گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

سازمان مهاجرتی گنجی، مشاور امین شما در اخذ اقامت کانادا و آمریکا- دارای دفتر در تهران و مونترال-وکیل رسمی مهاجرت
گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

سازمان مهاجرتی گنجی، مشاور امین شما در اخذ اقامت کانادا و آمریکا- دارای دفتر در تهران و مونترال-وکیل رسمی مهاجرت

کبک دعوتنامه جدید نیروی متخصص صادر کرد

استان کبک 169 دعوتنامه برای متقاضیان برنامه نیروی متخصص کبک در برنامه آریما ارسال کرد

این استان از ماه ژوئیه تا کنون 1595 دعوت نامه برای متقاضیان این برنامه ارسال کرده است.
جزئیات دوره 25 ام سپتامبر، امروز منتشر شد
وزارت مهاجرت کبک اعلام کرد : متقاضیان دعوت شده در آخرین دوره از میان 16000 کاندیدای برنامه نیروی متخصص کبک (QSWP) بودند که پرونده اصلی آنها متعلق به دوره قبل بوده و در تاریخ 16 ژوئن 2019 در پی اصلاحات قانون مهاجرت کبک برگشت داده شده بودند. البته این دسته شامل افرادی بود که یا پرونده آنها کپریچ نشده بود و یا با ویزای موقت توریستی یا دانشجویی در تاریخ 16 ژوئن 2019 در استان کبک بوده اند. تمام کسانی که در تاریخ 25 سپتامبر دعوت شده اند در پورتال ثبت نام آنلاین Arrima پرونده تشکیل داده بودند. استان کبک از تاریخ 4 ژوئیه تا به حال 1595 متقاضی QSWP را که دارای پروفایل  Arrima بوده اند، دعوت کرده است.

سیستم آریما چیست؟

برای ادامه کلیک کنید

http://ganjico.com/news/13517/

مهاجران در بازار کار کانادا بسیار بهتر عمل می کنند

بر طبق شواهد جدید به دست آمده، دولت کانادا آینده بازار کار تازه واردان را بسیار روشن متصور می شود.

مسئله بیکاری مهاجران در کانادا به چالشی طولانی مبدل شده بود اما شواهد اخیر خلاف این فضای منفی است. با اینکه بسیاری از مهاجران حقوق کمی دریافت می کنند و طبق آمار رویال بانک کانادا سالانه حقوق آنها برای تمامی مهاجران حدودا 50 میلیار دلار است اخیرا سازمان آمار کانادا رشد این عدد را گزارش کرده است.
ارزیابی از بازار کار نشان می دهد که مهاجران بیشتری وارد بازار کار شده اندو تعداد کمتری از آنها بیکار هستند و دستمزد آنها رو به افزایش است.

در میان نیروی کاربین 25 تا 54 سال، میزان مشارکت افراد تازه وارد کانادا (کسانی که در کانادا برای 5 سال یا کمتر هستند) 78 درصد در سال 2018 در مقایسه با 74 درصد در سال 2006 بوده است. این نکته مثبت نشان می دهد که افراد تازه وارد امروزه با سرعت بیشتری نسبت به پیشینیان خود در بازار کار وارد می شوند.
نرخ اشتغال مهاجران تازه وارد نیز بهبود یافته است - این میزان در سال 2018 برابر 3/71 درصد در مقایسه با 65.2 درصد در سال 2006 است. به همین ترتیب ، مهاجرانی که بین 5 تا 10 سال در کانادا بوده اند ، متوجه بهبود اوضاع کار شده اند که در سال 2018 به 79.5 درصد افزایش یافت در حالی که در سال 2006 برابر 75.6 درصد بوده است.

نرخ بیکاری نیز کاهش یافته است. در میان تازه واردان ، این میزان در سال 2018 به 8.6 درصد رسیده است ، که ممکن است به نظر بالا برسد ، اما در مقایسه با آنچه که پس از رکود 2008-2009 (14.7 درصد) و در سال 2006 (11.5 درصد) بود ، یک پیشرفت چشمگیر است. 
دستمزد مهاجرین نیز در حال افزایش است. گزارش آماری کانادا در سال 2018 نشان می دهد که "مهاجران پذیرفته شده در سال 2015 بالاترین دستمزد را از سال 1981 دریافت کرده اند."
علاوه بر این ، مهاجران 25 تا 54 سال با مدرک دانشگاهی و دانش زبان، شاهد افزایش3.5 درصدی دستمزدشان در سال 2017 در مقایسه با سال گذشته بوده اند.

دو عامل مهم در بهبود شرایط:

برای ادامه کلیک کنید

http://ganjico.com/news/13514/

خرید خانه در کانادا

طبق آمار نظر سنجی رویال لو پلاژ از هر پنج خانه در کانادا یکی از آنها توسط مهاجران خریداری می شود و 680 هزار خانه در پنج سال گذشته توسط مهاجران خریداری شده است.
این نظرسنجی آنلاین از 1500 نفر از تازه واردان که طی 10 سال گذشته به کانادا وارد شده بودند انجام شده است. پاسخ دهندگان، مهاجران ، دانشجویان و افرادیکه با ویزای توریستی در کانادا بوده اند هستند. البته با خرید ملک در کانادا نمی توان اقامت بدست آورد.
 
این در حالی است که تنها 32 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی صاحب خانه بودند ، 86 درصد بر این باور بوده اند که در کل داشتن املاک و مستغلات سرمایه گذاری خوبی است و 75 درصد نیز با پس انداز برای خرید خانه به کانادا آمده اند.
از بین کسانی که خود صاحب خانه بودند ، میانگین مدت زمان بین ورود آنها به کانادا و خرید ملک حدودا سه سال بوده است.
در این بررسی همچنین مشخص شد که 82 درصد از پاسخ دهندگان هنوز در اولین شهری که به هنگام ورود به کانادا در آن وارد شده بودند اقامت داشتند.
 
- نکات مهم استانی / منطقه ای
برای ادامه مطلب کلیک کنید

قبولی در برنامه تجربه کانادایی

دولت کانادا از طریق برنامه اکسپرس اینتری برای متقاضیان در شاخه داشتن تجربه کار کانادایی با حداقل امتیاز 357 در تاریخ 16 اکتبردعوت نامه ارسال کرد که در سال 2019 دومین دوره ارسال دعوت نامه از این برنامه بوده است.

این شاخه درحقیقت به اتباع خارجی که دارای مدرک و سابقه کار کانادایی هستند که صلاحیت آنان را برای کار در کانادا ثابت می کند یا به افرادیکه دارای پیشنهاد کار کانادایی هستند اختصاص دارد. این برنامه در دسته بندی سه قسمتی برنامه اکسپرس اینتری قرار دارد اما معمولا دعوت نامه های کمی از این طریق ارسال می شود و این دوره یک استثنا بوده است.  
دوره قبلی که در تاریخ 2 اکتبر برگزار شد 3900 دعوت نامه از این طریق صادر شد و با توجه به اینکه کانادا قصد دارد در سال های 2019 و 2020 دعوت نامه های بیشتری ارسال کند، انتظار می رود که ادراه مهاجرت و شهروندی کانادا در هفته های آینده متقاضیان بیشتری را بپذیرد. 

به کلیه متقاضیان واجد شرایط برنامه اکسپرس اینتری در سیستم امتیاز بندی به نسبت شرایطشان امتیاز داده می شود که برپایه عواملی مانند سن ، تحصیلات ، تجربه کار و مهارت زبان انگلیسی یا فرانسوی استوار است.
بر خلاف شاخه های دیگر که متقاضی باید بالاترین امتیاز را بیاورد در شاخه تجربه کار کانادایی گاهی افراد با امتیاز بسیار پایین نیز انتخاب می شوند.

در این دوره متقاضیانی با امتیاز 357 از این برنامه انتخاب شدند یعنی81 امتیاز پایین تر از برنامه اکسپرس اینتری که اکنون افرادی با امتیاز 438 را بر میدارد. این حرکت یادآور این مسئله است که متقاضیان با امتیاز های پایین هم شانس این برنامه را دارند.

برای ادامه مطلب کلیک کنید

http://ganjico.com/news/13512/

نتیجه انتخابات کانادا با پیروزی جاستین ترودو

آقای جاستین ترودو فرزند نخست وزیر قبلی کانادا(درسال 1984) پیروز انتخابات سال 2019 کانادا شد. او در سن 47 سالگی در جمع هواداران حضور پیدا کرد و گفت: مردم کانادا به نفع یک برنامه مترقی رای دادند.
برنامه اصلی او از حزب لیبرال موارد زیر خواهد بود:
- رعایت محیط زیست با تولید آلاینده های کربنی تا 30درصد سطح فعلی*
- حفظ ارزش های اصلی کانادا
- بهتر شدن وضعیت اقتصادی***
 
* دغدغه اصلی مردم کانادا گازهای گلخانه ای است که در سال 2017 برابر 716 مگاتن است و طبق پیمان پاریس باید 511 مگاتن باشد! آمریکا بیش از کانادا و سپس چین در رتبه سوم تولید گازهای گلخانه ای است.
*** هزینه زندگی و رشد اقتصادی از دیگر نکته های مورد نظر کانادایی است که نخست وزیر پیروز قول اجرای معافیت های مالیاتی و کمک به افرادی است که برای اولین بار قصد خرید خانه دارند. همچنین وضعیت اقتصادی کانادا رو به رشد است و ارزش دلار کانادا در مقابل آمریکا بهتر شده . پیمان جدید نفتا با آمریکا و مکزیک و حمایت از افراد کم درامد و پرداخت هزینه به دارندگان فرزند از نکات مثبت جاستین ترودو Justin Trudeau's Liberal Party است. 
 

کدام استانها به چه حزبی رای دادند؟

لیبرال: نیوفانلد-کبک-انتاریو-یوکون-نورث وست (157 کرسی)
محافظه کار: منیتوبا-آلبرتا-ساسکاچوان-بریتیش کلمبیا (121 کرسی)

برای ادامه مطلب کلیک کنید:

http://ganjico.com/news/13511/

دعوتنامه های جزیره پرنس ادوارد کانادا صادر شد

جزیره پرنس ادوارد در آخرین دوره انتخابی خود در 17 اکتبر، 158 دعوت نامه برای متقاضیان برنامه اکسپرس اینتری در دو شاخه نیروی متخصص و کار آفرینی ارسال کرد. که از این 158 دعوت نامه تعداد 146 دعوت نامه به متقاضیان برنامه اکسپرس اینتری و 12 دعوت نامه به متقاضیان کار آفرینی اختصاص داده شده است و کسانیکه انتخاب شده اند حداقل امتیاز 122 را دشته اند.


این جزیره در کل سال 2019 تا به حال 1177 دعوت نامه برای متقاضیان ارسال کرده است و افراد منتخب می توانند برای دریافت اقامت دائم خود از این استان اقدام کنند. برنامه اکسپرس اینتری این استان متصل به اکسپرس اینتری فدرال است که سه شاخه اصلی دارد:

برای ادامه به لینک زیر مراجعه کنید:

http://ganjico.com/news/13510/

فیلم یادگیری زبان فرانسه در استان کبک

مستند جدید فیلم ساز آرژانتینی – آندره لیوو - با تمرکز بر یادگیری زبان فرانسه در استان کبک
در مستند اخیر، وی با اشاره بر اینکه " زبان یک قصه عاشقانه است"  ما را به کلاس زبان فرانسه می برد.
آندره لیوو، فیلمساز آرژانتینی تبار، می گوید : ایده ساخت فیلمی که داستان مهاجران بالغ را در کلاس زبان فرانسه مونترال، روایت می کند از حدود 10 سال پیش که خود در این کلاس ها شرکت میکرده در ذهنش شکل گرفته بوده است. به گفته وی تجربه بسیار خاص و خوبی در این کلاس ها داشته است و می دانسته یک روز در غالب فیلم آن را ارائه خواهد داد.
تحقق این پروژه چند سال به طول انجامید و در طی این زمان مسئله دانش زبان فرانسه مهاجران به پر گفت‌وگو ترین موضوع های استان تبدیل شد.
علاوه بر افزایش آگاهی عمومی در مورد مسائل مربوط به مهاجرت ، فیلم آندره لیوو فرصتی فراهم می کند تا در مورد روابط انسان ها و اهمیت روابط بین فردی برای کسانی که در حال یادگیری زبانی بیگانه هستند اطلاعاتی کسب کنیم.
برای ادامه به لینک زیر مراجعه کنید:

رازهای دستیابی به ویزای توریستی کانادا

تعداد زیادی از متقاضیان ویزای توریستی کشور کانادا همواره نگران قبولی پرونده های خود هستند. اما اخذ ویزای توریستی یا همان ویزای مولتی کانادا که بین 6ماه تا 5 سال اعتبار دارد برای همگان امکانپذیر نیست و متقاضی را دچار اضطراب می کند، زیرا ریجکت شدن باعث سابقه منفی در پرونده فدرال فرد خواهد بود. در ادامه سعی بر این است تا نکات ویزای توریستی کانادا و هزینه ویزا یا تمکن مورد نیاز و اینکه این ویزای میتواند تضمینی باشد یا خیر بعلاوه مدت زمان ویزای توریستی کانادا بررسی می گردد.
 
- آنچه در مورد ویزای توریستی کانادا باید بدانید:
وقتی یک افسر اداره مهاجرت کانادا در حال بررسی درخواست ویزای توریستی است معمولاً یکی از بزرگترین مسائلی که مد نظر میگردد این است که آیا این متقاضی پس از اتمام سفر خود در کانادا به کشور خود باز خواهد گشت؟ این مسئله برای آنها بسیار مهم است زیرا می دانند که متقاضیان کشورهای در حال توسعه یا جهان سوم که تعداد آنها بسیار زیاد است معمولا قصد بازگشت به کشور خود را ندارند.
 
- نامه درخواست ویزای توریستی کانادا
این نامه بخش مهمی از پروسه درخواست ویزای توریستی کانادا است. این نامه می بایست شامل اطلاعات مهم زیر باشد:
ادامه مطلب در لینک زیر:

قوانین انجام انگشت نگاری ویزای کانادا تغییر کرد

قوانین انجام انگشت نگاری ویزای کانادا تغییر کرد

مراکز درخواست ویزا (VAC)  در اروپا ، آفریقا و خاورمیانه از تاریخ 2 نوامبر 2019 خدمات و هزینه ها را تغییر می دهند.

مراکز ارایه خدمات درخواست ویزا و انگشت نگاری در سراسر جهان موسوم به (VAC) طبق قراردادی با دولت کانادا مشغول به ارائه خدمات درخواست ویزا و انگشت نگاری به عموم افراد هستند. این قرارداد در تاریخ 1 نوامبر 2019 به پایان می رسد و از تاریخ 2 نوامبر خدمات بر اساس قرارداد جدید و با اعمال مقداری تغییرات در نحوه خدمات و هزینه ها  انجام خواهد شد.
تا تاریخ 1 نوامبر 2019 می توانید طبق روال قبلی خدمات ویزا و انگشت نگاری را در یافت نمایید و نیازی به گرفتن وقت قبلی ندارید.
از تاریخ 2 نوامبر 2019 هزینه های قابل پرداخت جهت خدمات درخواست ویزا و انگشت نگاری افزایش خواهد یافت .
ضمنا جهت مراجعه به مراکز انگشت نگاری نیاز به گرفتن وقت قبلی و هماهنگی خواهد بود.
کلیه موکلین موسسه مهاجرتی گنجی در این زمینه راهنمایی و اطلاعات مربوطه را  از همکاران ما دریافت خواهند کرد و بر اساس محل انگشت نگاری و زمان انتخابی ایشان وقت  گرفته و به اطلاع شما خواهیم رساند. 
در صورتیکه هرگونه سوال و یا اطلاعات بیشتری در این زمینه دارید با ما در تماس باشید یا اطلاعات زیر را مطالعه فرمایید:

برای ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه کنید:

http://ganjico.com/news/13507/

چگونه بعد از تحصیل در کانادا، مقیم شویم؟

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل، برای شما که در حال تحصیل در کانادا هستید یا به فکر اخذ ویزای تحصیلی کانادا می باشید مهم است. اما چگونه؟
در طی سالیان گذشته، کانادا یکی از ده کشور برتر دنیا برای تحصیل دانشجویان بین المللی بوده است و دلایلی همچون:
 
- هزینه مناسب تحصیل در کانادا نسبت به سایر کشورها
- کشوری با فرهنگ مهاجر پذیر
- امکان اخذ اقامت بعد از تحصیل
- رتبه بالای علمی دانشگاه ها در سطح جهان
- امکان کار بعد از اتمام تحصیل
باعث جذب تعداد زیادی دانشجو در دانشگاه های کانادا شده است. دانشگاه هایی مانند :مک گیل، کونکوردیا، دانشگاه تورنتو، دانشگاه ونکوور، ... از مهمترین آنها می باشند. هزینه هرسال تحصیلی در دانشگاه های مونترال کانادا تقریبا برابر 12تا 18 هزار دلار کانادا بعلاوه ماهانه هزار دلار کانادا هزینه زندگی است. البته بسیاری از افراد با رزومه قوی میتوانند از بورس یا تخفیف استفاده کنند. رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، حسابداری، کامپیوتر، مالی و بیمه از رشته های خوب برای ادامه تحصیل می باشد هرچند داشتن آیلتس آکادمیک 6.5 یا فرانسه بی2 قدم اول برای شروع این کار است زیرا دیگر مجبور نخواهید بود برای کورس زبان در کانادا هزینه و زمان را از دست بدهید.
در کنار تمام اینها، دانشجویان بین المللی در دانشگاه های کانادا می توانند از مزایای کار و اخذ اقامت بعد از تحصیل نیز استفاده نمایند. دانشجویان خارجی در کانادا همچنین میتوانند تا 3 سال بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه های مشخص کانادا، ویزای کار دریافت نمایند.
 
1- ویزای کار بعد از تحصیل در کانادا: Post-Graduation Work Permit
برای ادامه به لینک زیر مراجعه کنید:

آیا درخواست سیتی زن شیپی کانادا بعد از انتخابات رایگان خواهد شد؟

لیبرال ها که نماینده آنان اقای جاستین ترودو الان نخست وزیر کانادا است قول داده اند که در صورت پیروزی روز 21 اکتبر در انتخابات کانادا 4 مورد زیر را برای مسیر مهاجرتی طی 4سال آینده در کانادا برقرار نمایند:

  • افزایش تعداد پذیرش مهاجران
  • ایجاد برنامه پذیرش شهری توسط شهرداری ها
  • دائمی نمودن برنامه مهاجرت آتلانتیک
  • رایگان نمودن اخذ شهروندی کانادا برای دارندگان کارت پی آر
 
* این افزایش یعنی پذیرش 400 هزار مهاجر در سال به کانادا، آیا این شعار محقق می شود؟
طبق آمار از سال 2015 که حزب لیبرال برسر کار آمد وضعیت پذیرش مهاجر به کانادا رو به افزایش بوده است، در سال 2015 حدود 260.000 و در سال 2019 حدود 330.000 نفر وارد کانادا خواهند شد. پیش بینی برای پذیرش 350هزار مهاجر جدید تا سال 2021 است.
اما رسیدن به عدد 400 هزار مهاجر کمی دست نیافتنی است مگر اینکه روشهای فعلی و نحوه پذیرش به صورت محدود برای یک یا دو سال تسهیل گردد تا بتوان قبل از سال 2023 به عدد فوق رسید، لذا خبر خوبی برای افرادی خواهد بود که در صف مدیکال و سکوریتی چک اند.
 

برنامه پذیرش شهری توسط شهرداری ها چیست؟

برای ادامه به لینک زیر مراجعه کنید:

http://ganjico.com/news/13505/

سیاست پذیرش مهاجر در انتخابات کانادا

شورای مرکزی شهرهای کانادا از همه احزاب درگیر در انتخابات اکتبر 2019 کانادا درخواست افزایش  پذیرش مهاجر کرد. این شورا معتقد است باید سرمایه گذاری خاص و هوشمندانه برای جذب مهاجر داشته باشیم.
این هشت عضو شورا و اتاق بازرگانی معتقدند که : باید برای نیروی متخصص آموزش های بهتر و بیشتر داشته و سیاست های موثرتری در مهاجرت داشته باشیم. این شورا توصیه نموده که موارد زیر را احزاب درنظر داشته باشند:
- استراتژی مناسب برای توسعه استعدادها نیروی متخصص مهاجر
- استفاده از نیروی بومی
- ایجاد انگیزه برای بهبود مهارت
- گسترش دسترسی به مراقبت های بهداشتی کودکان

 

میشل لوبلان،رئیس این شورا در مونترال کانادا اعلام کرد: در حال حاضر بازار کار کانادا تحت فشار کمبود نیروی کار متخصص، پیرشدن جمعیت شاغل فعلی، عدم تغییرحقوق ها، عدم رشد مهارت ها و ... است.
برای تامین نیروی کار در بازار و اطمینان از دسترسی کسب و کارها به نیروی کار با استعداد، دولت باید توجه ویژه ای به سیاست های مهاجرتی کانادا داشته باشد.
همچنین این شورا درخواست کرد که بررسی سریعتر پرونده های نیروی متخصص و عدم نیاز به جاب آفر باید اولویت اصلی سیاست گذاران باشد. از سوی دیگر ارائه راهکاری برای دریافت ویزای کار موقت کانادا، احساس می شود.
این شورا معتقد است که حفظ دانشجویان بین المللی، توسعه سازمان های اعتبارسنجی مدارک و معرفی برنامه مخصوص کارفرمایان برای جذب نیروی متخصص از مواردی است که باید در سیاست گذاری ها لحاظ گردد.
رئیس شورا بیان کرد که کانادا همیشه به سه عامل زیر در جهان مشهور بوده است:
- کیفیت سیستم آموزش
- انعطاف پذیری سیستم مهاجرت
- ظرفیت بالای نوآوری
لذا باید سازوکاری را در نظر بگیریم تا بتوانیم با این سه عامل فوق موفق تر در عرصه اقتصاد عمل کنیم.

 

بیانیه ای توسط اعضا این شورا که شامل شهرهای زیر بودند صادر شد که بر ایجاد سیاست های بهتر در جذب مهاجر تاکید داشت:
- ونکوور در بریتیش کلمبیا
- کلگری در آلبرتا
- ادمونتون در آلبرتا
- وینیپگ در منیتوبا
- برامپتون در انتاریو
- تورنتو در انتاریو
- مونترال در کبک
- هلیفاکس در نوااسکوشیا

تورنتو پیشتاز در جذب متخصصین تکنولوژی


تورنتو پیشتاز در جذب متخصصین تکنولوژی

بیش از 80.000 شغل جدید طی 5 سال گذشته در تورنتو ایجاد شده است که متخصصین بخش تکنولوژی پیشتاز آن بوده اند. این باعث ارتقا رتبه شهر تورنتو در بین 3 شهر دارای استعداد تکنولوژی محور در آمریکا و کانادا گردیده است.

طبق گزارش وب سایت Scoring Tech Talent Report سه شهر زیر بیشتر رتبه را در زمینه استعدادهای مرتبط با تکنولوژی بدست آورده اند:

- سانفرانسیسکو آمریکا

- سیاتل آمریکا

- تورنتو کانادا


بعد از آن شهرهای واشنگتن، نیویورک، آستین (همگی در آمریکا) قرار گرفتند. همچنین رتبه خوبی در جذب استعدادها Brain gain داشته که بیشتر از کشورهای هند(کامپیوتر)، اتیوپی(پزشکی) و ... بوده اند.

از نظر ایجاد شغل برای مشاغل مرتبط با تکنولوژی ، تورنتو توانست از سانفرانسیسکو نیز رتبه بهتری را کسب کند.

دیگر شهرهای کانادا به ترتیب در رتبه های بعدی قرار گرفتند:

- تورنتو

- ونکوور

- مونترال

- اتاوا

بیشتر این افراد براساس برنامه های مهاجرتی که در زیر به آنها اشاره می کنیم وارد کانادا شده اند، دولت فدرال کانادا و دولت های استانی در زمینه فراهم نمودن شرایط اعطا ویزا به مهاجران بخش کامپیوتر و IT تلاش های خوبی داشته اند.


الف) اکسپرس اینتری:

یکی از بیشترین مشاغلی که توسط سیستم نیروی متخصص اکسپرس اینتری از سال 2015 توانست جذب مهاجر نماید، کامپیوتر و IT بود. در سال 2018 این مشاغل بیشترین تعداد قبولی را داشتند:

- مهندس کامپیوتر – نرم افزار

- مهندس IT

- برنامه نویس ان کامپیوتر – علی الخصوص بخش موبایل

ادامه مطلب در لینک زیر:

http://ganjico.com/news/13487/

مردم کانادا چه نگرانی هایی دارند؟

در حال حاضر، اقتصاد کانادا در وضعیت خوبی است. شاید در بهترین حالت خود نباشد، اما مطمئنا بد هم نیست. به گفته اقتصاد دانان در مقیاسی بزرگ اقتصاد کانادا در سه یا چهار سال گذشته وضعیت خوبی داشته است. با اینکه ممکن است برای مردم کانادا اینگونه به نظر نرسد اما اقتصاد دانان می گویند شاخص های اقتصادی کشور نسبتا قوی هستند.
داده های کلی اقتصاد در کانادا بسیار قوی است، مشاغل زیادی ایجاد شده، دستمزد ها رو به افزایش است و مقدار تولید ناخالص داخلی نسبتا پایدار است. مواردی در کشور های دیگر به این خوبی به آنها رسیدگی نمی شود.
با این حال در نظرسنجی جدیدی که برای CBC News انجام شده، 32 درصد از پاسخ دهندگان اظهار داشته اند که هزینه های زندگی بزرگترین نگرانی آنها است. این نشان می دهد با اینکه اقتصاد کانادا شرایط خوبی دارد اما هنوز بسیاری از مردم این کشور دغدغه هزینه مسکن خصوصا در تورنتو و ونکووررا دارند، در حال حاضر قیمت مسکن در کانادا حالت حبابی دارد و در زمان recession است که به معنای افت قیمت در اینده ای نزدیک است. و همچنین هزینه های نگه داری از کودکان برای خانواده هایی که مقیم کانادا نمی باشند زیاد است.  با این حال قیمت مسکن در مونترال روند بهتری دارد.

ادامه مطلب در لینک زیر:

http://ganjico.com/news/13486/

مردم کانادا چه نگرانی هایی دارند؟

در حال حاضر، اقتصاد کانادا در وضعیت خوبی است. شاید در بهترین حالت خود نباشد، اما مطمئنا بد هم نیست. به گفته اقتصاد دانان در مقیاسی بزرگ اقتصاد کانادا در سه یا چهار سال گذشته وضعیت خوبی داشته است. با اینکه ممکن است برای مردم کانادا اینگونه به نظر نرسد اما اقتصاد دانان می گویند شاخص های اقتصادی کشور نسبتا قوی هستند.
داده های کلی اقتصاد در کانادا بسیار قوی است، مشاغل زیادی ایجاد شده، دستمزد ها رو به افزایش است و مقدار تولید ناخالص داخلی نسبتا پایدار است. مواردی در کشور های دیگر به این خوبی به آنها رسیدگی نمی شود.
با این حال در نظرسنجی جدیدی که برای CBC News انجام شده، 32 درصد از پاسخ دهندگان اظهار داشته اند که هزینه های زندگی بزرگترین نگرانی آنها است. این نشان می دهد با اینکه اقتصاد کانادا شرایط خوبی دارد اما هنوز بسیاری از مردم این کشور دغدغه هزینه مسکن خصوصا در تورنتو و ونکووررا دارند، در حال حاضر قیمت مسکن در کانادا حالت حبابی دارد و در زمان recession است که به معنای افت قیمت در اینده ای نزدیک است. و همچنین هزینه های نگه داری از کودکان برای خانواده هایی که مقیم کانادا نمی باشند زیاد است.  با این حال قیمت مسکن در مونترال روند بهتری دارد.

ادامه مطلب در لینک زیر:

http://ganjico.com/news/13486/

رای دادگاه عالی کبک در مورد پرونده نیروی متخصص کبک

رای دادگاه عالی کبک در مورد پرونده نیروی متخصص کبک
بعد از مدت ها دادگاه عالی کبک رای به بازگشت هزینه بررسی پرونده های نیروی متخصص کبک که ما بین 1 آگوست 2013 و 8 مارچ 2017 برای برنامه اسکیل ورکر کبک اقدام کرده و پرونده آنان به دلیل تغییر در سیستم امتیازبندی برگشت خورده بود، داد.
در مورد این خبر( رای دادگاه نیروی متخصص کبک مابین 2013-2017) قبلا در وب سایت مان اطلاع رسانی کرده بودیم.
- چه کسانی واجد شرایط این تغییرات اند:
هر یک از متقاضیان برنامه نیروی متخصص کبک که در یکی از دسته بندی های زیر باشد واجد شرایط گرفتن خسارت خواهد بود:
گروه 1: افرادی که پرونده خود را بین 1 فوریه 2012 و 31 مه 2013 ثبت کرده اند؛ و پرونده آنها حاوی فرم مهاجرتی  A-1520-AA یا A-1520-AF بوده است و کسانیکه درخواست آنها در پی تغییراتی که در برنامه در تاریخ 1 آگوست 2013 اتفاق افتاد رد شد.
گروه 2: افرادی که درخواست آنها قبل از 1 فوریه 2012 یا بین 1 ژوئن 2013 و 7 ژوئیه 2013 به ثبت رسیده بوده است و کسانیکه درخواست آنها در پی تغییراتی که در برنامه در تاریخ 1 آگوست 2013 اتفاق افتاد رد شد.
گروه 3: افرادی که تقاضای آنها بین 8 ژوئیه 2013 و 8 مارس 2017 به ثبت رسیده بوده است و و کسانیکه درخواست آنها در پی تغییراتی که در برنامه در تاریخ 8 مارچ 2017 اتفاق افتاد رد شد.
- شرایط پرداخت
گروه 1: 50 درصد از هزینه های پرداخت شده به آنها باز خواهد گشت
گروه 2: 25 درصد از هزینه های پرداخت شده به آنها باز خواهد گشت
گروه 3: 25 درصد از هزینه های پرداخت شده به آنها باز خواهد گشت
افراد واجد شرایط تا تاریخ 17 اوکتبر 2019 برای تکمیل فرم درخواست خسارت زمان خواهند داشت. از طریق لینک زیر به فرم دسترسی خواهید داشت.
https://arrima.immigration-quebec.gouv.qc.ca/action-collective