گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

سازمان مهاجرتی گنجی، مشاور امین شما در اخذ اقامت کانادا و آمریکا- دارای دفتر در تهران و مونترال-وکیل رسمی مهاجرت
گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

سازمان مهاجرتی گنجی، مشاور امین شما در اخذ اقامت کانادا و آمریکا- دارای دفتر در تهران و مونترال-وکیل رسمی مهاجرت

اداره مهاجرت و شهروندی کانادا زین پس نتایج آزمون TCF کانادا را نیز می پذیرد.

-اداره مهاجرت و شهروندی کانادا ازاین پس نتایج آزمون TCF کانادا را نیز می پذیرد.
 
دولت کانادا از این به بعد نتایج آزمون جدیدی را جهت نشان دادن توانایی زبان متقاضیان نیروی متخصص با زبان فرانسه را جهت اقامت دائمی می پذیرد.
تست دانش زبان فرانسه برای کانادا (TCF کانادا) توسط مرکز بین المللی آموزشی دولت فرانسه (CIEP) اداره می شود تا توانایی زبان فرانسه متقاضیان بررسی شود. این مدرک مورد تایید کانادا و 150کشور دیگر نیز هست. 
به گفته این مرکزTCF  کانادا برای ارزیابی دانش زبان فرانسوی متقاضیان مهاجرت و شهروندی کانادا در نظر گرفته شده است تا سطح زبان آنان ارزیابی شود.
متقاضیان برنامه های مهاجرتی تخصصی مانند افراد زیر:
 - سیستم اکسپرس اینتری 
- بخش نیروی ماهر فدرال
-کارآفرینی
 تجربه کاری کانادایی
باید سطح کافی از مهارت را در زبان انگلیسی یا فرانسوی به اثبات برسانند تا برای این برنامه ها واجد شرایط شوند.
به عنوان مثال، کاندیداهای نیروی ماهر فدرال که زبان فرانسوی به عنوان زبان اول خود انتخاب میکنند، باید سطح زبانشان برابر با  NCLC 7 باشد.
TCF  کانادا در حال حاضر آزمون دوم زبان فرانسه است که توسط اداره مهاجرت و شهروندی کانادا به رسمیت شناخته شده است. یکی دیگر از گزینه های مورد تایید آزمون TEF   است. این بدان معنی است که نتایج TCF Canada یا TEF Canada هر دو توسط اداره مهاجرت کانادا مورد تایید هستند. 
کاندیداهای انگلیسی زبان اقامت دائم لازم نیست که نتایج آزمون فرانسه ارائه دهند، مگر اینکه...

مانیتوبا دو راه جدید برای مهاجرت فارغ التحصیلان غیرکانادایی اعلام کرد.

مانیتوبا دو راه جدید برای مهاجرت فارغ التحصیلان  غیرکانادایی اعلام کرد.
مانیتوبا تحت عنوان "ایده های جدید، ارتباطات جهانی" قصد دارد با دانش آموزان کارآفرین و فارغ التحصیلان بین المللی همکاری کند. 

دانش آموزان کارآفرین و فارغ التحصیلان بین المللی هر دو جزئی از برنامه استانی دانشجویان بین المللی منیتوبا هستند که سال گذشته به برنامه استانی آنها اضافه شد.
استان منیتوبا هر ساله تعداد زیادی از متقاضیان اقامات دائم را از طریق برنامه های استانی خود می پذیرد. از سال 1998 تا کنون منیتوبا 130000 متاضی پذیرفته است.

این برنامه برای دانشجویان  کارآفرینان بین المللی است که حداقل...

ادامه مطلب (روی لینک کلیک کنید)

دو تغییر اساسی در برنامه استانی آلبرتا داده شد

دو تغییر اساسی در برنامه استانی آلبرتا داده شد:
نخست آلبرتا ازامتیاز بندی خود حداقل درآمد را حذف کرد و دوم میزان امتیاز دانش زبان را به روز کرد. 

افرادی که از تاریخ 14 ژوئن 2018 به بعد پروفایل خود را برای برنامه استانی آلبرتا باز میکنند این تغییرات برای آنان اعمال می شود. زین پس این استان بررسی میکند که آیا متقاضی به اندازه حداقل حقوق در این استان حقوق دریافت کرده است یا خیر.

نکته مهم این است که برنامه استانی آلبرتا برای افراد خارجی واجد شرایط است که یا در این استان کار میکنند یا مشغول به تحصیل هستند و یا فارغ التحصیل از یکی از دانشگاه های آلبرتا هستند.
بر اساس به روز رسانی جدید کاندیداهایی که هم اکنون در کشور خود مشغول به کار هستند از شانس بالاتری برخوردارند زیرا نشانگر این امر است که آنان میتوانند از خود و خانوادشان حمایت کنند.

تغییر اصلی دیگر که مربوط به حداقل دانش زبان است که...

ادامه مطلب (روی لینک کلیک کنید)

اقدام از طریق برنامه مهاجرتی سرمایه گذاری کبک چه مزایایی برای من و خانواده ام خواهد داشت؟

اقدام از طریق برنامه مهاجرتی سرمایه گذاری کبک چه مزایایی برای من و خانواده ام خواهد داشت؟
برنامه مهاجرتی سرمایه گذاری کبک Quebec Immigrant Investor Program  موسوم به (QIIP)  به عنوان محبوب ترین برنامه مهاجرت تجاری به کانادا دربین برنامه های مهاجرت تجاری موجود شناخته می شود. در حال حاضر این برنامه تنها برنامه مهاجرتی سرمایه گذاری کانادا است که بدون نیاز به راه اندازی بیزنس و بدون هیچ گونه قید و شرطی در کانادا به افراد اقامت دائم کانادا را اعطا می کند، ضمن اینکه اقدام در این برنامه محدودیت سنی برای متقاضی نداشته و نیازی نیز به ارایه مدرک زبان ندارد.


هم اکنون اداره مهاجرت کبک در حال پذیرش پرونده در برنامه مذکور می باشد. طبق خبری که در فروردین ماه 97 در تلگرام و وب سایت گنجی اعلام کردیم پذیرش پرونده همانند سال های گذشته بصورت محدود و تحت یک سیستم سهمیه بندی می باشد. در برنامه امسال اداره مهاجرت کبک از تاریخ 10 سپتامبر 2018 تا 15 مارچ 2019 (19 شهریور ماه 1397 تا 24 اسفند ماه 1397) تعداد 1900 پرونده را پذیرش می کند که از این تعداد 1235 سهمیه مربوط به پرونده های ارسالی از چین، هنگ کنگ و ماکائو و 665 سهمیه باقیمانده مربوط به پرونده های ارسالی از سایر نقاط جهان من جمله ایران می باشد.


برای واجد شرایط شدن در برنامه مهاجرت کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک شخص متقاضی می بایست به همراه همسر معادل 2 میلیون دلار کانادا(حدود 10 میلیارد تومان) دارایی داشته باشد،(دارایی قابل محاسبه شخص شامل همه املاک دارای سند که به نام متقاضی و همسر وی، پول نقد و ارزش بیزنس وی می باشد) علاوه بر آن شخص متقاضی می بایست دارای سابقه مالکیت و یا مدیریت یک بیزنس معتبر فعال(مانند دارندگان پروانه کسب، پزشکان، داروساز و وکلا و مدیران شرکت و ...) را داشته باشد و مهمترین نکته اینکه بتواند اثبات کند دارایی وی از طریق فعالیت قانونی و بصورت مشروع کسب شده است. همچنین با مدارک و مستدلات مربوطه بتواند سوابق کاری و بیزنسی و روند مالی و جمع آوری اموال خود را اثبات کند.
و در نهایت و پس از قبولی مبلغ یک میلیون و دویست هزار دلار کانادا را به مدت پنج سال نزد دولت کانادا با سود صفر درصد سپرده گذاری کند و یا اینکه از تسهیلات وام با پرداخت سیصدو پنجاه هزاردلار کانادا بصورت بلاعوض استفاده کند.


برای واجد شرایط شناخته شدن شما در برنامه 350 هزار دلاری کبک، و اختصاص یک سهمیه شرایط شما باید بطور دقیق توسط کارشناسان دفاتر ما در تهران و مونترال و با نظارت مستقیم آقای گنجی بررسی گردد. در صورت عقد قرارداد با موسسه مهاجرتی گنجی، اختصاص سهمیه به شما توسط موسسه ما تضمین می گردد و پرونده شما از شروع تا پایان تحت مسئولیت و نظارت ما به اداره مهاجرت کبک ارسال و پیگیری می گردد.
(لازم به ذکر است، نحوه اثبات دارایی ها و سوابق کاری و بطور کلی جمع آوری کامل و بدون نقص پرونده و پیگیری امور تا قبولی شخص متقاضی فرایندی بسیار تخصصی است که موسسه مهاجرتی گنجی و تیم همکاران این مجموعه و با همکاری و همدلی موکلین محترمی که قبلا توسط موسسه ما واجد شرایط شناخته شده اند انجام می گردد. داشتن آمار قبولی صد در صد پرونده های ارسالی موسسه مهاجرتی گنجی در برنامه مهاجرتی سرمایه گذاری کبک دستاوردی بسیار مهم و با ارزش است که بدون تخصص و تجربه و کارو تلاش فراوان و همدلی و همکاری تمامی مجموعه ما در دفاتر تهران و مونتریال قابل دست یافتن نبوده است.)


توجه داشته باشید که پذیرفتن پرونده موکلین در برنامه مهاجرتی سرمایه گذاری کبک تنها توسط وکلایی مجاز می باشد که عضو وکلای رسمی شناخته شده توسط دولت کبک و کانادا هستند و  دارای دفتر رسمی در استان کبک (مونترال) می باشند.  نکته بسیار مهم و حیاتی که شخص متقاضی باید به آن توجه داشته باشد اصالت داشتن سهمیه واقعی وکیل از دولت کبک است که این امر منوط به داشتن ارتباط مستقیم و نمایندگی قانونی وکیل و سازمان مهاجرتی وی با موسسات مالی سرمایه گذاری کبک که توسط اداره مهاجرت کبک معرفی شده اند است. در صورت اقدام با اشخاص و یا موسسات فاقد شرایط مذکور مسئولیت و ریسک آن به عهده خود شخص متقاضی خواهد بود.


در اینجا به مهمترین مزایای مهاجرت به کانادا از طریق اقدام در برنامه سرمایه گذاری کبک اشاره می کنیم :

ادامه مطلب (روی لینک کلیک کنید)

ساسکاچوان از 926 شغل مورد نیاز برای این استان دعوت به عمل آورد.

استان ساسکاچوان از 926 شغل مورد نیاز برای این استان دعوت به عمل آورد.
در پی امتیازبندی جدید برنامه اکسپرس اینتری استان ساسکاچوان در روز اول نوامبر، 926 دعوت نامه برای متقاضیان اقامت دائم ارسال شد. این دعوت نامه های ترکیبی بیشترین تعداد را در تمام دوره های انتخابی از طریق سیستم بین المللی نیروی ماهر ساسکاچوان از آن خود کرده اند که در ماه جولای به استخر مجازی نامزدهای سیستم اکسپرس اینتری و مشاغل مورد نیاز اضافه شد.
از میان دعوت نامه ها تعداد 671 دعوت نامه برای مشاغل مورد نیاز استان بود  که کمترین آنها 61 امتیاز داشت. از این رو بیشترین تعداد دعوت و کمترین نمره انتخابی در این مرحله رخ داد.
آخرین تعداد دعوت نامه های صادر شده برای برنامه اکسپرس اینتری 255 دعوت نامه و کمترین امتیاز 60 بوده است.
کاندیداهای اکسپرس اینتری برای برنامه استانی ساسکاچوان میبایست حداقل 60 امتیاز و سابقه کاری در میان مشاغل مورد نیاز استان داشته باشند. داشتن پیشنهاد شغلی از استان ساسکاچوان لازم نیست.
کاندیداهایی که از استان ساسکاچوان دعوت نامه دریافت میکنند 600 امتیاز به امتیازاتشان در استخر مجازی اضافه میشود.
مشاغل مورد نیاز این استان برای افرادی است که در سیستم اکسپرس اینتری نباشند و حداقل 60 امتیاز داشته باشند و همچنین حداقل 1 سال در 10 سال گذشته در شغل انتخابی استان سابقه کار داشته باشند. 
-سیستم EOI چگونه کار می کند...

کمبود نیروی کار ماهر در کانادا

کمبود نیروی کار ماهر در کانادا:
در پی تحقیقی ماهیانه که توسط فدراسیون کسب و کارهای مستقل کانادا انجام میشود 47 درصد ازکسب و کارهای کوچک کانادایی با کمبود نیروی کار ماهر مواجه هستند. به گفته سازمان آمار کانادا، نرخ بیکاری در کانادا در اپریل 2018 برابر با 5.8 درصد بوده. این پایین ترین نرخ بیکاری در چهل سال گذشته است. تا قبل از امسال، آخرین باری که نرخ بیکاری زیر 6 درصد بود، در سال 1976 بود. در بخش هایی از کشور حتی شاهد نرخ بیکاری کمتری هستیم.

یافته های این فدراسیون در ماه اکتبر 2018نشان میدهد که نیروی کار از ماه ژانویه تنها 10 درصد و از ژانویه 2016 تا کنون  تنها 20 درصد افزایش یافته است.
فدراسیون کسب و کارهای مستقل اعلام کرد که این کمبود بسیاری از کارفرمایان را مجبور به محدود کردن استخدام ها کرده است زیرا آنان ترجیح میدهد که به  تمام فشار را بر روی پرورش توانایی های نیرو های در دسترس بگذارند.

شایان ذکر است که استان هایی که بیشترین کمبود نیروی کار ماهر را گزارش کرده اند بریتیش کلمبیا، کبک و انتاریو هستند.
صنایعی که بالاترین کمبود نیروی کار ماهر مواجه هستند شامل ساخت و ساز، حمل و نقل، خدمات شخصی و منابع طبیعی میشوند.
این یافته ها بر اساس پاسخ های 655 نفر از اعضای فدراسیون به صورت تصادفی و بر اساس سنجش ماهانه تهیه شده است.

سازمان کسب و کارهای مستقل به طور جدی طرفدار نقش مهاجرت در کمک به حل کمبود کار کانادا است، به خصوص هنگامی که افرادی با مشاغل حرفه ای برتر تقاضای مهاجرت میکنند.
در ماه های اخیر، کبک در تلاش است برای مقابله با کمبود کار در استان، به خصوص در مناطق خارج از منطقه شهری مونترال، اقداماتی صورت دهد که در میان این تغییرات، سیستم جدید برنامه نیروی کار ماهر کبک به تصویب رسید که دولت می گوید این کار انتخاب نیروهای کار ماهر را با توجه به کمبود نیرو ، تسهیل می کند.

استان انتاریو نیز همچنین اخیرا کمترین نمره را برای برنامه اولویت نیروی انسانی در نظر گرفته است .
تمام کاندیداها توسط سیستم جدید، امتیاز بندی میشوند که امتیاز آنها جایگاهشان را در برنامه برایشان مشخص میکند.
استان انتاریو نیز به جای پذیرفتن پرونده هایی حداقل 400 امتیاز داشته باشند انتخاب را به اختیار مدیر مسئول پرونده مهاجرت استانی میسپارد.
مسئولان پرونده معیارهایی از قبیل نیازهای بازار کار را که به اقتصاد استان کمک میکنند مد نظر قرار میدهند. تازه ترین دعوت نامه های که از طریق برنامه اولویت های سرمایه انسانی ارسال شده اند تا امتیاز 350 برای کاندیداهای که پیشنهاد شغل در انتاریو داشته باشند پایین آمده است.

اکثر استانها و قلمروهای کانادایی دارای برنامه استانی خاص خود (PNP) هستند که...

ادامه مطلب (روی لینک کلیک کنید)