- پرداخت هزینه های دولتی اخذ پاسپورت دومینیکا

 رتبه پاسپورت دومینیکا در جهان 32 است

هزینه پاسپورت دومینیکا

طبق شرایط اخذ پاسپورت دومینیکا که قبلا بیان کردیم، اگر متقاضی مجرد باشد هزینه کمتر و اگر متاهل و دارای دو فرزند باشد هزینه بیشتری را پرداخت می کند همچنین با پرداخت مبلغ بیشتر امکان دریافت پاسپورت برای والدین و برادر و خواهر خود خواهید داشت.
با تماس در واتس اپ زیر سایت گنجی از اخرین جزئیات هزینه پاسپورت دومینیکا مطلع شوید و از خدمات دریافت ویزای ده ساله کانادا با قرارداد با موسسه گنجی بدون هزینه برخوردار شوید.

 

پاسپورت دومینیکا هزینه خرید اقامت از طریق اهدا به صندوق دولت

1- جهت کسب پاسپورت باید مبلغ زیر را به دولت دومینیکا پرداخت نمایید:
125,000 دلار برای متقاضی مجرد
170,000 دلار برای متقاضی و همسر و 2 فرزند
25,000 دلار برای هر فرد دیگر واجد شرایط که به خانواده اضافه شود

 

پاسپورت دومینیکا هزینه پرداختی از طریق سرمایه گذاری در ملک

2- جهت کسب پاسپورت باید با خرید ملک در دومینیکا 200,000 دلار اقدام کنید. همچنین علاوه بر هزینه خرید ملک ، هزینه های قابل پرداخت زیر به دولت دومینیکا در این برنامه عبارتند از:
25,000 دلار برای فرد اصلی
10,000 دلار برای همسر
35,000 دلار برای خانواده تا 4 نفر
50,000 دلار برای خانواده تا 6 نفر
70,000 دلار برای خانواده تا 7 نفر

کاتالوگ پاسپورت دومینیکا

اخذ پاسپورت دومینیکا

برنامه شهروندی دومینیکا مزایای زیادی برای شهروندان خود دارد و هیچ برنامه سرمایه گذاری این مزایا را ندارد و نکته مهم اینکه برنامه پاسپورت دومینیکا ارزان ترین برنامه اقامت را در جهان دارد. با برنامه شهروندی و پاسپورت دومینیکا می توانید برای خود و اعضا خانواده تان نیز پاسپورت بگیرید، 

اخذ پاسپورت دوم دومینیکا برای افراد زیر امکانپذیر است: 
  •     همسر متقاضی 
  •     پدر و مادر متقاضی
  •     والدین همسر متقاضی
  •     خواهر و برادر زیر 25 سال
  •     همه فرزندان تا 30 سال سن

همانطور که در مورد شرایط اخذ پاسپورت دومینیکا بیان کردیم، در پرونده پاسپورت دومینیکا تعداد نامحدودی از افراد تحت تکفل می توانند واجد شرایط باشند و به پرونده اضافه شوند. افرادی که از طرف متقاضی اصلی حمایت می شوند می توانند شهروندی دومینیکا را دریافت کنند. حداکثر سن برای فرزندان 30 سال و حداقل سن برای والدین وابسته یا پدربزرگ و مادر بزرگ 55 سال است.

اعضای خانواده که در پرونده اقامت دومینیکا واجد شرایط اند
براساس قوانین برنامه پاسپورت دومینیکا افراد وابسته شامل موارد زیر هستند:
  •  همسر متقاضی اصلی
  •  فرزند متقاضی اصلی یا همسر که کمتر از 18 سال سن دارد.
  •  فرزند متقاضی اصلی یا همسر که والدین از او حمایت می کنند و بین 18 تا 30 سال سن دارد و از 18 سالگی در یک موسسه آموزشی معتبر تحصیل می کند. 
  •  دختر مجرد متقاضی اصلی که با والدین خود زندگی می کند و والدین از او حمایت می کنند و کمتر از 30 سال سن دارد. در صورت طلاق قبلی نیز با رعایت شرایط امکانپذیر خواهد بود.
  •  فرزند متقاضی اصلی یا همسر که به طور کامل والدین از او حمایت می کنند که بیشتر از 18 سال سن دارد و  مشکل ذهنی یا جسمی دارد. 
  •  والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ متقاضی اصلی یا همسر که با متقاضی اصلی زندگی می کنند و تحت حمایت او هستند و بالای 55 سال دارند. 
 

دولت دومینیکا

بعد از تایید دولت دومینیکا، متقاضی واجد شرایط دریافت تابعیت دومینیکا برای خود و خانواده اش است. بعد از اینکه از طریق برنامه دومینیکا تابعیت شما تایید شد گواهی سیتی زن شیپی صادر می شود و مرحله اخذ تابعیت دومینیکا تا اینجا تکمیل می شود و پاسپورت جدید شما در مدت یک هفته از طریق آقای گنجی وکیل رسمی برای شما ارسال می شود. طبق قانون مندرج در وب سایت دولت دومینیکا ، این پاسپورت مادام العمر می باشد و هیچ محدودیتی برای تمدید آن وجود نخواهد داشت.
نکته:
زمانی که شما تابعیت دومینیکا را دریافت می کنید می توانید این شهروندی را به نسل های آینده بعد از خودتان هم منتقل کنید.

 

تفاوت کشور دومینیکا با دومینیکن

دومینیکن و دومینیکا هر دو از کشورهای حوزه کارائیب در نزدیکی آمریکا می باشند. آب و هوای هر دو خوب و بسیاری از کانادایی ها در زمستان سفر به دومنیکن و دومینیکا را برای خود انتخاب می کنند. 
دومنیکن زبان اسپانیایی و دومینیکا زبان انگلیسی را دارد. دومینیکن بزرگتر و 11میلیون نفر جمعیت دارد. سواحل زیبای پونتا کانا باعث رشد صنعت گردشگری در جمهوری دومینیکن شده است و ارائه پاسپورت قوی دومینیکا باعث رشد کشور دومینیکا گردیده است.

 

پاسپورت دومینیکا برای ایرانیان

شما با داشتن شهروندی دومینیکا و اخذ پاسپورت دومینیکا که یکی از آسان ترین پاسپورت ها برای ایرانیان است از مزایای این پاسپورت بهره مند شوید و به راحتی به افتتاح حساب، سفر، تحصیل در 145 کشور بپردازید.
این پاسپورت برای افراد بالای 16 سال با اعتبار 10 ساله و برای افراد زیر 16 سال با اعتبار 5 سال (برای تجدید عکس کودکان) صادر می شود . توجه داشته باشید که تابعیت و شهروندی دومینیکا مادام العمر است و به نسل های بعدی فرزندان شما نیز انتقال می یابد.
با توجه به محدودیت هایی که در سالهای اخیر برای اقدام  ایرانیان در برنامه های اخذ شهروندی در سراسر دنیا بوجود آمده، خوشبختانه کشور دومینیکا همچنان پرونده ایرانیان را می پذیرد و افراد ایرانی امکان اقدام برای دریافت پاسپورت دومینیکا را دارند. کارشناسان و مشاوران موسسه مهاجرتی گنجی می توانند با مشاوره رایگان مناسب ترین برنامه را برای رفع نیازهای شما معرفی کنند.

تمدید پاسپورت کانادا


بعد از لغو محدودیت های کرونا، تعداد زیادی از کانادایی ها به دنبال سفر به خارج از کشور هستند. دولت کانادا برای رفع مشکلات تعویض پاسپورت کانادا و پاسخگویی بهتر به مدرن سازی سامانه تمدید پاسپورت و بهبود خدمات خود دستورالعمل های جدید را صادر کرد. 

شان فریز وزیر مهاجرت کانادا کانادا اعلام کرد مراحل تمدید پاسپورت کانادایی ساده تر شده است. 
اگر کمتر از یک سال از اعتبار پاسپورت شما می گذرد باید فرم ساده را پرکنید و اگر بیشتر از یک سال از اعتبار پاسپورت شما می گذرد باید فرم عمومی را پر کنید. 
از تاریخ 11/1/1401 کانادایی هایی که در کانادا یا خارج از کشور هستند می توانند به سادگی پاسپورت منقضی شده خود را تمدید کنند البته اگر پاسپورت آنها در 15 سال گذشته صادر شده باشد

ادامه مطلب...

تبدیل اقامت موقت کانادا به اقامت دائم


اگر ویزای اقامت موقت مثل مجوز کار یا مجوز تحصیل دارید می توانید ویزای اقامت موقت خود را به ویزای اقامت دائم کانادا تبدیل کنید. 

روشهای متفاوتی برای تبدیل اقامت موقت به دائم کانادا وجود دارد. اما شرایط هر کدام از ویزاها مانند ورک پرمیت کانادا و استادی پرمیت کانادا متفاوت است. اگر شما می خواهید بدانید که با چه شرایطی و در طی چند سال تبدیل ویزای موقت به اقامت دائم کانادا زمان می برد، ادامه این مطلب را بخوانید

ادامه مطلب...

ویزای تحصیلی در کانادا

با وجود شیوع کرونا تعداد دانشجویان خارجی در کانادا افزایش پیدا کرده است. در سال گذشته حدود 450.000 ویزای تحصیلی در کانادا صادر شد که بالاترین رکورد نسبت به سال 2019 بود. قبل از شیوع کرونا کانادا حدود 400.000 ویزای تحصیلی صادر کرد اما در سال 2020 حدود 255.000 ویزای تحصیلی برای دانشجویان صارد شد. کل ویزای تحصیلی که در سال گذشته صادر شد دو برابر سال 2015 بود. 

ادامه مطلب...

بهترین کشور برای مهاجرت متخصصان IT و کامپیوتر


بهترین کشور برای مهاجرت متخصصان IT و کامپیوتر
ویزای جدید برنامه فناوری کانادا برای نیروی کار ماهر 

کانادا به علت کمبود مهندس کامپیوتر به دنبال جذب استعدادهای بخش IT است. شورای نوآوران کانادایی از کانادا می خواهد تا به متخصصان فناوری ویزای کاری بدون پیشنهاد شغلی بدهد. 

 بعد از کرونا نیاز به ارائه خدمات انلاین زیاد شده و مهندسین کامپیوتر بیشترین سهم را در این بخش خواهند داشت، لذا برای رفع کمبود نیروی کار در بخش فناوری، شورای نوآوران کانادا طی 13 پیشنهاد زیر از دولت فدرال کانادا درخواست کرد که ویزایی به نیروی کار ماهر بخش کامپیوتر بدهد تا این نیروی متخصص بتوانند بدون داشتن پیشنهاد شغلی به کانادا بیایند

ادامه مطلب...

چگونه زمان اسپانسرشیپ همسر را تسریع کنیم


مزایای ویزای کار باز در برنامه اسپانسری اعلام شد و طبق آن شما در حالی که منتظر نتیجه پرونده اسپانسرشیب همسر خود هستید می توانید واجد شرایط برای کار در هر جایی از کانادا باشید و پرونده  spousal open work permit درخواست دهید.

اگر مهاجرت از طریق ازدواج در کانادا را بعد از عقد رسمی را پیگیری می کنید، می توانید از بعضی مزایا بهره مند شوبد، کانادا به افراد خارجی که منتظر تایید نتیجه پرونده اسپانسرشیب همسر خود هستند ورک پرمیت یا ویزای کار باز را می دهد. با ویزای کاری آزاد همسر، اتباع خارجی می توانند در زمانی که اداره مهاجرت پرونده اسپانسرشیب همسر کانادا 2022 آنها را بررسی می کند در هر جایی از کانادا کار کنند

ادامه مطلب...

هزینه های مهاجرت به کانادا در سال 2022 افزایش یافت


هزینه مهاجرت به کانادا نسبت به کشورهایی مثل استرالیا، نیوزلند، بریتانیا و آمریکا که سیستم مهاجرتی آنها مثل کانادا است بسیار کمتر است. هزینه مهاجرت به کانادا در سال 2022 بستگی به شرایط متقاضیان دارد یعنی شرایط، مهارت و ویژگی های فردی تاثیر زیادی در تعیین هزینه مهاجرت به کانادا دارد. پس ما نمی توانیم عدد و رقم ثابتی را برای هزینه های مهاجرت در نظر بگیریم. 

ادامه مطلب...

بهترین رشته تحصیلی در کانادا برای پیدا کردن کار در 2022

تحصیل در کانادا برای متقاضیان بین المللی بسیار هیجان انگیز است و کانادا یکی از بهترین کشورها برای تحصیل و گرفتن مدرک دانشگاهی معتبر است. دانشجویان خارجی که به دنبال مدرک دانشگاهی مناسب، استاندارد بالای زندگی و فرهنگ بسیار بالا با فرصت شغلی مناسب هستند کانادا را به علت داشتن تکنولوژی و روشهای آمورزشی پیشرفته انتخاب می کنند. به همین علت دانشجویان بین المللی ویزای تحصیلی کانادا و سپس ویزای کار کانادا را انتخاب می کنند.

ادامه مطلب... 

بررسی پرونده های مهاجرت به کانادا چقدر زمان میبرد؟


در تاریخ 1401/1/11 وزیر مهاجرت کانادا اعلام کرد سیستم بررسی پرونده های مهاجرتی کانادا تغییر کرده و مدت زمان بررسی پرونده مهاجرت به کانادا آپدیت شده است. مهاجران کانادا می توانند از زمان دقیق بررسی پرونده های مهاجرتی اطلاع داشته و مثلا مدت زمان صدور ویزای تحصیلی کانادا یا مدت زمان صدور ویزای کانادا بعد از انگشت نگاری یا پیگیری پرونده مهاجرت به کانادا را دقیقتر مطلع شوند.

ادامه مطلب...

ورک پرمیت و برنامه ict کانادا


شرکت های چند ملیتی می توانند از طریق ورک پرمیت و برنامه ict کانادا کارکنان خود را برای کار به کانادا بفرستند. اگر شرکت شما یک شرکت اصلی، یا شعبه یا شرکت وابسته ای در کانادا دارد شما می توانید از طریق ویزای کاری انتقال درون شرکتی کارکنان خود را به کانادا بفرستید. 

برنامه مهاجرتی ict دارای ورک پرمیت بوده و فقط یک سال اعتبار دارد و شاید قابل تمدید باشد. کارفرمایان برای کارگرانی که واجد شرایط هستند نباید ارزیابی تاثیر بازار کارLMIA  را انجام دهند. 
ویزای کاری و ورک پرمیت برای افراد خاصی از شرکت ها و کمپانی ها با شرایط خاص است و با این شرایط آنها واجد شرایط ورک پرمیت و برنامه ict کانادا می باشند. برنامه ict کانادا یک ویزای کار موقت است که قابل تمدید بوده و معاف از ارزیابی تاثیر بازار کار کانادا است

ادامه مطلب....

برنامه جدید مهاجرت استانی آلبرتا


برنامه جدید نوسازی روستایی و برنامه کارآفرینی روستایی برای جذب متخصصان و کارآفرینان با استعداد از کل جهان به مناطق روستایی آلبرتا است. مناطق روستایی واجد شرایط  باید خارج از مناطق کلگری و ادمونتون باشند و براساس سرشماری سال 2016 باید کمتر از 100.000 نفر جمعیت داشته باشند

ادامه مطلب...

برنامه مهاجرتی جدید ساسکاچوان 2022



لیست مشاغل ساسکاچوان 2022 آپدیت شد و ناک های شغلی ساسکاچوان برای مهندسین کامپیوتر و... اعلام گردید.

در تاریخ 16اسفند 1400 ساسکاچوان برنامه فناروی جدیدی براساس سیستم مهاجرتی ساسکاچوان معرفی کرد تا نیروی کار فناروی را در این استان جذب کند. طبق مشاغل مورد نیاز ساسکاچوان 2022 متقاضیان از طریق برنامه جدید فناوری ساسکاچوان، در یازده شغل تعیین شده می توانند اقامت ساسکاچوان کانادا را دریافت کنند. 
قبلا در مورد جاب آفر ساسکاچوان صحبت کردیم، در حال حاضر طبق امتیازبندی ساسکاچوان در بخش برنامه فناوری ساسکاچوان و برای جبران کمبود نیروی کار متخصص در زمینه کامپیوتر دولت متقاضی می پذیرد. با این برنامه جدید، کارفرمایان در بخش فناوری ساسکاچوان می توانند نیروهای کاری با استعداد را جذب و استخدام کنند

ادامه مطلب...

این ورک پرمیت ها نیاز به LMIA در کانادا ندارند


در اینجا ورک پرمیت های معاف از ارزیابی تاثیر بازار کار LMIA برای استخدام نیروی کار خارجی در کانادا را بیان می کنیم.طبق مشاغل مورد نیاز کانادا، کارفرمایان کانادایی می توانند نیروی کار موقت خارجی را بدون انجام ارزیابی تاثیر بازار کار استخدام کنند یا نیروی کاری براساس این معافیت ها می توانند بدون ورک پرمیت در کانادا کار کنند.

ادامه مطلب...

مسایل مالی مهم برای تازه واردان در کانادا


چگونه مهاجران جدید در کانادا امور مالی خود را مدیریت کنند؟

فرم لندینگ کانادا را دریافت کرده اید و به زودی وارد کانادا خواهید شد، از این به بعد باید در مورد هزینه کانادا دقت داشته باشید. بعد از کرونا هزینه زندگی در کانادا افزایش یافته و باید مسائل مالی را در کانادا بیشتر توجه کنید.

شما به عنوان یک مهاجر در کانادا باید با سیستم مالی کانادا آشنایی داشته باشید تا به صورت مناسب از آن استفاده کنید. همچنین اگر شما سال های زیادی در کانادا زندگی کرده اید با این نکات می توانید امور مالی خود را بهتر مدیریت کنید. 
این ده نکته خلاصه تجربه یکی از نویسندگان مطالب آقای آلبرت از سازمان گنجی است که در سال 2011 به کانادا آمده

ادامه مطلب...

چگونه ویزای خود را از داخل کانادا تمدید کنیم


خوشبختانه طبق قانون کانادا که در دوران کرونا مصوب شد، اداره مهاجرت کانادا به افرادی که ویزای اقامت موقت دارند و داخل کانادا هستند و منتظر نتیجه پرونده مهاجرتی خود هستند امکان تمدید ویزای موقت کانادا را می دهدو افرادی که ویزای اقامت موقت دارند و برای تمدید وضعیت اقامتی خود اقدام می کنند اگر قبل از اینکه اداره مهاجرت کانادا در مورد وضعیت اقامتی آنها تصمیمی را بگیرد اقامت موقت آنها منقضی شود با همین وضعیت می توانند در کانادا بمانند. دانشجویان بین المللی، توریست ها و نیروی کار موقت خارجی می توانند تا زمان تصمیم گیری و تایید اداره مهاجرت کانادا با همان وضعیت اقامت موقت خود در کانادا بمانند. 

ادامه مطلب...

چگونه می توانیم از تاخیر در بررسی پرونده مهاجرتی خود جلوگیری کنیم؟


همانطور که اخیرا اعلام شد پرونده مهاجرتی هزاران متقاضی مهاجرت که در خارج از کانادا هستند بدون هیچ دلیل مشخصی و همچنین تماسی از طرف اداره مهاجرت کانادا معوق شده است. برخی از مهاجران بدون کمک وکیل مهاجرتی برای مهاجرت به کانادا اقدام می کنند و پرونده آنها به صورت مستقیم در اختیار افسر اداره مهاجرت کانادا قرار می گیرد. همه می دانیم که آفیسرهای اداره مهاجرت کانادا بصورت همزمان بر روی هزاران پرونده مهاجرتی کار می کنند و طبیعتا پرونده هایی که بدون حضور و کمک وکیل مهاجرتی به اداره مهاجرت ارسال می شود در معرض ریسک بالای  نداشتن کیفیت لازم و همچنین نبود ارتباط مستقیم با متقاضی قرار می گیرند.

برنامه مهاجرت آتلانتیک کانادا دائمی شد


دولت کانادا در تاریخ 13/12/1400 جزئیات برنامه جدید آتلانتیک را منتشر کرد. از طریق این برنامه که با نام آتلانتیک کانادا شناخته می شود نیروی کار خارجی و فارغ التحصیلان بین المللی می توانند اقامت دائم کانادا را دریافت کنند.

روز جهانی زن و حضور زنان ایرانی در کانادا

مهاجرت ایرانیان به کانادا در زمان شیوع کرونا با وقفه همراه شد، اما بهترین کشور برای مهاجرت کاری طی سال های گذشته کانادا بوده، که بازار کار خوبی برای مهندسین و استارتاپ ها داشته. براساس گزارشات بلومبرگ، تورنتو یک شهر معروف برای زنان شاغل است. بلومبرگ به بررسی نحوه رتبه بندی 15 شهر جهان از نظر کیفیت زندگی برای زنانی که به دنبال شغل خود هستند پرداخته است. تورنتو در رتبه بندی از نظر کیفیت زندگی برای زنانی که شاغل هستند رتبه اول را دارد.

ادامه مطلب.

شرایط شهروندی و دریافت پاسپورت کانادا


شهروندی کانادا و دریافت پاسپورت نیازمند ارائه مدارک مناسبی است که در کتاب شهروندی کانادا به فارسی قبلا درج کردیم، البته شهروندی کانادا با سرمایه گذاری و شهروندی کانادا با خرید ملک انجام می پذیرد و نیازمند حضور حداقل 1095 روز در خاک کانادا با کارت PR می باشد.

با توجه به شیوع کرونا دریافت شهروندی کانادا بسیار ارزشمند است. بیماری کرونا باعث ایجاد مشکلات و عدم اطمینان سیاسی در کشورهای پیشرفته و کشورهای در حال توسعه شده است

ادامه مطلب...

صفر تا صد پاسپورت دومینیکا را بدانید


قدرت پاسپورت دومینیکا

پاسپورت دومینیکا و ارزش و قدرت آن مانند هر پاسپورت دیگری به عواملی مانند تعداد کشورهایی که شما بدون ویزا می توانید وارد آن شوید و ارزش سیاسی آن پاسپورت دارد. در حال حاضر با تعداد محدودی پاسپورت می توانید به شینگن و انگلیس سفر کنید که این پاسپورت یکی از آنها است. شرایط و مدت زمان اخذ پاسپورت دومینیکا بسیار کوتاه و 4تا 6ماه است در حالی که هزینه اخذ پاسپورت دومینیکا بسیار ارزانتر از کشورهایی مانند کانادا، آمریکا، استرالیا و پرتغال است لذا قدرت پاسپورت دومینیکا بسیار خوب است. متقاضیان ایرانی که با پاسپورت خود برای ورود به بعضی کشورها نیاز به ویزا دارند می توانند با داشتن پاسپورت دوم یعنی پاسپورت دومینیکا به راحتی و بدون ویزا به 145 کشور وارد شوند و تا 6 ماه بدون ویزا در آنجا حضور داشته باشند.

قیمت پاسپورت دومینیکا


پارک ملی مورن توریس که در کتابچه یونسکو نیز درج شده با داشتن مراکز آب درمانی و زمین های کشاورزی معروف است. بهترین زمان سفر به دومینیکا فصل تابستان و پاییز است. باران و طوفان درزمستان در این منطقه گرمسیر دیده می شود. کلیسای 3هزار مترمربعی که در سال 1512 ساخته شد و مرکز فرهنگی اولد میل از قسمتهای مهم دیگر دومینیکا است.

امکان سفر به این کشور جزیره ای نیز فراهم شده است. ویزای دومینیکا برای ایرانی ها اجباری است مگر اینکه پاسپورت دومینیکا را داشته باشند.

آب و هوای دومینیکا استوایی، گرم و مرطوب است. جزو کشورهایی است که آب و هوای گرمسیری همراه با جنگل های بارانی دارد.

دومینیکا یکی از زیباترین جزایر در دریای کارائیب با طبیعتی دست نخورده در کنار کوه های سرسبز با سواحل زیبا و اقیانوس اطلس است. به ایالت فلوریدا ایالات متحده و ونزوئلا نزدیک است. این جزیره 365 رودخانه و یکی از بزرگترین دریاچه های جهان، چشمه های آب گرم، درختان نارگیل و گل های گرمسیری دارد. طبیعت زیبا، پیاده روی و غواصی، تماشای پرندگان و فعالیت های اکوتوریسمی زیادی دارد. تعداد گردشگرانی که هر ساله از دومینیکا بازدید می کنند افزایش پیدا کرده است. با افزایش تعداد گردشگران، تعداد زیادی از املاک و مستغلات در دومنیکا خریداری شده. 

کانادایی هایی نیز به این مناطق زیبا می آیند و تجار و بازرگانان از چین و آسیا در این کشور سرمایه گذاری کرده و کار و زندگی می کنند.




شرایط لازم برای تمدید پاسپورت دومینیکا


  دستورالعمل تکمیل فرم جدید گذرنامه

 هزینه های درخواست برای گذرنامه که باید در وزارت خزانه داری پرداخت شود، اگر زن متاهل باشد باید گواهی تولد و گواهی ازدواج قبل از پرداخت هزینه ها به صندوق وزارت خزانه داری ارائه شود. 

 هزینه کودکان زیر 16 سال حدود 75 دلار کانادا

 هزینه بزرگسالان بالای 16 سال یا بیشتر 150 دلار کانادا

 هزینه گذرنامه های گم شده یا دزدیده شده حدود 500 دلار کانادا

 رسید خزانه داری که نشان دهنده پرداخت هزینه های درخواست است. 

 دو عکس جدید در اندازه 45 * 38 میلی متر که کمتر از 3ماه گذشته گرفته شده باشد

 کپی پاسپورت قبلی

کپی برگه شهروندی دومینیکا

ترجمه انگلیسی شناسنامه


عکس های پاسپورت باید براساس استانداردهای زیر باشد:

_ عکس باید بین 3 تا 5 میلی متر از لبه بالا و چانه باید بین 10 تا 12 میلی متر از لبه پایین عکس باشد و باید شامل شانه باشد. 

_ عکس نباید در معرض نور شدید باشد. 

_ رنگ های پس زمینه عکس باید سفید، خاکستری روشن، آبی روشن، قهوه ای روشن و بژ باشد. 

_ بین تصویر و پس زمینه باید تضاد وجود داشته باشد مثلا بدون پیراهن سفید در پس زمینه سفید یا پیراهن خاکستری روشن در پس زمینه خاکستری روشن و غیره. 

_ بدون پیراهن با طرح های برجسته و بدون پیراهن طرح یونیفرم

_ بدون تاپ و بدون آستینک

_ قسمت سینه باید پوشانده شود. 

_ بدون سایه یا عینک آفتابی تیره

_ بدون پوشش سر مگر فرد مسلمان باشد. 

_ حالت صورت باید خنثی باشد یعنی اگر فرد لبخند بزند دهانش نباید باز باشد. 

_ متقاضی اصلی باید بالای 21 سال باشد.

_ همه افراد وابسته به متقاضی شامل همسر و فرزندان و پدر و مادر می توانند با استفاده از مزایای تخفیف دولت دومینیکا به پرونده اضافه شوند. 

_ متقاضی باید در یک زمان مشخص؛ چه مجرد باشد یا متاهل، همه مبالغ و هزینه ها را به دولت دومینیکا از طریق نماینده بپردازد. 

_ متقاضیانی که برای بار اول اقدام می کنند باید با بازرس مهاجرت مصاحبه کنند. مصاحبه ها در دفتر کنسولگری دومینیکا برگزار می شود. 

_ افرادی که از طریق متقاضی اصلی گذرنامه دریافت می کنند باید نامه محضری کتبی از طرف متقاضی اصلی داشته باشند. این فرد باید از متقاضی فرم درخواست را گرفته باشد. 

_ گذرنامه هایی که گم شده، دزدیده شده یا آسیب دیده اند باید به اداره مهاجرت در روسو، نزدیکترین ایستگاه پلیس یا کنسولگری دومینیکا گزارش دهند. 

_ پاسپورت به صورت عادی در مدت دو هفته بررسی می شود. در شرایط خاص مثلا در صورت بیماری گذرنامه ها می توانند بلافاصله یا در مدت دو یا سه روز کاری بررسی شوند. 

_ برای درخواست پاسپورت نیازی به مهر نیست. 

_ همانند پاسپورت دومینیکا گذرنامه های دومینیکا تا 10 سال اعتبار دارند. گذرنامه های مربوط به کودکان زیر 16 سال حدود 5 سال اعتبار دارد.

_سوگندنامه شهروندی، مدارک قانونی، انگشت نگاری در ویزا آفیس یا به روشی که قبلا انجام داده اید قابل انجام است. موسسه گنجی اطلاعات کامل ان را در سایت قرار داده.


لیست مشاغل کبک 2022 بدون نیاز به LMIA منتشر شد


با توجه به اینکه کبک با کمبود نیروی کاری روبه رو است دولت کبک سیاست های مهاجرتی خود را طوری تنظیم کرده است تا به مهاجران زیادی اجازه ورود بدهد و مشاغل مورد تقاضای کبک در سال 2022 را منتشر کرد.

برنامه های مهاجرت به کبک جدیدا اجرا شده و برنامه های مهاجرتی قبلی در کبک گسترش پیدا کرده است تا اسکیل ورکر کبک به سادگی استخدام شوند. این برنامه ها مثل توافق نامه ای که سال گذشته بین کبک و اتاوا امضاء شد تا تعداد نیروی کار موقت خارجی در محل کار از 10 درصد به 20 درصد افزایش پیدا کند و مشاغلی که به آموزش در زمان کار نیاز دارند از انجام ارزیابی تاثیر بازار کار معاف می شوند

ادامه مطلب...

Peer review استارتاپ کانادا


ویزای استارتاپ کانادا برای کارافرینانی که قصد تجاری سازی یک ایده مبتنی بر تکنولوژی را در کانادا دارند و در آینده خواستار اخذ اقامت دائم کانادا می باشند، مناسب است.

در این متن خط مشی ها و رویه هایی که کارکنان اداره مهاجرت کانادا در قسمت Peer reviews از آنها استفاده می کنند را بیان می کنیم. 
بررسی و بازبینی اداره مهاجرت در برنامه استارت آپ یک ارزیابی کامل توسط گروهی از کارشناسان مستقل از اداره مهاجرت است که شرایط اعطا لتراوساپورت به اعضا تیم استارت آپ را بررسی می کند. این بازبینی دقیق نامه حمایتی استارتاپ ویزا کانادا، توسط دولت کانادا برای جلوگیری از تقلب ایجاد شده و هدف از آن دریافت نامه حمایتی یا همان لتر اوساپورت در راستای منافع سازمانهای حمایتی (انکوباتور، انجل، ونچر) و اعضا تیم استارتاپ است، تا درنتیجه منافع اقتصادی کانادا تامین شود

ادامه مطلب...

بررسی سریع درخواست های ورک پرمیت کانادا


بررسی درخواست تمدید ویزای کار کانادا، تمدید ورک پرمیت ها و صدور ویزای کار در کانادا جزو مواردی است که دستور تسریع آن در بودجه 85 میلیون دلاری صادر شده. وزیر مهاجرت کانادا در ملاقات با انجمن شهروندی و مهاجرت کانادا IRCC گفت، درخواست های ورک پرمیت کانادا را به سرعت بررسی می کنیم

ادامه مطلب

3 روش مهاجرتی به جزیره پرنس ادوارد کانادا


جزیره پرنس ادوارد تنها استانی در کانادا است که برنامه مهاجرتی خود را به صورت عمومی منتشر می کند. زندگی در جزیره پرنس ادوارد کانادا همانند شهر رامسر ایران در کنار دریا و در منطقه ای خوش آب و هوا است. 

برنامه مهاجرت استانی جزیره پرنس ادوارد تنها برنامه ای است که زمان انجام قرعه کشی خود را خیلی زود منتشر می کند. پرنس ادوارد مهاجرت خود را در سال 2022 افزایش خواهد داد و قبل از قرعه کشی اعلام خواهد کرد این روال همیشه بوده البته به استثنای سال 2020 که به علت شیوع کرونا همه برنامه های مهاجرتی کانادا متوقف شد

ادامه مطلب...

آیا کانادا در سالهای آینده مهاجر جدید می پذیرد؟


کانادا در حال افزایش ظرفیت پذیرش مهاجر خود است. دولت کانادا برنامه سطوح مهاجرتی 2022_ 2024 خود را اعلام کرده که طبق آن کانادا امسال به جای پذیرش 411.000 مهاجر حدود 432.000 مهاجر را خواهد پذیرفت. به صورت خلاصه کانادا امسال تعداد بیشتری از مهاجران را می پذیرد و تا سال 2024 تقریبا 451.000 مهاجر جدید را خواهد پذیرفت. این اطلاعیه در تاریخ 26/11/1400 منتشر شد. 

نحوه استخدام نیروی کار خارجی برای بازار کار کانادا


اگر شما مسئول برپایی همایش در کانادا هستید و می خواهید کارگر خارجی را استخدام کنید در ادامه در مورد مجوزهای کاری کانادا صحبت می کنیم.

نیروی کار خارجی که در بازار های کاری کانادا کار می کنند برای انجام کار خود به صورت قانونی باید مجوز کاری معتبر به نام ورک پرمیت داشته باشند. 
دولت کانادا این همایش ها یا سمینار ها را در صورتی کانادایی می داند که سازمانهایی که در کانادا به صورت فعال کار و تجارت می کنند این همایش ها را برگزار کنند. این سازمان ها می توانند صنوف، شرکت ها یا دولت باشند. 

ادامه مطلب...

پاسپورت کانادایی بهترین پاسپورت در دنیا


براساس گزارش رتبه بندی پاسپورت ها در جهان، پاسپورت کانادا جزء سه پاسپورت برتر دنیا است. شیوع کرونا باعث افزایش محدودیت های سفر و ایجاد شکافهایی برای توانایی سفر افراد در تمام جهان شده است. با پاسپورت کانادا بدون ویزا می توان به 157 کشور سفر کرد. در این زمان سفر افراد از کشورهایی که گذرنامه آنها اعتبار کمتری دارد و حتی با واکسیناسیون کامل بسیار سخت است. گزارشات از اعتبار پاسپورت نشان میدهد که بزرگترین شکاف جهانی برای سفر ایجاد شده که این اولین گزارش از 17 سال پیش است. 

شرایط جدید تست کرونا برای سفر به کانادا


از تاریخ 9/12/1400 مسافران می توانند با آزمایش آنتی بادی به کانادا بیایند و کودکان واکسینه نشده نیازی به قرنطینه ندارند. مسافرانی که کاملا واکسینه شده اند می توانند با آزمایش آنتی بادی وارد کانادا شوند و نیازی به قرنطینه 14 روزه کودکان واکسینه نشده نیست، همچنین پروازهای بین المللی در کلیه فرودگاههای کانادا از تاریخ 9/12/1400 قابل انجام است. وزیر بهداشت کانادا این خبر را در تاریخ 15 فوریه در اتاوا اعلام کرد. وزرای حمل و نقل، امنیت عمومی، گردشگری و امور بین دولتی هم در آن جلسه بودند.

ادامه مطلب...

برنامه های جدید مهاجرتی نوااسکوشیا کانادا


جمعیت نوااسکوشیا در سال 2021 بیشترین رشد را داشته است و جمعیت نوااسکوشیا به علت مهاجرت به یک میلیون نفر رسیده است. نوااسکوشیا با مرکزیت هالیفکس می خواهد تا سال 2060 جمعیت آن به دومیلیون نفر برسد. برای رسیدن به این هدف نوااسکوشیا می خواهد سالانه 25.000 مهاجر را از طریق برنامه مهاجرت به نوااسکوشیا و مهاجرت بین استانی جذب کند.

نوااسکوشیا با رشد بی سابقه جمعیت از ماه جولای 2021، به بالاترین میزان خود رسید. ماه قبل کانادا محدودیت های سفر را برای افرادی که اقامت دائم تایید شده داشتند را لغو کرد چون از زمان بسته شدن مرز در ماه مارس 2020 مهاجرت محدود شده بود

ادامه مطلب...

شرایط اقامت بعد از تحصیل در کانادا


گزینه هایی برای حضور در کانادا بعد از انقضای مجوز کار بعد از فارغ التحصیلی

فارغ التحصیلان بین المللی احساس می کنند گزینه های بسیار کمی برای ماندن در کانادا بعد از انقضای مجوز کار بعد از فارغ التحصیلی دارند، اما طبق قانون فارغ التحصیلان دانشگاه های کانادا با مجوز کار بعد از فارغ التحصیلی PGWP می توانند حداکثر تا سه سال در هر نقطه از کانادا کار کنند

ادامه مطلب...