گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

سازمان مهاجرتی گنجی، مشاور امین شما در اخذ اقامت کانادا و آمریکا- دارای دفتر در تهران و مونترال-وکیل رسمی مهاجرت
گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

سازمان مهاجرتی گنجی، مشاور امین شما در اخذ اقامت کانادا و آمریکا- دارای دفتر در تهران و مونترال-وکیل رسمی مهاجرت

چگونه در کانادا پیشنهاد شغلی جعلی را تشخیص دهیم

جاب آفر کانادا جعلی

چگونه در کانادا پیشنهاد شغلی جعلی را تشخیص دهیم 

پیشنهاد شغلی از کارفرمای کانادایی یا همان جاب آفرهای کانادا به دلیل سرعت بررسی زیاد پرونده مورد نظر بسیاری از مخاطبین موسسه گنجی بوده در اینجا نکاتی برای جلوگیری از کلاهبرداری و پیدا کردن شغل واقعی در کانادا را بیان می کنیم.

کلاهبرداران می دانند که افراد برای پیدا کردن کار پول یا اطلاعات شخصی خود را برای تضمین شغلی در کانادا ارائه می دهند. 
کلاهبرداری آنلاین در کانادا از زمان شروع کرونا افزایش پیدا کرده است. براساس آمار مرکز مبارزه با کلاه برداری کانادا در سال 2021 به جز ماه دسامبر حدود 68000 تقلب وجود داشته است. کل ضرر مالی 231 میلیون دلار بود که دو برابر زیان سال 2020 است. 
شما با داشتن اطلاعات کافی می توانید مانع کلاهبرداری شوید. وبسایت the Better Business Bureau ردیاب کلاهبرداری دارد که موارد کلاهبرداری را بررسی می کند. در این مقاله ما اطلاعات لازم برای جلوگیری از کلاهبرداری و نحوه پیدا کردن شغل مناسب را به شما ارائه می دهیم. 


چگونه پیشنهاد شغلی جعلی را در کانادا تشخیص دهیم؟

اگر فکر می کنید که پیشنهاد شغلی بسیار خوب است حق با شماست. 
در اینجا نکات لازم در مورد پیشنهاد شغلی غیرواقعی را ارائه می دهیم:

ادامه مطلب کلیک کنید

برنامه اکسپرس اینتری در سال 2022 تغییر کرد

اکسپرس اینتری 2022

برنامه اکسپرس اینتری در سال 2022 تغییر کرد

اکسپرس اینتری کانادا 2022 تغییر می کند که تاثیر زیادی در امتیازبندی مهاجرت به کانادا در روش اسکیل ورکر خواهد داشت. به دلیل عدم تطابق در مشاغل مورد نیاز کانادا با بازار کار، دولت نحوه امتیازبندی اکسپرس اینتری در سال 2022 را طبق سیستم TEER براساس کد ناک 0تا5 تغییر داد.


وزیر مهاجرت کانادا شان فریز گفت، کانادا قرعه کشی های اکسپرس اینتری را براساس مشاغل مورد تقاضا در سال 2022 انجام می دهد. وزیر مهاجرت در جلسه اخیر با وکلای کانادایی گفت که کانادا به دنبال تحقق اهداف مهاجرتی خود در سال 2022 است. همچنین وزیر مهاجرت در مورد پرونده های معوق، قرعه کشی های اکسپرس اینتری و ایجاد روشهای جدید برای تازه واردان صحبت کرد.
وزیر مهاجرت کانادا گفت، اخیرا یک جلسه آنلاین با وکلای مهاجرت کانادا برگزار کرده است. در این جلسه وزیر مهاجرت در مورد خبری که اخیرا اداره مهاجرت آن را  منتشر کرده بود، صحبت کرد و نظرات وکلا و مشاورین مهاجرت را جویا شد. 
 

برنامه کلاس تجربه کار کانادایی و برنامه اسکیل ورکر در سال 2022 

Canadian Experience Class and Express Entry 2022

وزیر مهاجرت کانادا گفت، دولت کانادا در حال حاضر هیچ برنامه ریزی برای برنامه نیروی کار ماهر...
ادامه مطلب

اقامت پرتغال با خرید ملک

اقامت پرتغال
اقامت پرتغال با خرید ملک

راه های مهاجرت به پرتغال و شرایط اخذ اقامت پرتغال و اقامت پرتغال از عمده سوالاتی است که موکلین برای کسب ویزای پرتغال و زندگی در کل اتحادیه اروپا سوال می کنند. اما برای اطلاع از شرایط اخذ اقامت پرتغال از طریق ویزای طلایی پرتغال روشهای خوبی مانند خرید ملک وجود دارد. با خرید ملک شما در پرتغال ویزای اقامت وبلوکارت و بعد از 6 سال پاسپورت پرتغال را کسب می کنید. با اقامت پرتغال به کلیه کشورهای عضو اتحادیه اروپا و شنگن بدون ویزا سفر می کنیدو هزینه ای بابت تحصیل فرزندان تان پرداخت نخواهید کرد.

پرتغال را همه با فوتبالیست معروف کریستیانو رونالدو و لوئیس فیگو می شناسند.
 مساحت پرتغال با در نظر گرفتن جزایر این کشور( مجمع الجزایر آزورش  و مدیرا) در اقیانوس اطلس 92391 کیلومتر مربع می باشد. هزینه زندگی برای پدر و مادر با دو فرزند 3500یورو در ماه خواهد بود.
 
این کشور در جنوب غربی قاره اروپا قرار گرفته است. طول مرزهای این کشور از شمال و شرق با اسپانیا  1214 کیلومتر، و طول مرزهای جنوب و غرب آن با اقیانوس اطلس 1793 کیلومتر می باشد.
 به لحاظ وضعیت سرزمینی این کشور در شمال کوهستانی و در مناطق مرکزی و جنوبی دارای مناطق نسبتا هموار و دشت های وسیع می باشد.
 آب و هوای این کشور معتدل مدیترانه ای است.
 
پایتخت: شهر لیسبون با جمعیت دو  میلیون و یکصد نفر پایتخت پرتغال میباشد.
 مهمترین شهرها: پورتو با جمعیت حدود 250 هزار نفر ، براگا با جمعیت حدود 175 هزار نفر و کوئیمبرا  با جمعیت حدود 150 هزار نفر می باشند.
 

 جمعیت پرتغال حدود 10587320 نفر می باشد که از این میان 48/5 درصد را مردان و 51/5 درصد را زنان تشکیل می دهند. واحد پول یورو می باشد.
 

مزایای اقامت پرتغال

- هزینه تحصیل رایگان برای فرزندان
- اجازه کار در کشور 
- کشوری امن برای مهاجران
- جزو 3کشور صلح طلب جهان
- انتخاب بیشترتوریست ها
- جزو اتحادیه اروپا
- امکان کار و زندگی و تحصیل در پرتغال
- امکان سفر بدون ویزا در کل اتحادیه اروپا
-اخذ پاسپورت پرتغال بعد از 5 سال
- اخذ اقامت برای متقاضی و همسر و فرزندان و پدر و مادر متقاضی* 

اقامت پرتغال از طریق سرمایه گذاری

از سال 2015 قوانین به روز شده براساس موارد زیر می باشد که متقاضی یکی از آنها را میتواند انتخاب کند:
خرید ملک بیش....
برای دیدن ادامه مطلب کلیک کنید

برنامه جدید آلبرتا برای مهندسین کامپیوتر

برنامه جدید آلبرتا برای مهندسین کامپیوتر 
آلبرتا برنامه جدیدی را در ژانویه 2022 برای مهندسین کامپیوتر اعلام کرد که متقاضیانی که در زمینه های تک و فناوری کار می کنند امکان واجد شرایط بودن برای برنامه مهاجرتی سریع آلبرتا را خواهند داشت. 
وزیر مهاجرت آلبرتا در تاریخ 23/10/1400 برنامه فناوری جدید را معرفی کرد. این استان در مرکز کانادا از ماه دسامبر پرونده های این برنامه جدید را می پذیرفت. 
برای واجد شرایط بودن این برنامه، مهندسین کامپیوتر و زیر شاخه ها و رشته های دیگر باید در سیستم اکسپرس اینتری دولت فدرال کانادا پروفایل داشته باشند و واجد شرایط برنامه اکسپرس اینتری آلبرتا باشند. 
براساس این برنامه مهاجرتی جدید، نیروی کار فناوری از سراسر کانادا و خارج از کشور در صورتی که پیشنهاد شغلی در یک شغل پر تقاضا در زمینه فناوری را داشته باشند می توانند در مدت شش ماه اقامت دائم کانادا را دریافت کنند اگر چه وزیر مهاجرت آلبرتا گفت، بررسی پرونده های اکسپرس اینتری در سال 2020 نه ماه طول کشید. 

با وجود اولویت بررسی پرونده ها در این برنامه جدید، متخصصان فناوری اگر نیاز به ورک پرمیت داشته باشند می توانند نامه حمایتی برای کار را از دولت آلبرتا دریافت کنند. 
حدود 3000 شرکت فناوری در آلبرتا وجود دارد. براساس مطالعات بخش فناوری در آلبرتا در سال 2021، فناوری آلبرتا از سال 2012 تا به امروز 233 درصد رشد کرده است. اما شرکت های فناوری برای جذب نیروی متخصص فناوری و استعدادهای تکنولوژی به خصوص در بخش فروش با مشکلاتی روبه رو هستند. 

مشاغل مورد نیاز استان آلبرتا
ابتدا باید واجد شرایط برنامه ... 
برای ادامه مطلب کلیک کنید

برنامه استارت آپ ویزا آلبرتا

 

استارت آپ کانادا

برنامه استارت آپ ویزا آلبرتا
همانطور که سال گذشته در مورد برنامه ویزای استارت آپ آلبرتا برای فارغ التحصیلان بین المللی در سایت اعلام کردیم دولت آلبرتا 4 مسیر مهاجرتی جدید را آغاز کرده است، بیشتر تمرکز دولت آلبرتا در برنامه استارت آپ ویزا و برنامهای مخصوص مهندسین کامپیوتر است.

برنامه استارت آپ ویزای آلبرتا چیست؟
برنامه ویزای استارت آپ فارغ التحصیلان خارجی به نام FGSVS یکی از سه برنامه مهاجرتی کارآفرینان آلبرتا می باشد که به کارافرینان برتر که بیزینس خود را در آلبرتا راه اندازی کرده اند اقامت دائم کانادا اعطا می کند. سخنگوی وزیر کار و مهاجرت آلبرتا گفت: برنامه ویزای استارت آپ فارغ التحصیلان خارجی در 27 ژانویه 2021 برابر 8/11/99 ایجاد شد، و این برنامه مهاجرت استانی آلبرتا، پرونده های مهاجرت را می پذیرد.

شرایط مورد نیاز ویزای استارت آپ
برای واجد شرایط بودن برنامه ویزای استارت آپ 

برای ادامه مطلب کلیک کنید