گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

سازمان مهاجرتی گنجی، مشاور امین شما در اخذ اقامت کانادا و آمریکا- دارای دفتر در تهران و مونترال-وکیل رسمی مهاجرت
گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

سازمان مهاجرتی گنجی، مشاور امین شما در اخذ اقامت کانادا و آمریکا- دارای دفتر در تهران و مونترال-وکیل رسمی مهاجرت

صفر تا صد پاسپورت دومینیکا را بدانید


قدرت پاسپورت دومینیکا

پاسپورت دومینیکا و ارزش و قدرت آن مانند هر پاسپورت دیگری به عواملی مانند تعداد کشورهایی که شما بدون ویزا می توانید وارد آن شوید و ارزش سیاسی آن پاسپورت دارد. در حال حاضر با تعداد محدودی پاسپورت می توانید به شینگن و انگلیس سفر کنید که این پاسپورت یکی از آنها است. شرایط و مدت زمان اخذ پاسپورت دومینیکا بسیار کوتاه و 4تا 6ماه است در حالی که هزینه اخذ پاسپورت دومینیکا بسیار ارزانتر از کشورهایی مانند کانادا، آمریکا، استرالیا و پرتغال است لذا قدرت پاسپورت دومینیکا بسیار خوب است. متقاضیان ایرانی که با پاسپورت خود برای ورود به بعضی کشورها نیاز به ویزا دارند می توانند با داشتن پاسپورت دوم یعنی پاسپورت دومینیکا به راحتی و بدون ویزا به 145 کشور وارد شوند و تا 6 ماه بدون ویزا در آنجا حضور داشته باشند.

قیمت پاسپورت دومینیکا


پارک ملی مورن توریس که در کتابچه یونسکو نیز درج شده با داشتن مراکز آب درمانی و زمین های کشاورزی معروف است. بهترین زمان سفر به دومینیکا فصل تابستان و پاییز است. باران و طوفان درزمستان در این منطقه گرمسیر دیده می شود. کلیسای 3هزار مترمربعی که در سال 1512 ساخته شد و مرکز فرهنگی اولد میل از قسمتهای مهم دیگر دومینیکا است.

امکان سفر به این کشور جزیره ای نیز فراهم شده است. ویزای دومینیکا برای ایرانی ها اجباری است مگر اینکه پاسپورت دومینیکا را داشته باشند.

آب و هوای دومینیکا استوایی، گرم و مرطوب است. جزو کشورهایی است که آب و هوای گرمسیری همراه با جنگل های بارانی دارد.

دومینیکا یکی از زیباترین جزایر در دریای کارائیب با طبیعتی دست نخورده در کنار کوه های سرسبز با سواحل زیبا و اقیانوس اطلس است. به ایالت فلوریدا ایالات متحده و ونزوئلا نزدیک است. این جزیره 365 رودخانه و یکی از بزرگترین دریاچه های جهان، چشمه های آب گرم، درختان نارگیل و گل های گرمسیری دارد. طبیعت زیبا، پیاده روی و غواصی، تماشای پرندگان و فعالیت های اکوتوریسمی زیادی دارد. تعداد گردشگرانی که هر ساله از دومینیکا بازدید می کنند افزایش پیدا کرده است. با افزایش تعداد گردشگران، تعداد زیادی از املاک و مستغلات در دومنیکا خریداری شده. 

کانادایی هایی نیز به این مناطق زیبا می آیند و تجار و بازرگانان از چین و آسیا در این کشور سرمایه گذاری کرده و کار و زندگی می کنند.




شرایط لازم برای تمدید پاسپورت دومینیکا


  دستورالعمل تکمیل فرم جدید گذرنامه

 هزینه های درخواست برای گذرنامه که باید در وزارت خزانه داری پرداخت شود، اگر زن متاهل باشد باید گواهی تولد و گواهی ازدواج قبل از پرداخت هزینه ها به صندوق وزارت خزانه داری ارائه شود. 

 هزینه کودکان زیر 16 سال حدود 75 دلار کانادا

 هزینه بزرگسالان بالای 16 سال یا بیشتر 150 دلار کانادا

 هزینه گذرنامه های گم شده یا دزدیده شده حدود 500 دلار کانادا

 رسید خزانه داری که نشان دهنده پرداخت هزینه های درخواست است. 

 دو عکس جدید در اندازه 45 * 38 میلی متر که کمتر از 3ماه گذشته گرفته شده باشد

 کپی پاسپورت قبلی

کپی برگه شهروندی دومینیکا

ترجمه انگلیسی شناسنامه


عکس های پاسپورت باید براساس استانداردهای زیر باشد:

_ عکس باید بین 3 تا 5 میلی متر از لبه بالا و چانه باید بین 10 تا 12 میلی متر از لبه پایین عکس باشد و باید شامل شانه باشد. 

_ عکس نباید در معرض نور شدید باشد. 

_ رنگ های پس زمینه عکس باید سفید، خاکستری روشن، آبی روشن، قهوه ای روشن و بژ باشد. 

_ بین تصویر و پس زمینه باید تضاد وجود داشته باشد مثلا بدون پیراهن سفید در پس زمینه سفید یا پیراهن خاکستری روشن در پس زمینه خاکستری روشن و غیره. 

_ بدون پیراهن با طرح های برجسته و بدون پیراهن طرح یونیفرم

_ بدون تاپ و بدون آستینک

_ قسمت سینه باید پوشانده شود. 

_ بدون سایه یا عینک آفتابی تیره

_ بدون پوشش سر مگر فرد مسلمان باشد. 

_ حالت صورت باید خنثی باشد یعنی اگر فرد لبخند بزند دهانش نباید باز باشد. 

_ متقاضی اصلی باید بالای 21 سال باشد.

_ همه افراد وابسته به متقاضی شامل همسر و فرزندان و پدر و مادر می توانند با استفاده از مزایای تخفیف دولت دومینیکا به پرونده اضافه شوند. 

_ متقاضی باید در یک زمان مشخص؛ چه مجرد باشد یا متاهل، همه مبالغ و هزینه ها را به دولت دومینیکا از طریق نماینده بپردازد. 

_ متقاضیانی که برای بار اول اقدام می کنند باید با بازرس مهاجرت مصاحبه کنند. مصاحبه ها در دفتر کنسولگری دومینیکا برگزار می شود. 

_ افرادی که از طریق متقاضی اصلی گذرنامه دریافت می کنند باید نامه محضری کتبی از طرف متقاضی اصلی داشته باشند. این فرد باید از متقاضی فرم درخواست را گرفته باشد. 

_ گذرنامه هایی که گم شده، دزدیده شده یا آسیب دیده اند باید به اداره مهاجرت در روسو، نزدیکترین ایستگاه پلیس یا کنسولگری دومینیکا گزارش دهند. 

_ پاسپورت به صورت عادی در مدت دو هفته بررسی می شود. در شرایط خاص مثلا در صورت بیماری گذرنامه ها می توانند بلافاصله یا در مدت دو یا سه روز کاری بررسی شوند. 

_ برای درخواست پاسپورت نیازی به مهر نیست. 

_ همانند پاسپورت دومینیکا گذرنامه های دومینیکا تا 10 سال اعتبار دارند. گذرنامه های مربوط به کودکان زیر 16 سال حدود 5 سال اعتبار دارد.

_سوگندنامه شهروندی، مدارک قانونی، انگشت نگاری در ویزا آفیس یا به روشی که قبلا انجام داده اید قابل انجام است. موسسه گنجی اطلاعات کامل ان را در سایت قرار داده.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد