گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

سازمان مهاجرتی گنجی، مشاور امین شما در اخذ اقامت کانادا و آمریکا- دارای دفتر در تهران و مونترال-وکیل رسمی مهاجرت
گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

سازمان مهاجرتی گنجی، مشاور امین شما در اخذ اقامت کانادا و آمریکا- دارای دفتر در تهران و مونترال-وکیل رسمی مهاجرت

جزئیات برگزاری آزمون آیلتس توسط دانشگاه آزاد در ایران 1392 Ielts


رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد به مهمترین جزئیات برگزاری دور جدید آزمون آیلتس در این دانشگاه اشاره کرد.
ناصر اقبالی با اعلام این خبر، گفت: با توجه به درخواست زیاد داوطلبان، آزمون IELTS دانشگاه آزاد اسلامی در هر سال 24 بار در تهران (یعنی در هر ماه 2 آزمون) و 6 بار در شهرستان ها برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: با تـوجه به این مـوضوع، شهروندان مـتقاضی شهرستان ها دیگر نیازی به مراجعه به تهران نخواهند داشت و می توانند به واحدهای مجری در شهرهای نزدیک به مکان زندگی خود مراجعه کنند، در حال حاضر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در شهرهای شیراز، رشت و کرمانشاه برگزارکنندگان این آزمون است.

به گفته اقبالی، تعداد شرکت کنندگان در هر دوره آزمون IELTS 300 نفر است و ما تلاش خواهیم کرد که این آزمون را بطور منظم در هر سال برگزار کنیم.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد در مورد نحوۀ ثبت نام، اظهار داشت: ثبت نام بر روی وب سایت ielts.iauset.com بصورت آنلاین انجام می شود که هر داوطلب می تواند با مراجعه به این سایت پس از اطمینان از فعال بودن پروفایل خود نسبت به ثبت نام اقدام نماید نکتۀ مهم این که انصراف پس از ثبت نام قطعی در این آزمون امکان پذیر نیست.

اقبالی در خصوص حداقل سن برای شرکت در این آزمون، گفت: برای شرکت در این آزمون داوطلبان باید 16 سال کامل را داشته باشند تا بتوانند بر اساس قانون IDP در IELTS ثبت نام کنند.

وی در خصوص کیفیت برگزاری این آزمون در ایران خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در برگزاری آزمون IELTS یکی از موفق ترین برگزارکنندگان این آزمون شناخته شده که به خاطر همین موضوع ایران، نیوزلند و روسیه جوایزی را دریافت کرده اند.

وی در خصوص نحوۀ برگزاری این آزمون افزود: این آزمون در دو بخش کتبی و شفاهی برگزار می شود که داوطلبان باید 2 روز برای این آزمون به مکان های مورد نظر مراجعه کنند در روز اول که اختصاص به آزمون کتبی دارد هر داوطلب 3 ساعت زمان خواهد داشت تا به سؤالات پاسخ گوید بعد از آن داوطلبان در روز دیگر برای مصاحبه مراجعه خواهند کرد که 15 دقیقه برای هر نفر در نظر گرفته می شود.

به گفته وی، آزمون IELTS در دو سطح جنرال و آکادمیک برگزار می شود که داوطلبان باید توجه داشته باشند با توجه به نیاز خود در این آزمون ها ثبت نام و شرکت کنند.


رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در مورد زمان اعلام نتایج این آزمون گفت: معمولاً نتایج آزمون آیلتس دو هفته بعد از برگزاری آزمون از طریق سایت results.IELTS.org اعلام خواهد شد.
رئیس مرکز آزمون افزود: متقاضیان جهت دریافت کارنامه خود می توانند پس از اعلام نتایج به آدرس: تهران، خیابان شریعتی، دوراهی قلهک، خیابان شهید امیرپابرجا، بلوار آیینه، نبش بن بست گل یخ، پلاک 16، طبقه یک، واحد 101 مراجعه کنند.
موسسه مهاجرتی گنجی جهت رفاه حال موکلین خود اقدام به ثبت نام در موعد مقرر و دریافت کارنامه و همچنین هماهنگی برای امتحان speaking به صورت کاملا رایگان می نماید.

جهت اطلاعات بیشتر به این آدرس مراجعه نمایید www.GanjiCo.com

مبلغ ثبت نام: 7،000،000 ریال بصورت علی‌الحساب. قیمت قطعی هر آزمون توسط سازمان سنجش محاسبه و اعلام می شود تا در صورت افزایش نسبت به مبلغ علی الحساب، داوطلبان مبلغ مابه التفاوت را به حساب مرکز مربوطه واریز کنند و چنانچه قیمت قطعی کمتر از قیمت علی الحساب باشد، مراکز می بایست مابه التفاوت را به ذینفعان مسترد کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد