گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

سازمان مهاجرتی گنجی، مشاور امین شما در اخذ اقامت کانادا و آمریکا- دارای دفتر در تهران و مونترال-وکیل رسمی مهاجرت
گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

گنجی(مهاجرت کانادا) Ganji Immigration Services www.GanjiCo.com

سازمان مهاجرتی گنجی، مشاور امین شما در اخذ اقامت کانادا و آمریکا- دارای دفتر در تهران و مونترال-وکیل رسمی مهاجرت

تیم ملی فوتبال کانادا در جام جهانی با مربی تاریخ ساز


کمتر کسی است که به فوتبال علاقه نداشته باشد، و برای بسیاری این دوره و دوره بعد، کانادا حضور پر رنگی در جام جهانی فوتبال خواهد داشت. تیم ملی فوتبال کانادا توانست صعودی تاریخی را به جام جهانی پس از 36 سال داشته باشد.

همانطور که می دایند جام جهانی 2022 قطر از 30 آبان ماه امسال شروع می شود و تیم ملی فوتبال کانادا و ایران حضوردارند. این اولین جام جهانی است که یک کشور عربی میزبانی می کند. 
دو شهر ونکوور و تورنتو کانادا در سال 2026 میزان جام جهانی خواهند بود که با همراهی آمریکا و مکزیک جام جهانی فوتبال را با 48 تیم برگزار می کنند. 

مربی تیم فوتبال کانادا کیست؟

جان هردمن به علت علاقه زیاد به دیگو مارادونا عاشق فوتبال شد. او یک مربی زاده 1975 در انگلیس است که تقریبا در انگلیس و کانادا ناشناس است اما توانست نام خود را در تاریخ فوتبال جهان ثبت کند.
John Herdman در یک آکادمی در برزیل فوتبال را شروع کرد. 
جان هردمن نه تنها توانست برای تیم ملی فوتبال کانادا تاریخ ساز شود بلکه به اولین مربی تاریخ تبدیل خواهد شد که هم در جام جهانی فوتبال مردان و هم در جام جهانی فوتبال زنان مربی گری کرده است. 
جان هردمن به عنوان مربی کانادایی توانست تیم فوتبال کانادا را به یک تیم فوق العاده تبدیل کند و به بهترین شکل برای جام جهانی 2022 قطر آماده کرده. تیم فوتبال کانادا تیم مکزیک و آمریکا را شکست داده است و در جدول رده بندی صعود کرده است. او مدت کوتاهی پس از به عهده گرفتن هدایت تیم ملی فوتبال زنان کانادا در سال 2011، این تیم را به مدال طلای بازی های پان آمریکن 2011 در مکزیک رساند. همچنین در مسابقات انتخابی المپیک در منطقه کونکاکاف که در ونکوور برگزار می شد، هدایت کانادا را برعهده داشت.

پسری یازده ساله به نام جان هردمن در حال تماشای مسابقه فوتبال در انگلیس است و اشک از صورتش جاری می شود. جان گفت، مسابقه فوتبال دیگو مارادونا را در برابر تیم انگلیسی با پدرم تماشا می کردم و او در مصاحبه ای گفت، من عاشق فوتبال شدم  و دیدم که چگونه تیم ما از دقیقه اول در برابر تیم مکزیکی پیروز و قوی بود.
جان هردمن بعد از تلاش زیاد نتوانست یک بازیکن فوتبال حرفه ای باشد اما توانست یک مربی موفق باشد. 

او در سفری به برزیل فهمید که فوتبال یک هنر است و همین باعث شد که سفری به انگلستان داشته باشد و با آموزشهای لازم در آکادمی فوتبال تبدیل به یک مربی حرفه ای شد. 
جان هردمن –مربی تیم ملی فوتبال کانادا- با قدی 165 سانتیمتری دارای دو فرزند است و در دورهام انگلستان متولد شده. رنکینگ تیم ملی کانادا هم اکنون 75 است. تیم ملی فوتبال کانادا جام جهانی خوبی را در قطر و سالهای بعد پیش رو خواهد داشت. موسسه مهاجرتی گنجی آرزوی موفقیت برای تیم فوتبال کانادا و ایران دارد. سعی می کنیم خلاصه بازی فوتبال ایران و کانادا را همانند جام جهانی فوتبال 2014 برزیل با دیگر تیم ها در سایت و اینستاگرام گنجی قرار دهیم.

فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

اولین مربی تاریخ ساز فوتبال 

هردمن به عنوان مربی تیم ملی زنان نیوزلند بود و به کانادا رفت و با تیم زنان به موفقیت های بزرگی دست پیدا کرد. او در ابتدا در فوتبال زنان مربیگری کرد و بعد وارد فوتبال مردان شد. 
هردمن اولین مربی تاریخ فوتبال جهان است که مربی تیم ملی فوتبال زنان کانادا و نیوزلند و مربی تیم ملی فوتبال مردان کانادا در جام جهانی بوده.

او با قوی کردن تیم زنان و دریافت مدال های برنز المپیک و مدال طلای بازی های آمریکا توانست در مدت چهار سال تیم فوتبال کانادا را به یک تیم فوق العاده تبدیل کرد. موفقیت هردمن در فوتبال زنان باعث شد تا مربی تیم ملی مردان کانادا را شود، تیمی که بیش از  سه دهه بود به جام جهانی نرسیده بود  اما با هدایت هردمن توانستند در جام جهانی قطر حضور پیدا کردند. بعد از آن مدارس فوتبال در کانادا رشد زیادی داشتند و نتایج زنده لیگ کانادا برای مردم کانادا اهمیت بسیاری پیدا کرد. فوتبال کانادا و آمریکا شبیه به هم است و این جام جهانی قطر و 2026 کانادا، مکزیک، آمریکا تاثیر زیادی در رشد آن خواهد داشت. همه اینها با رشد لیگ فوتبال کانادا همراه خواهد بود.
این مربی یک ترکیب تیمی مناسب را ایجاد کرده است بیشتر مربیان می خواهند در تیم فوتبال خود بدرخشند اما این مربی همیشه تیم را برای بازی های مختلف آماده می کند. 
هرمن برای هر بازی تکنیک متفاوت و خاصی دارد و نوع جدیدی از فوتبال را برای کانادا ایجاد کرده است. 

هرمن با ایجاد یک ترکیب تیمی مناسب ، تیم فوتبال کانادا را تغییر داد. او می خواهد به صورت تاکتیکی کار کند اما اگر بازیکنان به مربی خود اعتماد نداشته باشند این کار امکان پذیر نیست. 
کانادا به همراه مکزیک و آمریکا میزبان جام جهانی 2026 است و مربی انگلیسی تیم فوتبال کانادا برنامه بلندمدتی با کانادا دارد؛ چرا که این تیم در دوره بعد جام جهانی میزبان است و قطعا برنامه ریزی برای کسب نتیجه وجود دارد. شاید این تیم همراه با هردمن یکی از شگفتی‌سازان جام جهانی در دوره های آینده باشد و دیگر طلسم ۳۶ ساله برای کانادایی ها وجود نداشته باشد. 
او گفت ما برای تغییر فرهنگ کانادا باید میزبان جام جهانی فوتبال باشیم. تیم ملی فوتبال کانادا اکنون شایستگی حضور در صدرجدول و جایگاه اول در رده بندی فیفا را داریم.

 

 فوتبال کانادایی

فوتبال کانادایی بسیار شبیه به فوتبال آمریکایی است. تیم  Alouettes مونترال که  در سال 1946 تاسیس شد عضو لیگ کانادایی فوتبال است و شش جام طوسی قهرمانی کانادایی را برده است. این تیم در سال 1983 به Concordes تغییر نام داد و فعالیت هایش در سال 1987 متوقف شد، اما در سال 1996 دوباره به مونترال بازگشت. خانه آنها، استادیوم دانشگاه McGill است که همواره فضایی پر شور و هیجان دارد. 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد